Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras suihin otto?

Vierailija
15.04.2011 |

miehet, miten tapahtui paras ikinä saamanne suihinotto?

Ja siis kaipaan tarkkaa sepostusta, koska aion yllättää miehen suikkarilla.

Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.

siispä parhaat jipot jakoon ;)

(ja miksei tietenkin pro suihinottajatkin kommenttia)

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kielen opettajalta.

Vierailija
2/103 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että suikkari tapahtuu mahdollisimman märkänä. Käytä reilusti sylkeä. Älä kuitenkaan räi siihen melaan, se näyttää tyhmältä.

Toiseksi, käsi mukaan. Pussien kanssa varovaisesti, kaikki eivät tykkää. Sama juttu peppureiän kanssa. Varovasti kokeilemalla selviää. Käden liike varrella on hyvä varsinkin jos on tarpeeksi sylkeä, että se liukuu hyvin.

Kolmanneksi varo imemästä liikaa ja varo hampaita. Hampaiden kosketus tuntuu useimmista epämiellyttävältä.

Terskan alareuna on herkkä paikka. Voit varresta varovasti painaa märkää kieltä vasten ja antaa peniksen liukua pitkin kieltä. Muista sylki. Alapinta on niin herkkä, että kuiva kieli tuntuu pahalta, mutta märkä taivaalliselta.

Viimeinen ja ehkä tärkein. Koeta saada vaikutelma, että todella himoitset sitä suihinottoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatu kaverin äidiltä kerrostalon ylimmän kerroksen parvekkeella.

Eronnut rouva, olin 24 hän lähelle 50

Vierailija
4/103 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatu kaverin äidiltä kerrostalon ylimmän kerroksen parvekkeella.

Eronnut rouva, olin 24 hän lähelle 50

Olisit nyt jotain jättänyt mielikuvituksenkin varaan.

Vierailija
5/103 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.

Heippa, minulle tuntuu hyvältä kun vaimo ottaa suihin ensiksi, sitten on kullin nuoleminen vaimo ottaa kädellä kiinni ja pyörittelee kielellä kullin ympärillä niinkuin pehmisjäätelöä söisi. Muita vinkkejä ei ole antaa.

Vierailija
6/103 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suihinotto on sellainen, jossa nainen ilmaisee kiihottuvansa suihinottamisesta ihan älyttömästi, ja lutkuttaa sitä antaumuksella!

Vierailija
7/103 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään kun ensin otetaan kalu käteen, hellästi sivellen taistelukuntoon. Sitten kielellä terskan alapintaa, sekä koko varren alapintaa nuoleskellen ja samalla kasseja hyväillen. Itse saan kiksejä kun sormella hyväillään peppua samalla, mut tästä ei kaikki miehet pidä. Itse saan uskomattoman orgasmin kun laukeamisen aikaan sormi on pepussa, lieneekö siellä sitten se miesten g-piste ;) Ja mun mielestä syvälle ei tarvitse ottaa, terskassa se paras tunto on.. ja sopivasti imua päälle ;) Välillä kannattaa runkata ihan käsin ja jos rohkeus riittää, puhu tuhmia ja viettele ;)

Vierailija
8/103 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että nainen näyttää itse haluavansa imea kyrpää. Varo hampaita, ne eivät tunnu miellyttävältä. Kivesten nuoleminen ja imeminen tuntuu myös ihanalta.

Jos olet tarpeeksi rohkea, pidä suusi avoimena kun mies laukeaa sinne. Tai anna laueta kasvoille, se on miehestä mielettömän kiihottavan näköistä. Älä pelkää spermaa, sen voi sitten pyyhkiä ja pestä pois.

Välittömästi miehen lauettua kannattaa jatkaa imemistä, koska siinä on vielä jonkin aikaa "tilanne päällä".

Vierailija
9/103 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että jäänyt oikea kielikylpy väliin...

Vierailija
10/103 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat kokemukset ovat olleet transunaiselta suihin ja runkkaaminen

16 v tyttö ottaa suihin.

Vierailija
11/103 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräältä muijalta suihin.

Vierailija
12/103 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele koko lasti, siitä tulee hyvät sävärit.

Vierailija
13/103 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi ei tyhmään uppoa.

Vierailija
14/103 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi ei tyhmään uppoa.

Taas alkaa päivä naureskellen. Loistavaa.

Vierailija
15/103 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen määrätietoinen imeminen, ja katso välillä silmiin kun imet! Sellanen pikkasen nöyrä katse tuntuu hyvältä, mut älä tietenkään tee sellasta mitä itse et halua. Ja pidä suu söpösti avoimena kun mies tulee.

Vierailija
16/103 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras vastaus suihinotolla ? (Ei sitä muuten viitsi vastailla)

Vierailija
17/103 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parasta kun nainen tekee sen yllätyksenä ja vielä jossain muualla kuin sängyssä. En tarkoita välttämättä julkista paikkaa vaan vaikka sohvalla tai keittiössä, hetken mielijohteesta. Tilanne ratkaisee paljon ja näytä että oikeasti himoitset sitä kyrpää, voit välillä käsipelin aikana kehua että on kunnon kyrpä ja saa kyytiä. Se tekee villiksi jos tykkää verbaalisista leikeistä seksin aikana.

Itse tekniikka, terska on herkin alue ja myös peppureiän alue ja siitä ylöspäin vähän matkaa, varsinkin se mistä tuntuu että peniksen varsi alkaa ja painelemalla saa peniksen kovemmaksi, näiden alueiden käsittely. Peppu juttu on sit yksilöllistä. Välillä voi imeä ja pyöritellä kieltä terskan ympärillä ja kunnon sävärit tulee kun sitten välillä upottaa niin syvälle kuin pystyy kurkkua myöten se on jotenkin visuaalisestikin kiihottava. Loppu on paras jos tekee yllärin ja antaakin laueta suuhun, uskon että suurin osa miehistä nauttii siitä todella paljon ja vaikka laukeaa niin älä missään nimessä lopeta vaan jatka vähän aikaa että homma jatkuu sykkeiden loppuun saakka siis kun mies supistelee orkun voimasta.

Harmi että niin harva nielee joten itse tykkään sit jatkaa yhdynnässä loppuun asti. Aina ei saa kaikkea. :-)

Vierailija
18/103 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään kun ensin otetaan kalu käteen, hellästi sivellen taistelukuntoon. Sitten kielellä terskan alapintaa, sekä koko varren alapintaa nuoleskellen ja samalla kasseja hyväillen. Itse saan kiksejä kun sormella hyväillään peppua samalla, mut tästä ei kaikki miehet pidä. Itse saan uskomattoman orgasmin kun laukeamisen aikaan sormi on pepussa, lieneekö siellä sitten se miesten g-piste ;) Ja mun mielestä syvälle ei tarvitse ottaa, terskassa se paras tunto on.. ja sopivasti imua päälle ;) Välillä kannattaa runkata ihan käsin ja jos rohkeus riittää, puhu tuhmia ja viettele ;)[/i

Mulla on aivan sama, saan juuri tuosta peppujutusta aivan mielettömät orgasmit ja ystäväni haluaa aina lastit rinnoilleen, johon hän hieroo ne. Todella kiihottavaa leikkiä joskus myös ohuella lelulla, tuntea se sisällä ja sitten tuntea kuinka kuuma aalto lähtee liikkeelle. Kannattaa koittaa varovasti ja pitkään kiusaten.

Vierailija
19/103 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden sykäysten ajan pitää imeä/runkata ihan täysillä. Tuntuu niin helvetin hyvältä. Sitten se hyvänolon tunne muuttuu äkkiä lähes kivuksi ja silloin on pakko lopettaa. Oikeaa hetkeä ei voi nainen tietää ja siksi "käskyyn" asti täysillä lopussa. Näin ainakin itselleni kiitos.

Vierailija
20/103 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä minulle on osunut

Olitiin muutama vuosisitten italiassa lomalla, ja poikeuksellisesti meillä oli vain yksi huone buukattuna koko perheelle. No jossain vaiheessa yötä saatiin vire kohdelleen ja vaimon piti saada munaa - no mentiin vessaan paneen, avattiin ikkuna ettei lopu happi. Herkullista kaikkinensa ja kun kun olin tyydyttänyt vaimoni sain suihinoton... ja jossain vaiheessa katsoin ikkunasta ulos ja huomasin ttä vastakkaisella parvekkeella joku oli tupakalla ja näki suoraan mitä "meillä" tehtiin. Sain siitä melkoiset kiksit, vaikka tosiaankaan en tiennyt kuka siellä katselt (tai oletin näin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä