Lue keskustelun säännöt.
G: Asunnon pintal ala?
Kommentit (14)
80, 100-vuotias jugendtalo Hkin ydinkeskustassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2+2 henkeä eli vähän on ahdasta...
juuri ostettu uusi talomme on 235/290m2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Helsingissä asutaan, minä ja lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja tässä kodissamme on vähän yli 500 neliötä.
ja ihanasti on tilaa:) lapsille oma ja aikuisille oma makkari ja iso tupakeittiö, mitäpä sitä ihminen vois enempää tarvita!
Tämä on loppuelämäni koti, ei käy liian pieneksi eikä isoksi.
Huvittaa ihmiset, jotka kehuskelee "neliöillään".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
me vuokralla ok-talossa asuinneliöitä on reilu 300, tarkkan en teidä, + muut tulat päälle.
2 aikuista ja lapsi, sopiva meille :)