Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä rokotteet otatte lapselle ja milloin?

Vierailija
26.01.2011 |

Vauvamme on kahden kuukauden ikäinen ja nyt olisi kiire miettiä, mitä rokotteita hänelle otamme ja minkä ikäisenä.



Haluaisin kuulla mielipiteitänne asiasta. Ja jos on jotain hyviä linkkejä, niin laittakaa! Asiasta on hirveän vaika löytää tietoa. Yleisen rokotusohjelman puolesta juttua tietysti löytyy, mutta sen verran olen elämäni aikana oppinut, ettei ns. viralliseen tietoon ole aina luottamista, joten en voi tehdä päätöstäni pelkästään sen varassa.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne pitäis pistää lapseen juuri siinä herkässä vaiheessa kun lapsen oma immuniteetti on vasta kehittymässä.

No syy on selvä, vauva on paljon helpompi rokottaa kuin isompi vastaan laittava taapero.

Voi hyvää päivää. Kuule, oikea vastaus on se, että juuri vauvat on altteimpia kuolemaan juuri niinhin kammottaviin tauteihin, joita vastaan lapsia rokotetaan. Toisin sanoen sitten kun vauva on mielestäsi rokotukseen valmis, se on jo kuollut. Vaikka hinkuyskään, niin kuin 10 vauvaa tänä vuonna Kaliforniassa.

kanta johon nykyinen rokote ei edes toimi. Siis tuo 10 vauvan hengen vaatinut hinkuyskä. Ja laskes montako vauvaa on siellä Kaliforniassa, ei ole mikään iso prosentti.

Eikä kaikki herranjestas kuole noihin kammottaviin tauteihin, ihan samalla logiikalla kun eivät kaikki saa niitä harvinaisia sivuvaikutuksia niistä kammottavista rokotteista.

Moniko lapsi suomessa on edes sairastunut hinkuyskään? Tai polioon? Tai tuhkarokkoon? Siis viimeisen 20 vuoden aikana? Aika pyöreä 0.

Vierailija
2/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tietenkään voinut suoraa vastausta antaa, mutta neuvoi syöttämään lapselle Homeocalc nimistä valmistetta

homeopaatti suosittelee voi huoleti lapselle antaa ilman mitään tietoa siitä mitkä SEN vaikutukset on lapsen elimistölle. Sen sijaan huolellisesti tutkitut rokotteet ei käy...

Samoin kuin tuo pneumokokkirokote, jota nyt vasta tutkitaan Suomessa, suomalaisilla lapsilla. On se varmaan sen jälkeen turvallinen muillekin, ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko lapsi suomessa on edes sairastunut hinkuyskään? Tai polioon? Tai tuhkarokkoon? Siis viimeisen 20 vuoden aikana? Aika pyöreä 0.

Yhden pisteen vihje, siinä on piikki :DDDD

Vierailija
4/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen kanssa tuli niin kiire.

Vierailija
5/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa mistä oot pätevyytes hankkinut?

Luitko muuten että neuvolan täti sanoi, että ei haittaa SUOMESSA. Kun niitä tauteja ei täällä niin liiku... siis voihan onneton sattuma tulla. Mutta riski siihen on hyvin hyvin pieni.

Ootko kuullu sateenvarjokatosta.. siis siitä että kun suurin osa on rokotettuja niin osa voi olla vaikka kokonaan rokottamatta.

Meillä annetaan rokotteet mutta vähän harvemmalla välillä kuin ohjelmassa.

Mun 2-vuotias on vielä ollut oikein terve, sairastellut keskimääräistä vähemmän.

Miksi ne pitäis pistää lapseen juuri siinä herkässä vaiheessa kun lapsen oma immuniteetti on vasta kehittymässä.

No syy on selvä, vauva on paljon helpompi rokottaa kuin isompi vastaan laittava taapero.

Voi hyvää päivää. Kuule, oikea vastaus on se, että juuri vauvat on altteimpia kuolemaan juuri niinhin kammottaviin tauteihin, joita vastaan lapsia rokotetaan. Toisin sanoen sitten kun vauva on mielestäsi rokotukseen valmis, se on jo kuollut. Vaikka hinkuyskään, niin kuin 10 vauvaa tänä vuonna Kaliforniassa.

Vierailija
6/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki herranjestas kuole noihin kammottaviin tauteihin,

Mikä on mielestäsi sopiva määrä kuolleita lapsia suomessa vuosittain tuhkarokkoon, kun nyt kuolee nolla? Sveitsissa esim. iski rokottamaattomuutta harrastavaan uskonnolliseen ryhmittymään tuhkarokko ja n. 3000 sairastuneesta kuoli kolme lasta, yksi sydänvaivainen ja kaksi perustervettä. Muista tuhkarokkoepidemioista on saatu vastaavia kokemuksia, jotka osoittaa että tuhkarokko on edelleen länsimaissakin vaarallinen tauti.

Eli montako kuollutta lasta vuosittain on mielestäsi ok määrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle siis oikeasti joku neuvolassa väittänyt että lapset rokotetaan pieninä koska ne vastustelee silloin vähemmän? ????!

Vierailija
8/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistälähtien kalkki ja mangnesium ovat olleet vaarallisten aineiden listalla??

Kun neuvolastakin suosittelevat kun maitoa ei voi juoda niin paljon kun suositus on.

Hän ei tietenkään voinut suoraa vastausta antaa, mutta neuvoi syöttämään lapselle Homeocalc nimistä valmistetta

homeopaatti suosittelee voi huoleti lapselle antaa ilman mitään tietoa siitä mitkä SEN vaikutukset on lapsen elimistölle. Sen sijaan huolellisesti tutkitut rokotteet ei käy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen rokotusohjelma perustuu massiiviseen salaliittoon.



Roketeteollisuus on lahjonut yliopistolääkärit valheellisest opettamaan lääkäreille, että rokotuksilla on positiivisia terveysvaikutuksia. THL on miehitetty teollisuuden agenteilla, osalla niistä on jopa KGB ja Stasi-tausta.



Lasten onneksi on olemassa esitaistelijoiden valiojoukko, joka kertoo vaaroista välittämättä oikeaa tietoa. Mutta koska salaliitto vainoaa heitä, niin he pysyvät nimettöminä. Rohkeimmat heistä toimivat omilla nimillään rokotusinfon kautta.



Summa Summarum: Kaikki rokotteet, joita suositellaan ovat vaarallisia eikä lasta saa rokottaa. Ethän syötä lapselle rotanmyrkkyäkään tai edes panadolia, koska ne eivät ole kehon luonnollisia tuotteita.

Vierailija
10/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistälähtien kalkki ja mangnesium ovat olleet vaarallisten aineiden listalla??

Ja onko ne hyväksi ihan pienille lapsille ja minmä pitoisuuksina. Tuskin se mitään puhdasta magnesiumia on tai kalkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen rokotusohjelma perustuu massiiviseen salaliittoon.

Roketeteollisuus on lahjonut yliopistolääkärit valheellisest opettamaan lääkäreille, että rokotuksilla on positiivisia terveysvaikutuksia. THL on miehitetty teollisuuden agenteilla, osalla niistä on jopa KGB ja Stasi-tausta.

Lasten onneksi on olemassa esitaistelijoiden valiojoukko, joka kertoo vaaroista välittämättä oikeaa tietoa. Mutta koska salaliitto vainoaa heitä, niin he pysyvät nimettöminä. Rohkeimmat heistä toimivat omilla nimillään rokotusinfon kautta.

Summa Summarum: Kaikki rokotteet, joita suositellaan ovat vaarallisia eikä lasta saa rokottaa. Ethän syötä lapselle rotanmyrkkyäkään tai edes panadolia, koska ne eivät ole kehon luonnollisia tuotteita.

Vierailija
12/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen rokotusohjelma perustuu massiiviseen salaliittoon.

Roketeteollisuus on lahjonut yliopistolääkärit valheellisest opettamaan lääkäreille, että rokotuksilla on positiivisia terveysvaikutuksia. THL on miehitetty teollisuuden agenteilla, osalla niistä on jopa KGB ja Stasi-tausta.

Lasten onneksi on olemassa esitaistelijoiden valiojoukko, joka kertoo vaaroista välittämättä oikeaa tietoa. Mutta koska salaliitto vainoaa heitä, niin he pysyvät nimettöminä. Rohkeimmat heistä toimivat omilla nimillään rokotusinfon kautta.

Summa Summarum: Kaikki rokotteet, joita suositellaan ovat vaarallisia eikä lasta saa rokottaa. Ethän syötä lapselle rotanmyrkkyäkään tai edes panadolia, koska ne eivät ole kehon luonnollisia tuotteita.

Tää tulee aina vakiona sellaiselta AV-mammalta, joka on lopen uupunut korvatulehduskierroksessa oleviin superallergisiin astmaatikkolapsiinsa, joka miettii että ehkä niillä rokotteilla ei olisi ollut niin kiire. 100% varmuudella joka ketjussa on ainakin yksi ja toinen huutaa heti kohta foliohatuista. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistälähtien kalkki ja mangnesium ovat olleet vaarallisten aineiden listalla??

Ja onko ne hyväksi ihan pienille lapsille ja minmä pitoisuuksina. Tuskin se mitään puhdasta magnesiumia on tai kalkkia.

Kaksiarvoisa kalsiumia (ca2)

kalsium, magnesium, piioksidi ja siinä kaikki.

vertailun vuoksi purkki jonka saa apteekista:

sis. kalsium, magnesium piimaa.

Lapsen annostus aikuisen annosta pienempi, lapsi tarvii kalsiumia noin 600mg päivässä, osa tulee ruuan kautta, mutta lapsille joille ei maito kunnolla sovi suositellan lisää purkista.

Lueppa miten tärkeää kalsium on kasvavalle lapselle, luille ja hampaille esim.

En uskaltaisi jättää lasta liian vähälle kalkille.

Niin ja se on tosiaan lääkäri, ihan virallinen koululääkettieteen lääkäri erikoistumisalana naistentaudit, hänellä edelleen toimilupa ja vastaanotto jne. Määrää tarvittaessa reseptilääkkeitäkin, mutta ei ole tuputtamassa niitä jokavaivaan,

että kyllä uskallan lapselleni kyseistä tuotetta antaa. Kiitos vain hulenpidosta!

Vierailija
14/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idean, kukapa haluaisi pistää ihanaan, terveeseen vauvaansa yhtään mitään vieraita aineita. Mutta kun rokotusvastaisuuden toteutus ainakin tällä palstalla pistää ihan hirveästi ärsyttämään. Rokotevastaisten asenne on se että he ovat tässä ajattelemassa omilla aivoillaan ja muut on jotain tyhmää lammaslaumaa, jota kohtaan ollaan ylimielisiä. Kun todellisuudessa nimenomaan rokotevastaiset ei ajattele omilla aivoillaan, he uskovat ihan kaiken mitä heille antirokoteleiristä kerrotaan, he eivät tiedä perusasioita ajamastaan asiasta, heillä ei ole käsitystä siitä miten vaarallisia nuo pahimmat taudit oikeasti on, tai sitten heidät on tilastoja vääristelemällä saatu uskomaan, ettei rokotteet auta kyseisten tautien torjunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

idean, kukapa haluaisi pistää ihanaan, terveeseen vauvaansa yhtään mitään vieraita aineita. Mutta kun rokotusvastaisuuden toteutus ainakin tällä palstalla pistää ihan hirveästi ärsyttämään. Rokotevastaisten asenne on se että he ovat tässä ajattelemassa omilla aivoillaan ja muut on jotain tyhmää lammaslaumaa, jota kohtaan ollaan ylimielisiä. Kun todellisuudessa nimenomaan rokotevastaiset ei ajattele omilla aivoillaan, he uskovat ihan kaiken mitä heille antirokoteleiristä kerrotaan, he eivät tiedä perusasioita ajamastaan asiasta, heillä ei ole käsitystä siitä miten vaarallisia nuo pahimmat taudit oikeasti on, tai sitten heidät on tilastoja vääristelemällä saatu uskomaan, ettei rokotteet auta kyseisten tautien torjunnassa.

Ei ole mitään "antirokoteleiriä" joka olisi kertonut minulle rokotteiden vaarallisuudesta. Tai vääristellyt tilastoja.

Olen itse saanut ne kaikkein harvinaisimmat reaktiot melkein joka ikisestä lääkkeestä elämäni aikana ja lapsena myös rokotteesta, joten tilastot eivät minua enää vakuuta. Sain todella pahan allergisen reaktion myös kortisonista ja huonoksi onneksemme juuri ollessani raskaana kun vauvan keuhkojen kypsytystä varten annettiin nuo hemmetin kortisonipiikit. Selvisimme molemmat hengissä, mutta ei kovin hyvin eväin lähtenyt lapseni elämä liikkeelle.

Lapseni näyttää perineen tapani reagoida lääkkeisiin/rokotteisiin, joten yhtään enempää en lastani näille altista ellei ole pakko. Ja tiedän etten ole ainoa joka tämän vuoksi lapsensa jättää rokottamatta.

Mitä tulee tautien torjuntaan rokottamalla - massarokotukset ovat olleet myös suuria fiaskoja, jotka on keskeytetty kun rokotteet ovat saaneet enemmän harmia kuin hyötyä aikaan. Siksi esimerkiksi calmette-rokotetta ei enää lapsiin rutiininomaisesti pistetä. Tai isorokkoa.

Vierailija
16/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan kyllä paljon enemmän neuvolan jakamaan ns. viralliseen tietoon kuin vaikkapa netin keskustelupalstojen mielipiteisiin. Mutta jokainen harkitsee kohdallaan kuinka toimii.



Tämä narkolepsia-kohukin on ollut täysin suhteetonta verrattuna rokotteen saaneiden ihmisten määrään. Miettikää: 2,5 miljoonaa sikainfluenssaa vastaan rokotettua suomalaista ja 50 mahdollista narkolepsia-tapausta, jotka saattavat liittyä rokotteeseen.



Nykyään tehokkaat rokotteet ovat lähes hävittäneet Suomesta monet aiemmin tuhansia ihmisiä tappaneet tai vammauttaneet virustaudit. Osa ihmisistä ei kuitenkaan pysty ymmärtämään rokotuksien hyötyjä ja hysterisoituvat rokotteiden haitoista, jotka ovat monin verroin hyötyjä harvinaisempia.

Vierailija
17/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isorokko saatiin rokotuksen ansiosta hävitettyä kokonaan. Se massarokotus oli täydellinen menestys.


Mitä tulee tautien torjuntaan rokottamalla - massarokotukset ovat olleet myös suuria fiaskoja, jotka on keskeytetty kun rokotteet ovat saaneet enemmän harmia kuin hyötyä aikaan. Siksi esimerkiksi calmette-rokotetta ei enää lapsiin rutiininomaisesti pistetä. Tai isorokkoa.

Vierailija
18/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä käytettävä pneumokokkirokote on jo testattu ja markkinoille ennen kuin tutkimus Suomessa alkoi. Kyseisen Suomessa tehtävän rokotetutkimuksen tarkoituksena on kerätä tietoa siitä, miten rokotuskattavuus vaikuttaa sairastuvuuteen laajemalla tasolla. Tutkimuksessa käytettävät rokotteet ovat siis olleet jo vuosia markkinoilla.

Samoin kuin tuo pneumokokkirokote, jota nyt vasta tutkitaan Suomessa, suomalaisilla lapsilla. On se varmaan sen jälkeen turvallinen muillekin, ehkä.

Vierailija
19/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tutkija sai sen labrassa vahingon seurauksena 70-luvun lopulla ja sekin kuoli siihen. Kuolleisuus 30 prosenttia, rokonarpia naamassa, sokeutta. Kamala tauti.



In the early 1950s – 150 years after the introduction of vaccination – an estimated 50 million cases of smallpox occurred in the world each year, a figure which fell to around 10–15 million by 1967 because of vaccination.



In 1967, when WHO launched an intensified plan to eradicate smallpox, the "ancient scourge" threatened 60% of the world's population, killed every fourth victim, scarred or blinded most survivors, and eluded any form of treatment.



Through the success of the global eradication campaign, smallpox was finally pushed back to the horn of Africa and then to a single last natural case, which occurred in Somalia in 1977. A fatal laboratory-acquired case occurred in the United Kingdom in 1978. The global eradication of smallpox was certified, based on intense verification activities in countries, by a commission of eminent scientists in December 1979 and subsequently endorsed by the World Health Assembly in 1980.





Vierailija
20/87 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Moniko lapsi suomessa on edes sairastunut hinkuyskään? Tai polioon? Tai tuhkarokkoon? Siis viimeisen 20 vuoden aikana? Aika pyöreä 0.

Luvut ovat reilusti alakanttiin, koska läheskään kaikkia taudin saaneita ei testata.

http://ec.europa.eu/health/ph_information/dissemination/echi/docs/pertu…

http://demo.seco.tkk.fi/tervesuomi/item/ktl:8220

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi