Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* Tammikuun Toivotut 2012 *

Kommentit (348)

Vierailija
101/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuhlaan täällä nyt palstatilaa mut tää ei suostu näyttään mun viestiä loppuun höh! Pitää tulla uudestaan jos toimis sitten...

Vierailija
102/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni tilanteesi johdosta. IHan kamalaa, uskomatonta, surullista, ei löydy sanoja. ONko nyt niin, että kohdussa ei ollut mitään? Vaikka HCG nousee normaalisti?

Kurkistelee mykistyneenä ILTIS 21+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Olen Lelan "tuttuja" tuolta esikoisten väkääjien ryhmästä. Plussa tuli tuossa viikko sitten yk 15 ja kovasti ollaan pientä esikoistamme toivottu ja odotettu. Ikää on 31 v ja synnytyssairaalana Naistenklinikka ja laskettu aika 16.1. Tässäpä näin alkuun :)

Vierailija
104/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista! Kovasti voimia surun läpikäymiseen... En osaa edes kuvitella, miltä susta tuntuu, mutta koeta jaksaa!

Vierailija
105/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret pahoittelut Evelinalle, voin vaan kuvitella miten kamala tilanne tuo voi olla :( Paljon jaksamista sinne!!!!

Mulla alkaa tilanne valitettavasti vaikuttaa yhtä pahalta ku Evelinalla... Eilisestä asti vuotanu pelkkää verta ja oikein runsaastikkin. Mitään kipuja ei oo missään mut vuoto on kyl just yhtä runsasta ku menkkojen alussa :( Oon itkeny silmät päästäni ku oon ihan varma että kesken se on menny. Ikinä ei näköjään pitäs ihmetellä oireettomuutta tai edes toivoo että kaikki on hyvin. Olis vissiin pitäny olla vaan vieläkin pessimistisempi.

Huomisen neuvolaan soiton sijaan varasin siis itelleni ultran huomiselle ja odotan kuulevani siellä just sen mitä en haluais. Ei tää mun mielestä voi mitään muutakaan olla? Googlella kun kattoin ni melkein jokainen, jolla on ollu runsaampaa vuotoo tässä vaiheessa ni keskenmeno on tullu.

Mä laitan kaikki sormet ja varpaat ristiin että vuoto vois johtua jostain muusta, mutta epäilen kyl vahvasti et huomenna tipahdan maan pinnalle kovaa ja korkeelta :(

-Mon@

Vierailija
106/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta tv:n kultajuhlien äärestä tulin ja voi kurjuus, kyllä meni fiilikset ääripäästä toiseen. Onpa täällä ikäviä uutisia.

Voimia ja halauksia Evelinalle! ?

Monalle peukut pystyyn, vuoto voi olla ihan vaaratontakin, toivotaan toivotaan...

Raskaana, kunnes toisin todistetaan :)

Itse soitin silloin viime keskenmenon yhteydessä sairaalaan, kun säikähdin vuotoa, ja kätilö siellä sanoi, että jos vuoto ei ole menkkoja runsaampaa, on se vielä ihan normaalia. Hyytymiä ja kipujakin voi tulla, eikä se välttämättä mitään meinaa. Mun kohdallahan se viimeksi tosiaan oli menoa sitten, mutta AINA SE EI OLE NIIN.

Itsellä ultra huomenna. Oon näin niinkuin suomeks sanottuna ihan paskanjäykkänä jännityksestä :D

TERVETULOA taas uusille!

Mussumille etenkin, täältä me "ikäneidot" nyt tullaan :D

Lela 6+5

Vierailija
107/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia ja voimia Eveliinalle!

Vierailija
108/348 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille!

Täälähän on surullisia uutisia :( taidetaan elellä niitä aikoja että pelätään pahinta ja toivotaan parasta!

Itsellä on mennyt koko päivä nukkuessa! viikonlopun aikana tuli tehtyä töitä oikein olen takaa, la ja su tunteja kertyi yhteensä 33 ja eilen nautittiin valomerkkiin asti hyvistä lätkä tunnelmasta ( tämä on yritttäjän arkea!.) Yöllä kun tultiin kotiin niin maha oli kuin jalkapallo! Joten tänään on sitten nukuttu univelkoja pois!

Torstaina olis mulla se ultra ja sitä nyt kovasti odotellaan....

Onko muilla ruoka kokajan mielessä? mä syön kun hevonen :) vaikka maha on ihan täynnä niin kokoajan suu jauhaa lisää.

Vierailija
109/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin eilen neuvolaan, heidän mukaan L.A. 18.1. ensimmäinen käynti on vasta 20.6. ja ultra siitä kahden viikon päästä. Hurjan pitkästi odotettava kun ennen niitä ei ehkä oikeasti uskalla ajatella, että kaikki on kuten pitää! Lievä pahoinvointi aamuisin on alkanut, välillä tuntuu kuin menkat olis alkamassa ja vasemmanpuoleisia munasarjoja "särkee". Onko muilla samaa?

Jos joku tietää joitain hyviä kaikenkattavia nettisivuja tai kirjoja niin linkkejä vain tulemaan! Plus kaikkea mitä saa ja pitää ostaa!

Toisaalta pelottaa ja jännittää, toisaalta on hurjan innoissaan, toisaalta ei vielä edes tajua koko asiaa :)

Vierailija
110/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti jo tänne itseäni ilmoittelen. Tulen tuolta tammikuun kuumeilijoista ja viikonloppuna on plussatestiä tehty (ja sen jälkeen joka päivä kun on kaapissa sattunut niitä olemaan.

Minä olen siis 24v ja mies 30v. Espoossa asustellaan ja jos tässä nyt loppuun asti mennään niin synnytys on jossain täällä, en vielä tiedä missä :D Niin ja esikoinen on tulossa.

Nyt oli neljäs normaali kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, viime kierrossakin jo ehdin saada plussan ja neljä päivää myöhässä kuitenkin menkat alkoi, sen takia nytkin varovaisen onnellisena odottelen mitä tuleman pitää.

Tekayn mukaan l.a olisi 23.1 laskettu mun omalla kierrolla, tieääkö kukaan huomioidaanko neuvolassa oma kierot vai lasketaanko l.a aina 28 päivän kierron mukaan?

Alanis

Vierailija
111/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA mukaan jännäämään ja jakamaan kuulumisia!

Jutusteluseurana:

1.1. riisi, 34 v, kolmas lapsi - RAS

2.1. Eveliinukka, 32 v, neljäs lapsi - EKKS

2.1. Makku, 38 v, neljäs lapsi - SatKS

2.1. appelsiini 1,19 v, esikoinen- oas

2.1. kolmen@iti, 39 v, neljäs lapsi

4.1. Lela, 30 v, esikoinen - HYS

4.1. Kiiku, esikoinen

4.1. Veeru, 24 v, toinen lapsi - TAYS

4.1. Elmu, 24 v, esikoinen - EKKS

4.1. kwatti, 23 v, toinen lapsi - TAYS

4.1. Kasmira, 35 v, toinen lapsi - NKL

6.1. höpönassu, kolmas lapsi - KOKS

7.1. Trix, 25 v, toinen lapsi - PS

8.1. pirpana78, kolmas lapsi - NKL

8.1. Hatuli, 23 v, esikoinen

8.1. Murunen77, 33 v, kolmas lapsi - KOKS

8.1. Mukelo, 21 v, esikoinen

11.1. Mon@, 26 v, esikoinen - TAYS

11.1. ronsuäiti, 32 v, kolmas lapsi

11.1. Käpyhippi, 30 v, kolmas lapsi - KOS

11.1. omamma2010, 26 v, toinen lapsi

12.1. omenankukka, 34 v, 8. lapsi - OAS

15.1. femme, 29 v, esikoinen

16.1. Mussum, 31 v, esikoinen - NKL

19.1. mamaks, 31 v, esikoinen

19.1. surviina, 25 v, esikoinen - OYS

20.1. miskistin, 34 v, toinen lapsi, JS

piuku1, kolmas lapsi

(listan alussa siis LA ja lopussa synnäri)

Matkasta pudonneet - voimia surun keskelle ?

evelina

Vierailija
112/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa kirjoittaa tänne sillai kertokaa miten se tapahtuuu:D

Vierailija
113/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpä minkäin mukaan näihin keskuteluihin. Olen siis 22v yhden lapsen äiti, ja toisen la on näillä näkymin 5.1.2012. Jonkun aikaa tätä toista jo kerettiin kuumeillakkin, ja onnesta sekaisin tottakai! Tunteet on täälläkin menneen vuoristorataa ja monenlaista vaivaa on ehtinyt tulla jo kuvioihin. Pahoinvointi alkoi jo viikko sitten ja tänään sain postissa tilaamani sea band-rannekkeet. Vielä en osaa tehosta sanoa kun ovat olleet käytössä vasta n.15min :) mutta kaikkea on kokeiltava olon helpottamiseksi! Mutta täytyy mennä päiväunille esikon viereen.( armoton väsymys) Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
114/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikävyys, mitä uutisia täältä löytyi. Evelle kauheasti voimia!!!!!! Toivottavasti pääsette asian yli ja pian olisi uusi tulokas tarrasukkineen matkassa! Kyllä se vain näin on nähtävä. Mutta inhottavia tuommoiset tilanteet...

Ja entäs Mona? Joko selvisi tilanteesi? Toivon todellakin parasta!!! :)

Mulla nyt on pahoinvointi ilmaantunut kuvioihin ja armoton väsymys. Eli vähän edes jotain merkkejä niin osaa jo ehkä pikkuisen iloitakin, vaikka eihän nämä oireet kivoja ole :D. Välillä tuntuu että huimailee, kun esikoista kanniskelee. Ja tosiaan kun joku mainitsi ruoasta, niin itelläkin on pakko koko ajan jotain laittaa suuhun, muuten iskee ihan hirveä olotila hetken päästä! Kaikki jääkaappikylmä tuntuu hyvältä, viilit ja esikoisen marjasoseet :D. Mut sit taas tuo lapsen syöttäminen on välillä aikamoista yökkäilyä.. Se haju, mikä noista kasvislihasoseista tulee... YÖK!!!! Ja kohta on pakkasestakin sapuska loppunu, eli pitäisi alkaa lisää keittelemään vihanneksia taas. Pitäisköhän laittaa mies asialle? ;)

Mutta semmoista täällä. Tervetuloa uusille! :) Tarrasukkia kaikille!!!!! Kertoilkaahan ultrakuulumisia. Mä en tosiaan aio nyt mennä varhaisultraan, koitan malttaa odotella sinne kunnan tarjoamaan...... huoh.

Vierailija
115/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan nyt jos vähän paremmalla onnella tää kirjottelu sujuis.. :)

Alanisille: kyllä ne mun tietääkseni ihan sen sun oman kierron mukaan laskee, mutta tarkkaa päiväähän on silloin vaikea saada selville ja paljastuukin yleensä vasta sitten ekassa ultrassa :)

Tsemppiä Mon@lle! Toivotaan että selviät säikähdyksellä ja pikkuinen on matkassa!

Mun piti tänään jäädä töistä pois kun tuli tuossa oksennettua melkein koko aamu...huhhuh! Tuntuu että on jo nyt ihan loppu tämän pahoinvoinnin keskellä vaikka todennäkösesti tää jatkuu vielä kuukauden verran. Käääk! Olis niin ihanaa kun olis jo vaikka heinäkuu, vois vaan mennä nukkuun ja herätä sitte heinäkuun eka päivä.

Päätin tilata vauva-lehden kun tuli uus tarjous. Mulle se jo tuli 9kk ja nyt tässä kuussa olin pitkästä aikaa ilman lehteä. Kiva kun alkaa taas, sitä on niin mukava lukea :) ihana lehti!

Tervetuloa taas joukkoon uusille! Alkaa olla jo la:ita vähän lähempänä loppukuutakin.

Jes ei nyt muuta, ihanaa kohta kuulla ultrakuulumisia teiltä :)

-Hatuli

116/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatuli: mietin kanssa tota vauva-lehden tilaamista. :) Oon nyt ostanu pari numeroa, kun ollut mielenkiintoisia juttuja.

Leia: ultrakuulumisia oottelen!

Itsellä ultra torstaina, hui kun jännittää! Näin siitä jo untakin toissa yönä. Siinä unessa oltiin myöhässä ja sit oli kamalasti kaikkia käytäviä joita kuljettiin. Oikeesti ei oo mitään käytäviä ees :) Oon menossa samalle lääkärille jolla on käyny rutiinitarkastuksissa pari kertaa, että ihan kiva silleen mennä edes vähän tutulle :) Mies tulee mukaan.

Ostin muuten tai siis tilasin netistä sellaisen yhteinen odotus-kirjan. Kun jotenkin tuntuu että haluaa jo tän odotuksen kirjata tolleen ylös, niin tuo kirja vaikuttaa aika kivalta siihen hommaan. Ja siinä on myös isälle ja muille perheenjäsenille kohtia. :)

Olo on hyvä, ei pahoinvointia yms. Älytön väsymys on ruvennut nyt vaivaamaan. Melkein pitää päikkärit nukkua että iltaan jaksaa. Syödä voisin vaikka mitä, mutta nyt oon kyllä päättäny vähän tarkkailla syömisiä, kun en halua lihoa syömällä lisää, kun muutenkin on jo ylipainoa.

Tällästä tänään, olipas omaa napaa :)

terkuin Elmu rv 6+6

Vierailija
117/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sydän lyö bum bum bum..."

Itkuhan siinä tuli silmään, kun näki ruudulla pikkuruisen hippusen, jolla sydän sykki. Niisk!

Nyt kiirusta, päivitän listan ja muut kuulumiset huomenna.

Tervetuloa taas uusille!

Onnellisena,

Lela 6+6

Vierailija
118/348 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit että on ollu kiirusta.

Evelle paljon voimia ja halauksia. Toivottavasti kuulemme sinusta taas. Anna itsellesi surra suru pois, kyllä se helpottaa ajan kanssa.

Mulla on pahoinvointi tullut kuvioihin. Eilen illalla oli aivan karseeta...en pystynyt nukkumaankaan. rannekkeet eivät auttaneet. OIsin varmaan jo oksenatanut monta kertaa ellen omais titteliä "maailman paras oksennuksen pidättelijä".

Mulla on kanssa to ultra, silloin olisi viikkoja 6+4 tai 6+5 riippuu millä laskurilla sen kattoo.

takasta lapsesta sykkeet näkyi jo 5+6 ja ekasta ei varhaisultrassa käytykkään.

Mulla on siis pahoinvoiti alkanut, mutta ihmettelin että jotain muita oireita on sitten kadonnut esin jatkuva vessassa ravailu, nälkäkään ei ehkä yhtä paljon ole, tämä huolestuttaa mua kovasti.

onko täälä muuten ketään jolla olisi ollut 2 km peräkkäi ja kolams raskaus olisi onnistunut?

Jaksamista kaikille pahoinvoinnista kärsiville, se on niin inhottavaa ja jotenkin rajottaa ainakin mun päivää...

nyt telkkua kattoo ja ehkä sitä vois jääkaapilla käydä. Lapsetkin on nukkumassa, joten ihana hiljaisuus.

Ainiin onnea Lela =)

Vierailija
119/348 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on ollut alkuviikon kuumeessa ja minä kotona hänen kanssaan. Maanantaina oli tosin pakko käväistä töissä, koska olen korvaamaton ;) Mitenhän ne pärjää siellä ilman mua sitten loppuvuodesta? Muuten on kotioleilu tehnyt kyllä tosi hyvää, olen saanut nukuttua päikkäreitä ja syötyä riittävän usein. Nykyään vaan kaikki närästää...

Onnea Lelalle sydänäänistä! Mulla on ensi viikolla eka neuvola, mutta viikkoja silloin vasta 7, eli dopplerilla ei vielä mitään kuulu ja ultraa meidän neuvolassa ei ole. Sitten ei varmaan olekaan yhtään käyntiä ennen np-ultraa, joten olen minäkin alkanut harkita sitä alkuraskauden ultraa :)

Nyt pelaamaan vähän Indiana Jonesia ja sitten se onkin taas päikkäreiden paikka. Huomenna mies jää potilaan kanssa kotiin ja mun pitäis pärjätä töissä. Olen vielä pomon kanssa kaksin ja koko ajan kuvottaa, pissattaa ja väsyttää. Saa nähdä, onko jo kohta pakko kertoa, ettei tuu sanomista, kun työtehot laskee :) Mulla on kyllä ihana pomo, joten sen puoleen ei ongelmaa.

Käpyhippi 6+1 - On niin juhlava tuo kutosella alkava rv :)

Vierailija
120/348 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein kaksi testiä kp31 ja molemmat selviä plussia! Vauvaa on yritetty 2 vuotta, yk24 tärppäsi ja ihan luomusti :) Ei tätä vielä oikein voi uskoa ja koko ajan pelottaa, että ilo loppuu lyhyeen.. Ensi viikolla ensimmäinen neuvola. Esikoinen siis tulossa, minulla ikää 24, mies 27. Paikkakuntaa en vielä paljasta, LA nettilaskurin mukaan 24.1