ärsyttävin lastenvaateblogi
noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?
Kommentit (352)
Lastenvaateralli; sekava, ruma blogi.
Ninan Onni, jotain mielettömän ärsyttävää,en osaa tarkentaa.
Sitten se Under my moterly wings vaimikäsenyt on, tosi synkkiä vaatteita ja muutenkin synkkää menoa.
Mutta minusta kenenkään lapset ei ole rumia, outoa käytöstä aikuisilta haukkuanetissä anonyyminä muiden lasten ulkonäköä! Ei ihme ettei koulukiusaamistakaan (ja työpaikkakiusaamista) saada kitkettyä varmaan millään toimilla, kun aina vaan on tuollaisia vanhempia olemassa.
shoppailublogeissa muutenkin se, kun he tekopyhän kuuloisina selittävät, että eivät he osta paljoa, että se vain vaikuttaa siltä koska blogi käsittelee shoppaamista. Esim. Under my motherly wingsissä on selitelty tätä, että oikeasti ovat ekologisia ja tiedostavia, eivät osta paljoa ja jos joskus ostavatkin niin se on ekoteko ja järkevää koska ostos on kallis merkkivaate.
Blogipäivitysten mukaan bloggaajille kuitenkin suunnilleen viikottain "kotiutuu" uusia vaatteita. Onhan se paljon! Ja jos osa jää pitämättäkin vain siksi ettei ehdi kaikkea käyttää. Eli se selitys voisi pitää vain jos muuten kirjoittelisivat näistä vaatteista, mutta kun aina uusia ostavat, niin onhan se liiallista kulutusta ja ylimitoitettua shoppailua.
Todella sekava selitys, mutta tuo tekopyhyys siis ärsyttää. Ja hieman huvittaa, et aikuisen ihmisen harrastus on lapsen vaatteet. onko jääny nukkeleikit päälle?
ja haukutaan siksi koska tietynlaiset ihmiset nauttivat toisten ivailusta ja arvostelusta. Joillakin on sellainen luonne, arvostelevat julkkisten ulkonäköä telkkarissa, blogin lasten hiusten paksuutta jne. Tirkistellään ja halutaan kuulla meheviä juoruja Tuusiksesta ja juoruta niitä eteenpäin, vaikka livenä ei tunnettaisi koko ihmistä.
http://www.villeranta.com/blogi/tirkistelijaet
kertoo aika hyvin miten ihmiset seuraa toisten elämää blogeissa.
Ärsykit:
Under my motherly wings: Vaikee sanoo et ärsyttääkö vai naurattaako tää "parempi väki" Kouvolasta:D
Treeniblogistaan kyllä tykkään
Tyylisuuntauksia: Kaikista jo mainituista syistä
Poikien tyyliin: Nolottaa aikuisen ihmisen puolesta,että kehtaa kehua lastenvaatteiden olevan hänen HARRASTUKSENSA. Ja kuulemma ainoa sellainen. Mitä jos laittaisi rahaa vaikka joskus ihan itseensäkin??
Lastenvaateralli: Liian sekava,enkä koskaan enää luekaan
Lempparit
Ninan onni
Kalastajan vaimo
Monet nuorien äitien blogit missä ollaan rehdisti sitä mitä ollaan:)
shoppailublogeissa muutenkin se, kun he tekopyhän kuuloisina selittävät, että eivät he osta paljoa, että se vain vaikuttaa siltä koska blogi käsittelee shoppaamista. Esim. Under my motherly wingsissä on selitelty tätä, että oikeasti ovat ekologisia ja tiedostavia, eivät osta paljoa ja jos joskus ostavatkin niin se on ekoteko ja järkevää koska ostos on kallis merkkivaate.
Blogipäivitysten mukaan bloggaajille kuitenkin suunnilleen viikottain "kotiutuu" uusia vaatteita. Onhan se paljon! Ja jos osa jää pitämättäkin vain siksi ettei ehdi kaikkea käyttää. Eli se selitys voisi pitää vain jos muuten kirjoittelisivat näistä vaatteista, mutta kun aina uusia ostavat, niin onhan se liiallista kulutusta ja ylimitoitettua shoppailua.
Todella sekava selitys, mutta tuo tekopyhyys siis ärsyttää. Ja hieman huvittaa, et aikuisen ihmisen harrastus on lapsen vaatteet. onko jääny nukkeleikit päälle?
Kyllähän aikuiset saattavat kerätä barbejakin, aku ankkoja, postimerkkejä, nukkeja, nukenkotitavaroita, disneykamaa, kaikkea! Ja lyövät vielä rahoiksi!
Kyllä jokaisen aikuisen kannattaa heittää välillä aikuisuuden tiukka pipo nurkkaan, ja puuhastella lastenvaatteiden tai tulitikkuetikettien kanssa! Kokeile vaikka! Kummasti relaa!=)
Vai onko kommentoija sellainen, joka harrastaa vain polittiikkaa, biokemiaa ja ravinto-oppia sekä uutisia?
selasin ekaa kertaa ja en mene toiste. aiheutti jonkinmoista myötähäpeää..
kaisastiina oli ihan ok.
ja kuten muillakin aiheutti lähinnä myötähäpeää. Syyttävä sormi kohdistuu kyllä blogin pitäjään - miksi ihmeessä pitää altistaa lapsensakin ilkeämielisille jutuille (joita pakostakin tulee). Eikö riittäisi, että täyttäisi ihmetarpeensa esitellä elämäänsä, niin että pitäisi sivua sukulaisille ja kavereille ja suojaisi sen sitten salasanalla.
Kyllä mä mieluummin puuhailen ihan niitten lasten kanssa ku lasten vaatteiden! Juu ja en muuten harrasta mitään mainitsemasia asioita... :)
73 vai mikä mä nyt olin
selasin ekaa kertaa ja en mene toiste. aiheutti jonkinmoista myötähäpeää..
kaisastiina oli ihan ok.
Minäkin kävin eka kertaa molemmissa ja päinvastoin, tykkäsin tyylisuuntauksista mutten kaisastiinasta. Makuasioita! Kiva että on joka junaan, ettei kaikki ole samanlaisia!=)
mutta mitä kiinnostavaa te noissa blogeissa näette? Selailin muutamaa täällä mainittua, enkä todellakaan jaksanut katsella kuvia ensimmäistä sivua pidemmälle. Tavallisia lapsia tavallisissa vaatteissa - noitahan on paljon helpompi katsella suoraan lastenvaatekauppojen sivuilta. En myöskään löytänyt mitään, mikä olisi järkyttänyt minua mitenkään. Mistä te päättelette, että se Tyylisuuntauksien nainen on jotenkin paha? Minusta vaikutti ihan normaalilta.
jutut tulee syyttäväsormisilta, jotka tuntevat lähinnä myötähäpeää. Joka OIKEASTI ei ole myötäelämistä tai häpeämistä, vain sievistelevä tekopyhäsana lieventämään sen jälkeen tulevaa ilkeämielistä kritiikkiä.:-)
ja kuten muillakin aiheutti lähinnä myötähäpeää. Syyttävä sormi kohdistuu kyllä blogin pitäjään - miksi ihmeessä pitää altistaa lapsensakin ilkeämielisille jutuille (joita pakostakin tulee). Eikö riittäisi, että täyttäisi ihmetarpeensa esitellä elämäänsä, niin että pitäisi sivua sukulaisille ja kavereille ja suojaisi sen sitten salasanalla.
Minulla herättää myötähäpeää tämmöset ketjut ja kommetit. Onko ihmisillä hirmu kapea elämä ja samalla käsitys elämästä?
Eikä ihmetarve kommentoida asioita täyttyisi sillä, että soittelisi kavereilleen ja motkoittaisi kaikesta maan päällä olevasta, miksi pittää vielä nettiin kirjotella?
että esitellään hyvinkin tarkkaan kouluikäiset lapset ja heidän jutut,mutta itsestä ei kuvia ole eikä tule. Ihan hei yksityisyyden vuoksi.
kaikkein ärsyttävin. Koska jos ei ole, en uskalla enää muita käydän katsomassakaan....
että esitellään hyvinkin tarkkaan kouluikäiset lapset ja heidän jutut,mutta itsestä ei kuvia ole eikä tule. Ihan hei yksityisyyden vuoksi.
Kaksinaismoralistit täällä taas toitottaa! Monet perustelevat etteivät halua lastensa kuvia nettiin, ennenkuin he voivat itse päättää asiasta. No eikö teinit ole jo siinä iässä että osaavat sanoa juu tai ei? Lisäksi minusta siinä blogissa ei ole juurikaan koululaisten juttuja esiintynyt, puhumattakaan jostain erityisen tarkasta raportoinnista, vaikka olen ollut vakilukija jo todella kauan.
korkeintaan näistä idioottimaisista kommenteista, mitä täällä on esim. heidän hiuksistaan ja ulkonäöstään esitetty.
Ja sitäkin seikkaa kehdataan irvailla, että äiti pitää omaa lastaan suloisena ja kehuu häntä. Herranjumala, eikö jokaikinen äiti tee niin? Minä en voi käsittää teitä!
olen järkyttynyt että äiti pitää lastaan suloisena, aivan kamalaa! Kehtaa vielä avoimesti myöntää! Sairasta!
Kaksinaismoralistit täällä taas toitottaa! Monet perustelevat etteivät halua lastensa kuvia nettiin, ennenkuin he voivat itse päättää asiasta. No eikö teinit ole jo siinä iässä että osaavat sanoa juu tai ei? Lisäksi minusta siinä blogissa ei ole juurikaan koululaisten juttuja esiintynyt, puhumattakaan jostain erityisen tarkasta raportoinnista, vaikka olen ollut vakilukija jo todella kauan.
musta ei oo ok kertoa 13 veen kun maha on ruikulilla ja kalsarit menee herkästi vaihtoon/lapsen lääkärilausunnosta KUVA/kuvia (3kpl) lapsen pahasta ihottumasta (pitäähän siitä julkisella foorumilla olla joka suunnasta kuvat)
siis onhan asia niin, että ei voi tietää millä motiiveilla näitä juttuja luetaan. Minakin seuraan erään tuttuni elämää, tavallaan "vakoilen" hänen bloginsa kautta, koska on ei minusta johtuvista syistä katkaissut välit(siis ei ole katkaissut välejä minuun vaan siihen henkilöön jonka kautta tunsimme) Tuskin hän tietää/haluaisi minun tietävän elämästään noita kaikkkia arkipäivän asioita.
Kaksinaismoralistit täällä taas toitottaa! Monet perustelevat etteivät halua lastensa kuvia nettiin, ennenkuin he voivat itse päättää asiasta. No eikö teinit ole jo siinä iässä että osaavat sanoa juu tai ei? Lisäksi minusta siinä blogissa ei ole juurikaan koululaisten juttuja esiintynyt, puhumattakaan jostain erityisen tarkasta raportoinnista, vaikka olen ollut vakilukija jo todella kauan.musta ei oo ok kertoa 13 veen kun maha on ruikulilla ja kalsarit menee herkästi vaihtoon/lapsen lääkärilausunnosta KUVA/kuvia (3kpl) lapsen pahasta ihottumasta (pitäähän siitä julkisella foorumilla olla joka suunnasta kuvat)
siis onhan asia niin, että ei voi tietää millä motiiveilla näitä juttuja luetaan. Minakin seuraan erään tuttuni elämää, tavallaan "vakoilen" hänen bloginsa kautta, koska on ei minusta johtuvista syistä katkaissut välit(siis ei ole katkaissut välejä minuun vaan siihen henkilöön jonka kautta tunsimme) Tuskin hän tietää/haluaisi minun tietävän elämästään noita kaikkkia arkipäivän asioita.
Mitä pahaa on kuvata iho-ongelmaa? Eikö jokaisella ole joskus ollut ripulia?
Kumpi siinä on nolo, se joka kirjoittaa blogia vai se joka häntä kertoo vakoilevansa? Asiaa ei tarvitse miettiä hetkeäkään! Jokainen joka kirjoittaa avointa blogia, tietää että kuka tahansa voi lukea blogia, mutta mitä sitten? Ei sillä ole yhtään mitään väliä mitä sinä tiedät jostain blogistista! Hän kertoo juuri sen minkä saakin tietää. Se mitä hän ei halua muiden tieteävän, siitä hän ei kirjoita. So Simply.
Kaksinaismoralistit täällä taas toitottaa! Monet perustelevat etteivät halua lastensa kuvia nettiin, ennenkuin he voivat itse päättää asiasta. No eikö teinit ole jo siinä iässä että osaavat sanoa juu tai ei? Lisäksi minusta siinä blogissa ei ole juurikaan koululaisten juttuja esiintynyt, puhumattakaan jostain erityisen tarkasta raportoinnista, vaikka olen ollut vakilukija jo todella kauan.musta ei oo ok kertoa 13 veen kun maha on ruikulilla ja kalsarit menee herkästi vaihtoon/lapsen lääkärilausunnosta KUVA/kuvia (3kpl) lapsen pahasta ihottumasta (pitäähän siitä julkisella foorumilla olla joka suunnasta kuvat)
Mitä pahaa on kuvata iho-ongelmaa? Eikö jokaisella ole joskus ollut ripulia?Kumpi siinä on nolo, se joka kirjoittaa blogia vai se joka häntä kertoo vakoilevansa? Asiaa ei tarvitse miettiä hetkeäkään! Jokainen joka kirjoittaa avointa blogia, tietää että kuka tahansa voi lukea blogia, mutta mitä sitten? Ei sillä ole yhtään mitään väliä mitä sinä tiedät jostain blogistista! Hän kertoo juuri sen minkä saakin tietää. Se mitä hän ei halua muiden tieteävän, siitä hän ei kirjoita. So Simply.
jos ihan tuollaisiakin asioita haluaa kertoa. Ja oikeastiko on loppuun asti ajatellut. Että joku puolituttukin voi ihan vaan lunnollisesti ajatella että mina tiedän tuollaisia asioita tuosta, vaikka ei hän tunne minua. Mielestäni se olisi erittäin kiusallista.
Ja kyllä mielestäni pitää ymmärtää pitää yksityisasiana sentään lasten lääkärissäkäyntejä edes, kertokoon lapsi sitten itse isompana jos siltä tuntuu. Ja ihottumien kuvaaminen? anteeksi vaan mutta kyllä tuostakin olisi sitten voinut edes vähän rajoittaa. Jotkut asiat kuuluvat pienemmälle piirille, niin se vain on. Oikeasti, miksei ota kuvia itsestään koko kropasta??? Mikä siihen voi olla syynä kun lapsista kerran voi?
Että viitsitte lukea ja vielä täällä komemntoida.
Voiko muuten avoimesti esim.lasten ulkonäköä arvostelleet arvostella muiden lasten ulkonäköä vaikkapa bussissa, kun äiti on heidän vapaaehtoisesti ihmisten ilmoille, satojen nähtäville tuonut?
Mikä synti se on syntyä ohuthiuksisena? Hahhaa, täällä varmaan kaikilla mieletön tuuhkotukka, takuulla!
Tämä ketju ei kerro edelleenkään muusta kuin av:mammojen mielenterveyden tilasta ja elämän mielenkiintoisuuden tasosta, joka tuppaa olemaan nolla.