Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
561/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidistään 200 m päässä...

Vierailija
562/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissaolon jälkeen nainen ei olisi tajunnut jo lähteä.

Onhan noita melko epästabiileja treffikokemuksia minullakin. Erään naisen kanssa istuimme kulttuuri-illan jälkeen lasillisella, ja keskustelu hänen kanssaan oli täysin mahdotonta, sillä hän katsoi jokaisen ohikulkevan miehen perään - päästä varpaisiin - rintamasuuntaansa kääntäen, ja kääntyi sitten aina katsomaan minua ja sanoi "niin mitä sanoit".

Tämä kävi varsin häiritseväksi parin-kolmen ohikulkevan äijän jälkeen. Saman nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

Toisen naisen kutsuin toisille treffeille, ja hän vastasi "ok, mutta haluan sitten kirjallisen varmistuksen puhtaasta sukupuolitautitesteistä, ja silti käytetään kondomia". Siis mitä hittoa, ajattelin pyytää leffaan, kulta.

jne. Urpoja on naisissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kieltämättä olisin ihmeissäni, jos tunninkaan poissaolon jälkeen nainen ei olisi tajunnut jo lähteä.

Miksei voi suoraan sanoa että kiva tavata mutta ei tästä taida tulla mitään.

Vierailija
564/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärtäisin vihjeen, jos olisin vieras.

t.14

Vierailija
565/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin olevinaan, mutta ajattelin, että on hermostunut. Menimme syömään ja hän oli valinnut ravintolan. Kertoi vuolaasti kuinka arvostaa hyviä viinejä ja nauttii niistä. Ravintolassa söimme ja mies tilasi viinejä, erilaisia maistiaisia laseittain ja selitti tosi paljon viineistä. Sitten hän loppujen lopuksi alkoi humaltua, kun oli juonut aina kaikki tilaamansa. Oksensi ravintolan pöytään ja minä jouduin saattamaan hänet kotiin:)))taksilla.

Vierailija
566/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ihmeellisen hiihtäjän kanssa. En oikein itsekään tiedä miksi lähdin hänen seurakseen jonkun yhdistyksen pikkujouluihin. Mienasin perua jo ovella kun mies oli vetänyt puvun päälle makkarankuorimaisen sinapinvärisen nahkatakin, jonka hihat oli 10 cm liian lyhyet ja puvun hihat näkyi aivan uskomattoman kamalan näköisinä alta.

Pikkujoulu oli tunnelmallisessa italialaisessa ravintolassa yksityistilaisuutena. Kun muut odottelimme vielä kohteliaasti että kaikki saa ruoan eteensä, seuralaiseni sai pizzansa ja ryhtyi heti pontevasti tekemään reikää pizzan keskelle. Edes se ei saanut häntä havahtumaan pizzansa kimpusta kun viimeinenkin ruokailija oli saanut annoksena ja me muut kilistelimme ennen syömisen aloittamista.

Tuosta niittasi jo muutenkin toivottoman suhteen, paitsi että miehestä tuli lopulta aika maanvaiva. Kun viimeisestä tapaamisestamme ever oli kulunut 13 vuotta, sain mieheltä pitkän ja omituisen kirjeen jossa hän kertoi että olen hänen elämänsä nainen, kirjoitti aggressiivisesti nykyisestä miehestäni ja kertoi ajaneensa "ohikulkumatkalla" (yeah right) talomme ohi. Hän rupesi myös lähettämään joulukortteja joita tulee edelleen joka vuosi ja viimeisen puolen vuoden sisään hän on soittanut kaksi kertaa vaikka olen puhelimessa niin kylmä kuin uskallan. AAAArgh.

Vierailija
567/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ihmeellisen hiihtäjän kanssa. En oikein itsekään tiedä miksi lähdin hänen seurakseen jonkun yhdistyksen pikkujouluihin. Mienasin perua jo ovella kun mies oli vetänyt puvun päälle makkarankuorimaisen sinapinvärisen nahkatakin, jonka hihat oli 10 cm liian lyhyet ja puvun hihat näkyi aivan uskomattoman kamalan näköisinä alta.

Pikkujoulu oli tunnelmallisessa italialaisessa ravintolassa yksityistilaisuutena. Kun muut odottelimme vielä kohteliaasti että kaikki saa ruoan eteensä, seuralaiseni sai pizzansa ja ryhtyi heti pontevasti tekemään reikää pizzan keskelle. Edes se ei saanut häntä havahtumaan pizzansa kimpusta kun viimeinenkin ruokailija oli saanut annoksena ja me muut kilistelimme ennen syömisen aloittamista.

Tuosta niittasi jo muutenkin toivottoman suhteen, paitsi että miehestä tuli lopulta aika maanvaiva. Kun viimeisestä tapaamisestamme ever oli kulunut 13 vuotta, sain mieheltä pitkän ja omituisen kirjeen jossa hän kertoi että olen hänen elämänsä nainen, kirjoitti aggressiivisesti nykyisestä miehestäni ja kertoi ajaneensa "ohikulkumatkalla" (yeah right) talomme ohi. Hän rupesi myös lähettämään joulukortteja joita tulee edelleen joka vuosi ja viimeisen puolen vuoden sisään hän on soittanut kaksi kertaa vaikka olen puhelimessa niin kylmä kuin uskallan. AAAArgh.

Vierailija
568/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu 200m päässä! Kätevää ja kivaa :)

Vierailija
569/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään naisen kanssa istuimme kulttuuri-illan jälkeen lasillisella, ja keskustelu hänen kanssaan oli täysin mahdotonta, sillä hän katsoi jokaisen ohikulkevan miehen perään - päästä varpaisiin - rintamasuuntaansa kääntäen, ja kääntyi sitten aina katsomaan minua ja sanoi "niin mitä sanoit".

Tämä kävi varsin häiritseväksi parin-kolmen ohikulkevan äijän jälkeen. Saman nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

Ja vielä nämä naiset pyysi mut treffeille

Vierailija
570/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole kiinnostunut.

Vierailija
571/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt lukuisiin tällaisiin lasitelineisiin.

Sama nainen ei myöskään keksinyt itse mitään puhuttavaa, vaan oletti, että häntä viihdytetään jatkuvasti, kun hän vastaa yksisanaisilla lauseilla.

Vierailija
572/905 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen olettaa, että mies "viihdyttää" häntä. Oletettavasti tottunut, että miehet pörrää ympärillä ja heitttää läppää?

Vierailija
573/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES kysyi mitä tehdään, en minä ja minä sitten ehdotin kahvia jonka jälkeen mies rupesi vihjailemaan mun luo menemistä ja seksiä. Mulla nyt ei ihan tapana ole ekoilla treffeil tunnin autolla ajelun jälkeen viedä ukkeleita kotiini petipuuhiin.

Ja kieltämättä odotin 28v mieheltä jotain muuta kuin ajelua! Mutta olenkin kai outo nainen.

Vierailija
574/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat hulluina heihin joten heidän ei tarvi keksiä puheenaiheita tms. Voivat oikeasti vain olla viihdytettävinä. Miehillä ulkonäkö on se joka ratkaisee. Eri asia jos tavallinen/ruma nainen on tuollainen.

Vierailija
575/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdytettävien kategoriaan.

Vierailija
576/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne. Naisten saattaa olla vaikeaa uskoa, miten pohjattoman tylsää useimpien naisten kanssa on käydä treffeillä.

Vähintään 50% naisista on tosiaan noita viihdytettäviä lasinkantotelineitä, joilla ei ole mitään sanottavaa mistääm tai mihinkään, joille ei koskaan ole tapahtunut mitään, ja joille ei koskaan tule tapahtumaan mitään kiinnostavaa.

Tähän sitten jaksaa panostaa, jos naisessa on runkoa koeajolle. Jos ei ole, se on sayonara.

Vierailija
577/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin pyytää leffaan, kulta

Ekoilla treffeillä kullittelet naistasi?! Huuuh, juoksisin...

Vierailija
578/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot treffit tästä teki se, että nelikymppisenä se nainen ei enää kuulunut siihen viihdytettävien kategoriaan.

osannut lukea treffikumppaniaan ja ottaa hatkat. Nainen yritti ystävällisesti säilyttää sun kasvot ja antaa mahdollisuuden liueta ilman että tarvii sanoa suoraan että häivy siitä nyt jo jaarittelemasta. Eihän tuokaan fiksua ole, mutta ihmisten on vaikea puhua suoraan.

Vierailija
579/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin se, joka oli tyytyväinen äidin soitosta. Ehkä oli sopinut kaverinsa kanssa, että soittaa ja sitten tuo mies häipyy. Ihmeekseen nainen ei tajunnut kadota sillä välin. Tai sitten se oli oikeasti pösilö...

Joo, ei kukaan normaali mies oikeasti asu 100m päässä äidistään...

Minun entinen mieheni asuu rivitalossa äitinsä naapurissa max. 50m päässä :D Tämä kyseinen mies on 30 vuotias. Syö äidillään, äiti pesee pyykit ja liekkö siivoaakin hänen asuntonsa.

Vierailija
580/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama nainen soitti vielä kolme kertaa perään uusille treffeille, kunnes lopulta selitin hänelle selkeästi ja päälausein, miksi en lähde.

Siihen soitot loppuivat.

14 (ja 27 ei ollut minun viestini)

Jaahas, no tässä meillä on mies joka ei

Huonot treffit tästä teki se, että nelikymppisenä se nainen ei enää kuulunut siihen viihdytettävien kategoriaan.

osannut lukea treffikumppaniaan ja ottaa hatkat. Nainen yritti ystävällisesti säilyttää sun kasvot ja antaa mahdollisuuden liueta ilman että tarvii sanoa suoraan että häivy siitä nyt jo jaarittelemasta. Eihän tuokaan fiksua ole, mutta ihmisten on vaikea puhua suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi