G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista
Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka
Kommentit (368)
tuli minisarja, missä oli joku rikas nainen ja muistaakseni hänen miehensä tyrkkäsi hänet krokotiilin kitaan, että sai naisen rahat. Nainen ei sitten kuollutkaan vaan hänelle tehtiin uudet kasvot ja sitten palasi kostamaan.
Oli kyllä oikeesti parempi, mitä tuohon kuvaukseen kirjoitin =)
Skorpionin merkki. Joku äijä laittoi tyttöjen kassiin huumeita ja he jäivät tullissa kiinni ja joutuivat vankilaan. Tytöt sitten kostivat äijälle lopulta telkesivät äijän jonnekin pimeään kellariin.
Yksi tytöistä oli viulisti tai sellisti, punatukkainen ja hänen käsi meni siellä vankilassa paskaksi, eikä enää voinut ikinä soittaa.
oli tosi jännä :)
Muistaako kukaan sellaista sarjaa, jossa oli 3.4 naista, jotka olivat parhaat ystävykset opiskeluaikoina. Joku naisista synnytti tyttären, joka alkoi selvittämään, kuka hänen äitinsä oli. En muista sarjasta juuri muuta, mutta katsoin sitä. Tuli joskus 80-luvulla.
Entäs Me Hirviöt? 60-l mustavalkoinen sarja, jota Kolmoskanavan NoTv-ohjelma esitti.
Vierailija:
vielä kovin monella? Ostaisin heti ne villin pohjolan kaudet, jos tulis myyntiin. Samoin tehikset. Haluaisin suomalaisella teksityksellä, sillä kattelen telkkua monesti myöhään ja hiljaisella ettei lapset herää joten turha ostaa netin kautta...
Muistaako kukaan timanttidynastiaa?
englantilaista saippuasarjaa 70-luvun lopulta kuin " Kukkakimppu piikkilankaa" ? Katsoin aina teininä sitä. Sitte oli 60-luvun lopussa " Louvren kummitus" tai jotain sinnepäin tuo nimi, jossa kummitus liikkui linnassa ja oli tosi pelottavan näkönen.... ;)
Olen katsonut kaikki jaksot kahteen kertaan. Aivan ihana sarja oli, mutta päättyi surullisesti...... :(
Vierailija:
Olen katsonut kaikki jaksot kahteen kertaan. Aivan ihana sarja oli, mutta päättyi surullisesti...... :(
charlien enkelit oli pakko nahda perjantaina saunan jalkeen.
Itse tykkäsin
-Kyllä Jeeves hoitaa (olin jo silloin ihastunut Hugh Laurieen ;)
-Lumisen virran mies (Josh Lucas ja Guy Pearce oli ihania)
-se vampyyrisarja Kindred. Onneks joku muisti sen nimen, en olisi ikinä muistanut! Just katselin siitä juttua netistä ja surukseni mun lempinäyttelijä siitä Mark Frankel on kuollu jo 1996 :(
-Marienhof, mutta sitä sain onneksi jatkettua kun muutin Saksaan. Tulee vieläkin katsottua ma-pe klo 18:20 :) ne vanhat jaksot oli kyllä parempia.
Mun mielestä sen sarjan nimi oli valkoinen kivi. Mäkin aina yritin etsiä yhtä ihanan sileää valkoista kiveä :)
T. ei ap, mutta ketjusta innostunut ja monia vanhoja sarjoja haikaileva
Kuka muistaa 80-luvun " Missä Virrat Yhtyvät" -sarjaa? Sijoittui Australiaan, kertoi jokilaivasta ja sen ihmisistä. Engl. All the Rivers Run.
Se oli joku yksityisetsivä tms. Amerikkalainen sarja, tuli varmaan joko ihan 80-luvun lopulla tai 90-luvun alussa.
Cannon
Columbo
Sheriffi McCloud
Toma
Veljekset
Kate ja Allie
Perhe on pahin
Vaimoni on noita
Dynastia
Dallas
6 miljoonan dollarin mies
Näkymätön mies
Veijareita ja pyhimyksiä
Arsene Lupin
Mennään bussilla
kahden kerroksen väkeä
Mennyt maailma
High Chapparal (tjtn) vai oliko se sama kuin Bonanza, hmmm
Pieni talo preerialla
Waltonin perhe
Naapurilähiö
Peyton place
Odysseia
Kettu
Juuret
Charlien enkelit
Starsky & Hutch
McGyver
Ritari ässä
sit lastenohjelmia:
Pätkis
Peppi Pitkätossu
Professori Baltazar
Sointulan väki
joo, nimimerkillä tv-friikki. Olen vm -62 ja todellakin lapsena sain katsoa suodattamatta kaikkea, näin mm. painajaisia elokuvasta Linnut ja joku tiede-elokuva kummitteli kans kauan mielessä
Olen sittemmin ollut tiukempi omille lapsilleni.
V:n muistaa varmaan moni, sekin oli tosi hyvä siihen aikaan. Nykyisin näyttää ihan kököltä :) t ap.
Mitenkähän se olikin niin hyvä olevinaan...?
richard crieco. ja muutama vuosi on siitä vierähtänyt...
Ihana sarja sairaanhoitajista=)
Muistui mieleen viikolla Simpsoneita katsellessa, kun Lisa mainitsi tämän teinitohtorin nimen siinä jaksossa, jossa Lisa meni salaa yliopistoon.
Keksiikö joku mikä tuon sarjan englannin kielinen nimi oli?