Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat treffit ikinä!!!

Vierailija
09.11.2010 |

Joo mies tuli hakeen mut kotipihasta. Asiat ihan ok. Mentiin läheiseen ravintolaan jossa tilasin tietetnkin itselleni kunnon annoksen, mies itselleen pelkät ranskalaiset.

No ok, ajattelin että aika ranttu tai saita tyyppi...

Kun lasku tuli, sanoin heti, että maksan omat syömiseni, niin tää äijä nostaa metelin siitä että miten hänen ranskalaiset ja vesi on voinut maksaa 8e kun mun pihvi maksoi 18e. Siinä sitten mietti henkilökuntaa myöten tuota asiaa...

Arvatkaa olenko edelleen kyseisen miehen kanssa?

Kommentit (905)

Vierailija
581/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne. Naisten saattaa olla vaikeaa uskoa, miten pohjattoman tylsää useimpien naisten kanssa on käydä treffeillä.

Vähintään 50% naisista on tosiaan noita viihdytettäviä lasinkantotelineitä, joilla ei ole mitään sanottavaa mistääm tai mihinkään, joille ei koskaan ole tapahtunut mitään, ja joille ei koskaan tule tapahtumaan mitään kiinnostavaa.

Tähän sitten jaksaa panostaa, jos naisessa on runkoa koeajolle. Jos ei ole, se on sayonara.

mitä 50%:lle naisista ei koskaan tule tapahtumaan? Mistä te heille puhutte, jos kerran naisella ei ole mitään sanottavaa? tietysti jos jutunjuurena miehellä on (kuten useasti on) miestenjutut (autonkorjaus, ryyppyreissut jne) onpa kumma, ettei nainen sano juuta eikä jaata

asiaan.

Vierailija
582/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapahtunut mitäään niin ihmeellistä, toki ihmeellistä ihmiselle itselleen kuten lapsen saaminen, rakastuminen, hyvä työpaikka jne. Kuitenkin sinänsä tavallisia asioita. Taidat odottaa liikoja kun naisella pitäisi olla joki mielenkiintoinen elämä ilmeisesti extreme harrastuksineen ja matkoinen ja julkkis- ja vaikutsvaltaisine ystävineen. Veikkaanpa että olet yksin? Lisäksi asenne melko naisvihamielinen eli nelikymppinen nainen ilmeisesti ikäloppu mielestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerkikkalainen nainen odottaa treffeillä miehen viihdyttävn häntä, mutta suomalainen nainen taas hermoilee miten viihdyttää miestä

Vierailija
584/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle riittää normaali elämä, mitään extremeä en todellakaan tavoittele. Jos nainen ei osaa keskustella kiinnostavasti, eikä hänellä ole mitään omia mielipiteitä keskustelu muuttuu todella tylsäksi.

Kiinnostavuus ei tarkoita sitä, että pitäisi olla jokin todella erikoinen kokemus, joka tekisi naises ta vähemmän tylsän. Ei se niin mene. Kun olet kertonut sen yhden kokemuksesi - johon mene ehkä maksimissaan kymmenen minuuttia - olet takaisin alkupisteessä.

Mielenkiinto syntyy näkökulmasta ja asenteesta maailmaan. Jos ihminen on avoin ja kiinnostunut maailmasta ympärillään ja tahtoo kokea ja nähdä uutta, hänellä riittää varmasti puhuttavaa ja sanottavaa vaikka hän viettäisi päivänsä kotiäitinä. Sellaisen ihmisen kanssa sitä maailmaa haluaa katsellakin.

Ilahduttavaa on myös se, että näimme tässä ketjussa klassisen The Jankkaajan paluun! Welcome back!

Ei, en ole yksin, enkä vihaa naisia. :D

Vierailija
585/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavaa on myös se, että näimme tässä ketjussa klassisen The Jankkaajan paluun!

Kaikki aina puhuu siitä, mutta KUKA se näistä on, ilmianna! :)

Vierailija
586/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat odottaa liikoja kun naisella pitäisi olla joki mielenkiintoinen elämä ilmeisesti extreme harrastuksineen ja matkoinen ja julkkis- ja vaikutsvaltaisine ystävineen. Veikkaanpa että olet yksin? Lisäksi asenne melko naisvihamielinen eli nelikymppinen nainen ilmeisesti ikäloppu mielestäsi?

Vaan jonkinlaisesta keskustelutaidosta. Kyllä jutusteltavaa löytyy vaikka perunankuorintaveitsestä, jos vain kaverilla on vähänkään yritystä olla mukana.

Ei se ole mitään keskustelua, että toinen kysyy: onko sulla lemmikkejä ja toinen vastaa, että joo/ei.

Se tietysti on totta, että mitä enemmän on liikkunut ja tavannut erilaisia ihmisiä, sitä enemmän on jutunjuurta. Lukeminen, niin ajankohtaisten asioiden kuin esim. tiede- ja taideasioiden antaa samalla tavalla perspektiiviä ja aiheita.

Vierailija
587/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa jonka olin tavannut kaksi kertaa ystäväni luona (on hänen miehensä ystävä). Mies tuli hakemaan kotoa hienolla autolla, hienoihin vaatteisiin pukeutuneena, mentiin ravintolaan syömään. Ravintolassa listaa tutkiessaan, kauhisteli suureen ääneen hintoja koko ajan. Tarjoilijallekin antoi palautetta hinnoista. Siinä vaiheessa olin vajota pöydän alle häpeästä kun viereisten pöytien asiakkaan hettivät huvittuneita katseita meidän suuntaan.

Koko ruokailun ajan puhui vain kuinka paljon kaikki maksaa. Ei ainoastaan kyseisen ravintolan hinnoista, vaan yleensä kaikesta. Maitolitra maksaa niin ja niin paljon, bensalitra puolestaan jne... Koko ajan raha raha raha.

Ruokailun jälkeen esitin että minulle tuli huono olo ja pyysin miestä viemään minut kotiin. Mieshän vei, mutta koko matkan ajan valitteli kuinka paljon tämäkin mutka vie bensaa, sitten tietenkään ei olisi haitannut jos ilta olisi päättynyt toisella tavalla. En kysynyt mitä tarkoitti illan päättyminen toisella tavalla, mutta osaan kuvitella.

Mies soitti parin päivän päästä ja pyysi uudestaan treffeille, sanoin kohteliaasti kiitos ei, ikinä.

Vierailija
588/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidistään 200 m päässä...

Mutta käytännössä oli aina äitinsä luona, lopulta antoi asuntonsa pois ja muutti äidin luo takas kokonaan. Nykyään asuu äitinsä yläpuolella omassa asunnossa (vuokrakerrrostalo).

Että osaa ne naisetkin..

Vierailija
589/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös 29 ja 31 ovat todennäköisesti The Jankkaajan viestejä. Olennaista on se, että keskustelun asiasisältö ohittaen käydään suoraan kohti toisen keskustelijan persoonaa.

Erittäin olennainen vihje on usein toistuva idiomi "luulenpa". Lisäksi naisvihaaja-kortin esiin kaivaminen heti kättelyssä on täydellistä ja perinteistä The jankkaajaa.

Luulen muuten, että kyseinen henkilö joko päivystää täällä päivät pitkät tai on palstan moderaattori.

Vierailija
590/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin lukea päivän sanomalehti, ja pystyy keskustelemaan todella monesta aiheesta politiikasta urheiluun ja kulttuuriin. Mielipideosastolta näkee mikä paikkakuntalaisia puhuttaa juuri nyt. Pääkirjoitus on aina hyvää yleissivistystä. Itse en ole esim. akateemista koulutusta saanut, mutta olen pystynyt sujuvasti keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta esimerkiksi pörssiyhtiön toimitusjohtajan kanssa.

Vierailija
591/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

politiikka on aihe, jota EI kannata ottaa ensitrefeille jutunjuureksi.

Vierailija
592/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perspektiivistöä elämään vaan nimenomaan siitä, että suurimmalla osalla naisista ei ole TAPAHTUNUT mitään mielenkiintoista elämässään,josta voisi keskustella. Eli miehen mielestä suurin osa naisista on tylsiä ja heillä on tylsä elämä. Onneksi sentään monet miehet tykkää naisista, jopa ihan tavallisistakin naisista.

Vierailija
593/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on muuten miehistäkin. Ehkä se tekee minusta jonkinlaisen elitistin, mutta ei se asia siitä mihinkään muutu.

Ja toistettakoon vielä; tylsyys on yleisesti = negatiivinen, nurkkakuntainen, jurottava ja suppea asenne maailmaan, elämään, ihmisiin, eläimiin, ruokaan, fysiikkaan, you name it.

t. palsta mies

Vierailija
594/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Jankkaaja. Millä nimellä kutsuttaisiin henkilöä, joka kuvittelee tunnistavansa sadoista kirjoittaista yhden tietyn, ja hakemalla hakee yksittäisistä sanoista todisteita?

Vierailija
595/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos hän "vei" minut kahville, hän muisti joka kerta sanoa, että ostoksemme tulevat erikseen. Ei siis KERTAAKAAN tarjonnut minulle euron parin kahvikupillista.

Festareilla ollessamme katselin erästä t-paitaa, mutta minulla ei ollut käteistä rahaa mukana. Tämä mies sitten tarjoutui ostamaan paidan minulle. Paita maksoi 20 euroa (miehen kuukausitulot n. 4000 e), ja oletin tietenkin, että se oli lahja.

Viikon kuluttua mies alkoi kuitenkin vinkua rahoja paidasta, valitti jopa minulle siitä miten ikävää on alkaa muistutella minua asiasta...

Raivostuttavaa. Samoin, jos hän kutsui minut syömään tai elokuviin, sain aina maksaa oman osuuteni, aina hän muisti huomauttaa siitä...

Vierailija
596/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille mikä nimi tahansa.

Vierailija
597/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on pihi, kun taas miehet valittavat siitä, että nainen ei osaa eikä haluas keskustella.

Minusta henkilökohtaisesti piheys on paljon pienempi vika.

Vierailija
598/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

35. Myös 29 ja 31 ovat todennäköisesti The Jankkaajan viestejä.

29 on ainakin ihan puhtaasti näsäviisas. Eihän siinä hyökätty kenenkään persoonaa kohtaan vaan puututtiin näsäviisaasti tuohon "kultaan" - vaikka jokainen ymmärtää, että tuo "kulta, ajattelin vain pyytää leffaan" oli vain kirjoittajan hieman alentuva ajatus, eikä hän niin suoraan treffikaverilleen sanonut. Kait.

Tosin, mä en Jankkaajaa ole vielä kertaakaan oma-aloitteisesti täältä bongannut, voihan olla että mulla on sensorit vähän heikommat... :)

Vierailija
599/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haki minut, oli puhunut että mennään kahville johonkin kivaa paikkaan. Vei minut Espoossa Leppävaaran shellille, jossa spurgut istui viinanhajuisina vetämässä kaljaa. Niiden viereen sitten istuttiin kahville, mies ei tietenkään edes ajatellut maksaa, itse kaiveli jotain pennejä lompakostaan ja sain maksaa loput hänenkin kahvistaan.

Yllään hänellä oli kauhutunut verkkari/tuulipuku Suomen väreissä.

Hän kysyi minulta haluanko jäätelön - senkin olisin tietty itse maksanut. Sanoin että en taida, kiitos. Hän jatkoi, että jos mieli tekee toisenlaista jäätelöä niin hänellä olisi tarjota 22 cm pitkä tuutti.

Emme tavanneet enää toiste vaikka mulle pari kertaa soitteli.

Vierailija
600/905 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen muuten sellainen nainen, joka osaa pitää keskustelua yllä aiheesta kuin aiheesta. Mutta jos mies alkaa laskemaan senttejä ja pihistelemään rahoissa jo ensitreffeillä se on varma merkki siitä että kyseessä on kitupiikki, joka pihtaa kaikessa muussakin, myös tunteissaan.

mies on pihi, kun taas miehet valittavat siitä, että nainen ei osaa eikä haluas keskustella.

Minusta henkilökohtaisesti piheys on paljon pienempi vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän