Taivaallisen helppo ohje kohti parempia lantionpohjalihaksia
Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.
Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille
Kommentit (164)
Anteeksi mutta mikä on geishakuula? :D en ole ihan perillä vielä..
Joo ei. Treenaan muuten kyllä paljon ja lihakset ovat todella hyvässä kunnossa, mutta tuo oli vikatikki. Paikat oli runnoutuneen ja tuskaisen tuntuiset liki viikon verran ja seksiä, lihastreeniä tai mitään ei koko aikana voinut ajatellakaan. Vessassakäyntikin sattui. Ei siis tullut tulehdusta, vaan joku revähtymä kai sitten. Pienet ja painavat metallikuulat oli kyseessä, muita en voi käyttää kun eivät tulisi ulos vaikka mitä tekisi ja treeni olisi turhaa.
Saisiko vielä muiden kokemuksia. Lähinnä kauan sitten synnyttäneen kokemukset yökuulailusta kiinnostaa.
Kellään noita FiftyShades 220 g kuulia? Kokemuksia?
Minulla on jotkut keskikokoiset Fantasy joy lover-kuulat. Laitoin yöksi ja odotin herääväni kuumiin tuntemuksiin, mutta ei mitään. Vaivatta ne kyllä pysyy muutenkin. En vaan viitsi ostaa erilaisia. Voihan tuota treeniä tehdä muutenkin.
Mulla kans jotkut pienet ja painavat kuulat. Laitoin yöksi mutta ei mitään tuntemuksia herännyt.. Aamulla toki niitä sai kaivaa tuolta ihan kunnolla pois. Mulla huonot lantionpohjan lihakset joten siksi ajattelin et näistä olis hyötyä mutta ei.. Miksiköhän?
Säänöllisellä käytöllä tuloksia. Ei sentään yhdessä yössä kuten ei minkään lihaksen kanssa.
Piti kans kommentoida tätä, kun ostin eilen ekat kultaiset Ben Wa Balls kuulat. Eivät pysy kuin muutaman sekunnin sisällä, ellet ole tunkenut niitä oikein syvälle. Yöksi voisin itsekin kokeilla laittaa, josko saisin nopeammat tulokset.
Onko kuinka haitallista elimistölle, jos noiden kuulien värit alkaa kulua?
Mitäs, jos tykkää harrastella peppuseksiä ;) kyllä voi kuulia voi kakkosessakin käyttää :)
Vierailija kirjoitti:
tulee peräpukamia :((( synnytyksestä peräisin ja kuulien käyttö sai kyllä ärtymään siihen malliin, että ei kiva. Mutta voisi kokeilla yöksi kuulia ja paksu kerros p.p.voidetta päälle, ahhh kuinka romanttista :D thanks!
Ne on tarkoitus panna sinne pimpan puolelle, ei hanuriin!
Mitäs, jos tykkää harrastella peppuseksiä ;) Kyllä kuulat voi kakkoseen laittaa ja miehetkin voi käyttää :)
Mulla kans sellaset painavat kuulat ja todella huonot lantiopohjalihakset (5kk synnytyksestä). Tulisikohan tuloksia jos kokeilis laittaa yöksi? 🤔
Yöperho kirjoitti:
Tulee tuloksia.
Aamulla ei kyllä ollu mitään tuntemuksia vaikka yön olikin 😔
Tänään hain postista smartballs unon. Hyvin meni sisälle mut taisinko laittaa liian syvälle kun nippanappa sain enää narusta kiinni kun otin pois? Pelkään et naru katoo kokonaan joku kaunis kerta..Mies sanoi ettei tunne paljon mitään ni hommasin ton ja koitan treenata jos vaikka tuntuis enemmän. En oo synnyttänyt. Miehellä 13cm. Ei oo ennen löysyydestä sanonut ja koitan olla loukkaantumatta siitä kommentista. Kuitenkin sanoo nauttivansa muuten seksistä mun kanssa. Uskoakko sitten vai ei. Kuitenkin seksielämä takunnut n.vuoden. On puhuttu ja koitetaan saada seksielämäkin takaisin. Jos tämä toisi uutta intoa miehellekkin kun sais paikkoja piukemmaks. Taitaa olla aika messuhalli kun suht helposti solahti sisään. Onko muilla kokemusta yhdestä kuulasta? Aluks taisi jäädä liian alas ja sit tungin kai liian ylös. Missä sen nyt pitäis olla? Vai meneekö muillakin naru melkein jemmaan? On kyl suht isot häpäritkin.
Meillä nukutaa niin että mies pitää nyrkkiään emättimessä koko yön!
Molemmat tykkää ja silleen...
Ei se naru voi mihinkään kadota.. 😂 meinasitko et kohtuun lipsahtais 😂
Vierailija kirjoitti:
Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.
Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille
Vanha ketju, mut mielenkiinnosta kirjoittelen jos jollain sattuis olemaan kokemuksia. Ostin siis itse 2 kpl 2 cm halk. 33 g / kuula ja kun olen tehny ap:n ohjeen mukaan eli laittanu yöksi, niin ne on menneet vaan ylemmäksi ja ylemmäksi emättimeen. Ensimmäinen aamu oli todella vaikea saada pois. Mitähän tuo kertoo, onko muille käynyt samalla tavalla?
Mä haluaisin kokeilla mutta pelkään etten saa niitä enää pois! Mulla kramppaa paikat helposti jos sinne jotain tunkee (kerran jäänyt jumiin esine sinne...) ja lisäksi kohdunkaulakin on niin alhaalla että mitä jos kuulat päätyy sinne yön aikana :(
Valittelin tässä ketjussa aiemmin ettei nuo pienemmät kuulat kestä sisällä kuin alle 5 minuuttia. Viestiketjuun vastattuani aktivoiduin kuitenkin käyttämään niitä useammin päivällä ja muutamaksi yksikin ne laitoin. Tiedä sitten mikä eniten on vaikuttanut, nuo vai tosi aktiivinen vaihe seksin puolella, mutta nyt nuo pienet kuulat pysyvtä jo yli puoli tuntia sisällä! Jos käytän vain yhtä niin se pysyy tunteja. Ei kai sitten ihan toivoton tilanne neljänkään synnytyksen jälkeen :)