Paras suihin otto?
miehet, miten tapahtui paras ikinä saamanne suihinotto?
Ja siis kaipaan tarkkaa sepostusta, koska aion yllättää miehen suikkarilla.
Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.
siispä parhaat jipot jakoon ;)
(ja miksei tietenkin pro suihinottajatkin kommenttia)
Kommentit (103)
Tuo on ehdottomasti se tärkein tekijä. Jos näkee, että nainen ottaa suihin väkisin niin eipä siinä kiihotu tarpeeksi. Todella intohimoinen suihinotto on paras suihinotto ja silloin ne oikeat liikkeet tulevat luonnostaan. Kunhan varoo hampaita niin siitä se lähtee.
haluaisin korostaa tuota loppuun asti viemistä. eli tekee sen suulla tai kädellä niin ei lopeta siihen kun tulee vaan kun mies pyytää lopettamaan. oma avokki ei tuota opi vaikka olen sanonut.
Nainen heitti tekstit sänkyni alle ja sitten aloitti
Ilman käsiä, melko kovinkin saa välillä imeä ja kielen pyörittely terskan ympäri tuntuu kans erittäin hyvälle ja syväkurkku nielemis liikkeillä myös
Vierailija kirjoitti:
äidin kielen opettajalta.
huomaa että jäänyt oikea kielikylpy väliin...
Jep, mietin samaa.
Ps. Lause aloitetaan isolla kirjaimella.
Voipi olla että ihminen joka takertuu keskustelussa oikeinkirjoitukseen tai oikeakielisyyteen on jo sellainen kontrollifriikki että vaikea uskoa että sellainen hlö osais oikein heittäytyä tunteiden vietäväksi ja tarjota hyvää ja intohimoista suuseksiä. Elämän suorittajat.
Kolme pointtia:
1. käytä riittävästi sylkeä
2. katsekontakti mieheen ainakin välillä, näytä että haluat imeä sitä kyrpää
3. jatkat niin kauan kun spermaa tulee, otteita voi vähän hellittää kun mies laukeaa, mutta ensimmäinen spermpurskaus ei ole turn off-juttu!
Ei mulla muuta
Minulle oli yllätys kun yksi tuttava nainen yllättäen alkoi hiplata jalkoväliäni ja se johti suuseksiin.
Parhaaseen mitä siihenmennessä olin saanut. Istuimme sohvalla ja jotenkin tuntui ettei rouva oikein papunut ottamaan minulta suihin, joten kohottauduin ylmmeäksi ja viimein istuin sohvan selkämyksen päällä. Kullini oli niin täräkässä seisokissa kuin vaan voi olla. Kiimassani aloin tuntea mikä ihme puristus välillä käväisi terskani ympärillä. Nielu, kulli oli tosiaan välillä naisen nielussa. Käteni oli naisen pään molemmin puolin ja huomasin kuinka painoin sitä aina alemmaksi kun kullini oli ahtaassa nielussa.
jossain vaiheessa tunsin kun sormi alkoi pyöriä pepun reikäni seudulla ja se painuikin sisään. Sormen alkaessa painella eturauhastani se alkoi. Painaisin naisen päätä alaspäin ja terska ohitti naisen nielun, pepussani oleva sormi aivan kuin räjäytti nivuseni mahtavaan hekumaan. Jossain vaiheessa tajusin kuinka kullini sykki naisen suussa ja tuntui kuinka se oli tiukassa puristuksessa.
Viimein lysähdimme molemmat sohvalle. Kumpikin ihmettelimme mitä oikein tapahtui.
Muutaman kerran olemme sen jälkeenkinpäin onnistuneet tekemään. Olemme kumpikin tahollaan aviossa, vaan tämä on vain meidän juttumme - tavatessamme.
Syväkurkurkutusta ja kassien imemistä. Spermat niellään. Niin kovaa että liikutaan nautinnon ja kivun rajamailla. Siinähän se. Harva näin kyllä tekee...
Syväkurkkua, sopivasti käsihommia väliin. Välillä voi nuolla peräaukkoakin tai työntää sinne sormia.
Innokas ja himokas deepthroat suihinotto. Siitä ei pidot parane vaikka tekisi mitä.
Ei saa toistaa liikaa samaa kaavaa ja liikettä. Sama käsitöiden kanssa. Vaihteleva tahti ja tietenkin hitaasti aloitetaan ja loppua kohti kiihdytetään. Märät huulet, suu ammollaan terskan poskiin hankaaminen välillä ja märät pusut terskaan. Niin että kuuluu läts! Katse silmiin ja mieluusti rinnat paljaana. Välillä pelkkää suuta ilman käsiä. Myös se että nainen on toimituksen aikana polvillaan miehen edessä antaa älyttömät kiksit,suuhun laukeamisen lisäksi. Exä oli loistava lutkuttaja nuoresta iästään ja kokemattomuudestaan huolimatta.Suihin otti lähes joka päivä muun seksin lisäksi! Nykyinen on sen verran itsekäs ja nainen isolla ännällä, ettei siltä suuseksiä saa vastapalveluksena koskaan. Kerran vuodessa suunnilleen ja silloinkin pitää olla maaten ja laueta omalla mahalleni sen samaa tahtia jatkuneen luputuksen jälkeen. Ei ota opikseen vaikka olen yrittänyt neuvoa varovasti. Olisipa minullakin nainen joka haluaisi yllättää suikkarilla ja tekisi sen kunnolla loppuun asti. Spermaan ei ole tainnut kukaan kuolla,sitä ei tarvi pelätä, enkä minäkään hiivaan tai menkkaveren jämiin, vaikka olen naistani tyydyttäessä niitäkin maistellut.
Edellä mainittuihin vielä lisäisin,jos täydellistä haluaa,että naisella ois pitkät ja vaikka vähän lakatut kynnet,se antaa mulle ainaski vielä lisä sävärit.Ei muuta lisättävää.Tuokin on tietty miehestä kiinni,mikä kiihottaa ,mut mua ainaski.
Jos mies ei osaa oma naistansa neuvoa sillon kun olaan sängyssä niin on kyllä nainen valinnu väärän miehen!
Kyllä se kuluu kahdenihmisen väliseen kanssakäymiseen että jos ei jotain tiedä/osaa niin toinen siitä neuvoo.
Meillä ei oma emäntä ollu ikinä ottanu suihin ja kun opetin niin nyt se onnistuu kunhan vain osaa pyytää ja ihan pyytämättäkin sen tekee kunha nvaan itsekkin haluaa,ei se elämä niin vaikeaa ole kuin luulisi,keskustellakkin voi ja pitää!
Miehen ohjeiden mukaan ja siihen tahtiin, millä hän päättää vetää hiuksista ja painaa pään alas.
Kommentoin vähän eri näkökulmasta eli naisen vinkkelistä.
Itse rakastan ottaa poskeen mieheltäni, se on ihanaa! Tärkeää tietenkin on, että mies huolehtii hyvin hygieniastaan. Itse tykkään tosi paljon siitä että olen polvillani ja mies joko seisoo tai sitten vaikka istuu sohvalla. Kuitenkin niin että olen itse tavallaan alempana miestä. Kiihotun itsekin suihinotosta, ihanaa nähdä toisen nauttivan. Haluan myös miehen ottavan vähän hiuksistani kiinni ja vähän määrätä sitä tahtia. Suuhun laukeaminen sitten viimeistelee homman, ja nielen tottakai. Tykkään!
N33
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan ottaa poskeen mieheltäni, se on ihanaa! Tärkeää tietenkin on, että mies huolehtii hyvin hygieniastaan. Itse tykkään tosi paljon siitä että olen polvillani ja mies joko seisoo tai sitten vaikka istuu sohvalla. Kuitenkin niin että olen itse tavallaan alempana miestä. Kiihotun itsekin suihinotosta, ihanaa nähdä toisen nauttivan. Haluan myös miehen ottavan vähän hiuksistani kiinni ja vähän määrätä sitä tahtia. Suuhun laukeaminen sitten viimeistelee homman, ja nielen tottakai. Tykkään!
N33
Mistä siinä oikein tykkäät? Alistetuksi tulemisen tunteesta? Nuoleeko mies pilluasi yhtä usein kuin otat suihin? Ja orkkuun asti tietenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33Mistä siinä oikein tykkäät? Alistetuksi tulemisen tunteesta? Nuoleeko mies pilluasi yhtä usein kuin otat suihin? Ja orkkuun asti tietenkin?
Tykkään monestakin asiasta, mm. tuosta "alistamisesta" vaikka se onkin tavallaan vain leikkiä. Mutta toisaalta tykkään myös siitä että koen itsekin olevani vallassa siinä, kun huomaan miten saan miehen reagoimaan. Jotenkin se on niin kiihkeää! Mieheni nuolee kyllä, on aika innokaskin ja orkkuun asti tottakai.
N33
Nimimerkillä kokemusta on! Riittävästi kosteutta ja siinähän yläpäässä herkin tunto on,samaan aikaan kiveksistä hieron
taa ja "sitä" suusta samalla ulos!Ei saa jättää kesken ja lopun jälkeen hellemmin.Voi tulla vaikka uudelleen??