Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
901/905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun luin näitä juttuja, kun mies on kertonut ero-surustaan uudelle naiselle.

Olisiko niin, ettei miehillä ylipäänsä ole kenelle puhua ja purkaa suruja? Aika surullista, jos ensitreffeillä uuden kanssa itkukin pääsee. Selvä merkki, ettei entistä eroa ole vielä käsitelty.

Ymmärrän kyllä, ettei se ole kivaa ensitreffeillä naisille, mutta asiaa laajemmin ajatellen, pitäisikö miehiä ohjata eron jälkeen keskusteluterapiaan? Se voisi ehkäistä epätoivoisia tekoja ja exän vainoamista, ja auttaisi uuden elämän alkuun.

Vierailija
902/905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä määrä täällä naisten kauheimmissa treffeistä sisältävät seks.ahdistelua, raiskausyrityksiä ja osassa ihan raiskauksiakin.

Miesten kertomukset on lähinnä muotoa "nainen oli omituinen/ruma/haisi".

Näinhän se todellisuudessa onkin. Tämän takia EI KOSKAAN vieraan ihmisen kotiin treffeille tai päästä vieraita ihmisiä kotiinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan aina oman osani ja tarjoudun maksamaan myös kaverin osan, jos itse olen kutsunut.

Nimnomaan näin pitää tehdä 

Vierailija
904/905 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapasin miehen netissä. Vaikutti ihan ok tyypiltä ja kehuskeli omalla asunnollaan jne. Minuun tuo teki silloin vaikutuksen, olinhan itse vielä opiskelija. Käytiin sitten kahvilla ja seuraavana päivänä pidettiin sitten leffailtaa miehen luona. Jäin yöksikin. Noh, aamulla herään kauheaan ryskytykseen oven takana. Mies oli jotenkin oudon oloisena, ettei mene avaamaan ovea.

Ryskytys vaan jatkui ja jatkui. Minä hermostuin, että mene nyt avaamaan jos jollakin on vaikka hätä. Njoo, mies avas oven: "sähkölaitoksesta huomenta, tultiin nyt laittaan sähköt poikki kun et ole maksanut laskujasi".

Jepjep, en tavannut enää toiste.

Oletko soittanut hänelle?

Vierailija
905/905 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen kun luin näitä juttuja, kun mies on kertonut ero-surustaan uudelle naiselle.

Olisiko niin, ettei miehillä ylipäänsä ole kenelle puhua ja purkaa suruja? Aika surullista, jos ensitreffeillä uuden kanssa itkukin pääsee. Selvä merkki, ettei entistä eroa ole vielä käsitelty.

Ymmärrän kyllä, ettei se ole kivaa ensitreffeillä naisille, mutta asiaa laajemmin ajatellen, pitäisikö miehiä ohjata eron jälkeen keskusteluterapiaan? Se voisi ehkäistä epätoivoisia tekoja ja exän vainoamista, ja auttaisi uuden elämän alkuun.

Tämä on tosi kurja tilanne. Itse olen sellainen, jolle aika helposti avaudutaan. Olen kuunnellut useammatkin tilitykset ensi treffeillä liittyen milloin eroon, milloin johonkin lapsuuden juttuihin. Uskon että miehillä harvoin on ketään kenelle puhua aroista asioista ja se on tosi surullista. Itse tässä tilanteessa kyllä kuuntelen, mutta ainakin eroon liittyvissä tilityksissä tulee se fiilis, että ero on vielä käsittelemättä. Ainakin jos miehestä tulee kovin tunteellinen. Usein tekisi mieli sanoa, että kannattaisi hakeutua terapiaan, niin pääsisi eteenpäin, mutta sitä on vaikea sanoa niin, ettei toinen loukkaannu.

Ensitreffeillä ei kannata tilittää omia traumojaan, niistä voi sitten kertoa myöhemmin. Itse olen mielelläni parisuhteessa olkapää ja haluankin, että toinen voi kertoa aroistakin asioista. Mutta ensitreffeillä valitettavasti näiden traumojen purkaminen tietää sitä, että minusta tulisi suhteen terapeutti ja nämä käsittelemättömät asiat kummittelee suhteessa kaikessa. Siihen ei ole voimavaroja kenelläkään.

Miehet (ja myös naiset), jos tuntuu, että on jotain mikä tuntuu jatkuvasti pahalta, niin uusi parisuhde ei paranna sitä. Menkää keskustelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa ja hoitakaa ne asiat pois ensin.