Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi, olen 8kk raskaana

Vierailija
22.07.2009 |

Vielä muutama pvä sitten kaikki oli kuin unelmaa. Eilen illalla tuli riitaa ja sama meno jatkui aamulla. Yllättäen mieheni löi minua niin, että toinen puoli naamastani on nyt turvoksissa ja todella kipeä, vertan syljin 2h suustani ja olin juuri 6h sairaalassa paikkailtavana (sisäpuoli suusta aukesi 10cm matkalta).

Nyt tulin kotiin ja mies on kuin ei mitään olisi tapahtunut? Ei pyytänyt anteeksi, kysynyt vointiani..ei mitään, on vain hyväntuulinen?

Olen ollut koko raskauden onnellinen,hyväntuulinen ja helppo, leppoisampi kuin normaalisti, olen edelleen pieni ja huolehdin ulkonäöstäni, seksielämä on sujunut ja kaikki ollut ok, mutta nyt tämä! Olen todella mieli maassa ja mikään ei tunnu hyvältä. Olivat sairaalassa aivan kauhuissaan ja minua painostettiin rikosilmoituksen tekoon, kuitenkaan en sitä voi/halua tehdä.

Meillä on kaikki hyvin ja isoon, uuteen omaan taloon pitäisi muuttaa vkon kuluttua, sekään ei tunnu miltään.

Nyt pelottaaa jatkuuko lyöminen, lyökö mies vauvaakin?

Meille tuli riita siitä, että hänen ex-avovaimonsa soittelee alituiseen ja laittelee viestejä, mies ei ole kertonut minusta ja vauvasta hänelle mitään, kuulemma ettei loukkaisi naista, koska hän olisi halunnut vauvan, mieheni ei, vaikka nyt tätä vauvaa odottaakin innolla.. katsoin hänen puhelimestaan, kun nainen oli taas joku ilta soittanut koko ajan ja hän ei voinut vastata, koska olimme yhdessä kotona, hän oli laittanut viestiä, että olen golfaamassa, soitellaan huomenna?

Kysyin ensin tästä, hän sanoi, että ei ole kuukausiin kuullut koko naisesta, eikä kiinnosta. Kun kerroin katsoneeni asian ja hän sai raivarin ja löi. On ihan sekava olo.. :/

Suhteemme alkoi, ennen kuin he olivat eronneet - en aluksi tiennyt tätä.

Ai niin ja ikäeroa meillä on miltei 20vuotta, itse olen hieman alle 30v, meillä ei käytetä alkoholia, olen hyvässä ammatissa ja mieheni korkeassa asemassa, mitään ongelmia ei siis ole muuten.

Mitä tehdä..lähteäkö vai jäädä, en tiedä mitä edes ajatella on niin loukattu, kamala olo?

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jonka ex on alkuun tyytynyt hakkaamiseen ja viimeisellä kerralla potkinut raskaana olevaa tuttavaani vatsaan tarkoituksena tappaa sekä äiti että lapsi. Lähteminen on vaikeaa, mutta turvallisin ratkaisu jokaiselle tuossa tilanteessa. Väkivalta valitettavasti hyvin hyvin harvoin jää yhteen kertaan. Kun kynnys on kerran ylitetty, on se helpompi ylittää toistekin. Lisäksi väkivallalla on taipumus pahentua kerta kerralta.

Vierailija
62/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäänsä. Voi olla, etteivät ole missään vaiheessa edes eronneet tunne/seksitasolla. Jos suhdetta ei olisi, ei olisi myöskään mitään syytä olla kertomatta sinust ja vauvasta. Usko vaan, mies sekä pettää sinua että on vielä väkivaltainen ja epäluotettava.

Lähde, ole kiltti! Lähde nyt kun se on vielä helppoa, lapsella ei ole vielä tunnesidettä isäänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala olo sinulla varmasti.

Miehesi on tehnyt kauheita. Älä ala itse vähättelemään tapahtunutta tai syyttämään itseäsi.

Sanoit, että suhteenne on ollut unelmaa tähän asti. Onko miehesi osannut aikaisemmin katua ja pyytää anteeksi, jos on sinua esim. loukannut jotenkin, vai onko se anteeksipyytäjä yleensä ollut sinä? Todella kummallista käytöstä mieheltäsi myös tuo ex-nais juttu. Miksi ei voi sanoa hänelle sinusta ja raskaudesta. Tuntuu, ettei todellakaan ole päässyt edellisestä suhteesta terveellä tavalla ylitse. Ja miksi hän valehtelee sinulle, ettei ole yhteydessä, vaikka onkin. Tämä asia teidän kyllä täytyy selvittää perinpohjin, jotta luottamus palautuisi.

Kamalinta tietenkin on tuo väkivalta ja uskomatonta, jos hän ei kadu syvästi ja pyydä anteeksi. Vähintäänkin vaatisin keskustelua yhdessä ammattiauttajan kanssa, jos aikoisin jäädä suhteeseen. Älä missään tapauksessa jätä asiaa tähän.

Pelkäätkö miestäsi? No nyt varmastikin. Ja syytä onkin. Mutta miten aiemmin.. jos mietit tarkasti.

Vierailija
64/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pitäisi hyvitellä sinua, ostaa kukkia hemmotella, hyvitellä tekoaan... Kunnes taas tulee seuraava isku, kovempaa..Toivottavasti et päädy tilastoihin:

Vierailija
65/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiedän miehesi ja hänen eksän suhtesta ? Oliko siinä väkivaltaa?

Minusta tuntuu todella oudolta ja pelottavaltakin ettei miehesi ole kommentoinut asiaa enää jälkeenpäin. Hänen on täytynyt lyödä tosi lujaa, koska vamma on noinkin iso.

Sinulla on oiekataa nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko antaa asian olla ja todennäköisesti saada turpaan vielä uudestaan ja ehkä jopa tihenevään ja pahenevaan tahtiin tai

sitten kertoa miehelle selvästi, että toista kertaa ei enää tule. Sanot lähteväsi kävelemään suhteesta ja SITTEN MYÖS TOTEUTAT SEN.

Tämän kertainen tapahtuma PITÄÄ keskustella todella perusteellisesti ja läpikotaisin ja miehen pitää ymmärtää ettet enää anna tuollaisen tapahtua uudestaan.

On hirveä järkytys kun rakkain ihminen tekee pahaa, mutta älä ala suojelemaan miestäsi, teet siinä vain itsellesi hallaa.

Sen rikosilmoituksen tekeminen ei ole ollenkaan poissuljettu vaihtoehto, vaikka se nyt sinusta tuntuukin aivan käsittämättömältä, kuten koko tapahtumakin.

Älä missään nimessä jää yksin tämän asian kanssa. Kerro siitä muille läheisillesi, jottet ole yksin. Älä siis suojele miestäsi! On pelkästään hänen häpeänsä ja hänen kestettävä seuraukset.

Nyt kaikista tärkein asia , jotta voitte jatkaa yhdessä elämistä, ja että voit edes harkita uuteen kotiin muuttamista miehesi kanssa, että saatte asian käsiteltyä. En oikeastaa ede ymmärrä miten pääset tästä yli, jos miehesi asenne on noin välinpitämätön. Ei kuullosta kauhean lupaavalta tuo yhteiselo tuollaisen miehen kanssa.

Voimia sinulle! ÄLÄ jään tämän miehen jalkoihin! ÄLÄ anna hänen enää satutaa itseäsi!

Vierailija
66/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheestä, jossa on väkivaltaa? Väkivaltahan tulee todennäköisesti jatkumaan, koska mies ei ole järkyttynyt teostaan eikä kadu. Ja aivan varmasti joku epäilee ja saa tietää. Eikö sinua huolestuta nyt se, että et tunne miestäsi lainkaan? Et edes tiennyt, missä elämäntilanteessa hän oli, kun aloitte seurustella.

Vierailija
67/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole läheisriippuvainen, vaan olen vain ollut 100% tyytyväinen elämäämme ennen tätä aamuista episodia, joten tuntuisi pahalta luopua nyt kaikesta, kun on kohta h-hetki käsillä.

Mieheni ei myöskään ole paha ihminen, puhuu paljon vauvastamme/odottaa innolla, huolehtii, että meillä on hyvä hieno/hyvä koti ja laittaa aina minulle ruoan yms

Suhdetta minäkin heillä kuvittelin -siitähän kaikki alkoikin, kuitenkin nyt tiedän faktat, nainen ei ole fyysisesti kiehtonut moneen vuoteen miestäni, eikä suhteessa ole ollut seksiäkään heidän viimeiseen kahteen yhteiseen vuoteen.

Mieheni näytti viestit, joita ex on lähetellyt ja ne olivat lähinnä sitä, että exä kyseli mikset koskaan vastaa, tulisitko kiinnittämään tauluja, astipesukoneesta kyseli yms.muuta väkinäistä.

Viesteistä myös selvisi, että he eivät ole nähneet.

Olen myös appivanhempieni kanssa nähnyt monesti, joten ei minua/vauvaa ole salailtu, myös mieheni ystävät tietävät minusta ja vauvasta.

Olemme nyt puhuneet asiasta ja mies katuu ja sanoi, että kun ei voi tehdä asialle muuta, kun ei sitä tekemättömäksikään saa, mikä on totta.

En ole tyhmä, joten mikäli tämä toistuisi, en jäisi vauvan kanssa tähän, sen sanoin hänelle itsekin ja hän ymmärsi kantani.

Vierailija
68/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän me kaikki sanomme. ajattelisit edes lastasi. VALITETTAVASTI minä olin ihan yhtä tyhmä kuin sinäkin ja odotin siihen asti kun saimme molemmat, minä ja lapsi, mennä paikkailtaviksi!

En ole tyhmä, joten mikäli tämä toistuisi, en jäisi vauvan kanssa tähän, sen sanoin hänelle itsekin ja hän ymmärsi kantani.

Vierailija
69/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sairaalasta epikriisi ja anna se jollekkin ystävällesi varmaan talteen.

Toiseksi POISTA SIVUHISTORIA!

Tiedän kuinka sairaita/ kieroja ihmiset voivat olla.

Kulissit olivat meillä hienot mutta turvakodissakin tuli vierailtua vauvan kanssa.

Onko sinulla ystävää tai vanhempia joille voit kertoa?

Miehesi on nyt aloittanut alistamisen! Muista se!

nim. eronnut "hyvästä" liitosta, jossa mies oli narsisti alkoholisti

Vierailija
70/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesi ja lapsesi tähden sinun on lähdettävä! Älä ole hölmö

Vierailija
71/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lyö, aina lyö! Ja tee ehdottomasti rikosilmoitus!

Vierailija
72/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ketju on ja av-ketjuksi myös yllättävän asiallinen. Täällä puhuvat naiset, jotka tietävät mistä puhuvat. Jätä mies VÄLITTÖMÄSTI. Tuollaiset tarinat EIVÄT KOSKAAN pääty hyvin. Pelasta lapsesi (ja itsesi myös).

Vierailija
73/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuhosi ne jo. Jos nyt jäät, niin osoitat vain, että olet pistettävissä kuriin väkivallalla. Ja tapa jatkuu ennemmin tai myöhemmin sataprosenttisella varmuudella.

Vierailija
74/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittömästi hoitoon, koska hänen tekonsa osoitti, että hän on vakavasti sairas. Ja jos ja kun hän ei hoitoon näe tarvetta, ei hän myöskään näe ongelmaansa, joten se siitä. Jätä mies heti.

Vierailija
75/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "raskaana olevan naisen pitäminen kuin kukkaa kämmenellä", mutta toisaalta dominointi jopa väkivallalla viittaa vahvasti toiseen kulttuuriin, mikä ei tarkoita, ettei suomimies läimisi vaimojaan mennen tullen. Tuo tuollainen hemmottelu ja ruuan laittaminen vain mielestäni viittaa muunmaalaiseen.

Mutta väliäkö sillä, oli minkämaalainen tahansa, niin ratkaisu on sama: HÄIVY.

Vierailija
76/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pahoillaan, vaadi häntä lähtemään kanssasi perheneuvolaan parikeskusteluun.

Jos ei suostu, ota aikalisä ja mene äitisi, siskosi tai ystäväsi luo tai jonnekin pois kotoa. Mies näkee kuinka tosissaan olet ja saat rauhassa miettiä asioita sekä miellään jutella jonkun ulkopuolisen kanssa. Tee selväksi, että tämä ei saa tapahtua enää koskaan. Näytä jo nyt, että lähdet fyysisesti pois (vaikket lähtisikään lopullisesti) ja ilmoita, että lähdet myös seuraavasta kerrasta - sitä ei voi tietää, palaatko takaisin.

Älä rupea salailulinjalle. Puhu avoimesti asiasta kaikille läheisille. Ota vaikka anoppilassakin puheeksi. Ja nimenomaan niin, että mies TIETÄÄ, että olet kertonut "kaikille". Jos mies käyttää väkivaltaa vallankäytön välineenä, hänen tarkoituksensa ei onnistu toivotulla tavalla, kun et salaile asiaa.

Olisi kyllä todella tärkeää saada mies yhdessä sinun kanssa saamaan keskusteluapua. Jos mies oikeasti katuu eikä halua saman toistuvan, hän voi saada apua omaan tilanteeseensa, kunhan lähtee kanssasi apua hakemaan.

Älä jätä asiaa tähän. Näytä miehelle, että olet tosissasi, kun sanot, että sai luvan olla ensimmäinen ja viimeinen kerta!

Vierailija
77/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läskien av-mammojen kehottaa lähtemään! Tuskin itse tekisivat samoin. Parisuhteen eteen tosiaan täytyy nähdä vaivaa. Toki, jos lyöminen toistuu, niin toivottavasti lähdet ja nopeasti! Voimia!

Vierailija
78/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä on jotain itsetuntoa jäljellä. Se itsetunto murenee niin huomaamatta ja salaa, että et huomaakkaan, kun annat jatkossa aina anteeksi lyönnit ja jäät suhteeseen.

Oikeasti, mieti nyt hyvä nainen. MIEHESI LÖI SINUA JA OLET VIIMEISILLÄSI RASKAANA. Mieti, jos kaverisi tulisi kertomaan sinulle tämän tarinan. Mitä sanoisit hänelle? Katso nyt vielä hetki? Minä lähtisin samalla sekunnilla, oli takana kuinka pitkä ja ihana suhde. Mies, joka KERRANKIN kohottaa kättään vaimoaan kohden ei ole terve, normaali mies. Piste.

Vierailija
79/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kokemuksesta sanoa että varmasti tulee toistumaan miehesi väkivaltainen käytös.

Meillä se alkoi ihan pienellä tönimisellä joka ei toistunut vuoteen.

Siitä sitten pikkuhiljaa useammin ja aina vain kovempana väkivaltana.

Lapset näkivät yhdenkerran ja se avasi silmäni.

Tajusin lasten pelon ja silloin vasta ymmärsin itsekkin pelätä.

Lähde nyt kun vielä voit. Seuraava kerta voi olla kovempi ja kohtalokas.

Ja tiedoksi..meilläkin meni mielestäni hyvin ja keskustelimme asiasta mutta loppua väkivallalle ei tullut.

Ole rohkea, mieti vauvaasi!!!

Tsemppiä!

Vierailija
80/168 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa naseva kommentti. Jatka sinä vain vaivannäkemistä parisuhteesi eteen toimimalla nyrkkeilysakkina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän