ärsyttävin lastenvaateblogi
noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?
Kommentit (352)
oikeutta vertaisiltaa. Kommenteista usein voi lukea,että näytänpä tän miehelle että ei meillä ookkaan niin paljon kenkiä kun se aina sanoo. Tai että eikös ollutkin ihan pakko-ostos kun niin halvalla sain.
Tai vertaillaan,että no eihän ne 20 paria kevätkenkiä niiiiin paljon oo eihän;)
mutta toisaalta jos omilla rahoillaan shoppailee ja eteenpäin kierrättää niin mikä siinä on ongelma.
Minua ärsyttää enemmänkin juuri se "muiden yläpuolelle asettuminen" tyyliin meillä ei syödä lisäaineita, niitä syövät vaan idiootit=) tai joku blogisti jossain vaiheessa julkaisi kuvia kuinka hänen lapsensa oli puettu tosi rumasti päiväkodissa, varavaatteet eivtä sopineet yhteen=)
Jälkimmäisestä varsinkin meitin että kiva jos oisin töissä tuolla päiväkodissa ja lukisin netistä kuinka laitoin yhdelle naperolle väärän väriset housut repusta jalkaan, olisi pitänyt tajuta miten äiti niitä halusi yhdisteltävän.
Laskin, vaikka oli koittanu hämätä ja laittanut osasta kenkiä vain toisen parin kuvaan...
Itse lueskelin päivittäin paljon erilaisia blogeja. Lueskelen lasteevaatteista, sisustuksesta, meikeistä ja muodista. Tämä ihan silkasta uteliaisuudesta. Yksikään blogi ei edusta omaa elämääni, arvot ovat erilaiset jne, mutta jokin niissä silti vetoaa puoleensa.
Olen pitkään seurannut tyylisuuntauksia blogia, samoin kuin muitakin edellä mainittuja blogeja. Kieltämättä itsekin olen monesti miettinyt, että miksi lapsista laitetaan niin "paljastavia" juttuja ja kuvia nettiin. Samalla toivon, että ne niitä (=kuvia, ei paljastavia) tulisi lisää, koska kuvat tekevät blogista mielenkiintoisen. Pelkkää tekstiä en jaksa lukea, enkä toisaalta jaksa katsella niitä taiteellisia valokuvia, missä näkyy vain auringonsäde kauniiden tulppaanien kera. On kiva jos todellinen elämä näkyy myös kuvissa.
En itse pidä blogia enkä koskaan tule pitämään vaikka ajatus toisiaan päässä pyöriikin. Ihan siitä syystä, ettei kukaan tuttu tunnistaisi, mutta eniten siitä syystä ettei nettiin joskus kirjoitettu teksti/kuva katoa koskaan.
Mielestäni on ikävää täällä haukkua ja pilkata toisten lapsia. Henkilökohtaisuuksiin saa mielestäni puuttua vain kirjoittajan kohdalla, lapset ovat syyttömiä. Jos joku asia kovasti vaivaa, niin voihan aina jättää kommentin blogistille. Ei varmaan julkaise mitään solvauksia, mutta ehkä asiallisesti kerrottuna voisi ottaa opiksi.
Nim: utelias lukija
kyllä niitä kenkiä on jo ainaki 37 paria koska SEN postauksen jälkeen on tullut ainakin yksi pari lisää;))
ja siksi ne meitä kiinnostaa, kun niissä on kuvia niistä lapsista ja niiden kodeista. Minusta on ihan hirmuisen tekopyhää paasata ja paheksua täällä nimettömänä jonkun ihmisen blogia. Älkää lukeko niitä, siinähän se ratkaisu.
Ihminen on laumaeläin, siksi sitä kiinnostaa muiden elämä ja siksi se haluaa esitellä omaa elämäänsä netissä. Simple as that.
Mä putosin jo kärryiltä.
jo mainitussa blogissa...
josta ei paista läpi omaetu eli se että on pyydetty nettikaupasta, lastenvaateliikkeestä tai valmistajalta omille lapsille "koekäyttöön" pukuja ilmaiseksi
Moni esittää tahi on olevinaan niin hienoa, laatutietoista, ekologista jne. Hyvänä esimerkkinä just se Motherly Wings, on niin ylemmyydentuntoinen ja armeliiasti jakaa ns.onnenavaimiaan.
Noi blogit on niinkuin Anonyymit Shopaholicit jotka ei ole vaan tajunneet ongelmaansa/kieroutunutta ajatusmaailmaansa. Sitten kamut ihastelee kommenttibokseissa (joihin muuten kelpuutetaan vain mieluisat kommentit) ja jokainen heistä voi rauhoitella mieltään et ihan normiahan tää on kun kerran muutkin...