Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miksi naiseni ei halua persepanoa?"

Vierailija
08.03.2011 |

Miehet: Haluatteko itse? Nainen ei halua että häntä pannaan perseeseen vain siksi, että te pitäisitte siitä. Jos luulet naisesi nauttivan perseeseen pökkimisestä, pyydä häntä työntelemään esim. kurkkua anukseesi muutaman minuutin ajan, jotta voit samastua häneen. Miehen g-piste sijaitsee anuksessa, mistä voimme päätellä, että miehet nauttivat pyllypanosta jopa enemmän kuin naiset. Jos et itse haluaisi sinua pökittävän perseeseen, mietipä hetki, miksi naisesi haluaisi.

Suurin osa naisista ei halua, että heitä pannaan peräsuoleen. Monia ajatus suorastaan oksettaa.

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet runno ja ruhjo naista anaaliseksissä. Sitten on kyllä vikaa jo miehessä. Kylläpä tämä aihe herättää närkästystä. Kaikkien naisten pitäisi ilmeisesti inhota peppuseksiä. ;)

Eivät tietenkään runno - mutta tuo yksi idiootti kehotti runnomaan ja naisia sallimaan sen.

Miksi ihmeessä pitäisi? Ei kaikkea tarvitse harrastaa ja kaikesta tykätä vain, että olisi jotenkin "estottomampi" ja eroottisempi.

Kaikilla on jotain, josta tykkää ja jotain, josta ei niin tykkää. Ja jotain, joka tekee kipeää.

Minusta eroottista on löytää se yhteinen sävel. Tehdä sitä, mikä molemmista tuntuu hyvältä!

Enkä anna Jallun tai Playboyn sanella, minkä minusta pitää kuulua hyvältä, jotta täytän jonkin normin.

SELLAINEN pakonomainen sallivuus on minusta estoista.

Vierailija
62/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kahdenlaisia kokemuksia. 2 eri miehen kanssa nuorempana kokeiltiin. Kumpikin kerta tuntui niin pahalta ja kivuliaalta, että oli pakko lopettaa alkuunsa ja kammosin sitten koko asiaa.

Nykyinen aviomies halusi myös kokeilla ja kerroin peloistani. Hän sanoi, että lopettaa ihan heti, jos minusta tuntuu pahalta. Hän sitten otti liukkarin käyttöön (Mitä kaksi edellistä eivät tehneet!), työnsi hitaasti ensin vain vähän (Mitä kaksi edellistä eivät tehneet, vaan yrittivät survoa suoraan perille ilman taukoja!). Ja kun ensimmäinen sulkijalihas oli ohitettu hieroin itseni klitoriksesta orgasmiin, jolloin sisempi sulkijalihas, joka ei ole tahdonalainen rentoutui ja mies pääsi työntymään perille. Ja se tuntui tosi hyvältä. Mies jatkoi hitain ja rauhallisin työnnöin ilman rajua rynkytystä ja kokemus oli hyvä.

Siitä lähtien olemme kokeilleet sitä silloin tällöin. Mutta miehenikin sanoi, että kyllä se pimpsa parhaimman tuntuista on. Nimittäin pimpsassa on puristusta koko matkalta, mutta pepussa vain sulkijalihasten kohdalla.

Miestäni kiihottaa peppuseksissä sen alistaja-alistettu asema (mikä kiihottaa myös minua eli sovimme siinä mielessä toisillemme) ja se, että pipsa on siinä hyvin näkyvillä.

Mutta olen sitä mieltä, että peppuseksiin ei pidä suostua tai ketään painostaa, jos toinen EI halua. Meilläkin on ollut elämänvaiheita, jolloin peppuseksi on ollut kokonaan kuvioista pois terveydellisistä syistä (raskausaikana).

Mutta ei se välttämättä pahaa ole, vaan se voi olla hyvinkin tyydyttävää myös naiselle, mikäli klitorista ymmärretään hoitaa samaan aikaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaaliin asti - anaaliin fisti.

... repikää siitä...

Vierailija
64/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hän ja hänen miehensä eivät sitä persepaneskelua harrasta. Eihän siinä ole sitten mitään ongelmaa? Yhteinen päätöshän se onkin. Harrastakoot sitä ne, jotka siitä nauttivat. Kuitenkin aika henkilökohtaiselta tämä aihe tuntuu, erikoista?

Luepa muuten aloitus uudestaan. Rajattiinko siinä keskustelua niin, että ainoastaan persepanoista pitävät saavat osallistua? Hmmm...

Minusta tässä on aika moni sanonut, ettei tykkää siitä, koska se sattuu. Aika harva vaikuttaa siltä, että inhoaisi sitä jotenkin estojen tai ennakkoluulojen vuoksi.

Minuakaan ei ollenkaan haittaa, että jotkut siitä tykkäävät. Siitä vaan. Mutta aika moni tuntuu ajattelevan, että se on jotenkin seksitaitojen tai halukkuuden mitta, ja se on minusta pöhkö harhaluulo.

Vierailija
65/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sattuu, ajatus ei tunnu hyvalta, paikkaa ei ole tarkoitettu sisaan-, vaan ennemminkin ulosmenoa varten, eika edes mieheni pida ajatuksesta. On taitava ja hyva muuten.

Alkaa nyt tehko tuosta taas uutta uskontoa ja yhden aatteen liiketta. Suomalaiset hoynahtavat kaikkeen, mita kuvittelevat pakolliseksi ja jollei muuta, pakottavat pitamaan jostain vasten tahtoaan.

Niin, ja koska tykkaamista ei voi pakottaa.

How about that.

Vierailija
66/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet runno ja ruhjo naista anaaliseksissä. Sitten on kyllä vikaa jo miehessä. Kylläpä tämä aihe herättää närkästystä. Kaikkien naisten pitäisi ilmeisesti inhota peppuseksiä. ;)

Eivät tietenkään runno - mutta tuo yksi idiootti kehotti runnomaan ja naisia sallimaan sen.

Miksi ihmeessä pitäisi? Ei kaikkea tarvitse harrastaa ja kaikesta tykätä vain, että olisi jotenkin "estottomampi" ja eroottisempi.

Kaikilla on jotain, josta tykkää ja jotain, josta ei niin tykkää. Ja jotain, joka tekee kipeää.

Minusta eroottista on löytää se yhteinen sävel. Tehdä sitä, mikä molemmista tuntuu hyvältä!

Enkä anna Jallun tai Playboyn sanella, minkä minusta pitää kuulua hyvältä, jotta täytän jonkin normin.

Vierailija
67/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun siltä tuntuu. Tykkään rajusta seksistä. En lämpene hitaalle rakastelulle. Minusta pitää ottaa kunnon ote ja ravistaa. Saa myös lätkiä pakaroille. Miksi teillä on pakkomielteenä tyrkyttää tuota kilttiä seksiä kaikille? Minä vaadin miestä runnomaan kalullaan.

Vierailija
68/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään runno - mutta tuo yksi idiootti kehotti runnomaan ja naisia sallimaan sen. Miksi ihmeessä pitäisi? Ei kaikkea tarvitse harrastaa ja kaikesta tykätä vain, että olisi jotenkin "estottomampi" ja eroottisempi. Kaikilla on jotain, josta tykkää ja jotain, josta ei niin tykkää. Ja jotain, joka tekee kipeää. Minusta eroottista on löytää se yhteinen sävel. Tehdä sitä, mikä molemmista tuntuu hyvältä! Enkä anna Jallun tai Playboyn sanella, minkä minusta pitää kuulua hyvältä, jotta täytän jonkin normin. SELLAINEN pakonomainen sallivuus on minusta estoista.

Sitten kun siltä tuntuu. Tykkään rajusta seksistä. En lämpene hitaalle rakastelulle. Minusta pitää ottaa kunnon ote ja ravistaa. Saa myös lätkiä pakaroille. Miksi teillä on pakkomielteenä tyrkyttää tuota kilttiä seksiä kaikille? Minä vaadin miestä runnomaan kalullaan.

kuin haluat, mutta ei se silti ole asia, joka kaikkien mielestä on ok. Lisäksi käytit (lienet tuon kommentin alkuperäinen kirjoittaja) sanaa PAINOSTAA.

On kaksi eri asiaa harrastaa rajua seksiä keskinäisestä sopimuksesta ja se, että mies PAINOSTAA naisen siihen.

En ymmärrä, miten vaikeaa "tasa-arvoiselle" suomalaisnaiselle voi olla tuon eron ymmärtäminen!

Vierailija
69/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää painostaa naisensa siihen Muuten nainen ei uskalla kokeilla sitä koskaan. Yleensä valitus loppuu, kun se runnotaan sinne ja "siihen" tottuu, näin ainakin minulla.

Vierailija
70/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää raiskata mahdollisimman usein ja rajusti. Muuten nainen ei uskalla antaa. Yleensä valitus loppuu, kun se runnotaan sinne ja "siihen" tottuu...

Vierailija
71/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei satu, eikä oikein suoritettu synnytys satu ;) Naiset eivät ole anatomialtaan erilaisia, kuten moni tuntuu uskovan. KAIKKI ovat samanlaisia.

kuten sanoin niin kyllä pillut on erilaisia, emättimen seinämät, tiukkuus, syvyys leveys, kiihottuneisuus, klitoriksen pituus ja kaikki.. ei ole toista samanlaista vaginaa toisella naisel! kai sää nyt edes tietänet mitä tarkoittaa ANATOMIA?

Niin ja itse 35v ja synnyttänyt 6lasta luonnollisesti ja kaikki sattuneet! ja niin se peppupanokin sattuu ? olisiko aika katsoa asiaa laajemmin kuin vain siltä omalta kantilta kuten monien tapa on!

Vierailija
72/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei satu, eikä oikein suoritettu synnytys satu ;) Naiset eivät ole anatomialtaan erilaisia, kuten moni tuntuu uskovan. KAIKKI ovat samanlaisia.

kuten sanoin niin kyllä pillut on erilaisia, emättimen seinämät, tiukkuus, syvyys leveys, kiihottuneisuus, klitoriksen pituus ja kaikki.. ei ole toista samanlaista vaginaa toisella naisel! kai sää nyt edes tietänet mitä tarkoittaa ANATOMIA? Niin ja itse 35v ja synnyttänyt 6lasta luonnollisesti ja kaikki sattuneet! ja niin se peppupanokin sattuu ? olisiko aika katsoa asiaa laajemmin kuin vain siltä omalta kantilta kuten monien tapa on!

Vierailija
73/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi käytit (lienet tuon kommentin alkuperäinen kirjoittaja) sanaa PAINOSTAA.

On kaksi eri asiaa harrastaa rajua seksiä keskinäisestä sopimuksesta ja se, että mies PAINOSTAA naisen siihen.

En ymmärrä, miten vaikeaa "tasa-arvoiselle" suomalaisnaiselle voi olla tuon eron ymmärtäminen!

Hissukka miehet eivät kiinnosta tai edes sytytä minua. Tykkään että minua painostetaan. Yleensä näyttelen että ei nyt, vaikka palan halusta. Hyvä mies osaa ottaa mut rajusti. Epävarmuutta inhoan yli kaiken. Kyllä mä huudan sitten, kun mennään yli rajan. Ehdottomasti painostaa pitää, tykkään alistetusta olosta. Miehen pitää tuntua mieheltä, ei hiireltä.

Vierailija
74/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi ikinä uskaltanut kokeilla tai pyytää sitä. Hyvä että mies vähän painosti ja työntyi sinne vaikka pistin vähän vastaan.

Sain elämäni parhaimmat orkut ja en kadu. Nykyään seksielämämme on kehittynyt huimasti siitä kokeilusta aivan uusiin svääreihin. Pelasti ehkä liittommekin.

Ujopiima

Vierailija
75/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni on pitänyt siitä. Minäkin pidän siitä toisinaan. Yleensä pyhinä.

En suostuisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei siitä pidä. Epäilen tosin onko sellaisia naisia oikeasti, jotka eivät siitä pidä. On vain ennakkoluuloja ja kokemattomuutta.

Moni teistä sanoo nyt ettei mitään peppuun, mutta kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä te tahdotte peppuun. Niin se vain on.

Luulen että taustalla on joko ujoutta tai uskonnollisuutta. Enpä ole tavannut peppuseksistä tykkäämättömiä naisia pitkään aikaan. Te ette varmaankaan pidä myöskään suuseksistä?

-Jokkie

olet siis huoriin kiintynyt mies, et siis ole tavannut tavis naisia jotka kaikki eivät nimen omaan tykkää peppupanosta! taustalla voi olla painostamista, raiskaus, tai muu henkinen/fyysinen trauma. Niin kuin itsellä! EN pidä anaalista tai oraalista kun on pakotettu väkisin !!pitäisin varmasti molemmista jos mies olisi kuunnellut minuakin eikä vain omia halujaan! Olisiko mies aika avata silmät meidän naisten suhteen.

Vierailija
76/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi ikinä uskaltanut kokeilla tai pyytää sitä. Hyvä että mies vähän painosti ja työntyi sinne vaikka pistin vähän vastaan.

Sain elämäni parhaimmat orkut ja en kadu. Nykyään seksielämämme on kehittynyt huimasti siitä kokeilusta aivan uusiin svääreihin. Pelasti ehkä liittommekin.

Ujopiima

anteeksi vain Ujopiimä, mutta mielikuva "perspano pelasti liittomme" sai mut repeämään.

Hyvä, että pelastui, ei siinä mitään.

Vierailija
77/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi käytit (lienet tuon kommentin alkuperäinen kirjoittaja) sanaa PAINOSTAA. On kaksi eri asiaa harrastaa rajua seksiä keskinäisestä sopimuksesta ja se, että mies PAINOSTAA naisen siihen. En ymmärrä, miten vaikeaa "tasa-arvoiselle" suomalaisnaiselle voi olla tuon eron ymmärtäminen!

Hissukka miehet eivät kiinnosta tai edes sytytä minua. Tykkään että minua painostetaan. Yleensä näyttelen että ei nyt, vaikka palan halusta. Hyvä mies osaa ottaa mut rajusti. Epävarmuutta inhoan yli kaiken. Kyllä mä huudan sitten, kun mennään yli rajan. Ehdottomasti painostaa pitää, tykkään alistetusta olosta. Miehen pitää tuntua mieheltä, ei hiireltä.

No, minusta on vähän eri asia se, onko aloitteellinen ja se, painostaako tai pakottaako jotakuta. Minäkin tykkään päättäväisyydestä, mutta "ei" on ehdoton. Raiskaajat ovat maailman sivu vedonneet tuohon, että "oikeesti naiset kyllä haluaa tulla raiskatuksi, ne fantasioi siitä, että ne painostetaan seksiin"...

Mutta kuten sanottua, sinä olet sinä ja saat toimia kuten haluat, mutta sun kanssasi saa myös olla eri mieltä. Etkä minusta oikein voi yleisesti - siis yleisesti - kehottaa miehiä toimimaan naisen tahdon vastaisesti, se liippaa liian lähellä seksuaalista väkivaltaa.

Vierailija
78/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni on pitänyt siitä. Minäkin pidän siitä toisinaan. Yleensä pyhinä.

En suostuisi suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei siitä pidä. Epäilen tosin onko sellaisia naisia oikeasti, jotka eivät siitä pidä. On vain ennakkoluuloja ja kokemattomuutta.

Moni teistä sanoo nyt ettei mitään peppuun, mutta kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden päästä te tahdotte peppuun. Niin se vain on.

Luulen että taustalla on joko ujoutta tai uskonnollisuutta. Enpä ole tavannut peppuseksistä tykkäämättömiä naisia pitkään aikaan. Te ette varmaankaan pidä myöskään suuseksistä?

-Jokkie

olet siis huoriin kiintynyt mies, et siis ole tavannut tavis naisia jotka kaikki eivät nimen omaan tykkää peppupanosta! taustalla voi olla painostamista, raiskaus, tai muu henkinen/fyysinen trauma. Niin kuin itsellä! EN pidä anaalista tai oraalista kun on pakotettu väkisin !!pitäisin varmasti molemmista jos mies olisi kuunnellut minuakin eikä vain omia halujaan! Olisiko mies aika avata silmät meidän naisten suhteen.

Kolme avioliittoa ja nyt neljäs kehitteillä. Jokainen vaimoni on pitänyt peppuseksistä. Jokainen on myös suostunut, kun olen hyväillyt alueita oikein. Se on onnistunut luonnollisesti ilman vonkaamista tai keskusteluja asiasta.

Mun vaimo vähän loukkaantui tuosta sun huora-kommentista. Pyydäppä anteeksi siltä.

-Jokkie

Vierailija
79/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan pajunoksa se sellaista sielä väittelee. Jokkien vaimolle vaan terkkuja, ei tätä av:ta kannata ottaa niin vakavasti.

Vierailija
80/193 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole anaalia kokeillut, ei kiinnosta, pelottaa, inhottaakin. Muuten olen hyvin seksuaalinen, halukas, kokeilunhaluinen, tykkään miellyttää toista.

Uusi miesystävä on kerran kysynyt, haluanko anaalia. Kyllähän minä näin pettymyksen, kun kieltäydyin ehdottomasti, mutta että se on niin tärkeää, kuin joillekin tän ketjun miehille...? Onko mulla nyt edessä joko jätetyksi tai petetyksi tuleminen, kun en suostu johinkin mulle selkeesti vastenmieliseen seksissä?

Oikeesti ahdistavaa. Miten saan seksissä enää pois mielikuvan siitä, että emätin on huonompi vaihtoehto, että rajoitan hänen täyttä nautintoaan?

Enpä olisi uskonut, että nelikymppisenä huokailen, kuinka ennen oli asiat paremmin: ei tarvnnut nuorena olla posliini eikä anaali ollut edes puheenaihe :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan