G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista
Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka
Kommentit (368)
Yön kuumuudessa (poliisisarja)
Vuoristolääkäri (olin aivan rakastunut siihen lääkäriin, kunpa sarja uusittaisiin)
Löytyisiköhän joltain muistin syövereistä sellaista ohjelmaa, missä oli jokin vanhojen tavararoiden kauppa, ja ne tavarat oli sitten kirottuja. Mulle on jäänyt mieleen sellainen jakso, jossa nukke oli se kirottu tavara.
toinen sarja minkä nimeä en saa millään mieleen, oli sellainen, jossa oli kaksoset (muistaakseni pitkätukkaiset, hyvännäköiset) toinen hyvis, toinen pahis. Kulkivat pitkin maata, eivät yhdessä. Sitten loppujen lopuksi ei oikein käynyt selville, oliko se hyvis kuitenkin sama tyyppi, joka teki molempia. tai minulle ei käynyt selväksi, en varmaan vain silloin nuorena tajunnut.
Ja kolmas sarja tuli uusintana varmaan jostain 70-luvulta, 99-kesällä. Siinä oli saari, johon ihmiset menivät kokemaan asioita. Olisiko ollut seikkailujen saari:)
Ja lapsuudesta muistan sellaisen sarjan kuin Taavi Takaperoinen, mitä en nähnyt tässä ketjussa äkkiseltään mainittavan.
Lovejoy, Koira haudattuna, Bergerac
Leskien keikkaa ei näy muistaneen kukaan muu kuin mä, tuli joskus v 84 tai 85. t ap
samoin mieheni.
T. äskeinen ketjusta innostunut
MENNYT MAAILMA - jossa tähtenä Jeremy Irons. Ihana englantilainen Brideshead-tilalle sijoittuva draamasarja.
70-luvulla kaapelikanavalta CHARLIEN ENKELIT ja STARSKY & HUTCH.
80-luvulla tykkäsin KATE & ALLIE' sta.
80-luvun alkupuolella tuli kesällä (ehkä 1982?) hyytävän jännittävä sarja " SYVYYDEN VANGIT" . Kertoi ristelijästä, joka oli uponnut syvälle syvälle, mutta johon oli jäänyt ilmataskuja ja siellä oli hengissä kymmeniä ihmisiä, odottamassa pelastusta viikkotolkulla... Laivalla tuli tietysti sitten valtataistelua, kuka on kingi (kapteeni lienee kuollut, niinkuin osa miehistöstäkin). Osa ihmisistä hermostui odottamiseen, ja yritti uida pinnalle, mutta heille tuli kauheita epämuodostumia paineesta johtuen. Paha mies oli McKenzie. Vieläkin nousee karvat pystyy ja hengitys ahdistuu, niin paljon pelotti.
vielä kovin monella? Ostaisin heti ne villin pohjolan kaudet, jos tulis myyntiin. Samoin tehikset. Haluaisin suomalaisella teksityksellä, sillä kattelen telkkua monesti myöhään ja hiljaisella ettei lapset herää joten turha ostaa netin kautta...
Muistaako kukaan timanttidynastiaa?
Oli 80-luvulla niin pelottava ja jännittävä. Uusintakierroksella joitakin vuosia sitten, nyt tosi kökkö.
Kolmas kivi auringosta
Sabrina teininoita
Lassie (tuli joskus 90-luvulla kolmoselta)
Shirley Holmes
Robinson Crusoe
Lizzie McGuire
Valkohammas
Poliisiopisto (tämä oli siis ihan " oikea" telkkasarja eikä mikään piirretty sarja eikä myöskään noita leffoja)
Ja sitten ykköseltä tuli joskus 90-luvulla sellainen sarja, missä nuorilla oli sellainen " keskiyön klubi" ja ne kertoi toisilleen kummitustarinoita ja muita pelottavia tarinoita.
Mie katoin sitä silloin lapsena, muistan sen tunnarinkin ja sen miljöön...
Vaarallinen tehtävä
leskien keikka
jos huominen tulee
Sit tulee mieleen muita sarjoja joista tykkäsin
Kesä 69
huippumallit
savannah
hollywood beat
ruusun aika
Ja muistaako kukaan suomalaista komediasarjaa missä oli Hannele Lauri ja oisko ollu Eija Vilpas. Oliko ne kämppiksinä ja todellakin oli naisten logiikkaa mukana. En vaan muista sarjan nimee ja hirveesti jäi häiritsemään ku ei tuu mieleen.
Hynttyyt yhteen, niin se oli kyl todallakin hauska sarja, tuli seurattua sitä.
Ei onneks tarvinnu yöunia menettää =)
t.373
Sehän on myös kirjana, ja oon lukena aika monta kertaa. Myös paluu eedeniin oli niin hyvä.
Siinä oli IHANA Corin Nemec pääosassa <3
Toinen, mitä aina katsottiin kavereiden kanssa, oli Kreisi college.
Ja se Unelmien pelikenttä (Guiding Light) joka tuli jonain kesänä Kauniiden ja Rohkeiden esityspaikalla oli yksi sarja johon olin koukussa.
Ja varhaislapsuudesta jäi mieleen SOITTORASIA! Ja tietty Fakta Homma...
Sitten kolmoselta tuli joskus Mallimamit.
Ja sitten kakkoselta tuli Kameleontti, kyllä ketutti, kun kakkonen lopetti sarjan näyttämisen parin kauden jälkeen :(
Se tuli Subilta uusintana pari vuotta sitten. Ostettiin digiboksi ihan sitä varten. Jäi tosin sielläkin kesken, sarjan tekeminen ilmeisesti lopetettiin kesken kaiken.
Meillä on tuon sarjan 1-4 kaudet dvd bokseina.
Travelling Man (Lomax), pääosassa Leigh Lawson
Esitettiin noin 1985-86 FST:llä. Yksityisetsivä, joka asui kanavaproomuun rakennetussa asunnossaan. Seikkaili pitkin Keski- ja Pohjois-Englannin kanavia.
.