Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Vanhoja tv-sarjoja joita luulet että monikaan ei muista

Vierailija
16.01.2007 |

Mulla tuli mieleen Satakielet (Nightingales, sairaalasarja), Kutsukaa McCall, Kalliovuorten kingit, Leskien keikka

Kommentit (368)

Vierailija
101/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnian Miekka (amerikkalainen sotilas rakastui Vietnamissa paikalliseen naiseen)

Ihmeiden Markkinan (brasilialainen sarja, mustaa magiaa yms. huippuhyvä)

Sitten taas nimi hukassa, mutta muistaakseni Nicole Kidman pääosassa. Hänet lavastettiin Thaimaassa huumekuriiriksi, jäi kiinni, joutui paikalliseen vankilaan, josta lakimies-setä yritti saada häntä vapaaksi ja saikin... Australialainen sarja.

Joltain silloiselta SuperChannelliltakin tuli jotain sarjoja joita seurasin (olen syntynyt 1973), sellaisia Kauniit & Rohkeat - tyyppisiä juttuja. Oisko ollut joku As the World Turns ja joku toinen...

Vierailija
102/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä kasvoi naisella aina kun valehteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Viljanaama aukoi luukkuja ja sillä oli niitä piskejä aina studiossa mukana :)

Vierailija
104/368 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut KOKO ketjun läpi, joten toistoa alkaa tulla, monet sarjat on mainuttu useaan otteeseen, mutta uusiakin tulee. Itse en enää muista uusia, vaikka 60-luvun lopulta saakka olenkin tv:tä katsellut.

Vierailija
105/368 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että ketju on venynyt näin pitkäksi. Paljon on tullu muistoja mieleen kun tuossa lukaisin ketjua. Näyttää että moni muukin on ollut samanlainen tv:n orja kuin mäkin. Tuli kyllä katsottua ihan tolkuttomasti telkkaa nuorena.

Vierailija
106/368 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittui sairaalaan jossa tapahtui murhia. Brittisarja, esitettiin heti kun Hiidenvirta oli päättynyt.

Vierailija
107/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Musta Ori

- Tallikärpänen

- Sohvanvaltaajat / Sydämenvaltaajat (lemmikkiohjelma)

- Maxwell Smart

- Viemäri TV

- Blondi tuli taloon

- Ihmeidentekijät

- Vihreän kullan maa

- Hälytys 911

- Junnutonni

- Lassie

- Anktronikka

- Jyrki

- Kokki kolmonen <3

-Öhmanin tavaratalo

- Lemmenlaiva

- Bill Cosby show

- Dallas

- Puoli kuusi lastenohjelma

- Jali ja suklaatehdas

- Nikke Knatterton

Vierailija
108/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko kukaan muu " Kasvu" -sarjaa, joka kertoi punkkaritytöstä?

Entäs 70-luvulla näytettyä Viisikko-sarjaa?

Vierailija
109/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski hyvin, olin itsekin punkkari;)

Vierailija
110/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika karsea ohjelma, mutta sitä vaan katsottiin äidin ja isän kanssa.

Ja toinen karsea oli nuorten tv-elokuva Villahousupakko.

Vierailija
111/368 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jenkkisotilaista ja englantilaistytöistä toisen maailmansodan aikaan. Ihana!

Ja China beach, Annan sairaala, Konnankoukkuja kahdelle, Okalinnut... Ja ne monet, monet muut melkein unohtuneet.

Mukavaa oli herätellä vanhoja muistoja.

Vierailija
112/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, toivotaan; oli muistaakseni rahankeräysohjelma hyvään tarkoitukseen

Vierailija
113/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jäänyt mieleen: oli lauantai ja sauna-ilta. Äiti sanoi, että tänään alkaa sellainen uusi ohjelma. Katsottiin sitä sitten koko perhe yhdessä. Se oli Napakymppi, juontajaa en muista (ei ollut vielä Kari Salmelainen). Kilpailijat kiipesivät ylös " orrelle" istumaan, paitsi neiti/herra X, joka istui alhaalla.

Vierailija
114/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tiesivät mitä ihmeellisemmistä asioista vaikka mitä. Eikä esiintyminen ollut useinkaan heidän vahvuutensa vaan nimenomaan se tietämys. Kuinkahan monta AS-henkilöä oli joukossa? Veikkaan, että aika monta.

Vierailija
115/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapiiri tai Napaseutu, semmosen muistan mut nimestä en nyt ole ihan varma

Vierailija
116/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina oli ainakin Eija Ahvo, Susanna Haavisto ja Heikki Kinnunen. Lyhyita sketseja ja musiikkipatkia, vanhempieni kanssa aina yhdessa katsottiin sita.

Ja joku kirjoitti niista Kristuksen morsiamista. Ma nauhotin silloin koko sarjan videoille ja katselin moneen kertaan. Halusin kovasti myos itse nunnaksi silloin! :)

Vierailija
117/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin niitä lapsena yhdessä vanhempien kanssa siihen asti kunnes aina nukahdin sohvalle. Tuntui, että se ohjelma tuli tosi myöhään, vaikka eihän se varmaan ollut kuin jotain 21-22.

Vierailija
118/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin sitä melkein aina. Samalla mieleeni muistuu monia muitakin 80-luvun sketsisarjoja kuten Älyvapaa WPK, Veli Puolikuu, Mutapainin ystävät ja juuri uusintana alkanut Tabu.

Vierailija
119/368 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikin kuulemma samanikäinen (33v).

Mä kaipaan kans china beachia, villiä pohjolaa (onneks näin sen jenkeissä asuessani uusintana, kestää aikaa hyvin, edelleen aivan ihanan fiksu).

Hollywood beat oli musta tosi hyvä, kun siinä se kiharatukkainen poliisi oli niin komea, se oli myöhemmin jossain muussakin sarjassa.

Pieni talo preerialla oli ihana, samoin Saariston lapset (jotka olen ostanut lapsille vhs:nä).

Pikku Heidi olis ihana nähdä uudestaan.

Jackie Collinsin kirjaan perustuvan Hollywood wiwesin tunnarin saan edellenkin vaivattomasti päähän.

Samoin Taiteilijan tyttären Nana Mouskourin tunnarin Only love can make a memory...

Mennyttä maailmaa ei kukaan maininnut, katsoin sen kesällä dvd:nä ja vaikuttava oli edelleen, ne homokuviot ei mulle oikeen sillon nuorena auenneet :-) nyt tajusin sen paljon paremmin.

Olis myös tosi kiva nähdä ER:n vanhoja kausia uudestaan, niitä ihan ekoja joissa oli George Clooney.

Häräntappoase oli myös hyvä.

Sitten oli sellainen sarja, joka tuli tosi myöhään lauantai-iltana ja siinä oli sellainen rosoinen mies joka lenteli jossain etelämerellä sellaisella vesitaso-koneella ja jotain roistoja ja alkuasukkaita, mikä ihme sen nimi olikaan???

Myös Shogun oli hyvä aikoinaan.

Vierailija
120/368 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja 80-luvun sketsisarjoja kuin esim. jonkun mainitsema Veli Puolikuu?

Veli Puolikuusta on jäänyt parhaiten mieleen se alkulaulu Armas Elaine (tosin en lapsena saanut ikinä selvää noista kahdesta sanasta) ja se, että PPP tuli aina hyvin lähelle kameraa jossakin vaiheessa laulua. Jänniä yksityiskohtia sitä jää lapsen mieleen!