Mies löi, olen 8kk raskaana
Vielä muutama pvä sitten kaikki oli kuin unelmaa. Eilen illalla tuli riitaa ja sama meno jatkui aamulla. Yllättäen mieheni löi minua niin, että toinen puoli naamastani on nyt turvoksissa ja todella kipeä, vertan syljin 2h suustani ja olin juuri 6h sairaalassa paikkailtavana (sisäpuoli suusta aukesi 10cm matkalta).
Nyt tulin kotiin ja mies on kuin ei mitään olisi tapahtunut? Ei pyytänyt anteeksi, kysynyt vointiani..ei mitään, on vain hyväntuulinen?
Olen ollut koko raskauden onnellinen,hyväntuulinen ja helppo, leppoisampi kuin normaalisti, olen edelleen pieni ja huolehdin ulkonäöstäni, seksielämä on sujunut ja kaikki ollut ok, mutta nyt tämä! Olen todella mieli maassa ja mikään ei tunnu hyvältä. Olivat sairaalassa aivan kauhuissaan ja minua painostettiin rikosilmoituksen tekoon, kuitenkaan en sitä voi/halua tehdä.
Meillä on kaikki hyvin ja isoon, uuteen omaan taloon pitäisi muuttaa vkon kuluttua, sekään ei tunnu miltään.
Nyt pelottaaa jatkuuko lyöminen, lyökö mies vauvaakin?
Meille tuli riita siitä, että hänen ex-avovaimonsa soittelee alituiseen ja laittelee viestejä, mies ei ole kertonut minusta ja vauvasta hänelle mitään, kuulemma ettei loukkaisi naista, koska hän olisi halunnut vauvan, mieheni ei, vaikka nyt tätä vauvaa odottaakin innolla.. katsoin hänen puhelimestaan, kun nainen oli taas joku ilta soittanut koko ajan ja hän ei voinut vastata, koska olimme yhdessä kotona, hän oli laittanut viestiä, että olen golfaamassa, soitellaan huomenna?
Kysyin ensin tästä, hän sanoi, että ei ole kuukausiin kuullut koko naisesta, eikä kiinnosta. Kun kerroin katsoneeni asian ja hän sai raivarin ja löi. On ihan sekava olo.. :/
Suhteemme alkoi, ennen kuin he olivat eronneet - en aluksi tiennyt tätä.
Ai niin ja ikäeroa meillä on miltei 20vuotta, itse olen hieman alle 30v, meillä ei käytetä alkoholia, olen hyvässä ammatissa ja mieheni korkeassa asemassa, mitään ongelmia ei siis ole muuten.
Mitä tehdä..lähteäkö vai jäädä, en tiedä mitä edes ajatella on niin loukattu, kamala olo?
Kommentit (168)
meinaako se piilotella sua ja vauvaa sittenkin kun se maailmaan putkahtaa, jatkuuko se ex suhdekin, kun ei ole teistä kertonut, sori tää nykyisin niin yleinen diagnoosi, mutta narsistisia luonteenpiirteitä taitaa miehestä löytyä jo tuon pienen kirjoituksesi pohjalta. LÄHDE NYT!
se, että et tiennyt teidän suhteenne alkaneen hänen vielä ollessa suhteessa exäänsä. ota yhteyttä turvakotiin, ja kysy mitä he suosittelisivat sinun tekevän, jos et usko meitä.
meinaako se piilotella sua ja vauvaa sittenkin kun se maailmaan putkahtaa, jatkuuko se ex suhdekin, kun ei ole teistä kertonut, sori tää nykyisin niin yleinen diagnoosi, mutta narsistisia luonteenpiirteitä taitaa miehestä löytyä jo tuon pienen kirjoituksesi pohjalta. LÄHDE NYT!
Nämä viestit saattavat tuntua tylyiltä, mutta olemme huolissamme sinusta ja siksi sanomme asiat niin suoraan ja lyhyesti!
mihinkään. jos ei edes rikosilmoitusta tehnyt, niin turha toivoa, että jättäis miehen.
tuo ei ole mikään pieni läppäisy, jonka jälkeen ehkä voisi vielä jatkaa yhteiselämää. Jos heti ensimmäisellä kerralla joudut raskaana sairaalaan paikattavaksi, niin mitä sitten kun et ole raskaana.
olen pahoillani sun puolesta, toivottavasti haet ja saat asianmukaista apua.
Älä missään nimessä syytä tapahtuneesta itseäsi. Lähde nyt heti, mitä pidempään jäät ja mitä useampia kertoja joudut lyödyksi, sen vaikeampaa on lähteä.
Ja teet rikosilmoituksen. Vaikka olisi pahoillaan ja pyytäisi anteeksi, mitä ei edes tehnyt on lähdettävä. Tuo vain pahenee, siitä on lähipiirissä kokemusta. Iso, hieno talo ja varakas mies ei tuo sulle hyvää elämää. Lähde nyt heti kun vielä pääset pois.
olisko sinulla ketään ystävää/sukulaista jolle puhua? älä ainakaan jää yksin
Kiitos asiallisista vastauksista..
Ei ole helppoa lähteä/edes harkita sitä, tulevaisuutta on suunniteltu pitkälle ja kuten sanoin: tähän asti kaikki on ollut kuin unelmaa.
Olen vain henkisesti aivan rikki tämän johdosta, niin paha mieli, ettei mitään rajaa :(
Tutulleni kävi samoin, että hampaat lyötiin kurkkuun. Onneksi tajusi lähteä eikä enää palannut miehen luo, vaikka tämä monesti sitä pyysi.
nimim. kokemusta on.
..exän muodossa.
Tottakai olet läheisriippuvainen ja tottakai ajattelet ja uskot että kerta oli viimeinen. Tottakai haluat altistaa lapsenkin moiselle.
Tietysti. Mihinkään muuhun en usko.
sanoa että lähde ja heti. ei sillä etten väittäisi sitä oikeaksi ratkaisuksi, mutta voin vain kuvitella vaikean tilanteesi. voimia!
Sinulla on mies, joka on pahoinpidellyt sinut.
Sellaisen miehenkö haluat? Sellaista elämääkö haluat viettää? Lähde, kun traumoja on vielä vähemmän ja voit viettää normaalia loppuelämää lapsesi kanssa. Älä odota, sillä lamaannut, etkä osaa ehkä lähteäkään. Tiedätkö, miten moni nainen kuolee kotonaan väkivaltaisesti? Äitinä olet vastuussa siitä, että lapsellasi on tasapainoinen kasvuympäristö. Ethän halua vahingoittaa lastasi?
Väkivaltaiset miehet käyttävät usein väkivaltaa lapsia kohtaan kostoksi vaimolle.
Ettei paksuna oleva akka kehtaa hyppiä silmille.
Nyt äkkiä pois sieltä!
perheestä, jossa on väkivaltaa? Väkivaltahan tulee todennäköisesti jatkumaan, koska mies ei ole järkyttynyt teostaan eikä kadu. Ja aivan varmasti joku epäilee ja saa tietää. Eikö sinua huolestuta nyt se, että et tunne miestäsi lainkaan? Et edes tiennyt, missä elämäntilanteessa hän oli, kun aloitte seurustella.
Miettisin jo tuota, kun mies ei halua kertoa sinusta entiselle vaimolleen.Tai tulevasta lapsesta. Niin sitä aina kuvittelee, että kaikki menee hyvin ja mies muuttuu, mutta höpöhöpö. Joku kirjottikin, että lähde vielä ennen kuin on keuhkot pihalla. Helppoa se lähteminen ei ole ja moni onkin väkivaltaisessa suhteessa monta vuotta. Olet nuori ja ansaitset parempaa!