Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras suihin otto?

Vierailija
15.04.2011 |

miehet, miten tapahtui paras ikinä saamanne suihinotto?

Ja siis kaipaan tarkkaa sepostusta, koska aion yllättää miehen suikkarilla.

Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.

siispä parhaat jipot jakoon ;)

(ja miksei tietenkin pro suihinottajatkin kommenttia)

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kokemusta odotellaan, taisi jäädä saamatta. M32

Vierailija
82/103 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kokemusta odotellaan, taisi jäädä saamatta. M32

Sinulla on vielä kymmeniä vuosia aikaa. Jos tulee tilaisuus niin kysy rohkeasti joltain naiselta. Itse saanut aika paljon vaimolta, mutta olisin voinut saada rohkeampana myös naispuolisilta työkavereilta. Jotkut oli enemmän tai vähemmän tyrkyllä, mutten tajunnut suoraan kysyä, että pitävätkö suikkarin annosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireettömyys, tilanne jossa selkeästi on tarkoitus nauttia pitkään ja huolella. Orgasmi paranee kun kestää pidempään. Oma paras saamani hoito oli kun vaimon kanssa istuttiin sohvalla ja hän hiljalleen hyväili kaluni välillä pystyyn ja taas jätti rauhaan, tätä toistui pidrmmän aikaa ja kiihko sekä herkkyys kasvoi. Sitten hän hyväili taas kalun pystyyn ja vasta lopuksi otti suihin... Sillä herkkyydellä ei mennyt varmaan kuin sekunteja siitä kun laukesin ja kovaa. Ja tietenkin jatkoi vielä siitä vähän, ei jättänyt kesken. Suihinottotekniikalla ei varmaan ollut enää mitään väliä siinä vaiheessa...

Tää oli kyllä hyvin kuvattu. Itsellä ihan sama. Jos koen että en jokin kiire tulla niin siinä voi kestää todella pitkään ja voi jopa mennä kokonaan fiilis siitä touhusta. Se ei edes aina tarkoita suihinoton nopeutta, vaan että siihen liittyy helliä kosketuksia niin sormin kuin kielellä. Kyllä sen yleensä tunnistaa kumppanista että millä mielellä ollaan. Mutta se tunne kun mennään hitaasti ja välillä hiukan kiihkeämmin. Se ikäänkuin kerää painetta pikkuhiljaa ja kun sitten tulee niin tulee todella voimakkaasti. Lopussakaan ei välttämättä tarvitse nopeuttaa liikettä. Se oikeastaan on hienointa kun laukeaa sellaiseen rauhalliseen liikkeeseen joko suulla tai kädellä.

Vierailija
84/103 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paras kerta oli kun naisen kieli pyöri kalun ympärillä kun kalu oli suussa ja välillä otti kalun juurta myöten. Pakko oli roiskauttaa limat kurkkuun ja hän nielaisi koko lastin ja imeskeli vielä kalun puhtaaksi teki hyvää.

Vierailija
85/103 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden käden sormilla on laskettavissa ne parhaat kerrat, kun minut on herätetty suihinotolla. Ehkä vähän valitettavasti nämä kaikki on ollut yksittäisiä yhden yön jälkeisiä aamusuikkareita. Vakituisilta tyttöystäviltä tai vaimolta en ole ikinä tällaista saanut, vaikka olen kyllä kertonut, että se olisi ihan parasta mitä hän voisi tehdä.

Tuohan kertoo hyvin sen miten ne naiset ei välitä sun nautinnosta tai halua sulle nautintoa. Itse en ymmärrä tuollasta eikä ihme jos mies lähtee vieraisiin tai vaihtaa toiseen naiseen jos ei ota ollenkaan suihin. Suihinotto on paras silloin kun se tehdään loppuun asti. Niellä ei ole pakko mutta sekin kiihottaa todella paljon ajatuksena

Vierailija
86/103 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo lutkuttaa loppuun asti

Vierailija
87/103 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämäni paras suihinotto on noin kolmikymppiseltä ukkomieheltä. Aivan järisyttävä orkku lopuksi, tärisin varmaan puoli minuuttia vielä jälkeen... Ja kaveri tietysti nieli...

Vierailija
88/103 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaisin korostaa tuota loppuun asti viemistä. eli tekee sen suulla tai kädellä niin ei lopeta siihen kun tulee vaan kun mies pyytää lopettamaan. oma avokki ei tuota opi vaikka olen sanonut.

Tuosta joutuu sanomaan jopa tilanteessa jatka, jatka. Taitoja tärkeämpi on asenne. Suikkarin pitää olla halukas ja minä voi kertoa mistä tykkään jos haluaa opetella paremmaksi. 

Vierailija
89/103 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet, miten tapahtui paras ikinä saamanne suihinotto?

Ja siis kaipaan tarkkaa sepostusta, koska aion yllättää miehen suikkarilla.

Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.

siispä parhaat jipot jakoon ;)

(ja miksei tietenkin pro suihinottajatkin kommenttia)

Sellanen määrätietoinen imeminen, ja katso välillä silmiin kun imet! Sellanen pikkasen nöyrä katse tuntuu hyvältä, mut älä tietenkään tee sellasta mitä itse et halua. Ja pidä suu söpösti avoimena kun mies tulee.

Älä tee mitä et itse halua? Eli me naiset emme yleensä halua ottaa penistä suuhun.

Vierailija
90/103 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuossa viimeviikolla varmaan parhaimman tähän asti. Ei oltu taas keretty vaimon kanssa paljoa seksiä harrastamaan niin kysyin sitten suihkussa ollessamme että josko nyt olisi hetki aikaa kun saamme itsemme kuivattua? Vastaus oli sitten pieni pettymys, ja hän ilmoitti että "on se aika kuukaudesta. Mutta jos tahdot helpoitusta niin käy katsomassa että lapset varmasti nukkuu, niin minä pesen loppuun itseni"

No minä kipitin äkkiä yläkertaan varmistamaan rauhallisuuden. Alas tullessani takaisin kylpyhuoneen ovelle niin näin kun vaimo pesi itseään hieman liiankin eroottisesti itseään hyväillen.

No rohkaisin mieleni ja ajattelin hakea makuuhuoneesta itselleni sellaisen anustapin missä on penisrengas.

Menin takaisin kylppäriin sen kanssa ja vaimo ymmärsi kysymättä käydä polvilleen.

Hiljalleen hän otti terskaani suuhunsa,pyöritteli kieltä ja kiusoitteli. Lopulta ei malttini kestänyt vaan aloitin rytmikkään työntelyn hänen suuhun. Koitin pitkittää laukeamistani,mutta silmissäni näkyi kuinka suihkuvesi valui hänen kauniille pakaroille niin en enää voinut vastustaa sitä orgasmia. Se tuntui jatkuvan ja jatkuvan kunnes kuului purkaus ja sanat anteeksi. Avasin silmäni ja huomasin että hän ei pysty kaikkea nielemään.

Vedin kaluni ulos ja loput ruiskaukset lentävät vielä hänen hiuksilleen ja rinnoille.

Lopuksi hän suukotteli arkana olevaa veltostuvaa kaluani ja veti tapin pois sisältäni.

Pyysi vielä poistuessani että toisin hänelle talouspaperia että saa niistettyä nenästä spermat pois.

Vierailija
91/103 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin sohvalla, vaimo veti housut alas ja otti halukkaasti suihin loppuun asti. tykkään siitä kun hän pyörittelee kieltä kullin ympärillä, kun kalu on hänen suussaan. lopussa hän runkkaa kädellä ja lutkuttaa ja painaa kieltä kalun alapuolelle. takuuvarma orkku.

Vierailija
92/103 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten mikä olisi ollut kaikkein paras mutta ammattilainenkin tuli kokeiltua.

Silloisen eron jälkeen tie vei kassit täynnä Bangkokiin. Vastaan tuli paikka jossa ulkona rivissä istuvat tytöt huutelivat peremmälle. Ilmeni, että pientä korvausta vastaan sieltä saa suihinoton. Puutteessa kun oli niin alkoi jo koveta, kun valitsin pienikokoisen kauniskasvoisen tytön mukaan. Tiskiltä kylmä olut mukaan ja tyttö johdatti yläkertaan pieneen huoneeseen.

Pyysi riisumaan housut ja vei lavuaarin luokse. Saippuoi ja pesi kullin huolella. Kalu kovana nautin pesusta ka kokeilin tytön pientä pyöreää peppua. Tyttö luki ajatukseni ja kertoi hymyillen, että täällä ei voi panna.

Pientä lisämaksua vastaan riisui vaatteet. Hoikka kiinteä vartalo, pienet rinnat ja kovat nännit. Täydellinen pieni pyöreä peppu ja lyhyeksi sheivattu mustakarvainen pillu.Huh, että olis tehnyt mieli.

Tyttö toi mulle oluen käteen ja otti lattialle tyynyn polvien alle ja aloitti. Ensin ihan varovasti nuoleskeli kasseja ja vartta.Veti esinahkaa taakse ja nuoli terskaa joka puolelta. Hörpin olutta ja nautin. Sitten alkoi hitaasti ottaa suihin Pitkiä vetoja syvälle, kieli pyöri koko ajan.Otti käden mukaan ja runkkas pyörittäen, kieli tuntui löytävän kaikki parhaat paikat.Tahti kiihtyi.Alkoi tuntua, että kontrolli pettää. Pyysin lopettamaan hetkeksi.Tyttö hidasti tahtia mutta sanoi, että anna tulla vaan.Tahti kiihtyi uudestaan, tosi tiivis imu. En kestänyt sitä kielen pyöritystä ja lasti lähti. Tyttö jatkoi koko laukeamisen ja sen jälkeen vielä hellästi.

Join oluen loppuun ja laitoin housut jalkaan ja poistuin onnellisena.

Vierailija
93/103 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ollu sellainen että runkannu ja nuoleskellu ja lopettanut kun olen tulossa. Jatkanut useamman kerran samaa hommaa ja sitten imaissut koko kalun ja imeny sperman suuhunsa ja sen jälkeen nuoleskellut ihan puhtaaksi ja pitänyt suussa kunnes ei enää seisonu

Vierailija
94/103 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras on ehdottomast ass to mouth kokemus, se on niiin härskiä että liemet lentää jo melkeimpä ajatuksesta

Vierailija
95/103 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä melontareissulla samaan leiriin eksynyt vaeltaja oli taitava. Hirvee panetus koko illan kun seurailin miten kävi rannassa pesulla. Siinä sitten laavulla jossain vaiheessa alkoi juttu luistaa. Viikon lasti syvälle suuhun luonnon helmassa kosken kohinassa.

Vierailija
96/103 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse myös siitä että saan ohjata tekemistä ja nainen myös toimii näin. Joskus tykkään myös itse runkata vartta samalla kun nainen nuolee terskaa. Sitten esim. kun olen tulossa niin joku "avaa suusi" ei saisi hätkähdyttää tai jos pyytää katsomaan silmiin. Ja hidasta lopetusta ei saa unohtaa. Laukeamisen jälkeen kalun varren nuoleminen hitaasti edestakaisin tekee todella hyvää.

Vierailija
97/103 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että kalu suussa pikku imulla. Ja siinä liikutat kieltä alapintaa vasten.

Vierailija
98/103 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naispuoleinen tuttu pyysi apua uuden pakastimen asennuksessa joka oli hänelle toimitettu kotiinsa. No kävin auttamassa ja pakastin saatiin paikoilleen sekä toimimaan. Se oli kesän kuumimpia päiviä ja tottakai ihailin kokoajan naisen tyyliä pukeutua moisena päivänä. Kesämekko, joka kiristi sopivasti hänen pientä pyöreää takamustaan ja joka todellakin oli syvään uurrettu, sen alla rintsikat, jotka toivat suuret rinnat hienosti esille. Pihalla vieä kahvit sekä jäätelöä ennen lähtöä ja lähtiessäni hän pyysi josko saisi antaa minulle suuko kiitokseksi. Tottakai sai ja sillä ehdolla että saan antaa suukon hänelle. No, täydeksi nuolemiseksi meni, kätemme hyväilivät toistemme kehoa ja niin hän siinä nopeasti riisui minun paidan. Itse varovasti lähdin rullaamaan naisen kesämekkoa helmasta ylöspäin eikä hän estellyt ja niinpä hän pian olikin silmieni edessä alusvaatteisillaan. Suutelumme jatkui ja jatkui, riisuin hänen rintaliivinsä ja olin täysin kovana, hän hieroi alavatsallaan minua vasten. Niinpä hetken kuluttua nainen polvistui eteeni, pudotti shortsini sekä bokserini pois ja kyselemättä otti kovan elimeni suuhunsa. Eipä tarvinnut kauaa odottaa, kun tuntui että orgasmi on ihan just tulossa mutta sain hetken pidäteltyä kunnes hyvänolontunne oli liian voimakas. Nainen ehti juuri vetää kalun ulos suustaan kun lasti syöksyi hänen suurille rinnoilleen useana ryöppynä. Orgasmin jälkeen nainen otti kalun suuhunsa puhdistaakseen sen, mutta niin vain uusi orgasmi otti tullakseen ja sen hän otti kokonaan suuhunsa. Tämä ehkä paras suihinotto, nainen tiesi mitä tekee ja hän oli vain niin kiihottava koko vierailuni ajan kesämekossaan, että halusin häntä todella paljon.

Vierailija
99/103 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun nuori nainen kysyi: Saanko ottaa suihin ja alkoi ottaa sellaisella vauhdilla ja imulla ettei voinut olla laukeamatta nopeasti. Nykyisen antamille suihinotoille harvoin laukean.

Vierailija
100/103 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaat pedillä seljällään pää patjan ulkopuolella mies seisoo sängyn vieresä ja upottaa kalunsa suuhun. Yhteisepelillä. Hyvä asento syväkurkutteluunkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi