Paras suihin otto?
miehet, miten tapahtui paras ikinä saamanne suihinotto?
Ja siis kaipaan tarkkaa sepostusta, koska aion yllättää miehen suikkarilla.
Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.
siispä parhaat jipot jakoon ;)
(ja miksei tietenkin pro suihinottajatkin kommenttia)
Kommentit (103)
ei vatvomista eikä kättä tarvii, xhamsterissa neuvoja slow blojow tai ilman käsiä. 69ssä tai muuten. kitalaen ja kielen väliiin ok, syvältä muttei kakokminen ja hädässä olevan naisen näkeminen kiihjota. terskan alapuolellahan herkin kohta on ei pidä kiellelä leikeittelyä unohtaa ja loppua kohti hiljentaen niin että kestää kauan ja onhan se kiva jos suukku on tyhjä lopuks
Throatfuck on parasta. Eli naista takaraivosta kiinni, meisseli kurkkuun ja antaa mennä. Oksennusrefleksi tekee gutaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Throatfuck on parasta. Eli naista takaraivosta kiinni, meisseli kurkkuun ja antaa mennä. Oksennusrefleksi tekee gutaa ;)
Jep, tämän luettuani en kyllä ikinä enää ota suihin, korkeintaan kielellä lipasen. On se jännä miten osa miehistä kiihottuu vain naisten alistamisesta.
Minusta parhaalta tuntuu niin, että nainen pitää suunsa ihan ammollaan auki niin, että huulet ei koske kaluun. Upottaa kalun kärjen nieluun ja työntää kieltä ulos ja nuolee kalun vartta. Liu'uttaa kalun kärkeä nieluun sisään ja ulos. Jos samalla tulee kakomisrefleksiä, niin se tuntuu hyvältä kun nielu puristuu silloin terskan ympärille. Kuola saa valua.
Nykyinen naisystäväni oli aluksia vähän ujo tuon syväkurkuttamisen kanssa, mutta on sitten oppinut ja tottunut siihen. Saan häneltä taivaallista suuhoitoa usein ja pitkään. Tietysti vastapalvelukseksi sitten nuolen myös hänelle orgasmin.
Hyviä vinkkejä mut ehottomasti suihiottoa huonontaa se jos ei anna laueta suuhun vaan jatkaa kädellä kuten eksä teki aina kun sperma on niin kamalaa... Kyllä jäikin orgasmi latteaksi ja kuvittele nainen nyt itse jos mies lopettaa nuolemisen juuri kun tulet
Naisen vinkit:
- Kaikki miehet on jokseenkin erilaisia (mutta silti aika samanlaisia), joten kysy tai pyydä neuvomaan/ohjaamaan. Kerro että haluat oppia antamaan hälle maailman parhaat suikkarit, mies on hullu jos ei suostu treeniohjelmaan. ;)
- Voit aloittaa hitaasti, mun mies tykkää kun aloitan suorastaan piinaavan hitaasti rinnoilla (voit hyvin vaivihkaa ennen aktia laittaa niihin esim. liukkaria), kielellä ja suudelmin (kyse ei ole vain siitä että mies laukeaa, vaan voi nauttia itse suikkarista) Samalla saat kalun tarpeeksi märäksi. Tietysti jos mies on jo valmiiksi ihan liian kiihottunut, etene nopeammin. Hyväilyn rinnoilla ja suudelmat voit aloittaa kalun ympäriltä osuen siihen muka vahingossa. Kuljeta kättä miehen vartalolla ja esim. sisäreisissä samalla. Kikkelin hyväily aloitetaan myös vietellen, samalla pääset tutkimaan rauhassa miehesi penistä. :) Voit nuolla ja imeskellä kevyesti myös palleja.
Siitä sitten etenet sopivalla tahdilla:
- toisella kädellä keskity palleihin, ei liian kovaa!
- toinen käsi voi olla mukana varren työstämisessä ja välillä pelkällä suulla (oma mies tykkää kun aloitan ekat "työnnöt" ilman kättä. Tällöin voit esim. painaa peniksen juurta (määrätietoisesti, muttei liian kovaa) tai imeä kalun suuhun kokonaan ilman kättä
- vaihtelu virkistää, mutta idea ei ole että nopealla temmolla koko ajan vaihtelet - kuuntele ja tunnustele mistä mies tykkää ja mistä menee hulluksi. Näin voit halutessasi myös pitkittää suihinottoa - älä laske kuitenkaan liian lähelle orgasmia jos meinaat vielä maistella, eikä liikaa kannata pitkittää
- imutehoa voi vaihdella, loppua kohti kovempaa (mutta esim. yllättäen pari kunnon imaisua tuntuu myös hyvältä, ainakin oma mies on näin sanonut), samoin vatkaajakäden tahti kiihtyy loppua kohden
- syväkurkku onnistuu parhaiten jos taivutat päätä taaksepäin ja kieltä ulos (voitte treenata esim. sängyn laidalla tms. jolloin mies saa vaikka sitten suuhunpanon)
- varo tietysti hampaita ja terskan alareunan liian kovakouraista hinkkaamista.
- pidä huoli että touhu pysyy kosteana
- koska jotkut miehet on niin mukavia (kuten omani), ne haluaa esim. silittää sinua suikkarin aikana, voit sanoa että nyt sun on vaan tarkoitus nauttia. Tunnista siis sun hyväily sua varten, ja hyväily ihan vaan miehen halusta koskea sua. Vaikea selittää. Pointtina siis se, että saat miehen rentoutumaan hyvällä omalla tunnolla vaan nautiskelemaan - jos koskettaa, niin ei tee sitä vaan sua varten
- pitkät hiukset, kun ne osuu esim. reisiin aktin aikana, tuntuu kuulema hyvältä. Pidä huoli että näkyvyys kuitenkin säilyy. Ota ainakin välillä katsekontakti
- Älä taivuta kikkeliä liikaa (tietenkään)
- Toivottavasti miehesi sperma maistuu hyvältä, jolloin ihan mieluusti imee viimeisetkin mehut. :)
- Nauti itse, älä tee asioita väkisin - mies kyllä aistii jos homma ei susta ole kivaa ja se että näkee sun nauttivan touhusta on osa nautintoa.
- visuaalinen puoli on myös osa nautintoa, joten katso peiliin ennen suihinottoa. :)
- niin ja aina ei tarvitse edetä noin hitaasti, vaihtelua etenemistahtiin myös. Hitaasti eteneminen voisi sopia sulle jos sua kerta vähän jännittää. Ehdit itsekin rentoutua.
N30
paras suihinotto on tullut valitettavasti toiselta mieheltä ( näin umpiheterona ),
kerran tilanne ajautui sellaiseksi ja oli paras suouikkari ever, mutta ei tule toistumaan koska en ole homo
Vierailija kirjoitti:
Naisen vinkit:
- Kaikki miehet on jokseenkin erilaisia (mutta silti aika samanlaisia), joten kysy tai pyydä neuvomaan/ohjaamaan. Kerro että haluat oppia antamaan hälle maailman parhaat suikkarit, mies on hullu jos ei suostu treeniohjelmaan. ;)
- Voit aloittaa hitaasti, mun mies tykkää kun aloitan suorastaan piinaavan hitaasti rinnoilla (voit hyvin vaivihkaa ennen aktia laittaa niihin esim. liukkaria), kielellä ja suudelmin (kyse ei ole vain siitä että mies laukeaa, vaan voi nauttia itse suikkarista) Samalla saat kalun tarpeeksi märäksi. Tietysti jos mies on jo valmiiksi ihan liian kiihottunut, etene nopeammin. Hyväilyn rinnoilla ja suudelmat voit aloittaa kalun ympäriltä osuen siihen muka vahingossa. Kuljeta kättä miehen vartalolla ja esim. sisäreisissä samalla. Kikkelin hyväily aloitetaan myös vietellen, samalla pääset tutkimaan rauhassa miehesi penistä. :) Voit nuolla ja imeskellä kevyesti myös palleja.
Siitä sitten etenet sopivalla tahdilla:
- toisella kädellä keskity palleihin, ei liian kovaa!
- toinen käsi voi olla mukana varren työstämisessä ja välillä pelkällä suulla (oma mies tykkää kun aloitan ekat "työnnöt" ilman kättä. Tällöin voit esim. painaa peniksen juurta (määrätietoisesti, muttei liian kovaa) tai imeä kalun suuhun kokonaan ilman kättä
- vaihtelu virkistää, mutta idea ei ole että nopealla temmolla koko ajan vaihtelet - kuuntele ja tunnustele mistä mies tykkää ja mistä menee hulluksi. Näin voit halutessasi myös pitkittää suihinottoa - älä laske kuitenkaan liian lähelle orgasmia jos meinaat vielä maistella, eikä liikaa kannata pitkittää
- imutehoa voi vaihdella, loppua kohti kovempaa (mutta esim. yllättäen pari kunnon imaisua tuntuu myös hyvältä, ainakin oma mies on näin sanonut), samoin vatkaajakäden tahti kiihtyy loppua kohden
- syväkurkku onnistuu parhaiten jos taivutat päätä taaksepäin ja kieltä ulos (voitte treenata esim. sängyn laidalla tms. jolloin mies saa vaikka sitten suuhunpanon)
- varo tietysti hampaita ja terskan alareunan liian kovakouraista hinkkaamista.
- pidä huoli että touhu pysyy kosteana
- koska jotkut miehet on niin mukavia (kuten omani), ne haluaa esim. silittää sinua suikkarin aikana, voit sanoa että nyt sun on vaan tarkoitus nauttia. Tunnista siis sun hyväily sua varten, ja hyväily ihan vaan miehen halusta koskea sua. Vaikea selittää. Pointtina siis se, että saat miehen rentoutumaan hyvällä omalla tunnolla vaan nautiskelemaan - jos koskettaa, niin ei tee sitä vaan sua varten
- pitkät hiukset, kun ne osuu esim. reisiin aktin aikana, tuntuu kuulema hyvältä. Pidä huoli että näkyvyys kuitenkin säilyy. Ota ainakin välillä katsekontakti
- Älä taivuta kikkeliä liikaa (tietenkään)
- Toivottavasti miehesi sperma maistuu hyvältä, jolloin ihan mieluusti imee viimeisetkin mehut. :)
- Nauti itse, älä tee asioita väkisin - mies kyllä aistii jos homma ei susta ole kivaa ja se että näkee sun nauttivan touhusta on osa nautintoa.
- visuaalinen puoli on myös osa nautintoa, joten katso peiliin ennen suihinottoa. :)- niin ja aina ei tarvitse edetä noin hitaasti, vaihtelua etenemistahtiin myös. Hitaasti eteneminen voisi sopia sulle jos sua kerta vähän jännittää. Ehdit itsekin rentoutua.
N30
maksaisin sulle pikku tuokiosta... toivottavasti olet hgistä?
Et oo mikään tyhmä. päin vastoin fiksu tyttö
Martti Juhani Häyrynen
Mistä siinä oikein tykkäät? Alistetuksi tulemisen tunteesta? Nuoleeko mies pilluasi yhtä usein kuin otat suihin? Ja orkkuun asti tietenkin?[/quote]
Kuka haluaa suihinoton naiselta jolle seksi on tasa-arvotaistelua?
Nainen, joka tykkää miellyttää
ai eräs nainen piti vaan suuta auki ja yitin työnnellä munaa sisään mutta olo oli kuin maitopurkin sisällä ei niinkuin tuossa pitkässä kirjoituksessa
Vierailija kirjoitti:
Mistä siinä oikein tykkäät? Alistetuksi tulemisen tunteesta? Nuoleeko mies pilluasi yhtä usein kuin otat suihin? Ja orkkuun asti tietenkin?
Kuka haluaa suihinoton naiselta jolle seksi on tasa-arvotaistelua?
Nainen, joka tykkää miellyttää
Eihän se nyt mitään taistelua ole, että on terve itsekunnioitus.
Ja itselleni halu miellyttää miestä tulee siitä, kun mies on minulle hyvä ja miellyttävä (eli nuolee oma-aloitteisesti pllua paljon ja hyvin).
Ei siinä sen kummempaa, ihan normaalia itseään ja toisia arvostavan ihmisen logiikkaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin vähän eri näkökulmasta eli naisen vinkkelistä.
Itse rakastan ottaa poskeen mieheltäni, se on ihanaa! Tärkeää tietenkin on, että mies huolehtii hyvin hygieniastaan. Itse tykkään tosi paljon siitä että olen polvillani ja mies joko seisoo tai sitten vaikka istuu sohvalla. Kuitenkin niin että olen itse tavallaan alempana miestä. Kiihotun itsekin suihinotosta, ihanaa nähdä toisen nauttivan. Haluan myös miehen ottavan vähän hiuksistani kiinni ja vähän määrätä sitä tahtia. Suuhun laukeaminen sitten viimeistelee homman, ja nielen tottakai. Tykkään!
N33Mistä siinä oikein tykkäät? Alistetuksi tulemisen tunteesta? Nuoleeko mies pilluasi yhtä usein kuin otat suihin? Ja orkkuun asti tietenkin?
Minäkin tykkään tuollaisesta, ja haluan saada välillä täysillä kurkkuun, olla polvillani miehen edessä ym.
Enkä voisi olla miehen kanssa, joka ei anna minulle säännöllisesti hyvää suuseksiä ja himoitse minua täysillä.
En tiedä miksi jotkut luulee, että alistavista maneereista tykkäävät naiset huolisivat miehekseen jonkun tunnevammaisen luuserin joka ei tyydytä naistaan?
Itselleni suuseksi on tosi tärkeää, molemmin puolin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
saatu kaverin äidiltä kerrostalon ylimmän kerroksen parvekkeella.
Eronnut rouva, olin 24 hän lähelle 50
Miten kaverin äidiltä sait?? Melkoinen jackpot vai miten tilanne eteni
Vierailija kirjoitti:
äidin kielen opettajalta.
pic or didnt happen ?? miten tähän päädyttiin ?? Epäilen silti koska opettajalle on tosi iso riski menettää maine uransa suhteen
Opettajakollegalta. Ainoa joka on antanut/ottanut.
Pimpinkin mausta tykkäävä kirjoitti:
Minulle oli yllätys kun yksi tuttava nainen yllättäen alkoi hiplata jalkoväliäni ja se johti suuseksiin.
Parhaaseen mitä siihenmennessä olin saanut. Istuimme sohvalla ja jotenkin tuntui ettei rouva oikein papunut ottamaan minulta suihin, joten kohottauduin ylmmeäksi ja viimein istuin sohvan selkämyksen päällä. Kullini oli niin täräkässä seisokissa kuin vaan voi olla. Kiimassani aloin tuntea mikä ihme puristus välillä käväisi terskani ympärillä. Nielu, kulli oli tosiaan välillä naisen nielussa. Käteni oli naisen pään molemmin puolin ja huomasin kuinka painoin sitä aina alemmaksi kun kullini oli ahtaassa nielussa.
jossain vaiheessa tunsin kun sormi alkoi pyöriä pepun reikäni seudulla ja se painuikin sisään. Sormen alkaessa painella eturauhastani se alkoi. Painaisin naisen päätä alaspäin ja terska ohitti naisen nielun, pepussani oleva sormi aivan kuin räjäytti nivuseni mahtavaan hekumaan. Jossain vaiheessa tajusin kuinka kullini sykki naisen suussa ja tuntui kuinka se oli tiukassa puristuksessa.
Viimein lysähdimme molemmat sohvalle. Kumpikin ihmettelimme mitä oikein tapahtui.
Muutaman kerran olemme sen jälkeenkinpäin onnistuneet tekemään. Olemme kumpikin tahollaan aviossa, vaan tämä on vain meidän juttumme - tavatessamme.
Kuulostaa, että tuo nainen kyllä tiesi miehen erogeenisista pisteistä hyvin eikä niinkään mitään ihmetellyt.
Älkää ihmeessä lopettako suuseksiä heti kun toinen laukee, jatkakaa kunnes laukeaa uudelleen.
Tässähän se avain. Suorastaan yllättävää, miten erilaisista otteista miehet pitävät. Itse pidän tosi hellästä otteesta omalla vartalollani, ja jos mies ei pyynnöistä huolimatta suostu sanomaan ääneen, millaisista otteista pitää, niin teen sen erityisen hellästi, koska mieluummin niin että "ei tunnu miltään" kuin että satutan toista. Se on sitten miehen oma moka, jos ei tosiaan osaa sanoa, että voi ottaa kovempaa kiinni tai imeä voimakkaammin.