"Miksi naiseni ei halua persepanoa?"
Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.
Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.
Kommentit (193)
jossa näim monessa viestissä mies esittää naista, esim. tuo runnomisseksiä hehkuttava on aivan selvästi mies.
Kyllä minäkin ja mieheni joskus vähän rajummasta tykätään, mutta mitään runnomista ei harrasteta. Kyse on kuitenkin aroista ja herkistä alueista.
Emme kyllä anaalia harrasta. Mies ei ole pyytänyt eikä minua innosta. Luulisi, että olisi 10 vuoden yhdessäolon jälkeen osannut avata suutaan, jos sitä haluaisi.
jossa näim monessa viestissä mies esittää naista, esim. tuo runnomisseksiä hehkuttava on aivan selvästi mies.
Kyllä minäkin ja mieheni joskus vähän rajummasta tykätään, mutta mitään runnomista ei harrasteta. Kyse on kuitenkin aroista ja herkistä alueista.
Emme kyllä anaalia harrasta. Mies ei ole pyytänyt eikä minua innosta. Luulisi, että olisi 10 vuoden yhdessäolon jälkeen osannut avata suutaan, jos sitä haluaisi.
Eivätkä ole miehiä. Eikä miestä tai naista voi kirjoitusten tai mielipiteiden perusteella erotella. On erilaisia haluja. Moni meistä tosiaan tahtoo oikeasti rajua seksiä ja rajusti voi myös peppuunkin panna, kunhan pelisäännöt on selvät. Harvoin sitä tuntemattoman kanssa harrastaa moista, vaan ihan oman rakkaan.
Yritä jo ymmärtää että myös meitä peppuseksistä tykkääviä naisiakin on olemassa!"
Eivätkä ole miehiä. Eikä miestä tai naista voi kirjoitusten tai mielipiteiden perusteella erotella. On erilaisia haluja. Moni meistä tosiaan tahtoo oikeasti rajua seksiä ja rajusti voi myös peppuunkin panna, kunhan pelisäännöt on selvät. Harvoin sitä tuntemattoman kanssa harrastaa moista, vaan ihan oman rakkaan.
Yritä jo ymmärtää että myös meitä peppuseksistä tykkääviä naisiakin on olemassa!"
Ja valitettavasti tyylin tunnistaa miehen kirjoittamaksi, on kuin jostakin panofantasiasta.
Ja jos mies sen takia lähtee niin so long!
Repesin synnytyksessä pahasti: ulompi sulkijalihas täysin poikki, sisempi 3/4 poikki. Mitään riskiä en sulkijalihakseni suhteen aio enää ottaa.
Ja jos mies sen takia lähtee niin so long!
Jos persepanosta tulee elämää suurempi asia parisuhteessa, niin parempi erota.
...että antaisin kakkosta kenellekään. Kun sitten tapasin mieheni niin suostuin yli vuoden jatkuvan vonkaamisen jälkeen kokeilemaan. Nykyään tarjoan välillä itsekin oman tulemiseni päätteeksi hänelle kakkosreikää. Oikein tehtynä se ei todellakaan satu, vaan tuntuu melko hyvältä. Eihän se teitenkään kaikkien juttu voi olla, mutta miksi pitää olla niin ahdamielinen että haukkuu täällä kyseisestä asiasta nauttivia? Eihän siinä ole mitään luonnotonta.
olin varmasti juovuksissa, että suostuin. Nykyään kun huomaan niitä piirteitä käänän k --lin etureikän.
Mutta toisaalta halusin kokea kaksi yhtä aikaa. Dildo ja penis. Suostui kyllä mies epäröimättä :)
Uudestaan en ole molempiin reikiin halunnut yhtä aikaa, mutta peppupanon saan silloin tällöin ;)
Ensimmäinen kerta jännitti todella paljon. Mutta ei se ollutkaan kivulias toimitus.
Todella moneen provoon tartuttiin tässäkin ketjussa.
Tietenkin keskustelussa oli miehiä osallisina.
Miehille tämä on yhdentekevää. Naisten reaktiot ovat liioiteltuja.
Minä nautin meidän suhteessa enemmän peppuseksistä, kuin mieheni. Hän tekee sitä vain etten hakisi sitä muualta.
ettei mies halua vierasta peppua.
Jos joku tykkää niin mikäs siinä. Perspanoavaativien miesten pitäisi kyllä ehdottomasti olla valmiit samaan itsekin. Vois siinä argumentit muuttua...
joka ei halua satuttaa minua. Joskus, kun käsittelee rintojani kuukautisten aikana, kyselee, ovatko arat ja ei jatka, jos siltä tuntuu.
Seksi on usein melkoisen rajua, joskus hillittyä hidasta.
Mies kunnioittaa minua ja toiveitani myös seksielämässä. Anaaliin ei panisi koskaan, mutta varmaankin antaisi pyytäessäni. Sitä ei kuitenkaan tapahdu, kuten ei koskaan ole edes yritetty.
Sukumme naiset ovat varmaankin anatomialtaan sangen "pienisuolisia", joten peräaukkoon ei sovi kuin häthätää tähystyksessä käytetyt scoopit. Ja pahalta tuntui sellaisenkin laitto.
Jos mies tahtoisi vaihtaa anaalitarpeissaan minut johonkin hövelimpään naiseen, eihän siinä mitään olisi tehtävissä.Mihinkään aneluihinkaan en suostuisi, minä päätän omasta vartalostani.
Seuraavan kerran, kun mies vaatii anaalia, työntäkää kurkku miehen anukseen. Tai kesäkurpitsa.
oma naiseni antaa kaikkia kolmea joten repikää siitä,onneksi kaikki naiset ei ole tuollaisia tiukka perse hampaankiristelijöitä ja ainahan voi käydä thaikuissa niin loppuu tuo säätäminen yhden perän takia:)))heheeheeheehe pennulle jaffaa sano mummo kun tuomolla pöytää pyyhkäisi.terv yrtsi ylermi,sano ykä vaan
kun mies oli antanut tunkea sen dildon omaansa. Ja juu, halusi niin paljon että suostui empimättä:P Ei kyllä nauttinut, siis siitä omaansa tunkemisesta, mutta...
koska halutaan toisiltakin se kieltää. Mutta ei kaikki tykkää antaa suuseksiäkään miehelle.
Tarkistakaa seksuaalinen yhteensopivuutenne ennen yhteenmenoa, niin ei tule toiselta perverssejä toiveita, pihtaamista jne.
niin silloin useimmiten haluaa peppupanojakin. Osa nauttii, osa ei.
... se SATTUU daijut! Seksin ei pitäisi sattua normaali-ihmisellä.
Peppu on pyöreä ja muodoiltaan samalainen kuin penis. vagina taas on soikean muotoinen. Täysin erimuotoinen, kuin penis.
Vagina on tarkoitettu lisääntymiseen ja peräsuoli luonnollisesti yhdyntää varten. Näin sen suunnitteli jumalat aikojen alussa. Huomaahan sen miten pettynyt ap on.