Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras suihin otto?

Vierailija
15.04.2011 |

miehet, miten tapahtui paras ikinä saamanne suihinotto?

Ja siis kaipaan tarkkaa sepostusta, koska aion yllättää miehen suikkarilla.

Hän vaan ei koskaan neuvo kunnolla ja siitä syystä tosi harvoin teen sitä, kun tuntuu etten osaa/oon ihan naurettava.

siispä parhaat jipot jakoon ;)

(ja miksei tietenkin pro suihinottajatkin kommenttia)

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä hölmöä sanoa näin, mutta silti sanon: Luulen olevani hetero vieläkin... Olimme jossain pikku matkalla ja kaikkea, kuvio ajautui siihen että vaimo yllytti, anna nyt vaan mennä. Nauti. Thaimaalainen mies/nainen otti minulta suihin sellaisella antaumuksella ettei kukaan koskaan aiemmin. Voi taivas sitä nautintoa ja samalla suudeltiin kikattelevan vaimoni kanssa. G-sus. Hullua, mutta sellaiseen euforiaan on vaikea päästä vieläkin, lienee osansa myös parilla drinkillä. älkää kukaan tästä pahoittako mieltänne, kivaa oli molemmilla meillä. Ei haluta loukata ketään.

nykyään setä ja täti 45/50

Vierailija
62/103 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saatu kaverin äidiltä kerrostalon ylimmän kerroksen parvekkeella.

Eronnut rouva, olin 24 hän lähelle 50

Pitikö vongata pitkään suikkaria vai tekikö se nainen aloitteen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muussakin seksissä, tilanne ja tunnelma vaikuttaa paljon. Tissejä ja muuta visuaalista kiihoketta esiin.

Vierailija
64/103 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli niitä ihan ensimmäisiä kokemuksia mitä oli. Vaikka kuinka ihana vaimo minulla onkaan, suihiottaja tyyppiä hän ei kyllä ole.  Kyllä  sitä nyt jo melkein kiikkustuolissa muistelee kun 18 kesäsenä tyttö imi, imi ja imi ja vielä suuhun laukeamisen jälkeen imi. Piti ihan  sanoo et lopeta jo, alkaa tatin pää olee arka!

Vierailija
65/103 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaanki ekankerran on paras. 17v ja tyttö muistaakseni 16. Kumpikin nähnyt homman vain videolta. No tyttö ensiksi ja nuoli ja runkkasin kunnes tulin suuhun hän varmaan luuli kuuluu asiaan. No sitten oli minun vuoro mutta son eri juttu

Vierailija
66/103 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain oma vaimo on saanut mut laukeamaan suuhun. Muut 99 olleet paskoja.

Vierailija
67/103 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä suihinotossa on se että sitä jatkaa niin kauan kunnes kaikki siemenet on saatu ulos ja sitten hitaasti vielä imee kun terska on todella herkkänä. Silloin kielen kosketuskin tuntuu koko kehossa. Kiihottaa kyllä pirusti kun nainen nielee mutta suihinotto ei ole silloin hyvä jos suuhun ei saa tulla

Vierailija
68/103 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mikä ollut paras kerta. Ekaa kertaa laskin vaimon suuhun, kun vaimo oli 20v ja viimeksi toissapäivänä hänen ollessa jo 64v. Hienoja muistoja vuosien varrelta, kun hän on ottanut aina suihin loppuun asti kun olen pyytänyt ja välillä muutenkin. Ehkä ikimuistoisimmat on ne jotka hän on ottanut reissuilla lasten ollessa mukana. Monesti Siljan Promedanihytissä myöhään yöllä minun katoessani alhaalla kulkevia misuja kesähepeneissään tai sitten kerran Tenolla. Katselin rantasaunan ikkunasta, kun kaverit souti lohta joella ja oma kaluni souti vaimon suussa. Tuli silloin mieleen, että minun saantini oli varmasti parempaa. 

Vierailija
69/103 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/103 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaa enemmän kuin riittävästi. Ei hampaita, vaan huulia ja kurkkua. Kun nivuksia myöten on kuolassa ja ääntelykin seksikästä niin alkaa irrota. Ei käsiä. Suuhun tai kurkkuun voi laueta ja täytyy niellä, mutta välissä voi olla useampi reikä, koska liukastetta on.

Tämä ei poista sitä, että mies voi olla myös mukana. Muutaman kerran jäähdyttelyn jälkeen nainen voi saada pitkään ja kovaa. Ja liukastettua.

Vierailija
71/103 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen, mutta kielen kiemurtelu lisäksi kalulla

Vierailija
72/103 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireettömyys, tilanne jossa selkeästi on tarkoitus nauttia pitkään ja huolella. Orgasmi paranee kun kestää pidempään. Oma paras saamani hoito oli kun vaimon kanssa istuttiin sohvalla ja hän hiljalleen hyväili kaluni välillä pystyyn ja taas jätti rauhaan, tätä toistui pidrmmän aikaa ja kiihko sekä herkkyys kasvoi. Sitten hän hyväili taas kalun pystyyn ja vasta lopuksi otti suihin... Sillä herkkyydellä ei mennyt varmaan kuin sekunteja siitä kun laukesin ja kovaa. Ja tietenkin jatkoi vielä siitä vähän, ei jättänyt kesken. Suihinottotekniikalla ei varmaan ollut enää mitään väliä siinä vaiheessa...

Vierailija
73/103 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tavalla "parhaita" on ollut useita. Erityisesti jäi mieleen pari viimeisintä kertaa joista tosin taitaa olla jo vuosi:

Vaimo veti perässään kylppäriin jossa polvistui eteen ja veti housut nilkkoihin. Kun vaimo alkaa ottamaan suihin ollessaan itse pukeissa se tarkoittaa että haluaa että laukean suuhun ja homma jää siihen.

Sillä kerralla vaimo onnistui pyörittämään kieltään juuri oikealla tavalla terskan juuressa jolloin, tavoistani poiketen, laukesin aika nopeasti. Toisella kerralla sama mutta olkkarissa jossa oli korkea peili nojaamassa seinään. Kun sain peilistä seurata tapahtumaa se oli sen verran kiihoittavaa että laukesin aina nopeasti.

Yleensä/normaalisti en laukea kovin helposti suihinotossa. Niinpä saatan runkata itseni loppuun ja sitten laueta suuhun ettei vaimon leuat ala puutua.

Koskaan en ole elämässäni pyytänyt suihinottoa. Tuntuisikohan se erilaiselle?

Vierailija
74/103 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asento on tärkeä. Makasin selälläni ja nainen tuli niin päin, että katse oli varpaisiini. Siinä asennossa kulma on oikea ja kalu menee helposti nieluun saakka. Tuntui aivan taivaalliselta. Sain laueta syvälle kurkkuun.

Vierailija
75/103 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden eka tyttöystävä oli paras. Aina halukasta, sopivasti kävi silloin tällöin nielussa ja joka kerta laukeaminen suuhun tai nieluun.

Ei sitä silloin tajunnutkaan miten hyvää hoito oli.

Vaimo on aika surkea suihinottaja kaikin puolin. Vastahakoista, kömpelöä ja aina parhaalla hetkellä kalu pois suusta :(

Vierailija
76/103 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden käden sormilla on laskettavissa ne parhaat kerrat, kun minut on herätetty suihinotolla. Ehkä vähän valitettavasti nämä kaikki on ollut yksittäisiä yhden yön jälkeisiä aamusuikkareita. Vakituisilta tyttöystäviltä tai vaimolta en ole ikinä tällaista saanut, vaikka olen kyllä kertonut, että se olisi ihan parasta mitä hän voisi tehdä.

Vierailija
77/103 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden käden sormilla on laskettavissa ne parhaat kerrat, kun minut on herätetty suihinotolla. Ehkä vähän valitettavasti nämä kaikki on ollut yksittäisiä yhden yön jälkeisiä aamusuikkareita. Vakituisilta tyttöystäviltä tai vaimolta en ole ikinä tällaista saanut, vaikka olen kyllä kertonut, että se olisi ihan parasta mitä hän voisi tehdä.

Ex naisystävällä oli tapana herättää suihinotolla.. Ikävöin

Vierailija
78/103 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttö osasi pyörittää päätään edes takas suihinoton aikana. Oli lähteä taju.

Vierailija
79/103 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon imu ja anova katse parasta.

Vierailija
80/103 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex naisystävällä oli tapana herättää suihinotolla.. Ikävöin

Minäkin ikävöin sinua (ja suihinottoa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi