Kuka väittää/uskoo, että ponnistusvaihe voi olla kivuton ilman puudutteita?
Muutamissa ketjuissa tälläsiä väitöksiä on tullut esille. Itseni on hyvin hyvin vaikea tätä uskoa! Kyllähän se lapsen tuleminen ottaa luihin ja lihaksiinkin, ei pelkästään siihen alapäähän! Ei se nyt kudostyypistä voi olla kiinni, sattuuko vai ei.
Kommentit (200)
voithan sinä vääntää. mutta oikeesti. sinuna kääntysin ammattiauttajan puheille. ei nyt kuulosta ihan terveeltä. että täällä paasaillaan yöt läpeensä muutaman tunnin yöunilla. Ehkä sairastat maanisdepressiivisyyttä ilman sitä depressiivisyyttä? Vaikka eipä siinä mitään. ei se häpeällistä ole. sairaus vaan toisten joukossa.
Eipä ole ennen tullut vauvapalstalla yötämyöten paasattua mutta kuten sanoin, ajallisesti sekin sopii. Hih, täytyypä muuten sanoa huomenna työkaverille joka elää 4 tunnin yöunilla että hän sairastaa mitä ilmeisimmin maanisdepressiivisyyttä!
kivun määrä ei ole vakio ei yksilöllä eikä varsinkaan kun verrataan useampaa yksilöä. Vähän kyllä kummastuttaa tuollainen mesoominen kun järki sanoo ettei kipua voi verrata kun ei ole astunut toisen saappaisiin. Kipu on kaikin puolin yksilöllinen kokemus. Esim minä pystyn hyvin ottamaan tulikuumasta kupista kiinni ilman suurempaa kipua kun taas toinen tuntee suurtakin kipua eikä se on mitenkään tekemisissä sietokyvyn kanssa vaan aistit sen määrää!
Mitäs siinä tekstissäni nyt on? Miten minun teksti voi viitata siihen, ettet sinä ole kännissä? LOL . Sitähän en ole sanonut, ettenkö itse olisi kännissä ;) Mutta kyllä täytyy olla jotain vialla, jos luulet, että minun teksti voi vaikuttaa sinun olemukseesi. Ymmärsit varmaan ;)
Ei ole selväpäisen tekstiä tämä
"heh. taitaa olla. tai kä'nnissä vähintäänkin :D No ainakin mukamaa pääsiäisen aloitusviihdettä ;)"
Mukamaa pääsiäisen aloitusviihdettä teillekin! :D
reppana :D
Mitäs muita nimityksiä täältä voitas poimia?
Oikeesti, ei pitäs haukkua, jos on oikeesti joku mielenterveyspotilas. Vetää vielä ittensä jojoon ja sit meitä av-mammoja syytetään :D Noh, itteppähän alotti!
Ihan oikeesti olen erittäin utelias kuulemaan...et sä sellaista voi väittää kun sitä sun tai toisen kipua ei ole voitu millään mittarilla mitata. Sun tosiaan pitäis nukkua enemmän...
kivun määrä ei ole vakio ei yksilöllä eikä varsinkaan kun verrataan useampaa yksilöä. Vähän kyllä kummastuttaa tuollainen mesoominen kun järki sanoo ettei kipua voi verrata kun ei ole astunut toisen saappaisiin. Kipu on kaikin puolin yksilöllinen kokemus. Esim minä pystyn hyvin ottamaan tulikuumasta kupista kiinni ilman suurempaa kipua kun taas toinen tuntee suurtakin kipua eikä se on mitenkään tekemisissä sietokyvyn kanssa vaan aistit sen määrää!
No mutta kyllähän SINÄ olet ainaskin ylijumala joka tietää kaiken! Jos minä otan tulikuumasta kupista kiinni se sattuu saatanasti mutta hyvin pystyn sen kivun sietämään. Ei siinä sen kummempaa.
Mitäs siinä tekstissäni nyt on? Miten minun teksti voi viitata siihen, ettet sinä ole kännissä? LOL . Sitähän en ole sanonut, ettenkö itse olisi kännissä ;) Mutta kyllä täytyy olla jotain vialla, jos luulet, että minun teksti voi vaikuttaa sinun olemukseesi. Ymmärsit varmaan ;)
Ei ole selväpäisen tekstiä tämä
"heh. taitaa olla. tai kä'nnissä vähintäänkin :D No ainakin mukamaa pääsiäisen aloitusviihdettä ;)"Mukamaa pääsiäisen aloitusviihdettä teillekin! :D
lukemisenkin ymmärtämisessä vikaa. Juurihan mä snaoin, etten ole väittänytkään, ettenkö olisi kännissä ;) Vikaa hermostossa, luetunymmärtämisessä ja muuten vaan muissa elämän osa-alueissa. Mihnköhän mielisairauteen vois viitata? Skitsofreenikko ehkä?
Ihan oikeesti olen erittäin utelias kuulemaan...et sä sellaista voi väittää kun sitä sun tai toisen kipua ei ole voitu millään mittarilla mitata. Sun tosiaan pitäis nukkua enemmän...
Tänäänkin nukuin monen tunnin päikyt. =) Ja kohta alkaa piiiitkät vapaat. Teillä työttömillä mammoilla nyt on aikaa päivisinkin. Vastaukset löytyy kyllä ketjusta. Tosin mikäänhän näille ei kelpaa. Ensin en voi vaan tietää ja sitten kun kerron tapauksia olenkin yhtäkkiä mielenterveyspotilas ja mitä muutakaan.
eihän sellaisesta tiedä mitä ei ole kokenut! tosin toisilla se järki vaan sanoo enemmän kuin toisille...toiset tajuavat olla objektiivisia kun taas toiset eivät.
No mutta kyllähän SINÄ olet ainaskin ylijumala joka tietää kaiken! Jos minä otan tulikuumasta kupista kiinni se sattuu saatanasti mutta hyvin pystyn sen kivun sietämään. Ei siinä sen kummempaa.
kiitos taas nuaruista mesooja. vai että tulikuumasta kupista kiinni ja ei siinä mitään :D LOL No ehkä ei, jos hermostossa on todella vikaa... HAHAHAHA
eihän sellaisesta tiedä mitä ei ole kokenut! tosin toisilla se järki vaan sanoo enemmän kuin toisille...toiset tajuavat olla objektiivisia kun taas toiset eivät.
Tuskin se edes tietää, mitä on objektiivisuus...LOL
Miten olet tullut tähän johtopäätöksessi.Millä mittareilla olet toisten kivun tasoa mitannut? Entä omaasi? Aika hassua että olet kyennyt johonkin sellaiseen mihin fiksuinkaan tiedemies vielä ei ole pystynyt :D
Tänäänkin nukuin monen tunnin päikyt. =) Ja kohta alkaa piiiitkät vapaat. Teillä työttömillä mammoilla nyt on aikaa päivisinkin. Vastaukset löytyy kyllä ketjusta. Tosin mikäänhän näille ei kelpaa. Ensin en voi vaan tietää ja sitten kun kerron tapauksia olenkin yhtäkkiä mielenterveyspotilas ja mitä muutakaan.
no kieltämättä tuo kuulostaa vähän skitsolta touhulta, jos luulet tietäväs meidän statukset näiden av-kesksutelujen perusteella :D Yllätä hei meidät ja pistä välillä joku raknetava ja sivistynyt vastaus. Ettet menis koko ajan vaan henk.kohtasuuksiin ja keksi jotain omia stoorejas
kiitos taas nuaruista mesooja. vai että tulikuumasta kupista kiinni ja ei siinä mitään :D LOL No ehkä ei, jos hermostossa on todella vikaa... HAHAHAHA
Tässä taas loistava esimerkki siitä kun teille ei mikään kelpaa. Paitsi minun haukkumiseni. =) Väännän sinulle rautalangasta vaikka se turhaa onkin. Otan kiinni tulikuumasta kupista. Sattuu saatanasti. Mutta koska minä pystyn hallitsemaan ja sietämään sitä kipua en rupea itkemään tai vaadi kivunlievitystä. Tajusitko?
jos tajuutte mitä tarkoitan!
no taitaa olla vikaa vähän muuallakin.
kohta se väittää että kykenee mennen tullen puremaan itseltään käden irti ja työntämään sen takapuoleensa...suurta tuskaa tuntien mutta ylpeästi pää pystyssä naureskellen! Onhan nänellä sentään niin suuri tuo kivun sietokyky ja luja luonne.... "odottaa"
no kieltämättä tuo kuulostaa vähän skitsolta touhulta, jos luulet tietäväs meidän statukset näiden av-kesksutelujen perusteella :D Yllätä hei meidät ja pistä välillä joku raknetava ja sivistynyt vastaus. Ettet menis koko ajan vaan henk.kohtasuuksiin ja keksi jotain omia stoorejas
Opettele sinä kirjoittamaan edes, kauheata luettavaa. Ai minäkö keksin stooreja? Minut on leimattu jo mielenterveyspotilaaksi, maanisdepressiiviseksi, traumautuneeksi, mitä vielä ja nyt minä keksin stooreja. Te sanotte minun nukkuvan liian vähän kun voin jatkaa tätä vaikka yöhön niin totta hemmetissä minä oletan ettei tuollaisen sanojalla itsellä ole töihin tai minnekään menoa aamulla. Ja varsinkin jos kännissä ollaan, kuka sitä kännissä jos aamulla töihin..
Tässä taas loistava esimerkki siitä kun teille ei mikään kelpaa. Paitsi minun haukkumiseni. =) Väännän sinulle rautalangasta vaikka se turhaa onkin. Otan kiinni tulikuumasta kupista. Sattuu saatanasti. Mutta koska minä pystyn hallitsemaan ja sietämään sitä kipua en rupea itkemään tai vaadi kivunlievitystä. Tajusitko?
ei sun rakas mesooja tarvii meitä yrittää mielyttää. Jos meille ei kelpaa niin so what? yritä elä äsen kans. Rankkaa tollanen elämä,. jos yrittää vaan toisia miellyttää. Taisit siellä synnytyksessäkin vaan kätilöitä ja miestäs miellyttää, niin et pystynyt kanavoimaan tutneitas ja tässä on nyt tulos -naien patoutuneiden tunteidensa kanssa etsii ulospääsyä kärsimyksestä (lol, olisko hyvä kirjan nimi??)