Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi naiseni ei halua persepanoa?"

Vierailija
08.03.2011 |

Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.

Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia verrata että naisen pitää saada työntää kurkku miehen sinne jotta tasa-arvo toteutuu. Miehellä on tuntoaisti kullissa, kun taas naisella harvemmin vihanneskurkussa. Jos naista oikeasti kiihottaa joku miehelle tehtävä pepputemppu, ilman että se on vaan joku kettuilu että "kun säkin pyysit multa ni mäkin", niin uskon että aika moni mies suostuisi.

Vierailija
142/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkun sijaan fistaus? Tai pari sormea? Kyse on alistuksesta siinä hommassa ja perspanot sattuvat, sitäpaitsi miehellä on eturauhanen siinä pyllyreiän tienoilla, eli tässä tapauksessa siis mies voi nauttia siitä että persettä pökitään, nainen ei, se vaan sattuu ja on alistamista. Parempi olisi jos miestä vain pantaisiin peppuun, koska se nauttii tästä, naisilla on pillu sitä varten ettei tuhkaluukkua tarvi tomuttaa. Eroon vain siitä homofobiasta ja venyttämään omaa pyllyreikää hyvät miehet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Suomessa on enemmän naisia jotka kieltäytyy fistaamasta miestään kuin miehiä jotka ei anna naisen fistata jos se on naiselle oikeasti joku juttu, eikä vaan että pitää päästä inttämään asiasta.

Mikä idea tuo on että miehet pitää saada vaihtamaan topista bottomiin? Koskeeko se kaikkia muitakin juttuja, esim että s/m lesbopariskuntien pitää vaihtaa niin ettei sadonainen saa enää olla sado vaan hänen pitää olla maso?

Vierailija
144/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo pidemmän aikaa pyydellyt pientä peppukivaa, mutta en ole uskaltanut suostua. Nyt ajattelen että voisin antaa yhden kerran jotta hän näkisi että se on minulle liikaa eikä pyytäisi enää toiste.

Vierailija
145/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kaikki on niin sallittua...muistatteko k=)juu...hienot on!hyvä alotus!eisarin uudet vaatteet!

Vierailija
146/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi silloin tällöin on ihan kivaa ja kiihottavaa. Kivun ja nautinnon rajalla...

Vierailija
147/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän puhui peppupanosta. Sanoin, että laitan jonkun värkin hänelle sinne.

Liki suuttui ja sanoi, ettei hänen ahteriinsa kosketa.

Ei siis ollut meillä suhdetta, ei mitään. Kunhan puheltiin.

Kertoi kyllä, että naisensa antaa sinne panna.

Myöhemmin oltiin tuttavien mökillä iltaa viettämässä. Sinkkumies kertoili nimeltä, kuinka yksi nainen antaa panna peppuun. Tästä kehkeytyikin juttua jollain taholla pitkäksi aikaa.

Vierailija
148/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet tykkää anaalipanosta, se tuntuu tiukalta.

Minun mieheni saa tyytyä muunlaiseen kanssakäymiseen, onneksi riittää hänelle.

En missään tapauksessa halua kokea kipua seksin aikana, mutta kai sekin miellyttää joitakin.

Vierailija
149/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joillakin on tarve tuomita toisten harrastama anaaliseksi. Itseä ei houkuttele, mutta tiedän, että se on varsin monesta naisestakin kiihottavaa ja tyydyttävää.

Yrittäkää nyt vähän nähdä oman elinpiirinne ulkopuolelle.

Vierailija
150/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen 35v

Vierailija
151/193 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa olen kokeillut ja enää en anna. Ei ole kiva paskoa verta seuraavana päivänä.

Vierailija
152/193 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
153/193 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi herramunjee. 

Meillä mies panee minua perseeseen, ja minä silloin tällöin häntä. On FAKTA, että miehen g-piste sijaitsee takapuolessa - Miksi kukaan jättäisi hyödyntämättä elämänsä parhaan orgasmin? Seksuaalisella suuntautumisella ei tämän asian kanssa ole mitään tekemistä. Nautinnon halu ei tee kenestäkään homoa tai biseksuaalia, ei sitten mitenkään. 

Vierailija
154/193 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2011 klo 17:44"]

niin se vain on, että persepanoista voivat naisetkin nauttia, vaikka itse ei siitä satu nauttimaankaan (tai ei halua sitä edes kokeilla syystä taikka toisesta). Ihmettelen silti kuinka vihamielisesti tähän asiaan täytyy suhtautua = ottaa naisen alistamisena ja väkivaltana?

[/quote]ei siihen tarvitse vihamielisesti suhtautua, mutta vanhemmat ja viisaamma tietää, ettei löysäksi venytetty peräaukko le kiva kaveri. Kyllä on tulevilla hoitajilla kurjaa, kun jokaisella hoidokilla alkaa kakka valua solkenaan, kun vanhuus muutenkin löystyttää saatikka sitten tarkoituksella venytelty.

Vierailija
155/193 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ukolle heti homokamua kun ottaa asian esille. Ruskeeta reikää saa vongata sieltä. Minä tarjoan pimperoa.

Vierailija
156/193 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään paska ruilu sen jälkeen?

Vierailija
157/193 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 08:49"]Eikö kellään paska ruilu sen jälkeen?
[/quote]
Mulla tulee ummetus :(

Vierailija
158/193 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kyllä siitä... siis siihen asti kun sain lapset ja raskauksien myötä jumalattoman kipeät pukamat. Ei tulisi mieleenkään enää antaa paukuttaa pakaroita.

Vierailija
159/193 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavaa, että joku peräaukkoon ja ulosteisiin addiktoinut anaali-koprofiili päivästä päivään jatkaa palstalla lempiaiheestaan kirjoittelua. Etkö jo voisi puuhailla kakkaleikkejäsi ihan itseksesi ja omassa yksityisyydessäsi?

Vierailija
160/193 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2011 klo 13:48"]

Hän kärttää minulta anaaliseksiä aina silloin tällöin (en ole toistaiseksi suostunut) ja haluaisi koskettelua myös omaan peräreikäänsä, siis sormea tai dildoa tai jotain. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään, itse asiassa oksettaa. Työmatkan jälkeen mies tunnusti lainanneensa matkani aikana hieromasauvaani (kondomi päällä sentään), sauva lensi roskiin...

Ja ei, mieheni ei ole homo- eikä biseksuaalikaan ainakaan normaalia enempää.

[/quote]

sää olet ahdistunut ja sairas ihminen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi