G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista
Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka
Kommentit (368)
Hämärä muistikuva...
Moni muistaa Naarassuden, olin siihen sarjaan ihan hulluna:)
Ja sitten Histamiini!
Muistaako kukaan sellaista nukkeanimaatiota, jossa pieneltä hiiritytöltä katosi joku lintupehmolelu, jonka nimi oli Nokkavainen? Se ei tainnut olla sarja, mutta katsoin sitä monesti pienenä. Lopulta se nukke löytyi hangesta ja sen tytön isä ripusti sen joulukuuseen, onko kukaan katsonut?
Ja vanhat Narnia-jaksot, miksei niitä uusita?
Ranskalainen sarja, joka tuli neloselta 90-luvun lopussa ja 2000 alussa, kertoi 3 tytöstä, Jessicasta, Carolinesta ja Laurenista. Sarja sijoittui jonnekin rannalle. Mikä sen nimi nyt oli?
Mikäs se oli se erkkimerkki-sarja?? joku nuorten...? en sitä uusintana haluais :D mut tuli vaan mieleen.
Anna ystävämmehän on myös uusittu useampaan kertaan!!
Pieni talo preerialla voisi tosiaan tulla,ihan kaikkia jaksojahan ei tainnut ikinä suomessa tullakkaan...? eikös niistä ole olemassa sellaisiakin missä ne on naimisissa (laura) ja lapsia ym...?
En kyllä ikinä varmaan nähnyt yhtään kokonaista jaksoa kun uni tuli aina - mutta yritys oli kova :)
vommelit oli just se! ihanaa että joku muukin muistaa sen! minä kun olin jo alkanu epäilee että on oma mielikuvitus tehny tepposet!
Lauantaitansseja ja Sämpyä ei kukaan myöskään enää kavereistani muista ;)
Mä kans muistelen että Satakielet loppui jotenkin kesken jännään kohtaan. Tyhmästi muuten suomennettu sarjan nimi kun englanninkielinen Nightingales viittaa todennäköisesti Florence Nightingaleen joka oli sairaanhoidon edelläkävijä eli uskoisin että häneen viitataan sarjan nimessä.
Eikös se St Tropez ollut kanssa hassusti suomennettu? Vai oliko niin että alkuperäinen nimi oli Sous Le Soleil (auringon alla)
Muistaako kukaan sellaista jonka nimi oli englanninksi Friday 13th tai vastavaa? Muistaakseni siinä oli vanhempi mies jolla oli joku liike ja pari nuorempaa tyyppiä (hänen lapsia tai lapsenlapsia?) ja ne ratkoi rikoksia?
Lastenohjelmista tulee mieleen Viuluviikarit musiikkimaassa, tai mikä se nyt nimeltänsä olikaan. Olin tosi kade niille viulua soittaville tenaville ;) Tuli myös sellainen lastenohjelma kuin Noppa. Ihanaa 70-lukua...
Muistan China Peachin. Oli mun lemppari.
Muistaako joku Savannahin?
Vierailija:
..sellaista brittisarjaa, jossa oli joku köyhä poika, joka muuttui näkymättömäksi aina vetäistyään omasta kravatistaan? En millään muista sen nimeä, mutta karmivan sarjan muistan kyllä! Heh, se tuli varmaan kivikaudella, veikkaan 70-lukua tai 80-luvun alkua...
Olikos se niin, että tämä poika oli kuollut ruttoon joskus ja kummitteli toiselle pojalle ? Muistan sarjasta tuon " huivista / kravatista vetämällä näkymättömäksi" , en muuta. Se taisi olla aika pelottava sarja, mutta olin kivikaudella eli sitä katsoessani aika pieni...
aaveita ja kummituksia? siinä se mies ja nainen etsi niitä kirottuja tavaroita ja kun löysi niin ne laitto jonnekkin kellariin lukkojen taakse. yks kirottu tavara oli teekuppi, kun siitä joku joi, se kuoli.
yks tavara oli peili, sillä kun heijasti jonkun kasvoihin se ihastui heijastajaan silmittömästi ja sille pysty tekeen mitä vaan. . .
Yes! Joku muukin muisti nuo. Hull High oli jenkkiläinen high school-sarja jossa oli paljon musiikki- ja tanssikohtauksia. Ja tuo Friday 13th sarjassa oli tosiaan joku vanha antiikki(?)-kauppa ja sen omistaja sukulaislapsineen selvitteli kaikenlaisia kummitusjuttuja. Seurasin noita kahta sarjaa todella orjallisesti, taisivat tulla jonain kesänä, varmaan 15 vuotta sitten :) Entäs se vampyyri-sarja, taisi olla Aaron Spellingin luoma, jossa vampyyrit olivat jakautuneet eri lahkoihin ja asuivat San Fransiscossa ihmisten keskellä. Ja tietty rakastuivat ihmisiin jne. hömppää mutta kaikki jaksot katsoin. Nimeä en muista, tuli varmaan noin 10 vuotta sitten.
Taidan siis olla aika vanha. Tai tv:n orja... Myrskylintuja en sentään muista, mutta tiedän hahmot.
Aaveita ja kummituksia tuli joskus yläasteaikanani. Kasmasiinikin on tuttu. Oliko Kasmasiinissa Läskilinssi vai oliko se jossain muussa ohjelmassa?
Mites tv-sarja Kasvu 1980-luvulta? Kertoi punkkaritytöstä. Sitä me maaseudulla katsoimme kaverin kanssa ja kummastelimme Helsingin menoa ;-)
Entäs Ystäväni avaruudesta (Mork & Mindy)? Tai Seitsemän tien salaisuus (vai oliko se arvoitus)? Alf, jossa seikkaili possun näköinen karvainen avaruusolio?
Eiks toi aaveita ja kummituksia ole just se Friday 13th? Mä muistan Kasmasiinin, siinä oli ainakin Kuka uskoo haikaraa. Muistan se biisinkin vielä.
Mulle tulee mieleeni Colditz, Mc Millan ja vaimo, Columbo, Sheriffi McCloud, Myrskylinnut, Heräämisen aika.. muitakin on, mutta vanhan muisti ei oikein pelaa :D