Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuoleminen vain on parasta!

Vierailija
05.02.2012 |

Seksissä parasta on nautinnon antaminen naiselle suuseksillä. Ei sille vain voi mitään, että kielellä, huulilla ja sormilla leikiskely on kiihottavinta ikinä. Paneminenkin saa jäädä usein väliin. Mahtavaa nähdä kuinka kieleni ja käteni saa naisen purkautumaan usean kerran peräkkäin. Hekumoin ajatuksella salaisesta, hieman vaarallisesta suuseksin antamisesta entuudestaan tuntemattoman naisen kanssa. Kovasti nautinnollista, arkea piristävää, vaarallisen koukuttavaa. Vain se hetki, hekuma, vailla mitään ajatusta mistään muusta. Naisen kosteus kielelläni ja loppu silkkaa kiihottavaa, mielikuvituksellista ja kiihkeää suuseksiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä parasta on nautinnon antaminen naiselle suuseksillä. Ei sille vain voi mitään, että kielellä, huulilla ja sormilla leikiskely on kiihottavinta ikinä. Paneminenkin saa jäädä usein väliin. Mahtavaa nähdä kuinka kieleni ja käteni saa naisen purkautumaan usean kerran peräkkäin. Hekumoin ajatuksella salaisesta, hieman vaarallisesta suuseksin antamisesta entuudestaan tuntemattoman naisen kanssa. Kovasti nautinnollista, arkea piristävää, vaarallisen koukuttavaa. Vain se hetki, hekuma, vailla mitään ajatusta mistään muusta. Naisen kosteus kielelläni ja loppu silkkaa kiihottavaa, mielikuvituksellista ja kiihkeää suuseksiä.

Mutta kyllä sekin tuntuu hyvältä, kun nainen tuon jälkeen ottaa ja leikittelee kalulla, ottaen sen välillä suuhun. Voi että on mahtavaa työntää kulli lämpöiseen kiisseliin, ja ruiskauttaa rojut torveen.

Vierailija
2/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lesbojen hommaa. Oikea nainen saa orkkuja panemisella.

Ellei saa niin mies on surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lesbojen hommaa. Oikea nainen saa orkkuja panemisella.

Ellei saa niin mies on surkea.

Vierailija
4/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi siis jättää väliin minun kanssani. Kunnon pano on sitä, mikä saa huutamaan.

Vierailija
5/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen ei tunnu miltään. Sen voi siis jättää väliin minun kanssani. Kunnon pano on sitä, mikä saa huutamaan.

En nauti, pikemminkin päinvastoin... Se tuntuu lähinnä ärsyttävältä.

Vierailija
6/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää oikeat koordinaatit,muuten on turhaa hommaa..ja lopuksi kullia pimppiin ja kovaa...

Vierailija
7/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla takaat suurimmalle osalle naisista nautinnon,mutta noin teen varmasti naiselle jos se palkitsee hyvällä suuseksillä minut ;)

Vierailija
8/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi siis jättää väliin minun kanssani. Kunnon pano on sitä, mikä saa huutamaan.

Olen kuullut että tumpelot miehet eivät tosiaankaa osaa naista suuseksillä. Vastaisitko minulle?.

Vierailija
9/10 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää oikeat koordinaatit,muuten on turhaa hommaa..ja lopuksi kullia pimppiin ja kovaa...

Vierailija
10/10 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova kalu sisälleni. Aah!!

Nyt olen joutunut sormipelillä itselleni antamaan,ihan pahaa tekee kun en saa kalua sisälleni enkä kunnon nuolemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan