Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävin lastenvaateblogi

Vierailija
12.03.2011 |

noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?

Kommentit (352)

Vierailija
121/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin lueskelin tuota mutta nykyään kommentit on kauhean tylyn oloisia.

Vierailija
122/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisastiinan garderobi:

-yletöntä kalliiden merkkien palvontaa, ihka elävä todiste siitä, että rahalla voi ostaa kaikenlaista, mutta ei hyvää makua

Tyylisuuntauksia:

-olen sanaton

-olettehan jo hänen hääblogiin löytäneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran yleensäkin, että pidän nimenomaan siitä, että "kaikki ostokset postataan", koska sieltä löytää ihan älyttömän hyviä vinkkejä omalle mukelolle, ja usein alennuksista. Samoin minusta on nimenomaan hyvä, että kerrotaan uusista merkeistä..minä olen blogien kautta löytänyt nykyiset suosikkini Nova Star:n ja Geggamojan, joita tuskin olisin muuten bongannut :). En muista blogin nimeä, mutta en pysty lukemaan yhtä blogia, jossa ihan jatkuvasti viljellään sanaa "sälli". Oikeasti, blogi on muuten ihan ok, mutta voisiko sitä "sälliä" välillä kutsua ihan pojaksi, poitsuksi, pikku-mieheksi tai ihan miksi muuksi vain kuin sälliksi :)? Nyt kyllä tunnen piston sydämessäni, koska huomaisn mrs.Agathan käyttäneen äsken sitä sanaa tässä ketjussa :))). Jos näin on, että kyseessä on juuri hänen bloginsa, niin tarkoitus ei ole olla ilkeä, mutta kun se sana toistuu oikeasti joka toisessa lauseessa... :)

Mä olen ihan koukussa Pinjuus ja Eeviskäisen elämää- blogeihin :). Mutta tykkään myös Tyylisunntauksista ja Vauhtia ja vaatteita -blogeista.

Vierailija
124/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisastiinan garderobi: -yletöntä kalliiden merkkien palvontaa, ihka elävä todiste siitä, että rahalla voi ostaa kaikenlaista, mutta ei hyvää makua

Mutku Nikke haluu nyt vihreetä niin ostetaan sit Moloa ja Ticketiä ja kaikkea mikä vaan maksaa ;)

Vierailija
125/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä tosta sällistä. Mä olen jättänyt kyseisen blogin lukemisen, osakseen tuon takia, että pientä lasta kutsutaan kokoajan sälliksi. Mun mielestä sälli nimitystä voisi käyttää 8v ylöspäin, muttei sentään noin pienestä.

Mä en taas tykkää tyylisuuntauksia- blogista ja vauhtia ja vaatteita blogi mun mielestä matkii "menestyineimpiä" blogeja koko ajan ja on hiljentynyt huimasti.

Vierailija
126/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylisuuntaus kun tuo äiti on olevinaan niin tervellisen elämän kannattaja, pitää itseään parempana. Ja lapset on kamalan näköisiä ohuinen hiuksineen ja rapuissa jokapäiväisine muotikuvauksineen=)

Lastenvaateralli kun pitäjä kerjää vaatefirmoilla ilmaisia vaatteita lapselleen. Usemapi vaatefirma on saanut häneltä viestin tyyliin köyhä yh haluaisi pukea lapselleen kauniita vaatteita ja esitellä niitä. ja sitten se blogi on supersekava.

Kaisastiina on muuten mukava, tosin juuri tuo varakkuuden esille tuonti on välillä ärsyttävää. Miettii ettei voi jäädä osittaiselle hoitovapaalle vaan vie 1v täysipäiväiseen hoitoon. Kun elintaso kärsii. No jos ättäisi yhden monista ulkomaan matkoista vuodessa väliin oliis ehkä varaa hoitaa pientä pikkuisen enemmän.

Luin tämän ketjun läpi ja olin kuin ällikällä lyöty. Miten ihmeessä te voitte olla noin ilkeitä, naurettavia ja inhottavia?

Kaiken pohjanoteeraus on tämä viesti, jossa haukutaan blogin lapsia ja heidän hiuksiaan. Ko. blogin vanhimmat lapset ovat jo sen ikäisiä, että käyvät varmasti netissä. Olisipa todella mukavaa, kun sattuisivat törmäämään tähän keskusteluun.

Hävetkää aikuiset ihmiset!

Vierailija
127/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelkaa blogin tyyliä, aiheita, kirjoitustapaa, vaikkapa kirjoittajaakin (hän on sentään aikuinen ja vapaaehtoisesti tuotoksensa netissä julkaissut) mutta älkää puolustuskyvyttömiä pikkulapsia. Suurimmalla osalla tämän maan lapsista on ohuehkot hiukset, mikä siitä niin kamalan synnin on yhtäkkiä tehnyt?

Olette kuvottavia.

Vierailija
128/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisastiinan garderobi:

-yletöntä kalliiden merkkien palvontaa, ihka elävä todiste siitä, että rahalla voi ostaa kaikenlaista, mutta ei hyvää makua

Ne merkkivaatteet (varsinkaan pojan) ei oikeasti edes ole mitään kovin ihmeellisiä, omallani jäisi iso osa pitämättä. Ja eikö niitä tyttövauvan leggingsejä saisi ihan samanlaisina mutta murto-osalla hinnasta vaikka H&M:stä? Ai mutta pääasia kai, että vaate on jonkun merkkinen...

Vierailija
129/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylisuuntaus kun tuo äiti on olevinaan niin tervellisen elämän kannattaja, pitää itseään parempana. Ja lapset on kamalan näköisiä ohuinen hiuksineen ja rapuissa jokapäiväisine muotikuvauksineen=) Lastenvaateralli kun pitäjä kerjää vaatefirmoilla ilmaisia vaatteita lapselleen. Usemapi vaatefirma on saanut häneltä viestin tyyliin köyhä yh haluaisi pukea lapselleen kauniita vaatteita ja esitellä niitä. ja sitten se blogi on supersekava. Kaisastiina on muuten mukava, tosin juuri tuo varakkuuden esille tuonti on välillä ärsyttävää. Miettii ettei voi jäädä osittaiselle hoitovapaalle vaan vie 1v täysipäiväiseen hoitoon. Kun elintaso kärsii. No jos ättäisi yhden monista ulkomaan matkoista vuodessa väliin oliis ehkä varaa hoitaa pientä pikkuisen enemmän.

Luin tämän ketjun läpi ja olin kuin ällikällä lyöty. Miten ihmeessä te voitte olla noin ilkeitä, naurettavia ja inhottavia? Kaiken pohjanoteeraus on tämä viesti, jossa haukutaan blogin lapsia ja heidän hiuksiaan. Ko. blogin vanhimmat lapset ovat jo sen ikäisiä, että käyvät varmasti netissä. Olisipa todella mukavaa, kun sattuisivat törmäämään tähän keskusteluun. Hävetkää aikuiset ihmiset!

Jos avaa elämänsä netissä (tai siis oikeastaan vielä pahempaa: Itse pysyttelee anonyyminä korkeintaan jonkun peilin kautta kamera naaman edessä, mutta lasten elämä on netissä kauttaaltaan) niin kyllä sitä on oikeus netissä myös kommentoida.

Kukaan ei ole pakottanut eikä pyytänyt. Jos haluaa pitää blogia päiväkirjana ja läheisille ja ehkä kiinnostuneille ulkopuolisille, sen voi ja se pitää suojata salasanalla. Oikeasti, itse halveksin ihmisiä jotka avaavat LASTENSA elämän nettiin puheen kehityksen viivästymisineen ja atooppisine ihottumineen vaan jonkun Nova Star tai Molo paketin saadakseen.

Tämä on mulle täysin uusi ja käsittämätön ilmiö, seuraan blogeja paljon ihan työni vuoksi (mainostoimisto) ja vaikka joku Kalastajan Vaimo, joka julkaisee kuvia itsestään ja päivän asuista ja satunnaisesti myös lapsista on musta vielä ok, kun altistaa sentään ensisijaisesti itsensä julkisuudelle. Mutta vaikkapa tää anana (jolla sentään on oikeasti kauniit lapset ja taito kuvata, vaikka tekstit on kaameita) tai tyylisuuntauksia blogaaja, joka aiheuttaa itsessäni lähinnä myötähäpeää.

Kenenkään ei ole pakko pitää julkista blogia jos ei kestä arvostelua!

Vierailija
130/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisastiinan, ANana ja Tyylisuutauksia on tosi suosittuja blogeja. Mutta miksi niitä sitten luetaan? ANanalla on kivat kuvat, kahdella muulla kuvien taso on todella huono, samoin tyylitaju, mutta silti lukijoita riittää, miksi?

Vierailija
131/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajasta?!?

Hyvä ihme, eikö teillä ole minkäänlaista moraalia?

Vierailija
132/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogeja lukee ei-av-mammat. mä olen noihin törmännyt, en tykännyt, enkä niitä lue.

Vierailija
133/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luette näitä blogeja? Kaisastiinan, ANana ja Tyylisuutauksia on tosi suosittuja blogeja. Mutta miksi niitä sitten luetaan? ANanalla on kivat kuvat, kahdella muulla kuvien taso on todella huono, samoin tyylitaju, mutta silti lukijoita riittää, miksi?

Esim. Seiska on kovin vastenmielinen lehti, silti sitä lukee erittäin moni (myös salaa). Näissä blogeissa on sama juttu, mutta näistä ei tarvitse maksaa tilausmaksua :D

Vierailija
134/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alkuunkaan näitä vaateblogeja. Millainen idiootti bloiggaa tavaroitten OSTAMISESTA? Ja vielä idiootimpi lukee moisesta....

Vierailija
135/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylisuuntaus kun tuo äiti on olevinaan niin tervellisen elämän kannattaja, pitää itseään parempana. Ja lapset on kamalan näköisiä ohuinen hiuksineen ja rapuissa jokapäiväisine muotikuvauksineen=) Lastenvaateralli kun pitäjä kerjää vaatefirmoilla ilmaisia vaatteita lapselleen. Usemapi vaatefirma on saanut häneltä viestin tyyliin köyhä yh haluaisi pukea lapselleen kauniita vaatteita ja esitellä niitä. ja sitten se blogi on supersekava. Kaisastiina on muuten mukava, tosin juuri tuo varakkuuden esille tuonti on välillä ärsyttävää. Miettii ettei voi jäädä osittaiselle hoitovapaalle vaan vie 1v täysipäiväiseen hoitoon. Kun elintaso kärsii. No jos ättäisi yhden monista ulkomaan matkoista vuodessa väliin oliis ehkä varaa hoitaa pientä pikkuisen enemmän.

Luin tämän ketjun läpi ja olin kuin ällikällä lyöty. Miten ihmeessä te voitte olla noin ilkeitä, naurettavia ja inhottavia? Kaiken pohjanoteeraus on tämä viesti, jossa haukutaan blogin lapsia ja heidän hiuksiaan. Ko. blogin vanhimmat lapset ovat jo sen ikäisiä, että käyvät varmasti netissä. Olisipa todella mukavaa, kun sattuisivat törmäämään tähän keskusteluun. Hävetkää aikuiset ihmiset!

käyvät netissä ja on mahdollista että pahoittavat mielensä omista kuvistaan, on entistä enemmän syytä kysyä miksi se äiti julkaisee kuvia niistä netissä? Ihme jeesustelua täällä aina jostain Facebookista, mutta useissa blogeissa on mun mielestä ihan törkeää lasten hyväksikäyttöä!

Vierailija
136/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogeista missä puhutaan tavaroiden ostamisesta, se on jalo ja hieno harrastus se!!

En ymmärrä alkuunkaan näitä vaateblogeja. Millainen idiootti bloiggaa tavaroitten OSTAMISESTA? Ja vielä idiootimpi lukee moisesta....

Vierailija
137/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan näistä idioottimaisista kommenteista, mitä täällä on esim. heidän hiuksistaan ja ulkonäöstään esitetty.

Ja sitäkin seikkaa kehdataan irvailla, että äiti pitää omaa lastaan suloisena ja kehuu häntä. Herranjumala, eikö jokaikinen äiti tee niin? Minä en voi käsittää teitä!

Vierailija
138/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogeista missä puhutaan tavaroiden ostamisesta, se on jalo ja hieno harrastus se!!

Tuskin voi sano harrastukseksi, jos vastaa yhteen kysymykseen aiheesta. Tai tarkalleen ottaen kahteen, jos tämä sinun postauksesi lasketaan. Ja tämäpä oikeastaan riittikin tästä aiheesta...

Vierailija
139/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos itse haluaa tuoda lapsensa koko kansan nähtäville, kehuskelee omillaan hengästyttävyyteen asti, kommenteista julkaistaan vain ne joissa kehutaan blogin pitäjää jne. Niin silloin pitää kestää myös arvostelua.

Minulle ei tulisi mieleenikään tuoda omaa elämääni ja ostoksiani kaikille esille. Lapsilla on oikeus kieltäytyä siitä etä heitä esitellään julkisesti ja pieni lapsi ei siihen pysty, joten moraalittomia ovat silloin vanhemmat.

Jokainen julkisen blogin pitäjä on valinnut tuon tien, halunnut avata elämäänsä ja lapsiaan julkisuuteen. Silloin täytyy kestää myös kritiikki.

Vierailija
140/352 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei pidä olettaa niin hurjasti että kaikki muut ajattelisivat samoin=)

Jos mietin omaa nuoruutta en olisi ikimaailmassa suostunut siihen että äitini olisi julkaisuut kuviani avoimessa blogissa. Tänä nettiaikakautena se on hurjan yleistä.

Kasvatetaanko nämä lapset hurjaan ulkonäkökeskeisyyteen. ja kuvitelmaan,e ttä kun blogiin voi kommentoida vain positiivisia asioita niin nuo alpset kuvittelevat kaiken sanotun olevan totta ja kaikkien muidenkin pitävän heitä erityisen akuniina

Näitä nuoria nähdään sitten idolseissa ym. kun kukaan ei ole koskaan kehdannut sanoa lapselle totuutta siitä että tämä ei ole kaikkien mielestä maailman ihmeellisin olento.

Jos jokainen näkee että lapsi ei ole kovin suloinen, niin miksi sitä pitäisi kuitenkin niin kommentoida??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi