G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista
Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka
Kommentit (387)
Isin tytöt. Komedia, jossa oli kolme sisarusta ja yhdellä heistä pitkätukkainen poikaystävä, joka oli aivan superhauska kaikessa hölmöydessään.
Ja huonosti käyttäytyvät naiset. Babes in the Woods.
Nämä kun tulisi uudelleen...
Haa, joku sentään muisti Peyton Placen. Siitähän vitsailtiin, että naiset laskee viikonpäivät näin, että "maanantai, tiistai, Peyton Place, torstai..."
Bonanza ja High Chaparral olivat kaksi eri sarjaa, lännensarjoja kyllä molemmat.
Vinku ja Hinku?
Ivanhoe sarja
Rin Tin Tin sarja
Vierailija kirjoitti:
Itse inhosin sitä Mummo-sarjaa ja kaikkia näyttelijöitä siinä.
Muistaako kukaan A:sta Ö:hön-sarjaa? Nainen talutti polkupyörää ja puheli pöllölle...
Vierailija:
tuosta Mummosta tuli mieleen kotimainen Kovaa maata, eikös siinä ollut se sama joka näytteli mummoa?
Eikö siinä ollut ihana Margit Lindeman? Oliko ohjelman nimi Lördag Lindeman?
Happy Days oli alussa hauska, mutta sitten se meni sellaiseksi Fonzie, Chachi ja Joanie-diskopelleilyksi.
Ekat jaksot olisi mukava nähdä.
Itse näyttelin 80-luvun lopussa tv-kakkosen lyhytsarjassa Kenttäpostia vai mikähän sen nimi nyt oli.
Sitä ei onneksi taida näkyä missään.
Sarjaa kuvattiin Raahessa, siellä vanhassa kaupungissa.
Matti Pellonpää oli kuuluisin siitä näyttelijäporukasta, hän toimi myös äänimiehenä.
Samoin näyttelijä Juuso Hirvikangas oli äänimiehenä.
Rawhide eli Lännen tie. Virginialainen. Bonanza. Lassie. Musta ori. Vastatuuleen. Me Tammelat. Heikki ja Kaija. Ben Casey. Ville Vallaton. Takaa-ajettu.
Nuo muistan näin äkkiseltään 60-luvulta. Silloin tuli paljon kaikenlaisia sarjoja, vaikka kanavia ei ollut kuin kaksi.
Olikohan se 80-luvulla tullut sarja, joka jäi minusta kummallisesti kesken, nimeltään Ruusuja ja piikkilankaa.
Dallas ja Dynastia tietenkin, ne oli aina pakko katsoa. Perjantai-iltaisin ei voinut lähteä edes lähikapakkaan iltaa viettämään ennen kuin oli katsonut sen viikon jakson. Joskus katsottiin se siellä baarin telkkarista.
Kauniita ja rohkeita katsoin silloin ihan kun se alkoi, mutta kun se ei koskaan loppunut, piti itse lopettaa katsominen. Totaalinen kyllästyminen.
Tarkastin googlesta. Ei ollut Ruusuja ja piikkilankaa, vaan Kukkakimppu piikkilankaa. Minusta se loppui oudosti.
Myrskylinnut, Radioetsivä, Avaruusasema Alfa, Kuuden miljoonan dollarin mies.