G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista
Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka
Kommentit (368)
uusintana Teemalta, toissa syksynä ainakin. Katsoin sen vasta nyt aikuisena, ja oli hyvä!
Vierailija:
nimeltä HIIDENVIRTA. Muistan, että siinä oli jossain saaressa talo, jossa joku hullu piti nukeille teekutsuja ja kyläläisten oviin oli lyöty puukolla nukkeja. Musiikkikin siinä oli tosi pelottava. Tulikohan tää joskus v. 1985. Ohjelma kiinnosti ja ahdisti, kun siinä oli mielipuolisuutta ja kuolemaa (?). MUISTAAKO KUKAAN???
Ah, te muut nostatte tuokiokuvia lapsuudesta ja nuoruudesta... Okalinnut, Satakielet, Paluu Eedeniin jne...
Muita nostalgiapläjäyksiä; Yön kuumuudessa, Katto Kassinen (inhosin ja pelkäsin), Taisteluplaneetta Galactica, Robin Hood (alkuperäinen, ihana!), Viinitila Falcon Crest, Angelica-elokuvien sarja, Kolme muskettisoturia (alkup., tais olla osissa ainakin Michael York ja Christopher Chamberlain, joka oli myös Okalinnuissa).
Toistin sitten itseäni, kun luulin, ettei viesti lähtenyt. Sori.
oli kuumaa terästä tai kylmää terästä
No en kyllä katsonut, mutta tuli mieleen. :)
manhattanin valtiatar tms...
kiva tunnustaa että hiidenpataa ja okalintuja lukuunottamatta muistan ja olen katsonut kaikkia sarjoja joskus :)
Meikäläinen aina muistaa Kuplan ja varsinkin sen hassut loppukommentit.
aivan ihania oli noi naarassusi ja sit se 911.
se missä oli dembsey ja makepeace oli Taistelupari. ihan lemppari pienenä.
muistaako kukaan Vommeleita? siinä oli selladia karvasia, valkosia otuksia jotka asu muistaakseni jossai skotlannissa tai englannissa. rakastin sitä pienenä, mut kukaan mun tutuista ei muista koko sarjaa.
Muistelen että sarja olisi loppunut jotenkin keskeneräisesti jännään paikkaan?? Muistaako joku?!
Hitsi kun näkisi sen sarjan uudestaan.
oli tosi hyvä!Joku kysyi täällä muistaako kukaan.
Sarjan naishahmojen katsottiin olevan naisarvoa alentavia. En muista tarkalleen miten juttu meni, mutta feministit Amerikassa olivat sarjan naisstereotypioiden kimpussa...
" Muistaako joku Hull highn?
[/quote]
"
Siis Hull High! Mä olin aivan hulluna siihen! Muistatteko sitä laulua siitä " it only happens -once in a lifetime"
Mä hoilasin niitä sen sarjan kappaleita jatkuvaan tahtiin :)
Eikö siinä talossa ollut jotain nukkeja? Haluisin kyllä nähhä sen, mutta meillä ei oo sitä teemaa! Dynastia, Paluu Eedeniin (oliko se se jossa krokotiili raateli sen naisen?), Okalinnut oli ihana.
Se ois kiva nähdä uudestaan.
Knots Landing oli myös hyvä sarja.
Hirveesti oli tuttuja sarjoja lapsuudeta (olen 33v). Mut yhtä ei taidettu mainita, tai eikö kukaan muu kattonu Wiseguy-nimistä sarjaa, iki-ihana Ken Wahl pääosissa?
A:sta Ö:hön-sarjan muistin taas juuri, se oli hauska, sivistyssanoja lapsille selittävä sarja. Opin siitä mitä ironia tarkoitti, viljelin kaikkea " ironista" pitkään sen jakson jälkeen...:-D
kotimainen sarja Samaa sukua, eri maata. Oli silloin hyvä sarja. En tosin tiedä olisinko samaa mieltä nyt vähän vanhempana.
eetu nalle! mul oli sitä beta-videolla kaikki jaksot ja voi luoja sitä parkua ku videot hajos eikä beta-videoita enää valmistettu :D
adrianen lanka oli ihan paras! niitä arvotuksiaha saa kirjanakin. siskon kanssa ollaan pelattu sitä usein
sit oli se lohikäärme justus!
ja mikä se pikkukakkosessa ku oli se ... kössi kenguru!
muita; viinitila falcon crest, konnankoukkuja kahdelle..