Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävin lastenvaateblogi

Vierailija
12.03.2011 |

noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?

Kommentit (352)

Vierailija
101/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on lasten päivähoitaja entiseltä ammatiltaan ;D

Vierailija
102/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu ennen Herttoniemenrannassa, mut sit molemmat muutti, ilmeisesti Viikkiin tai Mellunkylään tai Kontulaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hatunnosto ja kiitos! Siis oikeasti! Tarkoitan nyt lisäainejuttuja ym.

Vierailija
104/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli käynyt vasta meikkaajalla ja kampaajalla =DDD

Vierailija
105/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai puistossa tai jossain muissa kaupunginosan jutuissa?

Vierailija
106/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aso-asunnossa, vai Sato-asunnossa?

Vierailija
107/352 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti kivaa elää joskus rikkaan elämää, kun ei koskaan tarvitse miettiä mitä mikin maksaa

Mikä mahtaa olla rikkaan elämää? se, että lomailee välimerellä bamseklubi-pakettimatkalla? käyttää keskitason merkkivaatteita? varakkaana ihmisenä naurattaa sekä blogistit että nämä kommentit. Rikas elämä kun on jotain ihan muuta- ja jos sitä rahalla mitataan, ei siihen riitä lottovoittokaan... Mutta onneksi rikasta elämää ei mitata rahassa :)

Vierailija
108/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eeviskäisen elämää blogi, en voi sietää sitä...ja en tiedä miksi

Vierailija
109/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toooooosi ärsyttävä

Vierailija
110/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää tyylisuuntaus ja eritoten lastenvaateralli

Tyylisuuntaus kun tuo äiti on olevinaan niin tervellisen elämän kannattaja, pitää itseään parempana. Ja lapset on kamalan näköisiä ohuinen hiuksineen ja rapuissa jokapäiväisine muotikuvauksineen=)

Lastenvaateralli kun pitäjä kerjää vaatefirmoilla ilmaisia vaatteita lapselleen. Usemapi vaatefirma on saanut häneltä viestin tyyliin köyhä yh haluaisi pukea lapselleen kauniita vaatteita ja esitellä niitä. ja sitten se blogi on supersekava.

Tuossa Lastenvaaterallissa ärsyttää juuri tuo vaatteiden "kerjääminen" ja se, että hän myy ilmaiseksi saamiaan vaatteita jonkun ajan kuluttua kovaan hintaan... Ja blogi on tosiaan niin sekava, että en ymmärrä miksi ihmeessä vaatteiden esittelyä ko. blogissa pidetään hyvänä mainoksena.

Myös Mrs Agatha:n blogi on muuttunut ärsyttävään suuntaan - vaatemaku on ainakin nykyään jyrkästi erilainen kuin meillä (näin ei ollut vielä silloin kun blogia aloin seuraamaan). Tulee jotenkin erikoisuuden tavoittelu mieleen; kauhea merkkiviidakko.

Näitä inhokkiblogeja on kuitenkin aina välillä "pakko" käydä kauhistelemassa...

Mä tykkään Lastenvaaterallista, eikä mua haittaa ilmaisjutut, itseasiassa itsekin ostin pojalle tälle talvelle Moloa tuon blogin takia. Mun mielestä ei kyllä lainkaan sekava.

Samaa mieltä, että mrsagathan blogi on mennyt todella huonoksi. Kovasti mainostaa kummallisia merkkejä ja tuntuu, että yrittää olla kuin jotkut amerikkalaiset/englantilaiset "mainos"blogit, Hän myös kerjää ilmaiskamaa useilta merkeiltä.

Kuulin että täällä on tämmöinen keskustelu käynnissä ja piti tulla kurkkaamaan.

Kirjoitan MrsAgatha-blogia ja halusin tulla korjaamaan käsityksiä.

En kerjää ilmaiskamaa useilta merkeiltä; olen saanut yhteensä blogin kautta muutaman jutun ilmaiseksi, pyytämättä. En kannata kerjäämistä missään muodossa.

En kirjoita oudoista merkeistä erikoisuuden tavoittelun vuoksi, satun ajattelemaan että niitä on kiva esitellä jos vaikka joku muukin tykkäisi.

Tyyli on muuttunut, myönnetään. Poika näyttää nyt enemmän muulta perheeltä kuin silloin kun ostin hänelle uusretroa. Isänsä ei uusretrosta niin kovasti tykännyt ja mustakin pojalle sopii nykyinen tyyli paremmin. On enemmän sällin luonteelle sopivaa. Uusretro sopi kun oli vauva mutta nyt on jo iso poika. =)

Kiitos kovasti mielipiteistä, aina niitä haluan lukea vaikka olisivatkin negatiivisia. =) Parannusehdotuksia saa laittaa blogista löytyvään sähköpostiin! :D

Sari/MrsAgatha

Vierailija
111/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylisuuntaus kun tuo äiti on olevinaan niin tervellisen elämän kannattaja, pitää itseään parempana. Ja lapset on kamalan näköisiä ohuinen hiuksineen ja rapuissa jokapäiväisine muotikuvauksineen=)

Lastenvaateralli kun pitäjä kerjää vaatefirmoilla ilmaisia vaatteita lapselleen. Usemapi vaatefirma on saanut häneltä viestin tyyliin köyhä yh haluaisi pukea lapselleen kauniita vaatteita ja esitellä niitä. ja sitten se blogi on supersekava.

Tuossa Lastenvaaterallissa ärsyttää juuri tuo vaatteiden "kerjääminen" ja se, että hän myy ilmaiseksi saamiaan vaatteita jonkun ajan kuluttua kovaan hintaan... Ja blogi on tosiaan niin sekava, että en ymmärrä miksi ihmeessä vaatteiden esittelyä ko. blogissa pidetään hyvänä mainoksena.

Myös Mrs Agatha:n blogi on muuttunut ärsyttävään suuntaan - vaatemaku on ainakin nykyään jyrkästi erilainen kuin meillä (näin ei ollut vielä silloin kun blogia aloin seuraamaan). Tulee jotenkin erikoisuuden tavoittelu mieleen; kauhea merkkiviidakko.

Mä tykkään Lastenvaaterallista, eikä mua haittaa ilmaisjutut, itseasiassa itsekin ostin pojalle tälle talvelle Moloa tuon blogin takia. Mun mielestä ei kyllä lainkaan sekava.

Samaa mieltä, että mrsagathan blogi on mennyt todella huonoksi. Kovasti mainostaa kummallisia merkkejä ja tuntuu, että yrittää olla kuin jotkut amerikkalaiset/englantilaiset "mainos"blogit, Hän myös kerjää ilmaiskamaa useilta merkeiltä.

En kerjää ilmaiskamaa useilta merkeiltä; olen saanut yhteensä blogin kautta muutaman jutun ilmaiseksi, pyytämättä. En kannata kerjäämistä missään muodossa.

En kirjoita oudoista merkeistä erikoisuuden tavoittelun vuoksi, satun ajattelemaan että niitä on kiva esitellä jos vaikka joku muukin tykkäisi.

Tyyli on muuttunut, myönnetään. Poika näyttää nyt enemmän muulta perheeltä kuin silloin kun ostin hänelle uusretroa. Isänsä ei uusretrosta niin kovasti tykännyt ja mustakin pojalle sopii nykyinen tyyli paremmin. On enemmän sällin luonteelle sopivaa. Uusretro sopi kun oli vauva mutta nyt on jo iso poika. =)

Kiitos kovasti mielipiteistä, aina niitä haluan lukea vaikka olisivatkin negatiivisia. =) Parannusehdotuksia saa laittaa blogista löytyvään sähköpostiin! :D

Sari/MrsAgatha

kyllä tuntemaan erään ulkomaisen yrityksen omistajan, joka on kertonut kerjäämisestäsi. Mutta eipä se minua haittaa.

Vierailija
112/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikestaan kaikki lastenvaateblogit on mun mielestä ärsyttäviä siksi, että niissä esitellään lasten elämää tosi yksityiskohtaisesti. Ne lapset ei kuitenkaan pysty sanomaan haluaako ne, että heidän elämäänsä jne. levitellään avoimesti netissä kaikille. Monesti on vielä kommentti, että se ja se ei oikein halua että sitä kuvataan. Sitten kuitenkin kuvataan ja laitetaan se vielä nettiin.

Ja se, että pitää sitten itsestä ottaa jonkun peilin kautta kuvia ja laittaa nekin siihen blogiin, silleen ettei naama näy, mutta katsokaa nyt kuitenkin kun mä olen tässä ihan siivousrönttävaatteissa tukka hätäponnarilla vaan nappasin tässä kuvan ihan kameraa testaillakseni (ja silti mielestäni sen verran hyvännäköinen että eikun kuva blogiin). No, narsisimin muoto se on tämäkin.

Sitten taas blogi, jossa on tainnut yhden kerran olla yksi valokuva, mutta joka kertakaikkiaan vangitsee tekstillään on adoptiomatka. Tyyppi siis todella osaa kirjoittaa, ei vaan photoshopata. Tuollaisia jos olisi lisää!

Vierailija
113/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari/MrsAgatha

kyllä tuntemaan erään ulkomaisen yrityksen omistajan, joka on kertonut kerjäämisestäsi. Mutta eipä se minua haittaa.

Ei muakaan haittaa sun valehtelu. =) Onneksi mä itse tiedän mikä on totta ja mikä ei.

Sari

Vierailija
114/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Tyylisuuntauksia-blogi, mutta jostain syystä munkin on pakko käydä sitä lukemassa. :D

Syy tähän inhoon ovat 1)blogin pitäjän huono maku, 2) huonot kuvat, 3) tietynlainen "köyhyys" paistaa läpi vaikka sitä yritetään peittää järjettömällä ostamisella (siis ei köyhyydessä mitään vikaa ole, mutta en ymmärrä tuollaista itsensä nostamista jalustalle) ja 4)just ne ohuthiuksiset lapset näyttävät jotenkin sairailta ja aneemisilta, vaikka blogin pitäjä vannoo muka terveellisten elintapojen perään. No lapsilla on kuitenkin ties mitä ihottumia yms. Lisäksi saan hänestä jotenkin ylimielisen kuvan tyyliin "lapset katsovat kuvassa elokuvaa ja syövät kuivattuja punajuurilastuja". Siis oikein korostetaan, että meillähän ei sitä lisäaine sontaa syötetä. LOL!

Luen monia lastenvaateblogeja, ja tykkään suurimmasta osasta. Niistä siis missä blogistilla on selvästi hyvä tyylitaju ja kauniit kuvat.

Vierailija
115/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ehkä huvittaa osa blogeista siksi, että lapset on vimpan päälle kalleimmissa merkkivaatteissa ja sitten äiti vieressä vähän "petolinnun perseenä". Enkä siis nyt arvostele kenenkään ulkonäköä vaan sitä, että omiin vaatteisiin/ulkonäköön ei jakseta sitten niinkään panostaa. Tietty ne onkin lastenvaateblogeja eikä aikuisten tyyliblogeja mutta mulle ei vaan ole auennut se, että lapselle ostetaan usein kallista ja itselle halpaa harvoin.

Tyylilyyli blogia? Itse kiinnitin samaan asiaan huomiota...

Yhdessä nimeltä mainitsemattomassa blogissa oli ehkä hirvein kuva, kun lapsi paistatteli päivää vimpan päälle talvitamineissaan ja äiti siinä vieressä näytti lähinnä pingviinin, norsun ja pandan sekoitukselta...

Vierailija
116/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan koukussa lastenvaateralli- blogiin. Aivan ihania arvontoja ja vaatteita. Enpä juuri muita blogeja luekaan.

Aiemmin suosikkina oli der himmer uber berlin- blogi, mutta se on nykyään ihan kuollut -harmi.

Vierailija
117/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ärsyttävin. Syyt on jo mainittu edellä.

Vierailija
118/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ehkä huvittaa osa blogeista siksi, että lapset on vimpan päälle kalleimmissa merkkivaatteissa ja sitten äiti vieressä vähän "petolinnun perseenä". Enkä siis nyt arvostele kenenkään ulkonäköä vaan sitä, että omiin vaatteisiin/ulkonäköön ei jakseta sitten niinkään panostaa. Tietty ne onkin lastenvaateblogeja eikä aikuisten tyyliblogeja mutta mulle ei vaan ole auennut se, että lapselle ostetaan usein kallista ja itselle halpaa harvoin. Tyylilyyli blogia? Itse kiinnitin samaan asiaan huomiota... Yhdessä nimeltä mainitsemattomassa blogissa oli ehkä hirvein kuva, kun lapsi paistatteli päivää vimpan päälle talvitamineissaan ja äiti siinä vieressä näytti lähinnä pingviinin, norsun ja pandan sekoitukselta...

mutta tarkoitin joo.

Juu, ja tunnen itseni todellakin inhottavaksihyeenahaaskaksi tämän paljastuksen takia :(

Vierailija
119/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ehkä huvittaa osa blogeista siksi, että lapset on vimpan päälle kalleimmissa merkkivaatteissa ja sitten äiti vieressä vähän "petolinnun perseenä". Enkä siis nyt arvostele kenenkään ulkonäköä vaan sitä, että omiin vaatteisiin/ulkonäköön ei jakseta sitten niinkään panostaa. Tietty ne onkin lastenvaateblogeja eikä aikuisten tyyliblogeja mutta mulle ei vaan ole auennut se, että lapselle ostetaan usein kallista ja itselle halpaa harvoin. Tyylilyyli blogia? Itse kiinnitin samaan asiaan huomiota... Yhdessä nimeltä mainitsemattomassa blogissa oli ehkä hirvein kuva, kun lapsi paistatteli päivää vimpan päälle talvitamineissaan ja äiti siinä vieressä näytti lähinnä pingviinin, norsun ja pandan sekoitukselta...

mutta tarkoitin joo. Juu, ja tunnen itseni todellakin inhottavaksihyeenahaaskaksi tämän paljastuksen takia :(

Tuo tyylilyyli olikin löytö, saattaa nousta mun ykkösyökötysten listalla korkealle :)

Vierailija
120/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kovasti Ananan blogi. Tekstit on kammottavia usein, olen muutenkin saanut koko ihmisestä kuvan ylimielisestä ihmisestä. Kuvata osaa, mutta siinäpä se sitten onkin.

Lastenvaaterallista tykkään, samoin kun Tyylilyylin touhuista :)

Kuvat on kivoja, tekstit H I R V E I T Ä! Ja tosiaan, ylimielisyys kyllä paistaa rivien välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän