Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi naiseni ei halua persepanoa?"

Vierailija
08.03.2011 |

Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.

Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastaa ne joille ei satu. So simple. Miehillehän naisen peppu on seksikäs ja takaapäin pannessa siinähän se keikkuu eessä koko ajan. Soveliaisuussäännöt sitten määrittävät uskaltaako naista suostutella ja osa kiihottuu muista asioista. Jos siitä tulee kielletty asia niin se voi houkutella lisää.

Miehelle peppupano voi olla epämiellyttävää tai nautinnollista yhtä lailla, samoin omat estot vaikuttaa asiaan.

Av-palstan vakiokiistely, johon ei ole oikeaa vastausta.

Vierailija
102/193 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites on voiko peppupanon vaihtaa keskenkaiken emätinpanoksi ja sitten taas peppuun?

kuinkas nopeita vaihtoja teette?

me tehdään aika nopeita vaihtoja pepusta pois ja sitte suoraan emattimeen ja sitte hetkenpäästä taas peppuun jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan. Minun ensimmäinen mies ei halunnut koskaan anaalia eikä hänen peräaukonseutuaankaan saanut kosketella.

Useita miessuhteita on ollut ja vähemmistö heistä on edes ehdottanut anaaliseksiä.

Ensimmäinen anaaliseksikokemus oli todella taitavan ja hellän miehen kanssa joka osasi hommansa. Meillä oli ensin muuta seksiä pari aktia ja olin äärimmilleen kiihottunut ja mies osasi valmistaa minut anaaliyhdyntään. Jännitti valtavasti mutta kun osasin rentouttaa peräni yhdyntä ei ollut kivulias ja jopa nautin siitä.

Kenellekkään mieskumppaneista en ole työntänyt perään sormea kummempaa ja sitäkin vain parille.

En kaipaa anaaliyhdyntää, mielestäni vagina on se paikka johon miehen elin on sopivin. Suuseksiä toki harrastan mielelläni ja otan myös sitä ilolla vastaan.

Vierailija
104/193 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jos mies kotonaan saa sitä mitä haluaa, niin hakee sitä muualta. Nähty on monet kerrat. Fiksumpaa olisi tietysti ensin lopettaa suhde ja sit vasta hakea uutta naista. Monet miehet ei vaan uskalla jos on lapsiakin, ero jutuissa ukot saa 100-0 päihinsä. Valitsevat vaan vääränlaisia naisia, sit kun asia huomataan on jo liian myöhäistä, ja täytyy turvautua vieraisiin.

Vierailija
105/193 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni antaa joskus panna kakkoseen, edestäpäin. Joskus vaimo on asiassa aloitteellinen. Tiedän hänen tekeän sen minun mielikseni, mutta ei hän vaikuta mitenkään kivuliaalta. Olen vaimolleni kiitollinen.

Vierailija
106/193 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sen ei suinkaan tarvitse olla. Oletteko kuulleet liukasteista. Se on ehdotonta anaaliseksissä. Itse nautin siitä, itse asiassa opin nauttimaan siitä raskaana ollessani. Olemme jatkaneet sitä mieheni kanssa ja ainakin minä naisena saan siitä mahtavat orkut!

Vierailija
107/193 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miesten pitäisi ymmärtää naisia enemmän ja kunnioittaa heitä, mutta naisten taas pitäisi pitää avoin mieli jne.

Itse kuvittelin sitä touhua kamalaksi ja pidin luonnottomana, kunnes itse aloin harrastamaan anaaliseksiä (olen siis nainen). Sehän tuntuukin ihan hyvältä. Joskus on sattunut, mutta silloin vaihdetaan asentoa/lopetetaan ja miehen pitää joka tapauksessa olla varovainen.

Ja mitä luonnottomuuteen tulee, niin voihan sitä ajatella vaikka niin, että eipähän ainakaan tule raskaaksi. Mistä sen tietää, vaikka se olisi joskus (tai vieläkin) ollut osana joidenkin ehkäisyä, varsinkin kun ei ole kondomeja ym. ollut olemassa. Varmaan muitakin perusteluja löytyy sille, miksi ei olekaan niin luonnotonta. Jokaisella toki omat mielipiteensä.

Mutta ketään ei pidä pakottaa. Varmasti miehen jatkuva kinuaminen saa naisen inhoamaan koko ajatusta/miestä vielä enemmän.

...terveisin Pekka 62 v.

Vierailija
108/193 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne kireeseenkin perseeseen sopii,sitä lihasta pystyy reenaan ja opetteleen hallitsemaan.Kunnolla kun rentoutuu niin pientenkin perseeseen saa nyrkin sopimaan ilman tuskaa.

Vierailija
109/193 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne harrastaa ketkä saa ja loput on ilman :D

Vierailija
110/193 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jokaista naista panen perseeseen kenen kanssa seksiä harrastan.

Osa ihan omaehtoisesti haluaa ja toiset on sitten kännissä olleet. Eipä ole kertaakaan valittaneet. Tosin ne känniset ei varmaan aamulla edes muista kun en numeroakaan jätä koskaan...

Vierailija
111/193 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kiva päästää oikein reipas pieru persepanon aikana....kannattaa kokeilla...

Vierailija
112/193 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni on pitänyt siitä. Minäkin pidän siitä toisinaan. Yleensä pyhinä.

En suostuisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei siitä pidä. Epäilen tosin onko sellaisia naisia oikeasti, jotka eivät siitä pidä. On vain ennakkoluuloja ja kokemattomuutta.

Moni teistä sanoo nyt ettei mitään peppuun, mutta kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä te tahdotte peppuun. Niin se vain on.

Luulen että taustalla on joko ujoutta tai uskonnollisuutta. Enpä ole tavannut peppuseksistä tykkäämättömiä naisia pitkään aikaan. Te ette varmaankaan pidä myöskään suuseksistä?

-Jokkie

olet siis huoriin kiintynyt mies, et siis ole tavannut tavis naisia jotka kaikki eivät nimen omaan tykkää peppupanosta! taustalla voi olla painostamista, raiskaus, tai muu henkinen/fyysinen trauma. Niin kuin itsellä! EN pidä anaalista tai oraalista kun on pakotettu väkisin !!pitäisin varmasti molemmista jos mies olisi kuunnellut minuakin eikä vain omia halujaan! Olisiko mies aika avata silmät meidän naisten suhteen.

Kolme avioliittoa ja nyt neljäs kehitteillä. Jokainen vaimoni on pitänyt peppuseksistä. Jokainen on myös suostunut, kun olen hyväillyt alueita oikein. Se on onnistunut luonnollisesti ilman vonkaamista tai keskusteluja asiasta.

Mun vaimo vähän loukkaantui tuosta sun huora-kommentista. Pyydäppä anteeksi siltä.

-Jokkie

Jokkiella on siis kehitteillä NELJÄS avioliitto..

Mitä se kertookaan Jokkie pojasta? Mut hei, ei sil oo välii, kun kaikki sen naiset on tykännyt kuiteskii peppuseksistä!

Vierailija
113/193 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsin ärtyneestä paksusuolesta mikä tarkoittaa käytännössä ikuista jonkinasteista ripulia mulla. Eli paskaa on aina peräsuolessa, ja anaalipano on siis ihan hiton likaista hommaa. Pari kertaa exän kanssa siihen suostuin kun sitä koko ajan hinkui mutta ei se ripulinen perspano kyllä mitään herkkua ole.

Vierailija
114/193 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.

Näin meillä Babyloniassa.

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään

Vierailija
115/193 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panna perseeseen.

Vierailija
116/193 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin, mies ei. Olen pyytänyt muutaman kerran, mutta ei halua. Ollaan sitten ilman.

Vierailija
117/193 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään peppuseksistä samoin vaimoni, ensimmäiset kerrat se oli vaikeaa. Mutta nykyään vaimoni sanoo että se on parasta mitä tietää, kun sattuminen loppuu hän saa isoimpia orkasmeja ikinä. Siinä pitää olla tietoa peppua pitää ensin venyttää jollain lelulla tai sormella kunnolla ja käyttää liukastetta kunnolla niin tyttö kyllä tykkä, miehelle se on vähän tuhmaa mutta tuntuu samalle kun pipari.

Vierailija
118/193 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pano perseeseen tuntuu tosi ihanalta ja isompikin kalu käy mainiosti rasvan kanssa. Omaa tyhmyyttä jos kuivaa perää tarjoaa.

Vierailija
119/193 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäiskö joku kertoo mitä kakkaleikeistä pitäis saada? Mieheni on kaksi kertaa vongannu päästämään pikkasen ja sitten levittäny sitä pakaroilleni ja reisiin. Sen jälkeen hän tuli minuun todella rajusti. En haluaisi jatkaa sitä eikä peppupanot enää riitä.

Vierailija
120/193 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on todella iso molo ja hän haluais perseeseen, suuhunki tuntuu kuin tennispalloa työnnettäis ja nyt vähän pelottaa. Ongelma on se että hän ei tykkää karvoista"ketunpesästä" ja minä taas en ihan poslarista. Siksi hän varmaan haluais peppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi