Paras suihin otto?
miehet, miten tapahtui paras ikinä saamanne suihinotto?
Ja siis kaipaan tarkkaa sepostusta, koska aion yllättää miehen suikkarilla.
Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.
siispä parhaat jipot jakoon ;)
(ja miksei tietenkin pro suihinottajatkin kommenttia)
Kommentit (103)
Kartanon darkroomissa suuhunottaja olikin mies. Hämmästytti minut taidollaan ja hellyydellään. Asian tolan selvittyä en pitkään aikann ollut uskoa silti asiaa todeksi vaan luulin olevan erehdys. Oli puhdas ykkönen siten että kakkoseen (nyk naisystävä) on valtava harppaus ja hän on erinomainen. En silti vaihtaisi heidän paikkojaan vaikka kiusaannuttavan kiihottava fiilis lopuksi jäi
Parasta on kun kullia imiessä kuulee kuinka nautinnollisia ähkäisyjä ym nautinnon ääniä päästelee mies jonka kullia imen.
Saisinpa kokea tuon nautinnon vielä joskus uudelleen ukmakaa60 @ gmail com
oliko kyseessä siis mies vai nainen ja miten päädyitte ?? parhaimmat suuhoidon olen saanut eräältä todella himokkaalta varatulta rouvalta kuka tykkäsi imeä miestä ihan huvikseen. Sellaisia naisia en montaa ole tavannut jotka niin paljon tykkäävät ottaa suihin että tekevät sitä pyytämättä. Hän avautui usein ettei oma mies hällä innostu suikkareista ja rakastaa kun saa imeä minua. Tykkää tunteesta kun kalu alkaa sykkiä suussa kun mies laukeaa