Aamulehden kuva-arvoitus 22.4.2011
Heips!
Ootteko pähkäilleet? 4 puuttuis, 16, 53, 64 ja 68.
Saiskos apuja, kiitos : )
Kommentit (185)
Ei kyllä ole mikään synönyymi x-akselille
mietin minäkin tosta nrosta 51 ja mikä ihme tuo 86 on joku alkoholijuoma + si + "jasu" eli jaso??? mutta mikä ihmeen alkoholijuoma??? konjakkisijaso??? ää!!
Tähän mekin päädyttiin, mutta mikä se ristikko siinä ekana on?
Kyseessä siis kuva nro 51
mikä muu 53 sitten on jos ei synonyymi x-akselille, en ole ainakaan muuta keksinyt
mietin minäkin tosta nrosta 51 ja mikä ihme tuo 86 on joku alkoholijuoma + si + "jasu" eli jaso??? mutta mikä ihmeen alkoholijuoma??? konjakkisijaso??? ää!!
ei se ole jasu, vaan eppu! :) ja se pullo ei ole konjakkia, vaan toinen hyvin väkevä...
Nämä ovat ihan utopististia mulle, auttakaa joku!
86, mut onko se alkoholijuoma kuitenkin konjakki? kiitos muuten avusta :)
10 mieti missä maanosassa se kuvassa näkyvä juttu on ja vähennä siitä alan lyhenne...
toinen vihje, että asiasta toiseen voidaan siirtyä myös tämän kautta...
nyt selvis 86! mut joo esim. tuo 67 on hyvin hämärä mulle...
vkonpäivä + hahmon nimi ned + korin toinen nimitys, johon lisätään tokaksi kirjaimeksi u :)
no ei ihmekään, että en tiennyt ysiä, kun mies sanoi tuon tyypin nimeksi Neil eikä Ned :/
Multa puuttuu enää 7, 19, 13,67
67 olla sellainen ihminen, joka hamstraa paljon eli hamsteri?
mikä muu 53 sitten on jos ei synonyymi x-akselille, en ole ainakaan muuta keksinyt
En ole kuullutkaan mistään synonyymistä
jarrujärjestelmä + "katti" :)
ihan googlesta sen löysin, et tiennyt aiemmin nimitystä, mutta oon joutunu ennenkin näissä kuva-arvoituksissa tutkimaan juttuja netistä, joten ei se musta mikään mahdottomuus ole.
Tähän mekin päädyttiin, mutta mikä se ristikko siinä ekana on?