Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävin lastenvaateblogi

Vierailija
12.03.2011 |

noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?

Kommentit (352)

Vierailija
81/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait haalarin ilmaiseksi, esittelit sen kahdesti blogissa, muissa kuvissa pojalla on ollut se sateenkaarihaalari. Ja nyt myyt haalarin kalliilla eteenpäin. Mutta et halua antaa sitä jollekin muulle joka voisi myydä sen. No mitä jos myyt ja lahjoitat myyntivoiton vaikka hyväntekeväisyteen. Olisiko se reilua?

- muiden aihepiirien blogeissa tätä ilmaistavaraa on jatkuvasti esillä: bloggaaja saa vaivan palkkana tavaran ilmaisena ja tavaran markkinoija saa ilmaista mainosta. Miksi se on niin ärsyttävää: yksi ilmainen haalari?

Sori, en voi ymmärtää jankkaamista yhden haalarin ympärillä.

Vierailija
82/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos minä sponsorina lahjoittaisin haalarin toivoisin sen näkyvän myös muissa kuin yhdessä sovituskuvassa. Kun ulkokuvia kuitenkin blogissa on, niissä vaan toiset vaatteet päällä. En ehkä saisi haluamaani mainosta tuolla tavalla.

monestikin, jos googleen tai muuhun hakukoneeseen laittaa haalarin nimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla tämänkään palstan mammoilla mitään suurempia ongelmia, kun jostain helvetin haalarista jaksaa vääntää viestikaupalla?!

Mut joo, Suomihan onkin hyvinvointivaltio eikä mammoilla huolen häivää huomisesta ;)!

Vierailija
84/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla tämänkään palstan mammoilla mitään suurempia ongelmia, kun jostain helvetin haalarista jaksaa vääntää viestikaupalla?!

Mut joo, Suomihan onkin hyvinvointivaltio eikä mammoilla huolen häivää huomisesta ;)!

Vierailija
85/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa vääntää siitä, saako lapsia käyttää blogin materiaalina. Siis ainoana sellaisena.. kun itsestä ei siten ole kuvia ollenkaan, pelkästään lapsista ja lasten elämästä kerrotaan yksityiskohtaisesti.

Sitten muutama viesti on tuosta haalari/sponsoriasiasta. Josta on ihan hyvä itse asiassa keskustella, selviää vähän mikä on yleinen käsitys; mikä on moraalisesti oikein.

Ei kaikkien tarvitse pohtia maailman tilaa, voit avata oman keskustelun omasta tärkeänä pitämästäsi aiheesta.

Vierailija
86/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet tavarat jne on sinne toimitukseen ilmaiseksi lähetettyjä. Ei niitä hyväntekeväisyyteen sitten arvostelun tai esittelyn jälkeen laiteta. Harva firma pyytää takaisin, tavarat menee jonkun käyttöön.

Sponsorihaalarikin on maksu mediatilasta, erikoista vaatia sitä kateudesta jonnekin hyväntekeväisyyteen???? Sehän on blogin pitäjän oma, ellei muuten sovittu sponsorin kanssa.

Vierailija
87/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole aiemmin oikeastaan blogeja lukenut, nyt katselin täällä mainittuja..

Ilmeni, että tyylisuuntauksia -blogi on tutun tekemä.

Ja valitettavasti olen samaa mieltä kuin täällä useimmat, ihan liikaa kertoilee ja aivan kuin olisin heidän perhealbumiaan selannut!

miltä tuo "jarna" itse näyttää? Viimeisen päälle tyylikäs? Onko ekologinen livenäkin?

Vierailija
88/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet tavarat jne on sinne toimitukseen ilmaiseksi lähetettyjä. Ei niitä hyväntekeväisyyteen sitten arvostelun tai esittelyn jälkeen laiteta. Harva firma pyytää takaisin, tavarat menee jonkun käyttöön.

Sponsorihaalarikin on maksu mediatilasta, erikoista vaatia sitä kateudesta jonnekin hyväntekeväisyyteen???? Sehän on blogin pitäjän oma, ellei muuten sovittu sponsorin kanssa.

olen samaa mieltä.

Sponsoriedun kun saa, niin olisi varmaan oikein myös oikeasti mainostaa sitä tuotetta reilusti, vähintäänkin sen verran "arvosta" mitä itse pitää tuotteen arvona jos ymmärsitte? Mikäli firma saa tuotteelleen hyvää mainosta, saattaa lähettää myöhemmin lisääkin. Mikäli tuntuvaa etua ei tule/jopa harmia, tuskin lähettää enää.

Vierailija
89/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita, kun merkki sponsoroi häntä. Firma laittaa vaatetta ja kaveri pitää niitä päällä ja näkyy kuvissa firman rytkyissä. Normaalia sponsorointia.

Vierailija
90/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylisuuntauksien jarna taitaa lukea av-palstaa kun on lisännyt kuvan itsestään tuonne blogin profiiliin :D Tosin vessan peilin kautta pienen pienen ja kaukaa eli ei siis pikkuhousut jalassa täynnä ihottumaa lääkärintodistus kourassa ;D

Vierailija
91/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylisuuntauksien jarna taitaa lukea av-palstaa kun on lisännyt kuvan itsestään tuonne blogin profiiliin :D Tosin vessan peilin kautta pienen pienen ja kaukaa eli ei siis pikkuhousut jalassa täynnä ihottumaa lääkärintodistus kourassa ;D

siellä on ollut jo pari vuotta.

Vierailija
92/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saadaan ilmaiseksi lainaan, koska niitä jutussa aminostetaan, mutta ne palautetaan liikkeeseen kuvausten jälkeen.

Vierailija
93/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en sellaisessa toimituksessa ole ollut töissä, mutta meikkejä ja kirjoja tulvii naistenlehtien toimituksiin ja kyllä ne pääsääntöisesti kotiin viedään, annetaan lahjaksi tms.

Vierailija
94/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei itseasiassa rassa muiden tenavat valokuvissa, itse en omiani blogiin laittaisi saati avaisi heidän elämäänsä. En halua päätyä jonkin tällaisen ketjun aiheeksi saati että haluaisin sitä lapsilleni :) Mut omapa on valintansa.

Eikä mua häiritse pätkääkään jonkun vaatehörhön saama haalari, siitä vaan.

Tuo maailma on vaan jotenkin niiin korni, että on aina välillä ihan pakko noita seurata enkä voi kieltää etten ikinä koskaan olisi sieltä saanut jotain vinkkiäkin.

Se on kuin joku ihme cheerleaderyhteisö, jossa jäsenet jakavat lapsellisia tunnustuksia toisilleen ja listaavat tyyliin 50 asiaa minusta, joissa on aina samoja pikkupaheita "olen armoton suklaahiiri, hih, hih" ja paljastuksia nasakoita tyyliin "tapasin mieheni lukiossa ja pidin häntä ensin ihan höhlänä, hih, hih"

Ja sitten kuvataan Minnamariaa edestä ja takaa ja kirjoitetaan että "Löysin tämän ihanuuden viime viikolla www.sejasekauppa.fi! Ensin mietin että tarvitseekohan Minnis kahdeksatta takkia välikauteen, varsinkin kun sillä on lisäksi tämä (linkki aikaisempaan postaukseen) hienostelutakki (oksennan tuosta sanastakin) ja tämä (toinen linkki) mutta kun tää oli AIVAN MEIDÄN VÄRINEN (=tavallinen vaaleanpunainen) niin enhän voinut jättää tätä ihanuutta ostamatta. Niinpä klik, klik ja täällä se nyt on. Minnillähän on lisäksi ne 2 rubberrainwithfleecea (tms.), mutta Minniksellä on nyt vihreä kausi, joten varmaan pakko hankkia se puku vielä vihreänä.

Ja sit toisen cheerleaderit kommentoi, että iiik, on muuten IHAN JUST TEIDÄN VÄRINEN!!!

ALE aika on aivan parhautta viihdettä: Yksi täälläkin mainittu blogaaja kerran tilitti kuinka hän Zaran alessa "ostaa systemaattisesti perusvaatetta, kuten pooloja ja pitkähihaisia seuraavaan kauteen ja tuntee katseet selässään kun toinen käsi pitelee vaatepinkkaa ja toinen käy systemaattisesti rekkejä läpi ja poimii sieltä valitut pinoon" . Juu, ei maanista laisinkaan hamstrata jotain trikoota hulluuteen asti kun ne Zaran rätit maksaa muutenkin jokusen hassun euron enkä vielä ole törmännyt siihen, etten saisi sieltä "meidän väristä" (=tavallinen vaaleanpunainen ja valkoinen) pooloa ja pitkähihaista ja legginsiä silloin kun niitä tarvitsen.

Vierailija
95/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuottaa hyvää oloa kantaa kaupasta uutta vaatetta,tutkia,vertailla,kuvata.

Ei edes haittaa,että ne ovat käyttökauden alussa väärää kokoa,koska silloin niiden ostamisesta saatu hyvä olo on jo poissa. Joten ne myydään hyvällä syyllä (olivatkin väärää kokoa,tottakai ne on ku ostettu summamutikassa)ja OSTETAAN TAAS UUTTA.

Samaa fiilistä saa,kun löytää just sen sopivan värisen pipon tai hanskat tai tai..

Niinhän se alkoholistikin sanoo,ettei hän juo paljon. Eipä.

Vierailija
96/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei itseasiassa rassa muiden tenavat valokuvissa, itse en omiani blogiin laittaisi saati avaisi heidän elämäänsä. En halua päätyä jonkin tällaisen ketjun aiheeksi saati että haluaisin sitä lapsilleni :) Mut omapa on valintansa.

Tuo maailma on vaan jotenkin niiin korni, että on aina välillä ihan pakko noita seurata enkä voi kieltää etten ikinä koskaan olisi sieltä saanut jotain vinkkiäkin.

Se on kuin joku ihme cheerleaderyhteisö, jossa jäsenet jakavat lapsellisia tunnustuksia toisilleen ja listaavat tyyliin 50 asiaa minusta, joissa on aina samoja pikkupaheita "olen armoton suklaahiiri, hih, hih" ja paljastuksia nasakoita tyyliin "tapasin mieheni lukiossa ja pidin häntä ensin ihan höhlänä, hih, hih"

Ja sitten kuvataan Minnamariaa edestä ja takaa ja kirjoitetaan että "Löysin tämän ihanuuden viime viikolla www.sejasekauppa.fi! Ensin mietin että tarvitseekohan Minnis kahdeksatta takkia välikauteen, varsinkin kun sillä on lisäksi tämä (linkki aikaisempaan postaukseen) hienostelutakki (oksennan tuosta sanastakin) ja tämä (toinen linkki) mutta kun tää oli AIVAN MEIDÄN VÄRINEN (=tavallinen vaaleanpunainen) niin enhän voinut jättää tätä ihanuutta ostamatta. Niinpä klik, klik ja täällä se nyt on. Minnillähän on lisäksi ne 2 rubberrainwithfleecea (tms.), mutta Minniksellä on nyt vihreä kausi, joten varmaan pakko hankkia se puku vielä vihreänä.

Ja sit toisen cheerleaderit kommentoi, että iiik, on muuten IHAN JUST TEIDÄN VÄRINEN!!!

ALE aika on aivan parhautta viihdettä: Yksi täälläkin mainittu blogaaja kerran tilitti kuinka hän Zaran alessa "ostaa systemaattisesti perusvaatetta, kuten pooloja ja pitkähihaisia seuraavaan kauteen ja tuntee katseet selässään kun toinen käsi pitelee vaatepinkkaa ja toinen käy systemaattisesti rekkejä läpi ja poimii sieltä valitut pinoon" . Juu, ei maanista laisinkaan hamstrata jotain trikoota hulluuteen asti kun ne Zaran rätit maksaa muutenkin jokusen hassun euron enkä vielä ole törmännyt siihen, etten saisi sieltä "meidän väristä" (=tavallinen vaaleanpunainen ja valkoinen) pooloa ja pitkähihaista ja legginsiä silloin kun niitä tarvitsen.

Juuri näin! :D Sitten kudotaan aivan upea mekkotakkihässäkkä lapselle, kuvataan se blogiin ja pahoitellaan kuinka "täysin epäonnistunut" siitä tuli O_o Sitten cheerleaderlauma hyökkää kilvan kehumaan kuin ihqupihqu upea luomus onkaan jne... Ihmeellistä touhua. Mutta huvinsa kullakin.

Vierailija
97/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
98/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää juuri toi ananan blogi, kun ihan tahalleen mollaa omia töitään ihan vain sen takia, että sais positiivista palautetta.

Sen teksteistä saa kuvan, että on kovin masentunut, inhoaa miestään joka on koko ajan poissa.

Hänellä on vammaiset lapset, jotka eivät osaa puhua eikä kommunikoida, mutta ovat niin jättiläisiä jne. jne. blaah blaah!

Vierailija
99/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se vaan mollaa omia töitään että sais sympatiaa, blogin nimikin on En vaan osaa...

Vammaiset lapset mua ärsyttää muuten vaan.

Vierailija
100/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä naureskelemassa... Kuka ottaa salanimekseen "Jarna"? Ihan kauhee nimi! Ja ne lapset ei todellakaan oo niin kuvauksellisia (lue: tarpeeksi nättejä, sori vaan..), ja kuvien taso niin huono (rappukäytäväkuvat, niin rumia..), ettei todellakaan kannattaisi niitä kymmenittäin julkaista. Lapsiparat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi