Toivon että jatkuva murjotus on uuden lain myötä riittävä syy irtosanoa eräs työntekijä
En jaksa katsella. Pilaa koko duunin ilmapiirin.
Kommentit (19)
Uuden lain myötä voi antaa potkut ihan millä tahansa (teko) syyllä.
Otat sellaisen joka naureskellen polkee sua anukseen. Lähi-Idästä löytyy.
Murjotus on henkistä väkivaltaa ja työpaikkakiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Jos murjotuksen takia saa potkut niin maanantaiaamun jälkeen kaikille voi antaa potkut.
En mä ainakaan murjota töissä koskaan enkä anna "huonojen päivien" näkyä ja kuulua. Työpaikalla käyttäydytään asiallisesti ja neutraalisti. Ei ole vaikeaa.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Murjotus on henkistä väkivaltaa ja työpaikkakiusaamista.
Suksi vttuun pystyyn!😂🤣
Tämä on odotettu uudistus että päästään vihdoin laiskoista saikuttavista uhriutujista eroon ja tilalle saadaan parempia työkavereita jotka tekee Itse työnsä mihin on palkattu eikä aiheuta työkavereille lisää töitä omien töiden lisäksi silla laiskuudella ja jatkuvalla saikuttamisella. Suomessa saa aivan liian helposti saikkua ja sitä käytetään törkeästi hyvöksi hakemalla saikkua jokaisesta pienimmästäkin mielipahasta
Vierailija kirjoitti:
Uuden lain myötä voi antaa potkut ihan millä tahansa (teko) syyllä.
Mitä jos alkaisit tekemään työsi ahkerasti ja kunnolla ja lopeta se jatkuva työnantajalle vittuilu niin sinunkaan ei tarvi pelätä työpaikan puolesta?
Myös mun puolesta voisi laittaa pihalle kaikki äksyilijät ja tervehdykseen vastaamattomat murjottajat. En tiedä minkälainen vika pitää aivossa olla, että ei vastaa mitään, kun työkaveri sanoo huomenta.
Vierailija kirjoitti:
Myös mun puolesta voisi laittaa pihalle kaikki äksyilijät ja tervehdykseen vastaamattomat murjottajat. En tiedä minkälainen vika pitää aivossa olla, että ei vastaa mitään, kun työkaveri sanoo huomenta.
Oletko miettinyt semmoista että olet muiden mielestä inhottava ihminen ketä ei haluta edes tervehtiä? Vai oletko niitä ihmisiä että pidät itseäsi täydellisenä ja vika on aina muissa?
Vierailija kirjoitti:
Jos murjotuksen takia saa potkut niin maanantaiaamun jälkeen kaikille voi antaa potkut.
Miksi ihmeessä maanantaina pitäisi murjottaa?
Silloin kun töissä olin, odotin aina maanantaita että pääsisi taas töihin tylsän sunnuntain jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt semmoista että olet muiden mielestä inhottava ihminen ketä ei haluta edes tervehtiä? Vai oletko niitä ihmisiä että pidät itseäsi täydellisenä ja vika on aina muissa?
En ole inhottava ihminen vaan vika on näissä mörökölleissä, jotka eivät tervehdi ketään. Jotkut eivät ole oppineet edes alkeellisia käytöstapoja. Sinä ilmeisesti olet yksi näistä? :D "Toi ei oo mun kaveri, en moikkaa yhyy"
Vierailija kirjoitti:
Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on päässä.
Ap on joku mt-vaivainen koko työpaikan riesa ja rasite, jolle tärkeintä ei suinkaan ole saada töitään tehdyksi vaan työkavereidensa huomio asiassa kuin asiassa.. Vatunmoinen energia ja hyvän mielen syöppö, joka näkee itsensä aina uhrina sekä ulisee jatkuvasti, jos ei huomioh*oraamiseensa vastata kuten hän haluaa ja muut sitten siitä mielialastaan riippuen milloin työpaikkakiusaajia, milloin harjoittavat henkistä väkivaltaa jne. Taitaa enemmistö saada jäädä ja ap itse kengitetään pihalle, menköön vaikka kuntouttavaan työtoimintaan leikkimään leikkejään, jos huolitaan sinnekään enää..
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun on niitä riippakiviä, joilla on joka päivä maanantai :^)
Ei se murjotus ja tervehtimättä jättäminen, vaan se että puhuu vain haluamilleen työkavereille, muille ei sano sanaakaan ja tuhahtelee/nälvii/ilkeilee. Tarkkailee kokoajan muiden tekemisiä ja odottaa että joku tekee virheen josta pääsee sitten äkkiä kieli ruskeana valittamaan pomolle. Varhaiskasvatus Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä maanantaina pitäisi murjottaa?
Silloin kun töissä olin, odotin aina maanantaita että pääsisi taas töihin tylsän sunnuntain jälkeen.
Hän on joko boomer tai zoomer. Ei ammattimaista otetta kummillakaan, vaan aina valitetaan kaikesta ja ei jakseta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Joku aika sitten tuumin, että jos vielä kerran tapahtuu, niin pysähdyn niille kannoilleni ja kailotan tuolle kovaäänisesti: "Sanoin sinulle huomenta! Miksi et vastannut?"
Mutta nyt onneksi olen päässyt jo työelämästä pois.