Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka väittää/uskoo, että ponnistusvaihe voi olla kivuton ilman puudutteita?

Vierailija
20.04.2011 |

Muutamissa ketjuissa tälläsiä väitöksiä on tullut esille. Itseni on hyvin hyvin vaikea tätä uskoa! Kyllähän se lapsen tuleminen ottaa luihin ja lihaksiinkin, ei pelkästään siihen alapäähän! Ei se nyt kudostyypistä voi olla kiinni, sattuuko vai ei.

Kommentit (200)

Vierailija
161/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteen lujuudella työntämään kätensä tuleen mut ehkä tuolla mesoojalla tosiaan on vikaa elimistössään...ja etenkin korvien välissä :D

Vierailija
162/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta se väittää että kykenee mennen tullen puremaan itseltään käden irti ja työntämään sen takapuoleensa...suurta tuskaa tuntien mutta ylpeästi pää pystyssä naureskellen! Onhan nänellä sentään niin suuri tuo kivun sietokyky ja luja luonne.... "odottaa"

Ymmärrän, ymmärrän. Jos omasta mielestä synnytys ja esimerkiksi jalan murtuminen ovat valtavan, kamalan kivun tuntemuksia niin voi vetääkkin överiksi. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan pelkällä luonteen lujuudella? "naurelee"

Vierailija
164/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta se väittää että kykenee mennen tullen puremaan itseltään käden irti ja työntämään sen takapuoleensa...suurta tuskaa tuntien mutta ylpeästi pää pystyssä naureskellen! Onhan nänellä sentään niin suuri tuo kivun sietokyky ja luja luonne.... "odottaa"

:D

Vierailija
165/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteen lujuudella työntämään kätensä tuleen mut ehkä tuolla mesoojalla tosiaan on vikaa elimistössään...ja etenkin korvien välissä :D

Työntämään kätensä tuleen? Mitä vittua? :D Kyllä täällä joku muu on pillerien tarpeessa ja kovasti.

Vierailija
166/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan pelkällä luonteen lujuudella? "naurelee"

Vierailija
167/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun rakas mesooja tarvii meitä yrittää mielyttää. Jos meille ei kelpaa niin so what? yritä elä äsen kans. Rankkaa tollanen elämä,. jos yrittää vaan toisia miellyttää. Taisit siellä synnytyksessäkin vaan kätilöitä ja miestäs miellyttää, niin et pystynyt kanavoimaan tutneitas ja tässä on nyt tulos -naien patoutuneiden tunteidensa kanssa etsii ulospääsyä kärsimyksestä (lol, olisko hyvä kirjan nimi??)

Kätilö oli synnytyksessä 15 minuutin ajan ja minä sanelin ehdot =)

Vierailija
168/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalka murtuneena kun ei todellakaan saisi pyöräillä ja jos sinä mesooja niin olet tehnyt vain luonteesi lujuudella niin olet oikeasti terapian tarpeessa! ei ole ihan normaalia enää tuollainen....se kipu kun kertoo aina jostain! Eikä se kivun määrä edelleenkään ole vakio vaan vaihtelee ihmisestä ja tilanteesta riippuen...mut sä et ole ihan terve.

Vierailija
169/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tän ihmistyypin ja tosielämässä niitten jankutukset päättyy yleensä itkuun. Sitten valitetaan että kun kellekään ei mikään kelpaa ja päläpäläpälä... Mut iteppähän alotti

Vierailija
170/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalka murtuneena kun ei todellakaan saisi pyöräillä ja jos sinä mesooja niin olet tehnyt vain luonteesi lujuudella niin olet oikeasti terapian tarpeessa! ei ole ihan normaalia enää tuollainen....se kipu kun kertoo aina jostain! Eikä se kivun määrä edelleenkään ole vakio vaan vaihtelee ihmisestä ja tilanteesta riippuen...mut sä et ole ihan terve.

Luuletko tosiaan että tein sen ihan huvin vuoksi? :D Katsos kun piti minun kotiinkin päästä eikä tullut palstamamman tavoin mieleen soittaa ambulanssia. Enkä todellakaan tajunnut että jalka oli murtunut.

Vierailija
171/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten hoidit sen vertailun? Oletko usenkin ottanut tulikuumasta pannusta kiinni, pyöräillyt jalka vinossa ja murtuneena? Kenties vielä sun kannattais kokeilla jotain rohkeempaa esim työnnä pää uuniin, hypää partsilta jotta molemmat jalat murtuu jne...olet vaan mielenterveyshoidon tarpeessa :)

Vierailija
172/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi ollut kiva lukea asiallisia kokemus eroja tästä aiheesta jo siksikin kun kuulun itse siihen vähemmistöön jolla ponnistusvaihe ei ollut kivulias.Nyt te solvaatte toisianne itsenne viiltelyn lomassa.

Vierailija
173/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen vois mennä nukkumaan. Vois tehä mesoojallekin ihan hyvää niin jaksais taas huomenna paltalla mesoilla ;)

Mut hyvää pääsiäistä kaikille, myös sulle mesooja! Muista ottaa nyt se lääkitys ja kannattas tosiaan käydä jossian ammattiauttajalla. Ja nyt en vitsaile enkä sano tätä pahalla, mutta toi sun kiihkoilu ei kuulosta kauheen terveeltä. Luulen, että oot kokenu elämässäs jotain traumaattista, etkä oikeen tiedä enää mikä on oikein ja mikä väärin. Toivottavasti et ottanu ittees näistä, mä ainakin vain vitsailin. Voimia!

Vierailija
174/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten hoidit sen vertailun? Oletko usenkin ottanut tulikuumasta pannusta kiinni, pyöräillyt jalka vinossa ja murtuneena? Kenties vielä sun kannattais kokeilla jotain rohkeempaa esim työnnä pää uuniin, hypää partsilta jotta molemmat jalat murtuu jne...olet vaan mielenterveyshoidon tarpeessa :)

Vastauksia löytyy jos osaa lukea. Itse asiassa olen, töissä useinkin vahingossa ja vähän väliä on palovammoja jossain =) Pyöräilykysymykseen löytyykin vastaus. Ja viimeiseen vastaan että olenko jossain vaiheessa kertonut tuottavani itselleni kipua tahallaan?

Vierailija
175/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murtunut jos siihen sattuu ihan saatanasti ja on vinossa? Oletan että sentään jo aika iso lapsi olit kun yksin olit matkassa? Miten tyhmä tarvii ihmisen olla että jalka murtuneena ja vinkkelissä mielummin lähtee pyöräilemään kuin pyytää apua? Ei mesooja sä et ole terve joko keksit näitä omasta päästä tai sit todella olet sekopää pahimmasta päästä :D

mut edelleenkään sä et tiedä muiden supistuksista yhtään mitään vain omistasi!

Vierailija
176/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet kyennyt siihen kun ei sua fiksummatkaan ole kyenneet. Kivulla kun ei ole edes määrettä olemassa...

Vierailija
177/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä löytänyt sitä selvitystä miten on kivun määrää mitannut eri ihmisten kesken...mielenkiinnolla odotan!

Vierailija
178/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken tulin portaat kierien alas ja pää on vinkkelissä, sattuu niin maan perusteellisesti mut urheesti vaan näpyttelen tässä...takuulla sä mesooja jos itkisit ja poraisit mammaa apuun!

Vierailija
179/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä löytänyt sitä selvitystä miten on kivun määrää mitannut eri ihmisten kesken...mielenkiinnolla odotan!

saatte odotella ja pitkään. mutta mä oon nyt vähän sitä mieltä, ettei meijän kannattas enää ton mesoojan kanssa jatkaa. sehän voi oikeesti pimahtaa. enkä mä toivo, että kukaan tappaa ittensä, varsinkin jos on lapsia :( Jää lapset ilman äitiä.

Vierailija
180/200 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken tulin portaat kierien alas ja pää on vinkkelissä, sattuu niin maan perusteellisesti mut urheesti vaan näpyttelen tässä...takuulla sä mesooja jos itkisit ja poraisit mammaa apuun!

HAHAHAHA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme