Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista

Vierailija
16.01.2007 |

Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka

Kommentit (368)

Vierailija
221/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita; viinitila falcon crest, konnankoukkuja kahdelle..

Vierailija
222/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusintana Teemalta, toissa syksynä ainakin. Katsoin sen vasta nyt aikuisena, ja oli hyvä!

Vierailija:

nimeltä HIIDENVIRTA. Muistan, että siinä oli jossain saaressa talo, jossa joku hullu piti nukeille teekutsuja ja kyläläisten oviin oli lyöty puukolla nukkeja. Musiikkikin siinä oli tosi pelottava. Tulikohan tää joskus v. 1985. Ohjelma kiinnosti ja ahdisti, kun siinä oli mielipuolisuutta ja kuolemaa (?). MUISTAAKO KUKAAN???

Ah, te muut nostatte tuokiokuvia lapsuudesta ja nuoruudesta... Okalinnut, Satakielet, Paluu Eedeniin jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita nostalgiapläjäyksiä; Yön kuumuudessa, Katto Kassinen (inhosin ja pelkäsin), Taisteluplaneetta Galactica, Robin Hood (alkuperäinen, ihana!), Viinitila Falcon Crest, Angelica-elokuvien sarja, Kolme muskettisoturia (alkup., tais olla osissa ainakin Michael York ja Christopher Chamberlain, joka oli myös Okalinnuissa).

Vierailija
224/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistin sitten itseäni, kun luulin, ettei viesti lähtenyt. Sori.

Vierailija
225/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kuumaa terästä tai kylmää terästä

Vierailija
226/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä katsonut, mutta tuli mieleen. :)

Vierailija
227/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

manhattanin valtiatar tms...

kiva tunnustaa että hiidenpataa ja okalintuja lukuunottamatta muistan ja olen katsonut kaikkia sarjoja joskus :)

Vierailija
228/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen aina muistaa Kuplan ja varsinkin sen hassut loppukommentit.

Vierailija
229/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihania oli noi naarassusi ja sit se 911.

se missä oli dembsey ja makepeace oli Taistelupari. ihan lemppari pienenä.

muistaako kukaan Vommeleita? siinä oli selladia karvasia, valkosia otuksia jotka asu muistaakseni jossai skotlannissa tai englannissa. rakastin sitä pienenä, mut kukaan mun tutuista ei muista koko sarjaa.

Vierailija
230/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että sarja olisi loppunut jotenkin keskeneräisesti jännään paikkaan?? Muistaako joku?!

Hitsi kun näkisi sen sarjan uudestaan.

Vierailija
231/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi hyvä!Joku kysyi täällä muistaako kukaan.

Vierailija
232/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan naishahmojen katsottiin olevan naisarvoa alentavia. En muista tarkalleen miten juttu meni, mutta feministit Amerikassa olivat sarjan naisstereotypioiden kimpussa...

Vierailija
233/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Muistaako joku Hull highn?

[/quote]

"
Siis Hull High! Mä olin aivan hulluna siihen! Muistatteko sitä laulua siitä " it only happens -once in a lifetime"
Mä hoilasin niitä sen sarjan kappaleita jatkuvaan tahtiin :)

Vierailija
234/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä talossa ollut jotain nukkeja? Haluisin kyllä nähhä sen, mutta meillä ei oo sitä teemaa! Dynastia, Paluu Eedeniin (oliko se se jossa krokotiili raateli sen naisen?), Okalinnut oli ihana.

Vierailija
235/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois kiva nähdä uudestaan.

Knots Landing oli myös hyvä sarja.

Vierailija
236/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti oli tuttuja sarjoja lapsuudeta (olen 33v). Mut yhtä ei taidettu mainita, tai eikö kukaan muu kattonu Wiseguy-nimistä sarjaa, iki-ihana Ken Wahl pääosissa?

Vierailija
237/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:sta Ö:hön-sarjan muistin taas juuri, se oli hauska, sivistyssanoja lapsille selittävä sarja. Opin siitä mitä ironia tarkoitti, viljelin kaikkea " ironista" pitkään sen jakson jälkeen...:-D

Vierailija
238/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimainen sarja Samaa sukua, eri maata. Oli silloin hyvä sarja. En tosin tiedä olisinko samaa mieltä nyt vähän vanhempana.

Vierailija
239/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eetu nalle! mul oli sitä beta-videolla kaikki jaksot ja voi luoja sitä parkua ku videot hajos eikä beta-videoita enää valmistettu :D

adrianen lanka oli ihan paras! niitä arvotuksiaha saa kirjanakin. siskon kanssa ollaan pelattu sitä usein

Vierailija
240/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit oli se lohikäärme justus!

ja mikä se pikkukakkosessa ku oli se ... kössi kenguru!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi