Taivaallisen helppo ohje kohti parempia lantionpohjalihaksia
Ostin ahneena pienimmät kuullat, mitä löytyi. Tietenkin ahneena otin myös painavimmat. No: Pysyivät yhtäaikaa sisällä n. 1min, jonka jälkeen peräkanaa tippuivat.
Aloinpa sitten laittamaan ks. pallerot yöksi "hoitamaan hommaa" ja avot!!! Tulos on hämmästyttävä =) Suosittelen kaikille laiskoille ja muutenvain aikaansaamattomille
Kommentit (169)
Ketjusta intoutuneena pitänyt noin viikon verran öisin 220g metalli kuulia joissa silikoni ketju. Ei te mitään runtelun tuntua, ei yöllisiä orgasmeja mutta kosteutta kylläkin. Voi olla että emätin on napakampi.
Pienentääkö tämä oikeasti paikkoja näin käytettynä?
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta intoutuneena pitänyt noin viikon verran öisin 220g metalli kuulia joissa silikoni ketju. Ei te mitään runtelun tuntua, ei yöllisiä orgasmeja mutta kosteutta kylläkin. Voi olla että emätin on napakampi.
Pienentääkö tämä oikeasti paikkoja näin käytettynä?
Kysy mieheltäsi. Minä en tiedä pillusi lähtötilannetta.
Hei. Mulla on ollut pari yötä viikossa tuollaiset 220g metallikuulat koko yöt ja on tullut kovasti lihasta lisää. Joten varmasti sinulla tulee tuloksia myös. Kerro kuulumisia sitten.
Vastaan itse itselleni. Mä pidän niitä 220g kuulia nyt lähes joka yö, välillä otan pois aamuyöstä jos herään. Ja kiitos ohjeesta. Kyllähän tuo toimii. Lihasta lisää ja orgasmit on voimakkaampia.
Onko oikeesti hyväksi ja hygieenistä pitää yöllä?
Täyttä paskaa koko juttu. Emätin treenaantuu vain, kun kävelet kuulien kanssa tai teet jännitysharjoituksia. Maatessa eivät tee muuta kuin venyttävät lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa koko juttu. Emätin treenaantuu vain, kun kävelet kuulien kanssa tai teet jännitysharjoituksia. Maatessa eivät tee muuta kuin venyttävät lihaksia.
No mutta hei ikävää ettet ole saanut tuon parempia tuloksia.
NNuo 220g kuulat on max 2cm läpimitaltaan enkä koe että venyttäisi. Kyllä emättimessä on ei tahdonalaisia lihaksia työssä. Toki voi nostella ja supistella painavien kuulien kanssa lisäksi. Ne ei pysynyt aluksi mulla ylhäällä ollenkaan, tippui painovoimasta lähes heti. Nyt yöllisen pitämisen seurauksena emätin on pienentynyt huomattavasti. Puristus tuntuu myös emättimen pohjukassa joka ollut erittäin laajentunut kolmen alatie synnytyksen jäljiltä. Pystyn nyt lähtemään vaikka kauppaan noiden 220g kuulien kanssa eikä valu!
Mulla orgasmit pidentynyt vja voimistunut, tuntuu koko vartalossa. Mies kommentoi muutosta että emätin on kuin lihansyöjä kasvi joka tarttuu penikseen voimakkaasti sitä ylöspäin imien ja pumpaten, kovaa. Ratsastaessa kiipeää kuulemma kalua pitkin.
Olipa ketju! Olen 56 vuotta, tunnottomuutta ongelmana. Eli kummat valitsen, pienet metalli kuulat yht N. 60g vai isommat 200-300g??painavat metallikuulat yö käyttöön?
Osaat varmaan jännittää alapäänlihaksia ikäänkuin pidättäisit pissan tuloa? Tee niin muutama 20-30 sarjoissa, niin auttaa seisokkiin kummasti.