Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi naiseni ei halua persepanoa?"

Vierailija
08.03.2011 |

Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.

Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kärttää minulta anaaliseksiä aina silloin tällöin (en ole toistaiseksi suostunut) ja haluaisi koskettelua myös omaan peräreikäänsä, siis sormea tai dildoa tai jotain. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään, itse asiassa oksettaa. Työmatkan jälkeen mies tunnusti lainanneensa matkani aikana hieromasauvaani (kondomi päällä sentään), sauva lensi roskiin...

Ja ei, mieheni ei ole homo- eikä biseksuaalikaan ainakaan normaalia enempää.

Vierailija
122/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta tuntuu naisestakin, jos on taitava mies.;)

Harmi vain, mieheni ei ole innostunut peppuseksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen g-piste sijaitsee anuksessa,

Ja AV-palstalla taas ensimmäisenä!

Vierailija
124/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen g-piste sijaitsee anuksessa,

Ja AV-palstalla taas ensimmäisenä!

Vierailija
125/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyin ja annoin sitten nussia perseeseen kun mulle oli tehty tutkimus suolistoon peräaukon kautta niin et pyllynreikä oli täysin puutunut eli ei tuntunut miltään.

Sanoin et nyt oot saanu koittaa, ja se riittäköön.

Vierailija
126/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi omaa isoäitiään ja Iltalehden pitkävetovihjettä.

Tai jotain sinne päin.

Joten kerran olen miehelleni antanut peppuseksiä, kun hän sitä pyysi. Hyvin kohteliaasti ja antoi siis minun päättää, olisi tyytynyt kieltäväänkin vastaukseen.

En anaaliyhdynnästä erityisemmin pitänyt, ainakaan se ei minkäänlaista kiihotusta saanut aikaan ja oli jonkinverran kivuliasta, vaikka liukkaria käytettiin runsaasti.

Kerta riitti minulle ja mieheni tietää sen. Eikä pyydä toiste.

Vierailija
127/193 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tykkää niin mikäs siinä. Perspanoavaativien miesten pitäisi kyllä ehdottomasti olla valmiit samaan itsekin. Vois siinä argumentit muuttua...

innostuvat vain, kun huomaavat miten kipeää se voi tehdä ja miten hyvältä se tuntuu, jos oikein tekee.

Luulen että tuo vain innostaisi heitä enemmän.

Vierailija
128/193 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valinnanvapaus naisella. Voihan mies kerran ehdottaa, mutta nainen päättää, kuinka toimitaan.

Ja miehen on tyytyminen siihen.

Jos naisesta perspano tuntuu siedettävältä, niin mikäpä siinä.

En ole kokenut ko. asiaa, mutta epäilen, saako nainen nautintoa siitä pelkästään, vai tarviiko klitoriskäsittelyä samalla.

Vierailija
129/193 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä muijat!

Vierailija
130/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ehdotteli anaalipanoa.

Sanoin, et ilmanmuuta jos saan ensin tunkea jotain mukavaa sun anukseesi.

Sen jälkeen ei ole mies anaalipanoista puhunut.

Vierailija
131/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, miehen pitää itse kokea, miltä patukka anuksessa tuntuu.

Minä naisena en antaisi koskaan peppuani panettavaksi. Ei mies kyllä ehdottaisikaan, onneksi.

Vierailija
132/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kaikki on niin sallittua...muistatteko k=)juu...hienot on!hyvä alotus!eisarin uudet vaatteet!

Vierailija
133/193 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on oikeasti äijä joka ajattelee ensin toimii sitten.hyvä persemies!

Vierailija
134/193 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.

Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.

Vierailija
135/193 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf i just read?

Vierailija
136/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon persepano päivässä pitää ummetuksen loitolla. Mikään ei ole parempaa kuin se kun kunnon kyrvällä persettä rassataan rajusti ja pitkään!

Vierailija
137/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipide

Vierailija
138/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet kerran persepanosta niin kovasti tykkää, niin harrastakoot sitä keskenään. Muistakaa vaan käyttää kumia. Naisilla ja miehillä on ihan samanlaiset persereiät. Kyllä miehen perseen pitää miehelle kelvata.

Vierailija
139/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei halua muutaman vuoden päästä kakata housuun löäysän reiän vuoksi.

Vierailija
140/193 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko kieltää peppupanot myös homoilta, eli heidänkin on tästä lähin tyydyttävä vain vaginoihin? Vain onko anaaliseksi väärin ainoastaan heterojen kohdalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi