Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taivaallisen helppo ohje kohti parempia lantionpohjalihaksia

Vierailija
08.03.2011 |

Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.

Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku kuulla jotain äärimmäisen kuvottavaa ja ällöttävää?

Jos haluat niin lue eteenpäin.

Muistin tämän ketjun innoittamana, että minullahan on Geishakuulat! En ole käyttänyt niitä sitten vuoden 2006 jälkeen, mutta muistin että jossain kaapin pohjalla ne ovat.

Menin etsimään ja päätin alkaa taas harjoitella, minulla ei ole paljoakaan tuntoa emättimessä.

Löysin kuulat. Avasin purkin missä niitä säilytetään. Outo haju tulvi nenääni, hyi.

Vedin kuulat pois purkista, niissä on sellainen lenksu. Kuulat olivat ruosteenvärisen mömmön peitossa! Purkin pohjallakin oli vähän sitä mömmöä. Ja paha haju.

Juoksin vessaan ja laitoin tulikuumaa vettä valumaan kuulien ja purkin päälle. Hain desinfiointiainetta ja tiskiainetta. Mömmö irtosi ihan vedellä ja pesin niitä kauan ja hartaasti. Täytyy keittää vielä kattilassa.

Epäilen, että tässä on käynyt niin huonosti, että olen käyttänyt niitä joskus vuosia sitten, ja olen kiireessä laittanut kuulat purkkiin pesemättä niitä! Tuo ruosteenvärinen mömmö saattaisi olla valkovuotoa. Hyi miten kuvottavaa!!!!

Mutta se haju tuntuu jääneen! Onko teidän kuulissa jokin haju? En muista että noissa olisi ollut! Pitää varmaan tuulettaa niitä parvekkeella ensin pari päivää, jos uskallan sitten kokeilla.

Vierailija
62/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyi ihan kivasti pimpissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keiloja pitää sisällä yöllä?

Vierailija
64/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keiloja pitää sisällä yöllä?

Olen pitänyt useasti smartballs-kuulia myös yöllä. Joskus unen läpi huomaan/tunnen emätinlihasten supistelua kun ne on siellä.

Vierailija
65/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pleasure pearls -merkkiset halkaisijaltaan parisenttiset, irralliset, suht painavat kuulat. Välillä tuntuu että lihakset ei oo ihan tarpeeks timmit noille. Pitäiskö kokeilla Smartballseja? Kellään kokemusta molemmista?

Vierailija
66/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pleasure pearls -merkkiset halkaisijaltaan parisenttiset, irralliset, suht painavat kuulat. Välillä tuntuu että lihakset ei oo ihan tarpeeks timmit noille. Pitäiskö kokeilla Smartballseja? Kellään kokemusta molemmista?

Itselläni ei ole juuri Smart-kuulia, vaan samantapaiset silikoniset pyöreät pallot. On olleet muutaman vuoden ja käytän jatkuvasti. Liukaste on tärkeää ja näiden värähtelevä (kävellessä yms) vaikutus aktivoi lihaksia hyvin.

Olen myös ostanut ne pienet painavat kuulat, mutta niitä en pidä paljoankaan sen "tuntemuksen" puutteen takia.

Vierailija
67/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin kanssa noin 2 cm halkaisijaltaan olevat painavat kuulat, jotka enimmillään pysyvät 5 minuttia sisällä :/ Menee treenausintokin kun ne eivät kauaa kestä. Smartballseja vastaavat seksikaupan kuulat pysyvät kyllä sisällä vaikka kuinka kauan, mutta pitävät liikaa kolinaa. Yhtenä päivänä lapset kysyi että mitä ääntä sinusta äiti kuuluu, siihen loppui treenaus noilla kuulilla lapsien läsnäollessa...

Smartballsit on markkinoiden hiljaisimmat. Niitä voin pitää vaikka kirjastossa käydessäni. Auttoivat pissankarkailu-vaivaani. Loppui kokonaan!

Vierailija
68/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua hävettää se smartbalssien kolina! en kehtaa pitää niitä kun lapset ovat hereillä!

Vierailija
69/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin kanssa noin 2 cm halkaisijaltaan olevat painavat kuulat, jotka enimmillään pysyvät 5 minuttia sisällä :/ Menee treenausintokin kun ne eivät kauaa kestä. Smartballseja vastaavat seksikaupan kuulat pysyvät kyllä sisällä vaikka kuinka kauan, mutta pitävät liikaa kolinaa. Yhtenä päivänä lapset kysyi että mitä ääntä sinusta äiti kuuluu, siihen loppui treenaus noilla kuulilla lapsien läsnäollessa...

Smartballsit on markkinoiden hiljaisimmat. Niitä voin pitää vaikka kirjastossa käydessäni. Auttoivat pissankarkailu-vaivaani. Loppui kokonaan!

Minä kanssa luin että nuo smartballsit olisi hiljaisia, mutta ainakin pakkauksessa ne minusta pitävät yhtä kovaa kolinaa. En siis ole viitsinyt niitä ostaa, ainakaan vielä. Pitäisi aktivoitua noiden pienempien kuulien kanssa, masentaa vaan kun ne ei osiaan kauaa pysy sisällä. Pitää varmaan yöksi laittaa, ongelmana vaan se, että harrastetaan miehen kanssa seksiä suht usein keskellä yötä, kiva alkaa kaivelemaan niitä ensin pois :)

Vierailija
70/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa luin että nuo smartballsit olisi hiljaisia, mutta ainakin pakkauksessa ne minusta pitävät yhtä kovaa kolinaa. En siis ole viitsinyt niitä ostaa, ainakaan vielä. Pitäisi aktivoitua noiden pienempien kuulien kanssa, masentaa vaan kun ne ei osiaan kauaa pysy sisällä. Pitää varmaan yöksi laittaa, ongelmana vaan se, että harrastetaan miehen kanssa seksiä suht usein keskellä yötä, kiva alkaa kaivelemaan niitä ensin pois :)

Ne pikkukuulat voi olla siellä ihan hyvin rakastelun aikanakin.

Vierailija
71/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei huomannut mitään :)

T. Synnyttämätön, mutta varmaan sitten kuitenkin hehtaaripimppi

Vierailija
72/164 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole juuri Smart-kuulia, vaan samantapaiset silikoniset pyöreät pallot. On olleet muutaman vuoden ja käytän jatkuvasti. Liukaste on tärkeää ja näiden värähtelevä (kävellessä yms) vaikutus aktivoi lihaksia hyvin.

Olen myös ostanut ne pienet painavat kuulat, mutta niitä en pidä paljoankaan sen "tuntemuksen" puutteen takia.

Pitänee kokeilla.

Vierailija
73/164 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen nyt laittanut liukkarin kanssa. En vaan "tunne" mitään. Pysyvät ihan samoin sisällä kuin ilman liukkariakin.

Eli onko nämä nyt jotenkin "liian pienet" vai mitä?

Vierailija
74/164 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä eikö tuosta tule jotain kaameita tulehduksia?

Onhan minullakin joskus koko päivän, siis 7-9 tuntia. Yölläkin olen kokeillut, mutta mielummin käytän päivisin.

Vierailija
75/164 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. smartballsit, keittämällä ei meinannut saada urista tökeröjä pois joten heivasin koko hiivatin kuulat.

Vierailija
76/164 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittelin tässä ketjussa aiemmin ettei nuo pienemmät kuulat kestä sisällä kuin alle 5 minuuttia. Viestiketjuun vastattuani aktivoiduin kuitenkin käyttämään niitä useammin päivällä ja muutamaksi yksikin ne laitoin. Tiedä sitten mikä eniten on vaikuttanut, nuo vai tosi aktiivinen vaihe seksin puolella, mutta nyt nuo pienet kuulat pysyvtä jo yli puoli tuntia sisällä! Jos käytän vain yhtä niin se pysyy tunteja. Ei kai sitten ihan toivoton tilanne neljänkään synnytyksen jälkeen :)

Myöskin aloitin pitämällä vaan yöllä ja sitten ensin pieniä aikoja aamuisin. Nyt pysyväy hyvin koko päivänkin, tai niin kauan kun haluana.

Vierailija
77/164 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up up

Vierailija
78/164 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up up

Vierailija
79/164 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittiskö kukaan linkittää mistä löytyy ne aloittajan kehumat kuulat?

Vierailija
80/164 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se apteekissa myytävä härpäke oli?en muista millään nimeä,mut oliskohan jollain kokemuksia?