Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viherkasvit allergiaperheessä, miten se nyt on? ov

Vierailija
28.03.2011 |

Jos perheessä on home-, pöly- ja siitepölyallergiaa, onko viherkasvit hyväksi vai pahasta? Siis kukkivat viherkasvit ja leikkokukat ei varmaankaan käy, mutta entäs muut?



Viherkasvithan puhdistavat ilmaa (?), mutta multa kai saattaa homehtua..



Allergiaperheet, onko tietoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kasvit, myös viherkasvit keräävät pölyä. Huomioi myös korite-esineet, taulut, avoimet hyllyt, yms. Itselläsi ja perhelläsi on helpompaa, siivous ja asuminen yleensä, jos kaikki em. otetaan huomioon. Muistathan myös vuodevaatteet, 60 asteinen pesu ja allergiatestatut.

Vierailija
2/2 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaalisti leikkokukkia eikä kukaan allergikoista ole niille ainakaan reagoinut. Ruukkukukat onnistun aina tappamaan ihan muista syistä.



Pölystä tai homeesta en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä