Kauheimmat treffit ikinä!!!
Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.
No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...
Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...
Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?
Kommentit (905)
Ensinnäkin se mies oli ihan eri näköinen mitä oli sanonut. Mentiin ravintolaan ja mies sanoi että tarjoaa mulle ruuan, no ei se itse syönyt mitään joi vaan kauheeseen tahtiin, en tosin tilannut minäkään mitään ruokaa kun ei sekään. Jo siinä vaiheessa tökki tosi pahasti ja livahdinkin sitten jonkun tekosyyn varjolla pois paikalta ja päätin että en enää ikinä halua nähdä häntä.
No, ilmeisen sekopää äijä, soitteli mulle jonkin aikaa vielä treffien jälkeen, ihan ihme juttuja en tiedä mitä oli vetänyt. Soittoja tuli keskellä yötäkin ja silloin ei kännyköitä ollut, lankapuhelin ei numeroa tietenkään näyttänyt. Kerrankin selitti mulle jostain nintendosta ummet ja lammet?
Oikeesti! siis se oli ihan seko. Mä olin niin nuori että en kehdannut/uskaltanut kovin suoraan sille sanoa, vihjalin vaan että ei kiinnosta ja puheluitakaan en osannut lopettaa heti tai esim. lyödä luuria korvaan.
Onneksi ne puhelut loppui, kai se löysi uuden uhrin.
Niin ne oli mun elämän ensimmäset ja viimeiset sokkotreffit ja ihan ehdottomasti kauheimmat treffit noin muutenkin. Luojan kiitos oli julkisella paikalla!
perspektiivistöä elämään vaan nimenomaan siitä, että suurimmalla osalla naisista ei ole TAPAHTUNUT mitään mielenkiintoista elämässään,josta voisi keskustella. Eli miehen mielestä suurin osa naisista on tylsiä ja heillä on tylsä elämä. Onneksi sentään monet miehet tykkää naisista, jopa ihan tavallisistakin naisista.
Tapahtuman arvon määrittää ihminen itse. Eli lähtökohtana on se että HUOMAAKO kyseinen keskustelukumppani maailmassaan mitään. Minulle ainakin tapahtuu päivittäin asioista paljonkin koska olen utelias ja avoin ihminen, aina valmiina ihmettelemään.
Siis onko kirjoittaja joku pinnallinen 17v. teinipoju, joka pitää naisia jonakin käyttöesineenä?
Huhhuh, pientä henkistä kehitystä ensin ja sitten vasta niille treffeille!
Hauska lukea näitä ruokatunnilla. Itse olen onnistunut varsinaiset treffit välttämään. Ihan parilla treffillä olen eläissäni käynyt ja niissä ei mokaillut kuin ravintolan työntekijät.
En tiedä kyllä kumpi olisi pahempi vaihtoehto, tylsä mies vai pihi mies? Kumpikin jäisi minun tapauksessani ainakin unholaan hyvin pian.
tavannut yhden "Penan" jossain viihteellä, ja selvis, että se on mun talon huoltomies. No, suostuin sit leffaan lähtee, ja meinasin saada halvauksen, kun se tuli hakemaan mua sen huoltoyhtiön avolavapakulla, jossa kissankokoisin kirjaimin sen huoltoyhtiön nimi. Penalla oli päällään hihaton t-paita, joita en voi sietää, ja löllyvät käsivarret. Viivyin vessassa niin kauan kun leffa alkoi, ja hiippailin sit pimeään saliin sen viereen. Ulostullessa juoksin kovaa siihen avolavapakuun ja pyysin Penaa viemään mut nopeesti kotiin. Jonkin tekosyyn tekasin, ettei tarttenu lähtee kahville tms. Pena kirjoitteli mulle runoja ja jätti postilaatikkoon ja auton tuulilasiin...ja kävihän se välillä kahvitauoilla hoitelemassa mua...oli muuten pirun hyvä sängyssä vaikka mua ällötti sen ulkonäkö. Oltiinkin aina pimeessä tai takaapäin...Julkisille paikoille ei menty koskaan.
Toiset sokkotreffit oli pitkän hujopin kanssa, jolla oli joku kammottava amerikanrauta. Ei ollu oikein mitään puhuttavaa, ja matkalla kotiin se halus välttämättä pitää röteesti kättä mun hartioilla, voi oksennus! Meinasin hypätä autosta keskellä motaria.
En tiedä, mikä siinä on, mut jos heti treffien alussa joku tökkäsee, niin en kertakaikkiaan pääse siitä asiasta yli, vaan peli on sit menetetty kertakaikkiaan. Vain nykyisen aviomieheni kans kaikki meni jo ekoilla treffeillä nappiin. Siitä tiesinkin, et se on se "oikea".:)
En taida uskaltautua treffeille enää koskaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 15:58"]
Tutustuin netissä hevimieheen, joka kuvista päätellen näytti hämmästyttävän paljon eräältä lempibändini jäseneltä. Siinä sitten aikamme netissä riiusteltuamme päätin, että menen miehen luokse kylään toiseen kaupunkiin. Juna-asemalla minua olikin komean rokkimiehen sijasta vastassa mies, jolla oli hirvittävä akne ja hiukset sidottu poninhännälle pinkillä naisten pörrödonitsilla. Ensitreffeille mies oli valinnut kulahtaneen nahkatakin, verkkarit ja vanhat lenkkarit. Vierailun aikana kävi myös ilmi, että mies pesi aknenaamansa desinfiointiaineella "Että bakteerit kuolee".
Juu, lähdin suunniteltua aikaisemmin kotiin ja jätin tapaamatta toista kertaa.
[/quote]
Ei kai tää ollut Jesse Vantaalta?? :DD
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 07:02"]
Sporttisena ekonomimiehenä on myös tullut nähtyä aika kauheita tapauksia. En käy enää ulkona naisten kanssa.
[/quote]
Siirryit siis miehiin?
Mullekin on sattunut jotain outoa...
Olin laivalla ystäväni kanssa ja tapasin kivan oloisen miehen. Olin 17v. ja mies 28v.
Tanssittiin ja loppuyön ja päivän vietin miehen hytissä. Pantiin moneen otteeseen ja oli kivaa.
Kotiinlähdön aika tuli ja vaihdoimme numeroita. Pidimme n. Kk verran yhteyttä ja halusin taas tavata miehen.
Mies kutsui minut luokseen toiseen kaupunkiin ja olimme sopineet että yövyn hänen luonaan.
Lähdin bussilla ja mies tuli vastaan. Matkalla hänen kotiinsa hän kertoi että hänen sänkynsä varastettiin muuton aikana. Ok... Asunnolle päästyämme ihmettelin kun yksiössä oli ohut patja lattialla, seinät vuorattu patjoilla ja keskellä kämppää oli tietokone, kosketinsoitin ja kauheat kaiuttimet...
Mies halusi lähteä baariin, vaikka tiesi ettei minulla ole ikää. Pääsin onneksi sisään. Baarissa mies ei tarjonnut edes juomaa...
Yhdet juotuamme mies ilmoitti ettei hänellä ole enempää rahaa ja lähdimme hänen asunnolleen. Tunnelma oli todella vaivaantunut...
Koko yö meni naidessa ja aamulla mies ei tarjonnut mitään syötävää tai edes juotavaa! Iltapäivään asti jouduin olemaan siellä kurnivalla vatsalla, kun busseja kulki huonosti kotiin päin.
Mitään puhuttavaa miehen kanssa ei ollut. Hän haihatteli että pääsisi dj:ksi Ibizalle. Siis kolmekymppinen mies! Seksikin oli aivan surkeaa kuivana sisään ja pruist... Epäilen ettei hänelllä ollut edes työpaikkaa kun asunnossa ei ollut telkkaria, sänkyä, sohvaa ja lisäksi tyhjä jääkaappi..
En pitänyt enää tuohon yhteyttä.
Olin laivalla ystäväni kanssa ja tapasin kivan oloisen miehen. Olin 17v. ja mies 28v.
Tanssittiin ja loppuyön ja päivän vietin miehen hytissä. Pantiin moneen otteeseen ja oli kivaa.
Kotiinlähdön aika tuli ja vaihdoimme numeroita. Pidimme n. Kk verran yhteyttä ja halusin taas tavata miehen.
Mies kutsui minut luokseen toiseen kaupunkiin ja olimme sopineet että yövyn hänen luonaan.
Lähdin bussilla ja mies tuli vastaan. Matkalla hänen kotiinsa hän kertoi että hänen sänkynsä varastettiin muuton aikana. Ok... Asunnolle päästyämme ihmettelin kun yksiössä oli ohut patja lattialla, seinät vuorattu patjoilla ja keskellä kämppää oli tietokone, kosketinsoitin ja kauheat kaiuttimet...
Mies halusi lähteä baariin, vaikka tiesi ettei minulla ole ikää. Pääsin onneksi sisään. Baarissa mies ei tarjonnut edes juomaa...
Yhdet juotuamme mies ilmoitti ettei hänellä ole enempää rahaa ja lähdimme hänen asunnolleen. Tunnelma oli todella vaivaantunut...
Koko yö meni naidessa ja aamulla mies ei tarjonnut mitään syötävää tai edes juotavaa! Iltapäivään asti jouduin olemaan siellä kurnivalla vatsalla, kun busseja kulki huonosti kotiin päin.
Mitään puhuttavaa miehen kanssa ei ollut. Hän haihatteli että pääsisi dj:ksi Ibizalle. Siis kolmekymppinen mies! Seksikin oli aivan surkeaa kuivana sisään ja pruist... Epäilen ettei hänelllä ollut edes työpaikkaa kun asunnossa ei ollut telkkaria, sänkyä, sohvaa ja lisäksi tyhjä jääkaappi..
Suomalaiset miehet ovat hirveitä, toivoisin, että olisni lesbo vaan kun ole.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 09:18"]
[/quote]
Tapahtumapaikkana Tampere ja miehen nimi Matti?
Tuo lopun kommentti huonosta seksistä ihmettyyttä, sillä miten pari yötä on mennyt kivasti pannessa, jos sen laatu on ollut tuota.
Paikkakunta oli tampere, mutta miehen nimi ei täsmää. Olisiko valehdellut nimensä? Muitakin ko ukon uhreja? :D Ekasta illasta ei ole paljon muistikuvia, mutta kyläily meni panemiseksi kun ei ollut MITÄÄN puhuttavaa. Hyi oksetus!
T: 373 ja 374
[quote author="Vierailija" time="10.12.2011 klo 14:14"]
mies haki minut, oli puhunut että mennään kahville johonkin kivaa paikkaan. Vei minut Espoossa Leppävaaran shellille, jossa spurgut istui viinanhajuisina vetämässä kaljaa. Niiden viereen sitten istuttiin kahville, mies ei tietenkään edes ajatellut maksaa, itse kaiveli jotain pennejä lompakostaan ja sain maksaa loput hänenkin kahvistaan.
Yllään hänellä oli kauhutunut verkkari/tuulipuku Suomen väreissä.
Hän kysyi minulta haluanko jäätelön - senkin olisin tietty itse maksanut. Sanoin että en taida, kiitos. Hän jatkoi, että jos mieli tekee toisenlaista jäätelöä niin hänellä olisi tarjota 22 cm pitkä tuutti.
Emme tavanneet enää toiste vaikka mulle pari kertaa soitteli.
Ei helvetti. Kahvit lensi näytölle :DDD
Mies kertoi että käy töissä pk-seudulla, hänellä on auto ja kuvista päätellen tulotasokin oli ihan mukava (minulle ihan sama, itse vihjaili asiasta). Annoin miehelle vapaat kädet treffipaikan jne. järjestämisen suhteen.
Tapasimme paikassa, jota mies itsekin kutsui "räkäläksi". Saavuimme sinne molemmat eri kulkuvälineillä, mies yllättäen kävellen koska hänellä ei ollutkaan autoa. Kävi ilmi, että hän on työtön ja juuri eronnut. Keskustelu ei oikein sujunut, koska miehellä oli kiire ahmia ruokaansa, ja kun vajaan tunnin päästä lähdimme eri suuntiin, näin miehen kävelevän kohti paikkakunnan pahamaineisinta lähiötä (joka oli juuri uutisissa ampumisen vuoksi).
:D Että sellainen Prince Charming.
Mulla on karmeimpien treffien seuraukset menossa just nyt kun mietin vakavasti että pitäiskö tässä jo alkaa hankkia lähestymiskielto. Netin kautta tapasin, mutta mies ei ollut yhtään oudon oloinen kirjoitellessa vaan ihan tavallinen kolmekymppinen insinööri.
Vasta treffeillä selvisi että miehellä oli hirveät vihat exäänsä kohtaan ja treffit meni sitä kuunnellessa kuinka itsekäs ja paska ämmä ex oli. Vastailin "Ethän sinä?" sanoilla alkaviin omituisiin kysymyksiin kuten "Ethän sinä pidä neulomisesta?" niillä hän kuulemma vain testasi miltä osin muistutan hänen exäänsä ja miltä osin en.
Treffien jälkeen sanoin että en ole kiinnostunut, kiittelin seurasta ja pakenin paikalta. Nyt mies on pommittanut viesteillä viikon ajan. Ekana haukkui mut alimpaan helvettiin mut sitten tyyli muuttui ja houkuttelee mua treffeille uudestaan esim. tällaisin perustein että "sulla on vielä mahdollisuus todistaa että kaikki naiset ei ole samanlaisia." Eikä auta mitkään perustelut mitä sille laitan.
Lintsillehän ei ole sisäänpääsymaksua ollenkaan? Tarkoititko ranneketta?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 12:16"]
Lintsillehän ei ole sisäänpääsymaksua ollenkaan? Tarkoititko ranneketta?
[/quote]
Viestiin 328 siis tämä kommentti.. ei niin oleellista, mutta kunhan ihmettelin. Urpo mies oli siinäkin tarinassa :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 21:25"]
Mitä sitten olet sanonut? Kerro, niin katsotaan, olitko moukka vai ylireagoiko se nainen.
[/quote]
Tjaa... mitähän muistaisin... kysehän on mielikuvista, joita naisessa herää eikä siitä, miten asiat oikeasti ovat.
Yksi hyvä on ottaa nokkiinsa kuntosaliharrastuksesta: "Mulle on ihan sama kuinka monta kertaa käyt puntilla viikossa!" Ongelma ei siis ole itsestään huolehtiminen voimaharjoittelun keinoin, vaan punttikäyntikertojen määrän sanominen. Näin luodaan vahingossa naiselle mielikuva itseään täynnä olevasta punttisiasta. Game over.
Toinen hyvä on mainita ohimennen pelaavansa videopelejä. Näin luodaan vahingossa naiselle mielikuva lihavasta ja epähygieenisestä peräkammarinpojasta, vaikka pöydän toiselta puolelta häntä silmiin ei sellainen katsokaan.
Kolmas hyvä on mainita harrastaneensa itämaista kamppailulajia mustalle vyölle asti ja kirsikkana kakussa mainita olleensa armeijalla töissä. Ilmapiirin kylmennyttyä kuin salamaniskusta mies tajuaa luoneensa mielikuvan sotahullusta ja väkivaltaisesta rentusta uhoamassa nakkikioskin edessä.
Neljäs ja ehdottomasti pahin moka on vastata rehellisesti kysymykseen "mitä sinä haluat naiselta mennessäsi heidän kanssaan treffeille?" Vastaus "minä olen mies; kyllä sinulla varmasti on käsitys siitä, mistä miehet noin yleensä pitävät naisissa ja heiltä haluavat" on äärimmäisen paha turn-off. Näin luodaan mielikuva kieli vyön alla pillun perässä juoksevasta kollista, vaikka käytös ei sellaiseen viitettä antaisikaan.
Viides moka on sanoa käyvänsä paljon treffeillä: se luo mielikuvan sitoutumiskammoisesta häntäheikistä. Toisaalta on suuri virhe sanoa käyvänsä liian harvoin treffeillä: se luo mielikuvan epätoivoisesta peräkammarinpojasta, jota kukaan ei huoli, mutta jolle kelpaa kuka tahansa. Ja tämä siis täysin riippumatta siitä, mitä viitettä ulkomuoto ja käytös muuten miehestä antaa.
Treffeillä käyminen on usein miehelle raskasta yritys ja erehdys -työntekoa. Ensimmäisillä treffeillä sanoo yhden väärän lauseen ja game over. Toisilla treffeillä toisen naisen kanssa osaa välttää ensimmäisten treffien kuolinlauseen, mutta sanoo tai tekee jonkin toisen mokan. Game over. Kolmansilla treffeillä kolmannen naisen kanssa osaa välttää kahden aiemman treffin mokat, mutta tekee jonkin kolmannen virheen. Game over. Sitten neljännet treffit, viidennet, kuudennet jne. aina siihen saakka, kunnes mies on kantapään kautta oppinut välttämään kaikki tavallisimmat sudenkuopat ja osaa luistella treffien läpi mokailematta. Tämän jälkeen tietenkin kestää oma aikansa, että tapaa naisen, joka on miehestä aidosti riittävän kiinnostunut tapaillakseen häntä enemmän kuin yhden tai kaksi kertaa. Joskus tosin miestä onnistaa vähemmälläkin panostuksella, mutta harvemmin. Ja ei: ne kielletyt puheenaiheet ja eleet eivät ole itsestäänselvyyksiä, jotka kuka tahansa normaaleilla käytöstavoilla siunattu mies tietää luonnostaan.
Naisten huono treffikäyttäytyminen on tietenkin seurausta siitä, että he saavat paljon aloitteita. Näin naisille muodostuu illuusio, ettei heidän tarvitse kohdella hyvin juuri tätä miestä, joka heidän edessään istuu, koska he (luulevat) voivansa saada monta muutakin koska tahansa.
[/quote]
Oman ja ystävien kokemusten mukaan, ne on kyllä miehet, jotka ekojen trwffien jälkeen eivät halua nähdä, koska ei ole "kipinää" tai haluavat heti sitoutua. Naiset ovat enemmänkin, sillä kattellaan, mutä tästä tulee. Mutta ehkä mä vaan tunnenkin erityisen fiksuja naisia. Ja yliopisrokaupungeissa on kyllä naisista ylitarjontaa.