Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi naiseni ei halua persepanoa?"

Vierailija
08.03.2011 |

Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.

Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho mun miehen mielestä toi kakkoseen pano on vaan ajatuksena kiihottava. Nauttii enemmän tavallisesta seksistä mutta minua miellyttääkseen antaa molempiin.

Vierailija
2/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se eturauhanen nimenomaan on se g-piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miesten pitäisi ymmärtää naisia enemmän ja kunnioittaa heitä, mutta naisten taas pitäisi pitää avoin mieli jne.

Itse kuvittelin sitä touhua kamalaksi ja pidin luonnottomana, kunnes itse aloin harrastamaan anaaliseksiä (olen siis nainen). Sehän tuntuukin ihan hyvältä. Joskus on sattunut, mutta silloin vaihdetaan asentoa/lopetetaan ja miehen pitää joka tapauksessa olla varovainen.

Ja mitä luonnottomuuteen tulee, niin voihan sitä ajatella vaikka niin, että eipähän ainakaan tule raskaaksi. Mistä sen tietää, vaikka se olisi joskus (tai vieläkin) ollut osana joidenkin ehkäisyä, varsinkin kun ei ole kondomeja ym. ollut olemassa. Varmaan muitakin perusteluja löytyy sille, miksi ei olekaan niin luonnotonta. Jokaisella toki omat mielipiteensä.

Mutta ketään ei pidä pakottaa. Varmasti miehen jatkuva kinuaminen saa naisen inhoamaan koko ajatusta/miestä vielä enemmän.

Vierailija
4/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se eturauhanen nimenomaan on se g-piste.

Vierailija
5/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kuulunee samaan sarjaan kuin että nuoret naiset panee kuin Duracell-puput?

Sanoisin, että seksistä pitää nauttia. Jos sua ukko tykittää kuin sotalaivasto niin kannattaisiko sanoa?

Vierailija
6/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kävin kynmmenen minuuttia sitten pesemässä anaalivibraattorini ja kovan dildon, joita aikani kuluksi takapuoleeni pukkailin.

Rentouttaa ja auttaa saamaan orgasmin vibraattorilla.

t. mamma, jonka lapset virikehoidossa ja äidille pitää keksiä virikkeitä.

Vierailija
7/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kuulunee samaan sarjaan kuin että nuoret naiset panee kuin Duracell-puput?

Sanoisin, että seksistä pitää nauttia. Jos sua ukko tykittää kuin sotalaivasto niin kannattaisiko sanoa? [/i

nautin kyllä seksistä eikä anaalikaan ole vastenmielistä, tulen vain siitä kipeäksi ja haluaisin tietää, että tuleeko kukaan muu, kiitos vain kettuilusta

Vierailija
8/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että ei satu jos mies osaa homman.. Joo minä nautin siitä että anukseen työnnetään sormi. Mutta ainakin minun miheni kalu on liian paksu siihen hommaan.. :D Kokeiltu on sattuu kun vietävä.. Muutaman sekunnin sitä kestää mutta ei enempää..

Vierailija
9/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerjää sitä , itse välillä kysyn.

Tiukkapipojen ei kannata ihmetellä kun mies sitten googlaa anaaliseksiä ja kenties harrastaa sitä jonkun chatin Jaanan kanssa.

Vierailija
10/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla meni vuosia, melkein kymmenenvuotta löytää itselleni vaimo, joka nauttii persepanoista.

Älä tee niin hätäisiä valintoja. Miksi valitset ensin naisen ja sitten vaadit persepanoa?

Ensin valitset persepanon ja sitten naisen. Se on oikea ratkaisu.

Påersemies

Vierailija
11/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipojen ei kannata ihmetellä kun mies sitten googlaa anaaliseksiä ja kenties harrastaa sitä jonkun chatin Jaanan kanssa.

että kaikki miehet eivät ole kiinnostuneet anaaliseksistä.

Vierailija
12/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkien miehet ei kehtaa omalle muijalle tunnustaa, että pylly kiehtoo

Vierailija
13/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu vietävästi, niin en voi ajatellakaan yhtään isompaa sinne laitettavan.

Mieskään ei ole peräpanomiehiä. Aiheesta on joskus puhuttu, kuten kaikesta muustakin. Se laji ei vaan ole meidän juttu ja jää kokeilematta.

Seksi muutenkin on meistä niin mahtavaa, ettei siyä paskajutuilla töhritä.

Vierailija
14/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerjää sitä , itse välillä kysyn.

Tuo chat-Jaana kyllä tiedetään, antaa kaikkea kaikille.

Miksei alkup. otsikon kirjoittaja kysy asiaa vaimoltaan, vaan täällä kuikuilee? Ehkei nainen välitä miehestä muutenkaan tai ainakin perän kinuamisella loitontaa täysin.

Vierailija
15/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinunkaan emättimestä tule vauvaa samalla kun mies bylsii. Toi paskaan vetoominen on niin tietämättömien juttua.

Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
16/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pettää ne miehet sittenkin, vaikka kotona saisi jatkuvasti. Vaihtelu ja valloitustarve nääs.

Vierailija
17/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinunkaan emättimestä tule vauvaa samalla kun mies bylsii. Toi paskaan vetoominen on niin tietämättömien juttua.

paskaantui vehje.

Vierailija
18/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaantui vehje.

Vierailija
19/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kakalla ennen persepano *wink* ;)

Vierailija
20/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kuulunee samaan sarjaan kuin että nuoret naiset panee kuin Duracell-puput? Sanoisin, että seksistä pitää nauttia. Jos sua ukko tykittää kuin sotalaivasto niin kannattaisiko sanoa? [/i nautin kyllä seksistä eikä anaalikaan ole vastenmielistä, tulen vain siitä kipeäksi ja haluaisin tietää, että tuleeko kukaan muu, kiitos vain kettuilusta

Olemme kokeilleet monta kertaa, mutta aina on jäänyt yritykseksi. Rasvattu on, yritän rentoutua ja mies työntää tosi varoen ja silti on persreikä kipeä monta päivää sen jälkeen, ihan tajuttoman kipeä.

Mulla vaan on tosi tiukka peppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän