Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävin lastenvaateblogi

Vierailija
12.03.2011 |

noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?

Kommentit (352)

Vierailija
61/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vaikka tätä:

- Mene kuvan päälle

- Klikkaa hiiren oikeaa nappia

- Ota valikosta view image tai vastaava

- Kas sinulla on pelkkä kuva siinä

- Ota osoitepalkista osoite ja jaa kenelle huvittaa

Niin helppoa se on eikä tarvitse edes kikkailla...

jotkut kaverit voi keskenään näin tehdä (itsekin olen) jos puhuvat jostain tyypistä tai sen elämästä jotain.

Mutta se on jälleen sitä omaa idiotismia, mikäli laittaa facebookkiin kuvan lapsistaan puolialasti tai muuten nolossa tilanteessa. Kuvateksiksikään ei kannata laittaa sitä "Nico 13 vee juuri oksensi verranlattialle ja joutui vaihtamaan kalsarit"..

Mutta jos on kyse jotain vaikkapa siitä miehen toisesta naisesta, sen voi olla hankala päästä sun fb:sta noukkimaan jotain kuvia tai ainaki sillä pitäisi ensin olla hommattuna joku sun kaveri kaveriksi ja vielä niin hyväksi että kehtaa siltä sun yksityisasioita kysellä.. et sillee.

Vierailija
62/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkas mielikuvitus jne.

Kyllä mulle on linkitetty jopa alastonkuvia fb:stä ihmisten muksuista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkas mielikuvitus jne.

Kyllä mulle on linkitetty jopa alastonkuvia fb:stä ihmisten muksuista...

siis en ole päästäni keksinyt. Kyse ei kuitenkaan ole tuosta Tyylisuuntauksia -blogista vaan ihan toisesta jota en tänne viitsi linkittää, ymmärtänet syyn??

Mutta se on kyllä omituista että linkittelettä toisillenne alastonkuvia lapsista!

Kun minä en niinkään ajattele asiaa niin että pedofiilit vaanisivat lapsia vaan juuri se on epäreilua että näiden lasten elämä jaetaan kaikille kuvituksella varustettuna.

Vierailija
64/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään, miksi joku haluaa laittaa julki kuvia likanaamaisista lapsistaan. Enkä kyllä ylipäätänsäkään ymmärrä, miksi kukaan haluaa kuvata suttunaamaista lastaan.

Yks neljän lapsen äitee

Vierailija
65/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt pyörin jonkin aikaa lueskelemassa ja kyllä pisti silmään tuo Tyylisuuntauksia juuri noiden lasten käyttämisen takia. Toivottavasti on ainoa laatuaan.. ja toivottavasti tuo kirjoittaja ymmärtää muuttaa tyyliään. Outoa kun kertoo noista juhlista ja kuinka meikattiin ja hiukset laitettiin eikä sitten siitä kuvaa? Tavallaan käyttää lapsia mallinukkeina kaikessa toiminnassa.

Toisessa blogissa (oliko lastenvaateralli?) oli ihan fiksusti huomattu blogin markkina-arvo, mutta kun itseäni ei oikeasti kiinnosta lastenvaatteisiin ihan noin paljon panostaa niin ei jaksanut kiinnostaa. Mutta onhan se ihan ok että tarjoaa mahdollisuutta vaatemerkeille mainostaa myös tätä kautta. Ja arvonnat ovat varmasti lukijoille mieluisia.

Mutta, tuskin tulee jatkettua lukemista, ei vaan kiinnosta, edellä mainituista syistä.

Arsyttävin oli todellakin näistä tuo Tyylisuuntauksia. Toivon, etten olisi koko sivustolla vieraillut, päällimmäiseksi tunteeksi jäi sääli; että joku noin on noin ymmärtämätön?

Vierailija
66/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata lukea lastenvaateblogeja kovin monta peräkkäin jos on allerginen sairaalloiselle ostamiselle. Tuli jotenkin inhottava olo noista. Meillä on lapsilla vain kahdet talvivaatteet. Eikä edes olla erityisen köyhiä. Outoa?! Ilmeisesti :(

Vierailija
67/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesivätkö että luit blogia?

mua ainakin saattais nimenomaan tollaset lukijat jotenkin vaivata, en tiedä miksi.. jotenkin se, että sellaiset ihmiset tietää niin pikkutarkkoja asioita mun elämästä vaikka ei olla tavallaan niin hyviä tuttuja..

eikä nyt tullut mieleen erikseen ilmoittaa että hei, olen löytänyt kertomuksia teidän elämästänne netistä ;) siellä analysoitiin heidän entisiä parisuhteita ja mm meidän eroamme ja siihen liittyviä asioita (joihin kirjoittaja ei siis ollut mitenkään osallinen). En tiedä oliko hänellä muitakin lukijoita jotka tunnistivat tms. Enkä kyllä tiedä tiesikö mieskään noista julkisista avautumisista, siellä ei kuitenkaan ollut mitään tunnistettavia kuvia tms

Vierailija
68/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesivätkö että luit blogia?

mua ainakin saattais nimenomaan tollaset lukijat jotenkin vaivata, en tiedä miksi.. jotenkin se, että sellaiset ihmiset tietää niin pikkutarkkoja asioita mun elämästä vaikka ei olla tavallaan niin hyviä tuttuja..

eikä nyt tullut mieleen erikseen ilmoittaa että hei, olen löytänyt kertomuksia teidän elämästänne netistä ;) siellä analysoitiin heidän entisiä parisuhteita ja mm meidän eroamme ja siihen liittyviä asioita (joihin kirjoittaja ei siis ollut mitenkään osallinen). En tiedä oliko hänellä muitakin lukijoita jotka tunnistivat tms. Enkä kyllä tiedä tiesikö mieskään noista julkisista avautumisista, siellä ei kuitenkaan ollut mitään tunnistettavia kuvia tms

jos joku kertoilis musta tuollaisia blogissaan. Siis vaikka ei olisi mitenkään dramaattisia käänteitäkään ollut. Mielenkiintoista tosin olisi kuulla mielipiteitä itsestä, mutta eihän se kivaa olisi kun voi muutkin tutut sitten lukea.

Vierailija
69/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti osa jopa äitejä. Lapsiparat!

Mutta asiallinen kommentointi on sallittua, myös blogeista. On totta, että monikaan blogisti ei ole kovin tarkkaan miettinyt blogiensa sisältöä. Etenkin jos kotona on teini-ikäisiä lapsia, olisi heidät syytä rajata blogin ulkopuolelle. Lasten kuvien käyttöä en minäkään ymmärrä, mutta sehän on jokaisen oma asia. Ja ei niitä kuvia pidä täällä haukkua/arvostella, etenkään lasten ulkonäköä!!!

P.S pakko huomauttaa, että Tyylilyylin Anni on raskaana -törkeää haukkua hänen olevan "pingviinimikälie"

Vierailija
70/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti osa jopa äitejä. Lapsiparat!

Mutta asiallinen kommentointi on sallittua, myös blogeista. On totta, että monikaan blogisti ei ole kovin tarkkaan miettinyt blogiensa sisältöä. Etenkin jos kotona on teini-ikäisiä lapsia, olisi heidät syytä rajata blogin ulkopuolelle. Lasten kuvien käyttöä en minäkään ymmärrä, mutta sehän on jokaisen oma asia. Ja ei niitä kuvia pidä täällä haukkua/arvostella, etenkään lasten ulkonäköä!!!

P.S pakko huomauttaa, että Tyylilyylin Anni on raskaana -törkeää haukkua hänen olevan "pingviinimikälie"

lähes kaikki puolustavat noita lapsia, joita ei näköjään blogien kirjoittajat itse osaa ajatella.

Muutama kommentti ulkonäöstä olisi saanut täälläkin jäädä osalta sanomatta, mutta siinähän se onkin, että miksi ihmeessä niitä lasten kuvia blogeihin laitetaan kaikkien arvosteltaviksi?!

Tuo on ainakin kamalaa että täällä jo mainittu Tyylisuuntauksia -blogia lukevista blogissa esiintyvän teinin tutuista! Tuskin aiheuttaa pelkkää "kateutta" ja ihailua, ajatellen tuota blogin sisältöä :(

Vierailija
71/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole aiemmin oikeastaan blogeja lukenut, nyt katselin täällä mainittuja..

Ilmeni, että tyylisuuntauksia -blogi on tutun tekemä.

Ja valitettavasti olen samaa mieltä kuin täällä useimmat, ihan liikaa kertoilee ja aivan kuin olisin heidän perhealbumiaan selannut!

Vierailija
72/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIHÄN KUKAAN OLE SANONUT, ETTEI OLE OK OLLA ERI MIELTÄ, TAI SITÄ MIELTÄ ETTÄ BLOGISTIT TEKEE VÄÄRIN?!?!?!?! Näissä keskusteluissa otetaan VAIN blogit syyniin, muttei ajatella mitään muuta! Monen ihmisen facebook sivut esim. eivät ole salaisia ja kuka vaan voi käydä kurkkimassa heidän elämää ja lasten kuvia. Vauva lehteen tai mihinkä tahansa muihin lehtiin ihmiset kirjoittavat elämästään, diagnooseistaa jne ja esiintyvät omilla nimillä. NÄMÄ KAIKKI SAA ENEMMÄN JULKISUUTTA KUIN BLOGIT! Älkää siis vain jauhako BLOGEISTA vaan ottakaa sitten kantaa kaikkeen muuhunkin!

veikkaanpa että blogeja luetaan huomattavasti enemmän mitä uskoisitkaan!!

Blogeistahan nykyään nimenomaan saa sitä julkisuutta!

Vierailija
73/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää todella, että lapsia kuvataan ylipäätään. Aika tekopyhää puhua nyt vain teineistä. Olen itse löytänyt itseni ja lapseni yhdestä lastenvaateblogista. Siis minulta kysymättä tuttuni oli laittanut kuviamme nettiin. Ehkä yksittäistapaus, mutta kuvastaa sitä miten asiassa ei nähdä mitään väärää.

Olen myös huomannut, että bloggaajatutut laittavat myös facebookkiin samanlaisia kuvia lapsistaan ja suojaamattomasti.

Mielestäni ärsyttäviä blogeja ovat mm. Kaunis pieni elämä (liian söpöä), Mimon menossa (huono kirjoittamaan, kielioppiongelmia ym.), Tyylisuuntauksia (muka ekologinen).

Vierailija
74/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää todella, että lapsia kuvataan ylipäätään. Aika tekopyhää puhua nyt vain teineistä. Olen itse löytänyt itseni ja lapseni yhdestä lastenvaateblogista. Siis minulta kysymättä tuttuni oli laittanut kuviamme nettiin. Ehkä yksittäistapaus, mutta kuvastaa sitä miten asiassa ei nähdä mitään väärää.

Olen myös huomannut, että bloggaajatutut laittavat myös facebookkiin samanlaisia kuvia lapsistaan ja suojaamattomasti.

Mielestäni ärsyttäviä blogeja ovat mm. Kaunis pieni elämä (liian söpöä), Mimon menossa (huono kirjoittamaan, kielioppiongelmia ym.), Tyylisuuntauksia (muka ekologinen).

minun lastani oli myös kuvatt synttäreillä erään blogistin luona. Jutun juurena tietenkin vaatteet, jotka monila oli vimpan päälle merkkijuttuja varmasti koska tiesivät juhlakalun äidin blogista. No meillä ei tytölle niin kalliita vaatteita ole ostettu vaan oli ihan halpahallin juhlavaatetta. Kiva oli sitten lukea näitä tyylitietoisten kommentteja lapseni "junttiasusta" (tunika ja legginsit) jonka hän itse oli onnellisena kaupasta valinnut. Blogista luettiin syndeistä ja järkytin kyllä että oli meidänkin tytöstä "posekuva"! Kaikista oli otettu "sisääntulokuva". *oks* Pyysin poistamaan välittömästi!

Vierailija
75/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi et lahjoita tuota haalaria eteenpäin (vaikka arpajaisvoittona) vaan myyt sen. tiedät hinnan kohoavan korkeaksi, eli sikäli tuo lähtöhinta on aivan sama minkä laittaa=)

Haalari taisi jäädä teillä todella vähälle käytölle kune i ollut kuin muutamassa kuvassa päällä.

Vierailija
76/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jotenkaan ymmärrä, että on varaa hankkia sen ziljoona vaatetta lapselle, panostaa ruokaan ja sisustukseen sekä matkailuun mutta sitten se stoppi tulee oman vaatetuksen kohdalla. Olkoonkin, että on raskaana! Raskausmallistotkin on nykään ihan tyylikkäitä ja niistäkin varmaan pääsee kyllä eroon huutiksessa tai kirppareilla. Mut valintansa kullakin!

Vierailija
77/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa tuollaisesta asiasta sähköpostia ennemmin kuin täällä kysellä.

Mutta en halua antaa tuntemattomille, koska ei ole takeita että voittaja/saaja ei itse sitä myy heti kalliilla eteenpäin. Se ei olisi reilua sekään.

Haalari on ollut 100% aina käytössä tarhassa(joskus myös muulloin), sen vuoksi ei juurikaan kuvissa.

Vierailija
78/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi et lahjoita tuota haalaria eteenpäin (vaikka arpajaisvoittona) vaan myyt sen. tiedät hinnan kohoavan korkeaksi, eli sikäli tuo lähtöhinta on aivan sama minkä laittaa=) Haalari taisi jäädä teillä todella vähälle käytölle kune i ollut kuin muutamassa kuvassa päällä.

Siis meinaatko, että ne blogistit kuvaa lastansa joka ikinen kerta/ulkoilu?! Melkoisen yksinkertaista ajattelua... Salli mun nauraa :D!

Vierailija
79/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait haalarin ilmaiseksi, esittelit sen kahdesti blogissa, muissa kuvissa pojalla on ollut se sateenkaarihaalari. Ja nyt myyt haalarin kalliilla eteenpäin.

Mutta et halua antaa sitä jollekin muulle joka voisi myydä sen.

No mitä jos myyt ja lahjoitat myyntivoiton vaikka hyväntekeväisyteen. Olisiko se reilua?

Vierailija
80/352 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos minä sponsorina lahjoittaisin haalarin toivoisin sen näkyvän myös muissa kuin yhdessä sovituskuvassa. Kun ulkokuvia kuitenkin blogissa on, niissä vaan toiset vaatteet päällä. En ehkä saisi haluamaani mainosta tuolla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän