Taivaallisen helppo ohje kohti parempia lantionpohjalihaksia
Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.
Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille
Kommentit (164)
Vaimo pitää lähes joka yön semmoista kahden pallon yhdistelmää ujostelematta yhtään. On meidän esileikki monasti kun vedän palloja ulos tehdäkseni tilaa itselleni. Vaimo voi halutessaan myös puristaa niin että pallot ovat melko tiukassa. Samoin myös pystyy puristelemaan penistä halutessaan aika vahvastikkin.
220g metalli kuulat. Öisin pitänyt ja pysyy päivälläkin jonkin verran. Korjaan jos valuu. Suu aukolle ei vissiin korjausta näin tapahdu mutta sisällä lihakset vahvistunut. Neljä alatie synnytystä ja isot lapset niin saakohan näin jumppaamalla paikkoja vielä pienennettyä?
Mutta elkää liikaa treenatko, meillä jo mun mielestä liian tiukka ja jos oikein puristaa niin melkein tuntuu inhottavalta. Vaimo ei kuulilla treenannut vaan se tuli erilaisten liikuntatreenien ohessa tiukaksi.
M-42 kirjoitti:
Mutta elkää liikaa treenatko, meillä jo mun mielestä liian tiukka ja jos oikein puristaa niin melkein tuntuu inhottavalta. Vaimo ei kuulilla treenannut vaan se tuli erilaisten liikuntatreenien ohessa tiukaksi.
Se vaan sattuu naisesta itsestä tuntumaan tosi hyvältä kun lihakset on kunnossa ja puristaa tiukasti.
Mulla on Fun Factoryn kaksoiskuulat ja ne on mulle liian isot, menee melkein dildosta :D Lisäksi pissalla käymisestä tulee mahdotonta, koska ne painaa sisältäpäin virtsaputkea niin ettei pissa vaan tule ulos. Kuukuppi tekee tätä samaa mutta onneksi paljon vähemmän ja ponnistamalla onnistuu. Mutta kiitos ketjun liukkarivinkistä, ehkäpä laitan itsekin pienemmät lasikuulat paikalleen liukkarin kanssa ja katson tuleeko siitä ihan oikeasti jumppaa! Nekin tuppaavat vain unohtumaan sisälle ja pari kertaa on kolahtanut vessanpöntön pohjalle, kun en ole muistanut että ne on siellä :D Ensi yöksi ihanien unien ja tuntemusten toivossa meinaan kyllä myös laittaa. Kiitos kun olette jakaneet vinkkejä :)
Käyttääkö kukaan harjoituskuulia vaikka olisi spiraali? En oo ostanut kun luin jostain että saattaa vahingossa vetää spiraalin pois kun vetää kuulat pois. Tosin ehkä mun ei tarvi pelätä. Kuulat tulee varmaan ihan itsekseen pois 🙈...
Wau. Ratsastus sitä tekee, hölkkä kai veltostuttaa lantionpohjaa. Olisiko hulavanne painava hyvää lantionpohjalle vähän kuten vatsatanssikin? Mitä vaimosi harrastaa siis?
Vierailija kirjoitti:
M-42 kirjoitti:
Se vaan sattuu naisesta itsestä tuntumaan tosi hyvältä kun lihakset on kunnossa ja puristaa tiukasti.
Mulla on Fun Factoryn kaksoiskuulat ja ne on mulle liian isot, menee melkein dildosta :D Lisäksi pissalla käymisestä tulee mahdotonta, koska ne painaa sisältäpäin virtsaputkea niin ettei pissa vaan tule ulos. Kuukuppi tekee tätä samaa mutta onneksi paljon vähemmän ja ponnistamalla onnistuu. Mutta kiitos ketjun liukkarivinkistä, ehkäpä laitan itsekin pienemmät lasikuulat paikalleen liukkarin kanssa ja katson tuleeko siitä ihan oikeasti jumppaa! Nekin tuppaavat vain unohtumaan sisälle ja pari kertaa on kolahtanut vessanpöntön pohjalle, kun en ole muistanut että ne on siellä :D Ensi yöksi ihanien unien ja tuntemusten toivossa meinaan kyllä myös laittaa. Kiitos kun olette jakaneet vinkkejä :)
Heräilin kyllä välillä semmoiseen horrokseen jossa olin tietoinen että jotain seksiin liittyvää on meneillään, mutta lopulta näin sitten painajaista missä mut otettiin väkisin :/ Joku muukin mainitsi aiemmin nähneensä painajaisia. Hemmetti. Yritän kyllä uudestaan. Eihän se salama kahta kertaa samaan paikkaan iske?
Käyttäjä42658 kirjoitti:
Wau. Ratsastus sitä tekee, hölkkä kai veltostuttaa lantionpohjaa. Olisiko hulavanne painava hyvää lantionpohjalle vähän kuten vatsatanssikin? Mitä vaimosi harrastaa siis?
Hölkätessä ainakin keskivartalon lihakset aktivoituu enkä näe mitään syytä miksi lantionpohjan lihakset eivät myös aktivoituisi. Millä ihmeen perusteella hölkkääminen veltostuttaisi lantionpohjaa?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42658 kirjoitti:
Hölkätessä ainakin keskivartalon lihakset aktivoituu enkä näe mitään syytä miksi lantionpohjan lihakset eivät myös aktivoituisi. Millä ihmeen perusteella hölkkääminen veltostuttaisi lantionpohjaa?
Koska lantionpohja hölskyy ylös alas ja tulee paine lantionpohjaan. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42658 kirjoitti:
Tällä logiikalla hauikset, olkapäät ym. ylävartalon lihakset ja kenties jalkojenkin kaikki lihakset löystyisivät hölkätessä, eikö vain? Kuten sanottu niin hölkkäys aktivoi keskivartalon lihaksia, myös syviä vatsalihaksia, jotka tukevat lantionpohjaa.
Hmmm.. Tekisi kyllä mieli kokeilla vaikka en ole synnyttänyt ja miehet on sanonut että olen tiukka mutta en ainakaan kovin hyvin osaa lihaksiani käyttää. Vähän osaa niillä puristaa mutta ei ole tuntunut mitenkään erikoiselta, kerran yksi mies tultuaan pyysi päästämään irti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42658 kirjoitti:
Joo, näin muistan lukeneeni että hölkkä veltostuttaa. Onko hyvä vai huono asia laittaa esim smart balls duo hölkälle mukaan? Pakottaako lihaksia aktivoitumaan vai tekeekö paino hölskynnön kera hallaa?
Käyttäjä42658 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42658 kirjoitti:
Joo, näin muistan lukeneeni että hölkkä veltostuttaa. Onko hyvä vai huono asia laittaa esim smart balls duo hölkälle mukaan? Pakottaako lihaksia aktivoitumaan vai tekeekö paino hölskynnön kera hallaa?
Samaa ongelmaa ollut aerobickaajilla, liika pomppiminen on veltostuttanut lantionpohjanlihaksia.
M-42 kirjoitti:
Vaimollani ollut nuoresta lähtien jäätävän voimakkaat pillunlihakset. Olen rakastanut aina sitä tunnetta, kun pillu on yrittänyt rutistaa paksun kaluni kasaan. Onneksi on niin kivikova, ettei pienistä ole hätkähtänyt. Toki voimakkaimpien orgasmien jälkeen kaluni ollut seuraavanakin päivänä vähän turta. On ainakin tiennyt saaneensa pillua.
Vierailija kirjoitti:
M-42 kirjoitti:
Vaimollani ollut nuoresta lähtien jäätävän voimakkaat pillunlihakset. Olen rakastanut aina sitä tunnetta, kun pillu on yrittänyt rutistaa paksun kaluni kasaan. Onneksi on niin kivikova, ettei pienistä ole hätkähtänyt. Toki voimakkaimpien orgasmien jälkeen kaluni ollut seuraavanakin päivänä vähän turta. On ainakin tiennyt saaneensa pillua.
Onko synnyttänyt?
Nyt kun tämä ketju tuli esiin, niin muistin omat kuulani. Kokeilin vetää narusta ja samalla jännitin lihaksia. Hyvä pito tuntuu olevan. Sitten kokeilin, että kiskoin narusta palloja ulospäin ja lihaksilla takaisin. Tulipas kiihottava edes takaisin liike ja sain pienen orgasmin...