Asioita, jotka on usemmille hankalia, rasittavia tai ärsyttäviä, mutta ei sinulle?
Pihatyöt: lumityöt, nurmikonleikkuu. Noh, ne nyt vaan pitää tehdä.
Sukkahousut: vaatekappale siinä missä muutkin
Pitkät automatkat: mikä istumisessa voisi olla rasittavaa. Voi kuunnella musiikkia tai vaan olla omissa ajatuksissa
Kommentit (25)
Tiskaus, pyykinpesu, jonottaminen, lakiteksti (en ole juristi).
Yks kaveri lopetti työt, koska sillä oli 60 km töihin. Siitä suuriosa suoraa motaria. Mut sitten kun olisi pitänyt lisäksi kehää ajaa sen vajaat 10 km, niin se oli jotain niin hankalaa, että lopetti työt kokonaan. Ihan jotain pikkukeikkoja tehnyt sen jälkeen. Elää tuilla nyt. Itselle ei tulis mieleenkään. Kuuluu tänne pääkaupunkiseudun elämään nuo kehän ruuhkat.
Vierailija kirjoitti:
Monikin asia, joka ärsyttää monia on minusta jopa mukava.
Mä tykkää näistä:
-pyykkihuolto (pesu,kuivaus, taittelu), mukavan rentoa puuhaa ja voi samalla kuunnella äänikirjaa tai katsoa ohjelmia
-vihannesten ja hedelmien kuoriminen ja pilkkominen (sama kuin yllä)
-lasten harrastuskuskaukset, kerrankin aikaa olla kaksin lapsen kanssa ja jutella
-aikaiset aamut, herään aikaisin ja alan työt mielellään varhain. Aamulla on kätevää tehdä oikeastaan mitä tahansa, mitä pitää saada hoidettua.
-ruokakauppareissut, omaa aikaa
-anopin ja appiukon kanssa oleminen, mukavia ihmisiä
Minulla hyvin samanlaiset aatokset.
Lasten kanssa oleminen ja heidän kasvatus - parasta mitä elämässäni on ollut. Saavutus, että ovat nyt fiksuja nuoria aikuisia. Samalla olen myös tehnyt töitä ja opiskellutkin, lapset eivät ole sulkeneet mitään pois vaikka olen yh.
Mitään tekemättömyys. Syvällinen keskustelu esim. ihmisten psykologisista vaikuttimista. Tai ihmisten filosofisten premissien kyseenalaistaminen. Elintapamme ja oletusarvojen noudattamattomuus.
Kielioppiasioiden miettiminen, virheiden poimiminen tai vieraiden kielten opiskelu.
Kaikki kuskaaminen ja kulkeminen autolla. Tykkään ajaa ja se autossa istuminen on aikaa, kun kuuntelen äänikirjoja tai musiikkia. Ja yksin ajaessa saa olla omissa ajatuksissaan, se on lepohetki ennen kuin saapuu kotiin lasten luo. Myös harrastuskuljetukset oon aina osannut hyödyntää, käyn sillä aikaa kaupassa, kirjastossa tai lenkkeilen lähiympäristössä.
- Nouseminen sängystä aikaisin joka päivä.
- Ruuan valmistumisen odottaminen perinteisessä uunissa.
- Tiskien pesu kuumalla vedellä kraanan alla minuutissa.
- Syöminen aina tiettyyn kellonaikaan.
Aamulla aikaisin herääminen myös viikonloppuisin
Sen hyväksyminen, että ihmiset on erilaisia ja mun tapa elää ei ole ainoa oikea.
Normaali arki töissäkäymisineen, kotitöineen ja kuskauksineen. Se on ihan vaan elämää, ei mikään oravanpyörä.
Omien lasten kanssa leikiminen ja ajan viettäminen
Kaikki ne asiat, joista moni käyttää nimeä suorittaminen tai työleiri
Ihan mielenkiinnosta, mitä nuo alapeukut tarkoittaa?
Päivittäinen suihkussakäyminen ja hiustenpesu
- esiintyminen
- oman käytöksen kriittinen ja syvällinen pohdiskelu
- tuntemattomille puhuminen
- johtaminen
Pidän suurista yleisötapahtumista kunhan minun ei tarvitse jonottaa. Viihdyn turistirannoilla jotka ovat täynnä ihmisiä. Valitsen ravintolan tai kahvilan sen mukaan missä on parhaat mahdollisuudet katsella ihmisiä. Ihmiset ovat loputtoman kiinnostavia tarkkailtavia.
Monikin asia, joka ärsyttää monia on minusta jopa mukava.
Mä tykkää näistä:
-pyykkihuolto (pesu,kuivaus, taittelu), mukavan rentoa puuhaa ja voi samalla kuunnella äänikirjaa tai katsoa ohjelmia
-vihannesten ja hedelmien kuoriminen ja pilkkominen (sama kuin yllä)
-lasten harrastuskuskaukset, kerrankin aikaa olla kaksin lapsen kanssa ja jutella
-aikaiset aamut, herään aikaisin ja alan työt mielellään varhain. Aamulla on kätevää tehdä oikeastaan mitä tahansa, mitä pitää saada hoidettua.
-ruokakauppareissut, omaa aikaa
-anopin ja appiukon kanssa oleminen, mukavia ihmisiä