Taivaallisen helppo ohje kohti parempia lantionpohjalihaksia
Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.
Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille
Kommentit (164)
Kaivoin keskustelun innoittamina kuulat esille ja ne olivat ruostuneet tai tummuneet? Ovat cats eye-kuulat kaalimadosta, ne kullanväriset ja pienet. Voiko näistä nyt irrota jotain myrkyllistä vai onko vain kauneusvirhe?
on se että laitankohan ne jotenkin liian syvälle?
Halkaisijaltaan tuommoset parisenttiset, painoa en tiedä ... n.20 grammaa.
Niin ongelmani se etten tunne kuulia sisälläni. Pysyvät kyllä hyvin . Sillä ajattelinkin että laitankohan ne jotenkin väärään paikkaan :)? Eli missä kohtaa emätintä niiden pitäis olla, ihan suulla vai syvällä?
Pidin niitä viime yönkin , en kyllä mitään kicksejä saanut :(
Paljon paremmin meni kun eka yö, olivat jotenkin syvemmällä eikä tuntuneet niin paljon.
t: se jolle tulee mahakipuja näistä härveleistä
on se että laitankohan ne jotenkin liian syvälle?
Halkaisijaltaan tuommoset parisenttiset, painoa en tiedä ... n.20 grammaa.Niin ongelmani se etten tunne kuulia sisälläni. Pysyvät kyllä hyvin . Sillä ajattelinkin että laitankohan ne jotenkin väärään paikkaan :)? Eli missä kohtaa emätintä niiden pitäis olla, ihan suulla vai syvällä?
Onhan sulla liukastus kunnossa?
En oo ihan varma itsekään, miten noiden kanssa pitäis toimia. Mä laitan yleensä suht syvälle ja sit ne valuu hiljalleen alaspäin. Yritän supistella lihaksia siinä samalla. Alussa kuulat pysyi n. 5 min, tänään jopa imuroin ja pesin lattiat ne sisälläni.
miten tämä voisi tehota... Eihän mikään lihas itsestään treenaannu, varsinkaan unessa kun kroppa on lepotilassa? Eihän habakaan kasva jos vain pitelee painoa käsi roikkuvana... Kyllä siihen pitää työtä tehdä, ihan itse!
Sitä paitsi nukkuessa lihakset palautuvat. Minkään kehon osan treenaamisesta ei ole mitään hyötyä jos ei anna palautua välillä. Jospa pitäisitte niitä kuulianne päiväsaikaan tehden itse työt, ja antaisitte pimppiparkojenne levätä yöt. :)
on se että laitankohan ne jotenkin liian syvälle? Halkaisijaltaan tuommoset parisenttiset, painoa en tiedä ... n.20 grammaa. Niin ongelmani se etten tunne kuulia sisälläni. Pysyvät kyllä hyvin . Sillä ajattelinkin että laitankohan ne jotenkin väärään paikkaan :)? Eli missä kohtaa emätintä niiden pitäis olla, ihan suulla vai syvällä?
Onhan sulla liukastus kunnossa? En oo ihan varma itsekään, miten noiden kanssa pitäis toimia. Mä laitan yleensä suht syvälle ja sit ne valuu hiljalleen alaspäin. Yritän supistella lihaksia siinä samalla. Alussa kuulat pysyi n. 5 min, tänään jopa imuroin ja pesin lattiat ne sisälläni.
Siis pitääkö noiden kanssa käyttää aina liukkaria? Isompien smartballsien kanssa käytin synnytyksen jälkeen. Niitä tuskin ilman liukkaria olisi helpolla saanut sisään. Näiden pearlsien kanssa en siis ole käyttänyt.
eihän hommassa muuten ole mitään haastetta. Ajattele tamponia, pysyy kyllä sisällä ilman että teet mitään. Sama kuulien kanssa. Liukkarilla kuulat pyrkivät ulos ja sinun täytyy nähdä vaivaa pitääksesi ne sisällä. :)
Siis pitääkö noiden kanssa käyttää aina liukkaria?
mutta pointti oli että vähemmällä työllä ne kuulat siellä pysyvät kuivana kuin liukkaana ;)
Ja sitä paitsi eihän se kauaa ole siellä kuiva :)
Mutta kokeillaan nyt sitten helmiä liukkarin kanssa ;)
Jatkampa tätä vanhaa ketjua.
Onko kellään muulla kuulankäyttäjällä tälläistä ongelmaa..eli kuulat jäävät kohdunnapukan taakse, joten eivät tipu, eivätkä tee yhtään mitään.
Kyseessä siis sellaiset pienet ja painavat metallikuulat.
Alakerrassa olisi treenattavaa, pientä laskeumaa, suulta kyllä tiukka, mutta sisältä kuin messuhalli.
Mutta kuulat tosiaan imeytyvät heti napukan taakse, eivätkä edes hyppiessä tipahda, asennosta riippumatta näin käy.
Isommat kuulat eivät taas ylipäätänsä mahdu sisään, eikä niitä todella tarvi edes yrittää pitää siellä.
voiko kuulia käyttää kierukan kanssa? käytättekö jotain liukastetta, mitä?
kaikille av:n lörtsypimpuleille!
eli olen nyt laittanut liukkarin kanssa. En vaan "tunne" mitään. Pysyvät ihan samoin sisällä kuin ilman liukkariakin. Eli onko nämä nyt jotenkin "liian pienet" vai mitä?
Minulla ne isommat toimii paremmin vaikka olen treenannut paikat melko tiukaksi.
Onhan se tuokin sitten kokeiltava..
Eilen illalla tanssiharkoista tultuani en ottanutkaan niitä kuulia pois, vaan jätin yön ajaksi. Ihka eka kerta ja muutaman kerran heräsin niiden tunteeseen että siellä ovat! Kuulat on Smart-ballsit ja niiden kanssa on yhteistyötä jo muutama vuosi muutenkin. Laitan vielä ensi yöksikin....
Alussa tarvitsee (laitan aina) liukkaria, mutta sitten se pimppa alkaa itse tuottaa liukastetta. Huomasin tämän aamulla ottaessani kuulat pois. Olinkin yllättävän kostea, hmm ja halukas!
No kertokaa nyt mistä saa pieniä, helposti puhdistettavia (ja keitettäviä) kuulia. Ja mielellään joku myrkytön materiaali.