Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä reilua: KULUJEN jakaminen?

Vierailija
04.06.2008 |

Tilanne lyhyesti tämä:

- miehen tulot noin 3000 euroa kuukaudessa, josta lyhentää lainaa 900 euroa

- miehellä omaisuutta 100 000 euron edestä, siis metsiä ja peltoja, mutta asumme vuokralka

- minulla tulot 600 euroa kuukaudessa, olen raskaana ja olemme avoliitossa

- jaamme KAIKKI kulut puoliksi, eli siis vuokran, veden, sähkön, ruuat (vaikka mies syö enemmän ja minä teen AINA ruuan ja siivoan AINA)

- minulla ei ole varaa muuhun kuin maksaa pakolliset menot, eli siis puolet ruuasta, muista kuluista ja vuokrasta

- nyt olen itku kurkussa, koska mulla ei ole varaa ostaa äitiysvaatteita ja mitkään vanhat vaatteet ei mene päälle

Olenko idiootti kun valitan vai olisiko joku muu ratkaisu reilumpi?

Kommentit (425)

Vierailija
421/425 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikäiset vaatteet, käytä niitä julkisesti, selitä kaikille että miehesi ei maksa mitään yhteisen vauvam kuluista, kerro julkisesti millaista teillä on. Osta vain itsellesi ruokaa, pese vain omat vaatteesi, siivoa vain omat sotkusi.

Sinua kohdellaan juuri niin kuin annat itseäsi kohdeltavan

Mutta oikeasti, sinuna lähtisin tuosta suhteesta, hae omaa asuntoa ja sitten sossuun hakemaan avustuksia.

Vierailija
422/425 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

papin aamenen jälkeen. Ei ole terve kaveri ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/425 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa sun puolesta. Miehelle kerroin tästä ketjusta ja hänkin oli ihan ihmeissään voiko olla noin hölmö. Onhan se lapsi nyt hänenkin! Luulen kanssa, ettei tuo muutu avioliiton myötä mihinkään.. Todella itsekäs mies sinulla =(

Vierailija
424/425 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet miehesi arvoasteikolla jossain koiran tasolla!

Mies ilmeisesti arvostaa perhettä, mutta sinä et siihen kuulu.

Papin aamen ei muuta sitä asiaa, ei se saa miestä yhtäkkiä rakastamaan (en usko, että nyt rakastaa) ja arvostamaan sinua.

Vierailija
425/425 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teit? Pääsittekö sopuun? Vai annoitko kenkää?