Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kari Tapion perinnöstä riita, au-lapsi yritetään jättää perinnöttä

Vierailija
23.03.2011 |

Pistää vihaksi. Törkeää touhua.

Pidin Kari Tapiota rehtinä ja vastuunsa kantavana mutta tällaista paskaa saa nyt lukea. Onkohan Pia Vihervaaralla näppinsä tässä pelissä?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011032313419057_vi.shtml

Kari Tapion omaisuuden jakaminen uhkaa kääntyä perintöriidaksi, kun avioton poika vaatii osuuttaan.

Joulukuussa menehtynyt Kari Tapio on sivuuttanut aviottoman poikansa kahdessa testamentissaan. Nyt poika vaatii asiasta selvitystä. Hän epäilee, että isän omaisuutta piilotellaan häneltä.

Perukirjan perusteella avioton poika saisi näillä näkymin korkeintaan muutaman tuhannen euron perinnön.

Selvityspyynnön mukaan Kari Tapio on julkisuudessa annettujen tietojen valossa ollut hyvin varakas, mutta "perukirjan mukaan hänen omaisuutensa säästö on lähes olematon". Muun muassa näillä perustein avioton poika vaatii kuolinpesälle puolueetonta pesänselvittäjää, joka ottaisi selvää mahdollisista leskelle ja liitossa syntyneille pojille tapahtuneista omaisuuden luovutuksista.

Muu perhe ei ole vielä vastannut nyt 32-vuotiaan pojan hakemukseen.

Muhivasta perintöriidasta uutisoi ensimmäisenä Ilta-Sanomat.

Kari Tapio lukeutui vuosikausia maan parhaiten tienaaviin muusikoihin. Hänellä on aviottoman pojan lisäksi kolme poikaa liitosta Pia Viheriävaaran kanssa.

IL

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avioliiton ulkopuolisen lapsen pitäisi periä isänsä elossa oleva vaimo?

Tuossahan luki, että muut perivät sitten myöhemmin äidiltään loput.

Sitäpaitsi eikö nyt ole ihan asiallista, että tällaisessa tilanteessa käytetään puolueetonta pesänjakajaa. Ikävästi tehty avioliiton ulkopuoliselle perilliselle, mutta kuten sanottu, jokainen saa tehdä omaisuudellaan mitä haluaa.

Vierailija
62/233 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut antaa OMIA TIENAAMIAAN RAHOJAAN omalle vaimolleen????

Sen olis vissiin pitäny asua Jakomäessä yksiössä säilöen rahojaan korkeakorkoisella tilillä..

Huh huh..Mikä helvetin oikeus kakaroilla on sanoa vanhemmilleen mitä nämä rahoillaan tekevät??? Ahne paska on tuo kersa ja piste.

mikä on täysin oikeutettua. Tässä oli käytetty puolueellista pesänjakajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saamassa lakiosan isänsä omaisuudesta. Piia Viheriävaaran omaisuuteen hänellä ei ole osuutta, vaan sen perivät Piian kuoltua hänen kolme poikaansa.

Vierailija
64/233 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin ämmät jaksaa jauhaa.Ihan kuin niiltä olis tikkari viety suusta.

Vierailija
65/233 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait siinä on tuomarit asialla ja oikeus tapahtuu.

Vierailija
66/233 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se teille kuuluu.Pitäkää ämmät huoli omista asioista.Luulis olevan niissäkin ruotimista.JÄTTÄKÄÄ JO JALKASET RAUHAAN ! !

Vierailija
67/233 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs tälle Mahto tää oli Vainajan TAHTO!!!!!Omilleenhan Omiaan antaa,turha meidän muiden on siitä huolta kantaa!!Ikävä veto Karrilta tuoda yksityisasiaa Julkisuuteen riepoteltavaksi!Ei ole ainakaan Isäänsä tullut näissä asioissa!Olen pettynyt ja siksi toivoisinkin kun tälle linjalle lähti,niin naama myös Reilusti esiin!!!Kansa odottaa Kieli pitkällä! Karri Kehiin!!!!!!!!!

Vierailija
68/233 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkia noihin perheessa elaneihin poikiin ja leskeen, oikeasti haluaisin nahda minka nakoisia ovat?

Vierailija
69/233 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaan hyvä

Vierailija
70/233 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin asettaa. Jos vaikka minulle tehtäisiin lapsi vasten tahtoani. En haluaisi lasta enkä äitiyttä. Elämäni haluaisin pitää erossa tuosta vieraasta lapsesta. Sitten minulla olisi kolme lasta, perhe. Tottakai pitäisin perheeni puolia enkä tuon vieraan lapsen. Minun rahat ja muut ja minä päättäisin asiat niiden tiimoilta.

vasten Kari Tapion tahtoa. Miten se onnistuu? Raiskasiko se tämän suuren staran? Varastiko se spermaa jotenkin? Vai oliko se stara kuitenkin jotenkin aktiivinen tässä hommassa? Eikö se mies osannut tai älynnyt käyttää ehkäisyä, ei vaikka pettää vaimoaan? Tai mikä yksinkertaisinta, eikö se osannut olla pettämättä? Mä en käsitä, että vieläkin, 2000-luvulla, miehiä pidetään täysin vastuuttomina seksin suhteen. Raskaus on aina naisen vika, miehellä ei ole siinä osaa eikä arpaa, paitsi tietty se että aina voi vaatia aborttia ja naisen pitää siihen tietysti suostua.

Näinkö te omia poikianne kasvatatte? Että ei kun harrastakaa vaan seksiä kenen kanssa tahansa, eikä se haittaa vaikka nainen raskaaksi tulisikin, oma on mokansa. Ja nämä lehtolapset voi hylätä ja jättää perinnöttömiksi, korkeintaan aviolapset voi saada jotain, jos niitäkin ei sitten hylätä eron tullen ja perusteta taas uutta perhettä, jolle sen perinnön voi pedata sitten muut unohtaen.

Kuten joku jo sanoikin, eikö mies vastaa itse edes OMAN pippelinsä käytöstä??

päättää haluaako lapsen vai ei. Miksi se on vain naisella?

Ja miehen oikeudella tarkoitan sitä että saa päättää osallistuuko lapsen kasvatukseen vai ei. Jos nainen silti päättää pitäää lapsen hankkikoon tälle isän mallin muualta ja opettakoon että omilla tullaan toimeen eikä toisten hautakivillä.

pettääkö vaimoaan vai ei. Kukaan ei harrasta seksiä vahingossa, ei edes suomalainen iskelmäartisti. Jos panee paljaalla niin sitten maksaa viulut. On se nyt oikeesti outoa, ettei miehen tarvi vastata edes OMAN pippelinsä käytöstä. Sen voi tunkea minne vaan ja joku muu maksaa, niinkö?

Vierailija
71/233 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menee pettämään ilman kondomia (suojaa myös sukupuolitaudeilta, ei nekään varmaan vaimon mielestä kivoja ole), niin kantakoon vastuunsa viimeistään sitten kun on kuollut eli lapsi voi periä hänet.

Minä voisin asettaa. Jos vaikka minulle tehtäisiin lapsi vasten tahtoani. En haluaisi lasta enkä äitiyttä. Elämäni haluaisin pitää erossa tuosta vieraasta lapsesta. Sitten minulla olisi kolme lasta, perhe. Tottakai pitäisin perheeni puolia enkä tuon vieraan lapsen. Minun rahat ja muut ja minä päättäisin asiat niiden tiimoilta.

vasten Kari Tapion tahtoa. Miten se onnistuu? Raiskasiko se tämän suuren staran? Varastiko se spermaa jotenkin? Vai oliko se stara kuitenkin jotenkin aktiivinen tässä hommassa? Eikö se mies osannut tai älynnyt käyttää ehkäisyä, ei vaikka pettää vaimoaan? Tai mikä yksinkertaisinta, eikö se osannut olla pettämättä? Mä en käsitä, että vieläkin, 2000-luvulla, miehiä pidetään täysin vastuuttomina seksin suhteen. Raskaus on aina naisen vika, miehellä ei ole siinä osaa eikä arpaa, paitsi tietty se että aina voi vaatia aborttia ja naisen pitää siihen tietysti suostua.

Näinkö te omia poikianne kasvatatte? Että ei kun harrastakaa vaan seksiä kenen kanssa tahansa, eikä se haittaa vaikka nainen raskaaksi tulisikin, oma on mokansa. Ja nämä lehtolapset voi hylätä ja jättää perinnöttömiksi, korkeintaan aviolapset voi saada jotain, jos niitäkin ei sitten hylätä eron tullen ja perusteta taas uutta perhettä, jolle sen perinnön voi pedata sitten muut unohtaen.

Kuten joku jo sanoikin, eikö mies vastaa itse edes OMAN pippelinsä käytöstä??

päättää haluaako lapsen vai ei. Miksi se on vain naisella?

Ja miehen oikeudella tarkoitan sitä että saa päättää osallistuuko lapsen kasvatukseen vai ei. Jos nainen silti päättää pitäää lapsen hankkikoon tälle isän mallin muualta ja opettakoon että omilla tullaan toimeen eikä toisten hautakivillä.

pettääkö vaimoaan vai ei. Kukaan ei harrasta seksiä vahingossa, ei edes suomalainen iskelmäartisti. Jos panee paljaalla niin sitten maksaa viulut. On se nyt oikeesti outoa, ettei miehen tarvi vastata edes OMAN pippelinsä käytöstä. Sen voi tunkea minne vaan ja joku muu maksaa, niinkö?

Vierailija
72/233 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille tutkintapyynto, tuskin tuohon pesanselvittaja pystyy muuta tekemaan kuin selittelemaan. Kuolinpesarikokset ovat valitettavan yleisia Suomessa.

Vierailija
73/233 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eihän tämä oikeastaan vielä tähän perintöön lopu, teostolta tulee perikunnalle rahaa soitetuista biiseistä ja levymyynnistä vielä monen monta vuotta. En tiedä, miten nämä rahat sitten ohjataan ja kenelle.

Vierailija
74/233 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en nyt väärin muista niin tänään jos Luoja suo on tämän Kari Tapion yhdenillan tuttavuuden Syntymäpäivä!!Tulee muistaakseni 60 v mittariin! Niin että sen verran tiedän minäkin näistä Asioista!!!Kulkuri kun olen!!

Vierailija
75/233 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuulin summan hyppäsin taaksepäin voltin /kerien!Sen verran tuli Massii,ettei mahtunu tyhjään Lätkäkassiin!Meillä meni hyvin! Ei tarvinnut perinnön perään itkeä ja huudella,vaikka jako tehtiin kuudella! Kyllä POIKA saa minkä laki määrää antaa vaan sen Juristin häärää!Kohta tulee luukusta laskuja ja jos huonosti käy voit ostaa housut jossa ei tarvita taskuja !Tsemppiä tähän Kisaan minä lähden vinguttaan VISAA!!!!

Vierailija
76/233 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en nyt väärin muista niin tänään jos Luoja suo on tämän Kari Tapion yhdenillan tuttavuuden Syntymäpäivä!!Tulee muistaakseni 60 v mittariin! Niin että sen verran tiedän minäkin näistä Asioista!!!Kulkuri kun olen!!

Vierailija
77/233 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimissä toivon että AU-Äiti ja Poika tulisivat reilusti esille Ilta ja Viihdelehtien sivuille kuvien kera!!Ovathan HE Valtakunnan kuumin ja puhutuin ÄITI/POIKA kaksikko!!Nyt vaan sohitaan kepillä aidantakaa toista Osapuolta joka joutuu Kuvillaan olemaan koko kansan Pällisteltävänä.Toisaalta tämähän jo kertoo Paljon kyseisistä ihmisitä!Ensin tehdään yksityis-asioista hirvee HALOO ja sitten piiloudutaan!Tommottii noi TURKKULAISET ON!!!!!!!

Vierailija
78/233 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan silkkaa v*ttuilua (harvoin käytän tuota sanaa) että suomen yksi suositummista artisteista kuolee "pennittömänä" vaikka perheessä selvästi rahaa on. Jos olisivat olleet edes vähän "reilumpia" niin kohua ei olisi noussut. Oliko tuo v*ttuilu todella sen arvoista, että nyt netissä ja lehdissä puidaan (ja väistämättä "tuhotaan") lahjakkaan artistin mainetta. Nyt kun radiosta tulee Kari tapion biisi, ensimmäisenä tulee mielee tämä tapaus ja epäreilu kohtelu --> haluaa vaihtaa kanavaa.

Minä uskon että paha saa palkkansa, ja se paha on tässä tapauksessa ihmiset joiden tahdosta Kari Tapion omaisuutta on "piilotettu". Kyllä maailma kostaa/kiittää meidän pahat/hyvät teot. Onneen on monta tietä, yksi hyvä tie on tehdä muille niinkuin itselle haluaa tehtävän (ja en ole uskovainen, mutta tuon allekirjoitan.)

Vierailija
79/233 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan silkkaa v*ttuilua (harvoin käytän tuota sanaa) että suomen yksi suositummista artisteista kuolee "pennittömänä" vaikka perheessä selvästi rahaa on. Jos olisivat olleet edes vähän "reilumpia" niin kohua ei olisi noussut. Oliko tuo v*ttuilu todella sen arvoista, että nyt netissä ja lehdissä puidaan (ja väistämättä "tuhotaan") lahjakkaan artistin mainetta. Nyt kun radiosta tulee Kari tapion biisi, ensimmäisenä tulee mielee tämä tapaus ja epäreilu kohtelu --> haluaa vaihtaa kanavaa.

Minä uskon että paha saa palkkansa, ja se paha on tässä tapauksessa ihmiset joiden tahdosta Kari Tapion omaisuutta on "piilotettu". Kyllä maailma kostaa/kiittää meidän pahat/hyvät teot. Onneen on monta tietä, yksi hyvä tie on tehdä muille niinkuin itselle haluaa tehtävän (ja en ole uskovainen, mutta tuon allekirjoitan.)

Paskan tempun tekivät. Karin lapsi joutuu vielä isänsä kuolemansa jälkeen hakemaan oikeutusta olemassaololleen. Kaikissa suvuissa on näitä lapsia jotka on syntyneet ei haluttuina, liian aikaisin, liian myöhään, muuten vaan väärään aikaan tai sitten avioliiton ulkopuolelle. Ja kuka saa maksaa siitä ettei aikuiset ole viitsineet hoitaa tilanteen niin että lapsi silti voisi kasvaa tuntien itsensä rakastatuksi ja toivotuksi??? No lapsi tietenkin!!!!

Ihmisen elämän voi tuhota näinkin. Ja siihen osallistuu myös Karin muut läheiset.

Vierailija
80/233 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa seiskassa kuva tosta pojasta. Oudon näköinen, ei yhtään Karin näkönen

http://www.seiska.fi/