Kalske ihan kusessa Halla-Ahon kanssa
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/05/halla-aho_kysyy_kals…
Kalske nosti siis syytteen Thors-jutussa ja nyt ihmetellään, että miksei Hakkaraisen ja parin muun perussuomalaisen saamia tappouhkauksia tutkita lainkaan. Kalskeen on mahdoton olla nyt nostamatta noista juttua, koska jos hän ei niin tee niin silloin tasa-arvo ei toteudu ja laki ei ole sama kaikille. Mielenkiintoista :)
Kommentit (48)
juttu, laitatko siihen linkin?
Musta ihan ok tilanne nyt, ei tarvitse tutkia tarkemmin. Sitä saa mitä tilaa :-D
niinkuin se on toiselle toivonut:-)))
juttu, laitatko siihen linkin? Musta ihan ok tilanne nyt, ei tarvitse tutkia tarkemmin. Sitä saa mitä tilaa :-D
Eipä löydy koska ei ole poistanut mitään. Poisti vain yhden rivin islamaiheesta jonka oikeus käski poistaa. Muuten ei ole ikinä poistanut mitään blogeistaan. Wikistä löydät tämän tiedon. Yritäpä valehdella paremmin sillä kyllä ihmiset tietää miten asiat on ja mistä ne voi tarkistaa! Turha sönköttää mistään wikisitaateista.
niinkuin se on toiselle toivonut:-)))
...mutta tuskin ne nokikepit Halla-ahoa raiskaa vaikka kuinka toivoisit. Ne raiskaa ei-musliminaisia pääasiassa, koska pitävät niitä huorina. Toki raiskaavatmyös omia naisiaan, mutta tuskin Halla-ahoa.
Kuten mainitsi vaalimainoksessaan.
"Halla-aho, koska sinulla on tyttö". Toivottavasti tyttö ei ole vihreä.
”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa... Se on opettavaista.” (20.12.2006 Scriptassa. Halla-aho poisti huomiota herättäneen kohdan puoli vuorokautta sen jälkeen, kun se oli julkaistu)[75]
Joko meni Persuvastustajilla ihan luu kurkkuun ja jauhot suuhun kun kaikki vakiovalheenne persuista yleensä ja Halla-ahosta erityisesti osoitettiin valehteluksi?