Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista

Vierailija
16.01.2007 |

Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka

Kommentit (368)

Vierailija
121/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten siinä oli se Pastori Silli, jota näytteli Erkki Saarela.

En jaksanut koko pitkää ketjua lukea kovin tarkkaan, mutta en äkkiseltään huomannut mainitun seuraavia sarjoja:

- Veljekset (Kurt Russel nuorena ja komeana intiaanina)

- Rikas, rakas, köyhä, varas

- Kukkakimppu piikkilankaa

- Magnum (joka oli pakko katsoa kun se Tom Selleck oli niiiiiin komea)

- Juuret

Muistan suurimman osan jo aiemmin mainituista sarjoista ja olen vissiin jo niin vanha, että en edes osaa ottaa kaikkia mainittuja kovin nostalgisiksi sarjoikis, kun tuntuu, että ne just tuli telkkarista =)

Vierailija
122/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuret uusittiin kaksi vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylättyjen klubi. Tuli joskus 90-luvun alussa yleltä, sellanen nuorten ohjelma, joka kertoi nuorisokodista. Suomalainen. Oli aika kova juttu mielestäni siihen aikaan. Kasvun muistan myös.

Niin ja Jakin ja Nukan tunnussävelmän voin vieläkin laulaa ulkomuistista. Myös Maija Mehiläistä kaipailen ja TOHTORI SYKERÖÄ!

Vierailija
124/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä jäänyt mieleen. L.A Law tulee juuri uusintana.

Vierailija
125/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoiko kukaan 80-luvulla skitsoa suomalaista jännäriä " Musta tuntuu" ? siinä muistaakseni taneli mäkelä oli jotenkin pääosassa ruotsin laivalla jne. lisäksi mm. tekohampaita vesilasissa ja ruumishuoneella kädet nousi kuolonkankeuden iskiessä...aika traumaattinen sarja kaiken kaikkiaan -olin aika pieni!

ja mummosta tuli mieleen huippuhauska, taisi olla brittisarja, teräsmummo, jossa harmaahapsi laittoi pikkurikollisia ojennukseen supervoimilla ja kävelykepillä.

Vierailija
126/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistelin, että sen sarjan nimi ois ollut Rakastan, rakastan... hmmm..

Mutta muita:

- Janosik (joku mainitsi, en muista kirjoitettiinko noin.. tais olla tsekkiläinen piirretty, siinä oli semmonen nalle/ myyrä tai joku (?) kertojana, ja se aina tallusteli piirretyn alussa ja lopussa ruutuun riippumaton luo..

- Rivitaloelämää (Sinikka Sokka ja Ismo Kallio oli tässä ainakin)

- joku sarja tuli YLEn Puoli kuusi -ohjelmassa, kertoi pojasta, joka asui Helsingin lähiössä, ja sillä oli kerrostalon pihassa taikavaja jonne pakeni aina ongelmia. Isänsä oli talonmies, ja tämä poika pakeni kiusaajia aina vajaan, varasti isältään avaimen. Pertti Sveholm esitti sitä pojan isää (talkkaria). Meinasivat purkaa sen vajan, kun se poika aina karkasi sinne, mutta lopulta päättivätkin tehdä siitä kaikkien yhteisen leikkipaikan.. Isä vei junaratansa sinne (sitä kadehti kaikki pihan lapset)

Vierailija
127/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se etsivätoimisto Moonlighting-juttu, missä oli Bruce Willis ja Cybill Shepherd David Addisonina ja Maddie Hayesina.

Vierailija
128/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tuon Snorkkelit sarjan. Se oli piiretty.

Ja kyllä tuo Pieni talo preerialla sarja on tullut ihan kokonaan, kaikki kaudet!! Jo kahdesti.

Tie Avonleaan kertoi Kingin perheestä, joka asui kuvitteelisessa Avonlean kaupungissa, Prince Edwardin saarella Kanadassa. Sarjassa seurattiin myös perheen sukulaisten ja kyläläisten elämää.

Vierailija
129/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistaako kukaan tuota. Siinä oli sellanen tyttö joka oli sen aikaisen esiteinin (=minä) mielestä tosi hauska.

Vierailija
130/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkäkin muistan tuon Vuoristosairaalaan, siinähän se Udon puoliso oli tämän miespäänäyttelilijän Udon isän tytär oikeasti. Samoin Stadilaiset.

Muistaako kukaa Elämä voittaa - sarjaa ja jotain kesä 69. Sitten tuli joku sarja, missä oli tämä Elämä voittaa sarjan perheen teiniytär Becca pääosassa. Joku Christine tai sen semmoinen. Meni muistaakseni opettajaksi ja tavallaan rakastui kahteen mieheen pappiin ja oliko se toinen vanhempi mies kirjailija. Mä kyllä oli sen vahemman miehen puolella.

Sitten muistuu mieleeni muutama suomalainen sarja

* Tavataan Karppisilla

* Katso naamion taas (missä valejoulupukki oli murhaaja)

* Vihreän kullan maa

* Kaikki kotona

* Sisko ja sen veli

Sitten joku sarja, mikä kertoi suomenkielisestä ja ruotsinkielisestä perheestä, millä oi kai välillä jotain erimielisyyksiä. Kuitenkin perheen nuoret meni naimisiin. Muistaako kukaan tän sarjan nimeä. Tuli joskus 1980-luvun puolivälin jälkeen

Vierailija
131/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on paras

Bonanza

Enkeli maantiellä

Veijari nimeltä Prisco

Lumisen virran mies

Tuuli kääntyy

Emilie

Isojen poikien leikit

Koti kuntoon

Terve vaan tohtori

Vuoristolääkäri

Vuoristosairaala

Pieni talo preerialla

Tie Avonleaan

Kate ja Allie

Bill Cosby show

Kuuma piiri

Tohtori tuli kaupunkiin

Nooan perilliset

7. taivas

Elämä voittaa

Aikavaras

Äiti ja risat

Lemmenlaiva

Hulluna sinuun

Seinfeld

Waltonit

Meiltä löytyy kaikki Pieni talo preerialla, Tohtori tuli kaupunkiin ja Tie Avonleaan sarjan jaksot.

Vierailija
132/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko se jaettu maa

Vierailija
133/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shogun oli myös yksi lemppareistani

Vierailija
134/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se sarja oli joskus 80- luvulla missä oli Johanna Raunio ja Eero melasniemi pääosissa. Sellanen kammottava murha juttu. Ihan lapsuudesta sellanen sarja kun Veljekset (Kurt Russell) ja Soittorasia (kotimainen) olisi kiva nähdä vaikka pari osaa. Soittorasia tais olla kaksi osanen.

Vierailija
135/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä lapsuudesta muistuu mieleen ihana Seitsemännen Tien Salaisuus (tätä ainakaan ei kukaan muista!)

Vierailija
136/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muistaako kukaan A:sta Ö:hön-sarjaa? Nainen talutti polkupyörää ja puheli pöllölle...

Vierailija
137/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesämökin ikkunasta sisälle josssa oli nainen yksin. Hyi... Sitten Solveigin laulu.

Vierailija
138/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nenä kai venähti, jos tuli joku vaikea sana eteen eikä se sitä osannut.

Mä haluaisin ehdottomasti nähdä uudestaa Pala taivasta-pala maata (juutaistytön tarina). Auschwitsin tyttöorkesterinkin (kai se oli sarja) voisi katsoa uudestaan.

Seitsemännen tien salaisuus oli muuten hyvä. Taisi olla hollantilainen.

Vierailija
139/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mitä olen kovasti kaivannut on KULTAINEN HEVOSENKENKÄ, muistaako kukaan?

Vierailija
140/368 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kanssa mieleen seuraavat

Pieni Talo Preerialla (Ingalsin Laurahan näyttelee nyt siinä Numerot sarjassa perjantaina kello 21)

KASMASIISI siitä muistuu mieleen ku jotkut nuoret meinas tukehtua jnnekin kallioiden taakse

TARKKIS oli ihan huippu

HEARTMIX oi ällötys :D

KIELLETTY RAKKAUS siihen jäin koukkuun

RIVITALOELÄMÄÄ tai joku vastaava. Siinä näytteli ainakin Ismo Kallio

AAVEITA JA KUMMITUKSIA oli ihan huippu. Muistan ku katsoin jonkun jakson pikkutyttönä sinä yönä kun oli sitten aamuyöstä täydellinen auringonpimennyt. Siinä oli joku puuterirasia?

VUORISTOSAIRAALA oli ihana ja olin ihastunut Udoon ;)

TRIPODIEN AIKA oli pelottava