Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komeat miehet joilla huono itsetunto=turn off

Vierailija
30.04.2026 |

Mikä näitä vaivaa? Muuten komeat,työssäkäyvät,älykkäät miehet mutta eivät itse pidä itseään minään ja yllättyvät jos saakin naiselta huomiota, koska "on vaan tällänen". Luulin, että tää on vaan naisten juttu mutta nyt ymmärrän miksi ne epävarmat hottikset ei kelpaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.

Vierailija
2/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla sanoit, ettei naisetkaan ole kelvollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro tip! Jos joku lähestyy,kehuu mitä ikinä positiivista. Ota vaan vastaan. Älä vähättele/ selittele. Ap

Vierailija
4/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you want a queen, you have to walk like a king. You have to be a king. Thats a true thing. Dont expect women to like you, if you are like a servant.

Vierailija
5/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. 

Vierailija
6/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ymmärrän,kun omalle kohdalle osunut näitä silmää miellyttäviä ulisijoita. Ei jatkoon. En enää ikinä valita mistään itsessäni olevasta "viasta" vaikka olisin miten epävarma. Varma tapa pysyä sinkkuna vaikka olisi miten nätti ja kiva muuten.

Vierailija
7/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vitsi!

Vierailija
8/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljoa kiinnosta kuulla pitääkö henkilö josta minä en pidä asiasta X mistä minä en tippaakaan välitä.

Vierailija
9/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ymmärrän,kun omalle kohdalle osunut näitä silmää miellyttäviä ulisijoita. Ei jatkoon. En enää ikinä valita mistään itsessäni olevasta "viasta" vaikka olisin miten epävarma. Varma tapa pysyä sinkkuna vaikka olisi miten nätti ja kiva muuten.

Kunhan lupailet ja huomenna taas ulina jatkuu.

Vierailija
10/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kehumiseen voi kiitoksella vastata ja todeta, että mukava kun koet noin.

Mutta mitä sitä sen enempää tarvitsee kuin olemalla oma itsensä.  

Toki jos pitää vähän ylimielisesti patsastelevista, itseään täynnä olevista machomiehistä, niin ymmärrän.

Saattaa olla myös, että nämä "oon vaan tällänen" miehet eivät ole sinusta kovin kiinnostuneita edes jos aistit, että kehusi eivät heitä millään tasolla hetkauta. 

Vierailija
11/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat, työssäkäyvät, älykkäät, mutta ehkä hieman itsestään epävarmat hottikset kelpaavat kyllä monille muille vaikka ei sinulle kelpaakaan. Älä huoli.

Vierailija
12/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista on, kun saavat läpi elämän paljon myönteistä palautetta. Myös kateutta muilta (rumemmilta) miehiltä. Huono itsetunto ei ole koskaan hyvä juttu, olen huomannut.

Vierailija
13/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä on nykyään parta tai setäkalapuikot. 2000-luvun alussa oli vielä parrattomia miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi